). Monena vuonna en ole edes huomannut siitepölyä, mutta tämä on ilmeisesti paha vuosi.
Hihittelin itsekseni kotona kaikelle ja soitin siskollekin. Alunperinhän siskon piti tuoda mut sieltä hipoista himaan, mutta hänpä päättikin lähteä hakemaan heille koiraa. Vaasasta
Nonni, nyt on sitten mulla kissa ja siskolla koira Vaasasta. Molempien nimet alkaa M-kirjaimella
Oli se sisko kuitenkin hoitanut mulle kyydin kotiin niin ei tarttenut miettiä.
Ihan tajuttoman kaunis morsian ja hehkuva sulhanen. Joo, joo, yleensä se on morsian joka hehkuu, mutta nyt se oli kyllä sulhanen. Morsian pikemminkin sädehti
Itkettää edelleen niiden onnen vuoksi.
Ei iskenyt!

En tiedä, mikä kevätmasis mulla on, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa vappu. Tai ylipäänsä juhliminen. Ärsyttää vain, kun on taas tällainen vajaa viikko ja tutkimus ei etene. (Toisaalta, jos olisin aiemmin tiennyt, että juhliminen ei kiinnosta, olisin ajoittaa tutkimukseni siten, että olisin vappupäivänäkin ollut labrassa, mutta nyt ei aikatauluja voi enää muuttaa.
) No, kai tuosta vapaapäivästä hyötyäkin on. Ajattelin nimittäin käyttää huomisen aamupäivän ja iltapäivän hirvenlihakastikkeen valmistamiseen ja haudutteluun. 

Piti lähteä töistä aikaisemmin, mutta olinkin siellä puoli tuntia ylimääräistä. Eikä edes ottanut päähän! Sain yhden jutun selvitettyä, joka toivottavasti on nyt sitten selvä.
Lähdin sieltä suoraan Kallioon katsomaan Damn Seagullsin keikkaa, joka oli siis Stupido shopilla. Olin ihan varma, että keikka olisi sisällä, mutta se olikin kaupan edessä ulkona kadulla.
No se olikin miljoona kerta parempi kuin jossain tunkkaisessa kaupassa ilman ollessa mitä se nyt oli. 

), mutta en taida kaikkiin ehtiä. 

skray kirjoitti:Meidän talon vieressä liiteli eilen merikotka. Eikä missään tuolla yläilmoissa, vaan ihan matalalla se meni, puiden yläpuolella. En tiedä mitä teki, mutta ei se kovin komeasti liidellyt sillä hetkellä, metsästiköhän se jotain.. Hmm... kiva kuitenkin, kun tommonen on tossa lähettyvillä, kuin suoraan Avarasta luonnosta!
Kissan puolesta tosin vähän pelottaa, toivottavasti se ei sitä ala koskaan metsästää, saatika saa kiinni.

), lämpöä Helsingissä, lätkää paarissa
, kotiin suht myöhään, Shinyan aamuherätys, siirtyminen Tuusion ja siskon koiran kanssa hengaamaan, kuumuuskohtaus, hirrrvee päänsärky, vaalit, lätkä ja pyörällä kotiin
Siellä se hengasi ja kävi välistä lämmittelemässä jalkoja auringossa. Ite en voinut edes mennä seisomaan sinne. Siskon koiralla taas oli ihan selkeästi vaikeaa kuumassa. Se kiusasi kaikkia ihmisiä ja yritti hakea viileää paikkaa. Aina välistä se rauhoittui pesuhuoneen lattialle ja oli siellä muutaman minuutin kunnes taas riehui
(Tuota me kuunneltiin silloin joskus miespuolisen serkkuni huoneessa.)
Ennen olin hiljaa kaikesta, mistä musta oli valitettavaa, mutta nyt on hanat auki. Ekaksi avauduin hääviikonlopun majoituksesta ja "palvelusta" siellä. Sitten avauduin nyt äsken pankin tädille, koska ne sekoilee siellä ihan kunnolla. (Tilasin uuden kortin uudella nimellä, sain sen, multa veloitettiin siitä 10 € ja siitä ei kerrottu mulle, sitten nyt sain uuden kortin vanhalla nimellä ja eri toiminnoilla
) voi sitä pankin täti-parkaa, lopetin puhelun äärimmäisen tylysti vaikka eihän se ollut mitään "pahaa" tehnyt kun sen kollega/konserni oli mokannut. Mut.
What has happened to meee?!

Muttakun se tuoksui aika kivalle...
Surunvalittelut kampauksen johdosta, mutta eiköhän siihen totu pian ja voi kasvattaa taas uudestaan.
).
Ja onneksi oli katto pään päällä, vaikka maassa olikin vesilätäköitä.
Mutta se sujui kyllä ihan kunnialla. Kotiin tultuani ja syötyäni olinkin melko väsynyt ja sitten nukahdin sohvalle ja heräsin äsken. En tiedä kauanko nukuin, ainakin yli kaksi tuntia... Ulkona oli herätessä yhä samaa tasaisen harmaata, ja kun katsoin seinäkellosta, että se oli 10, en ollut varma oliko ilta vai päivä. 
Kiva "nähdä"! 
Tyttöilyketjussa pitäisi varmaan enemmän höpistä näistä "kauneus"asioista, joten menen sinne.

Kiedoin vain makuupussin reunoja tiukemmin ympärille ja puin enemmän vaatetta päälle. Ai että siellä kyllä nukkuu makoisasti. Aamuisin vaan on sitten kuuma. Molempina aamuina on aurinko lämmittänyt mökkiä ja aika nopeasti on makuupussi lentänyt päältä pois. Eilen puhuttiin tästä että mikä sinne vetää, ulos nukkumaan?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa