Ja mikähän on kun tuntuu taas haistavan kaikkia tuoksuja pitkästä aikaa

Olin lukemassa makkarissa, kun kuulin lyhyen ovikellon rimpautuksen. Kävin vähän ajan päästä katsomassa ovella ja jehovien esitehän siellä oli. Onneksi näköjään ymmärtävät jo, etten avaa heille ovea. 
). Siellä soi Pitkä kuuma kesän soundtrack ja oli muutenkin yllättävän kiva mesta, ainakin noin alkuillasta. Sitten kaverit tulivat luokseni saunaan, ja sen jälkeen parannettiin vielä vähän maailmaa. Myyyy oli seuraneitinä ja Shinya kävi moikkaamassa ja meni mun sänkyyn nukkumaan.
). Tosin nukkuisin varmaan vieläkin, ellei isä olisi soittanut puoli yhdentoista aikaan.
Onneksi olen saanut sentään pestyä lakanoita ja pyyhkeitä, mutta meinaa tulla tenkkapoo, kun pyykinkuivaustila on aika täynnä. Tekisi mieli myös siivota/järjestellä vaatehuone, kun kerrankin olisi aikaa.
menee nimittäin suunnitelmat uusiksi, onneks on vielä lähes kolme viikkoa aikaa
), lueskelin, söin (kokonaisen vesimelonin
), tyhjentelin digiboksia. Sitten sunnuntain möllöteltiin kun tuo mun krapulamörkö oli ihan rikki paintballista
toivottavasti en nukahda...

Onneksi ei käynyt sulle mitään!
. Käytiin Matkuksessa(kauppakeskus) pyörimässä muutama tunti. Se oli helvetillistä, sillä tyttö ei suostunut nukkumaan päiväunia, vaikka päiväuniaika oli ja meni. Siinä sitten kiljuttiin, itkettiin ja venkoiltiin vaunuissa. Ainoa missä suostui olemaan oli sylissä, joten siinähän sitten kannettiin sitä. Pakko oli mennä syömäänkin, mutta ei siitäkään tullut mitään, kun yksi kiukkuili koko ajan. Sain lopulta syötyä ja vaihdoin siskon kanssa vuoroa ja lähdin kantamaan tyttöä rintarepussa pitkin kauppakeskusta, että se rauhottuu. Rauhottui ja nukahti. Siinähän sitten kantelin sitä loppuajan, kun ei me uskallettu herättää sitä, kun vihdoinkin se nukkui. Jouduin mm. asioimaan Alkossa niin, että mulla on se nukkuva yksivuotias siinä mun sylissä. Normaalisti tuo tyttö on rauhallinen ja hiljainen, mutta nyt mikä lie saatana siihen oli iskenyt sen kunniaksi, että olivat minua näkemässä.

Edellisestä lomasta onkin jo aikaa ainakin 9 kk
Mutta nyt sitten kohta on tosi rentouttava loma tiedossa...
Jotkut häät tossa välissä, mut nehän on ihan chillit?
Ja ylihuomenna laskuvarjohyppäämään, WHEEEEEEEEEEE! 

Kibaya kirjoitti:Benjihypyn seuraaminen oli pelottavinta ikinä!
Ja murunen, beiben porukat: "Siis kuka se oli kun hoki koko ajan vaan jumalautaa" Beibe osas kertoa että Kibahan se

). Onni onnettomuudessa oli tänään molemman lapsen kotiutuminen

Kibaya kirjoitti:Ekat hyttysenpistot![]()
![]()
Kiva pikku kutinapallo.

Ja silti on ehtinyt nettitelkkariakin katsella tunti tolkulla.
Normaalisti olisin vasta nyt kotona, joten ei ihmekään, että tuntuu, että illalla ei aika oikein riitä mihinkään...
Tarkoitusta varten ostin sinin sienimopin ja ai että kun kävi kätevästi. Jos oltais alettu pensselöimään, niin homma olis varmasti kestäny koko päivän. Nyt meni noin 1,5h. Kiva! 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa