Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 13 Helmi 2011 19:05

Mulla on ollut aamu vasta jostain klo 16 alkaen :friikki:

Se kellonajallisesti aamuksi luettava aika meni ihan täysin kiroillessa ja kauheuden sietämisessä.
Sain aamulla aivan tappavan migreenin. Oikein pahoinvoinnit ja kaikki mukana.
Yhdessä kohdassa olin ihan varma että aivot valuvat sulana mössönä korvasta ulos. Ihan kuin niitä olisi joku paistanut!
Kammottava tunne!

Auringonpaiste ja kirkkaus eivät yhtään auttaneet asiaa. Pelkkä räpyttely silmillä sai pahoinvoinnin aallon värisyttämään.
Pystyin juomaan vain vettä. Ihan kuin joku krapulahorkkainen tyyppi olisi tullut ja peitonnut mut alleen :keijo:

Onneksi en ollut ihan yksinäni. Sisaren luona oli siinä mielessä helppo hengata, ettei tarttenut nousta pystyyn aina hakemaan sitä vettä. Siskon tyttö hoivasi kaikella voimallaan ja kävi paijailemassa ja pää vinossa toteamassa "voi, voi" :virne:.

Että mitähän sitä seuraavaksi tässä päivässä tekisi :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 14 Helmi 2011 00:38

Hei mäkin haluan keskustella tästä viikonloppuaamusta vaikka se oli ja meni jo :D

Herättiin koko lössi siinä kasin pintaan totuttuun tapaan, eli Poika nousee istumaan
ja alkaa hokea "issa, issa, issa" nähtyään kollinroikaleen nukkumassa jalkopäässä.
Siitä normaalit aamupuuhat ja sen jälkeen viikkosiivous. Aamupäivä oli normaalista
poikkeava sikäli, että kaveripariskunta tuli kahvittelemaan jo ennen puoltapäivää.
Kiva nähdä hyviä ystäviä ja höpötellä viikon kuulumiset :sydän:

Pakkasta oli koko päivän sen verran, etten pahemmin nokkaani ulos lykännyt. Nyt
on siis ehkä vähän hömelö olo, mutta jos huomenna ois siedettävämmät pakkas-
lukemat.

Koko viikonlopusta jäi kuitenkin ihan älyttömän hyvä fiilis, oli kerrankin kiva ihan
vaan olla ja röhnöttää kotona ilman mitään tarkkoja aikatauluja. Näitä lisää :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 20 Helmi 2011 13:17

Mulla oli eilen netitön päivä! :superhymy:

Tänään.. vois tehä kouluhommia. Ku jaksais.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 26 Helmi 2011 12:20

Misson kaikki keijjot?

Mulla venähti aamu-unet taas, kuten tällä viikolla on ollut tapana. Se on ikävää, koska olen todennut, että oikeastaan mulla on parempi olo, jos herään aikasemmin. Pää selviää nopeammin ja pystyy tarttumaan hommiin nopeammin.

Syön aamupalaksi epäonnistuneita muffinsseja, kun en jaksa muutakaan. Maha on ärsyillyt viime aikoina vähän kaikesta, mitä sille antaa. En tiedä onko nämäkään parhaasta päästä, mutta menköön nyt, kun niitä kerran on, ja ovat jo vanhenemaan päin. On näissä sentään suklaahippuja. :superhymy: Viimeiset joululahjasuklaat. Olivat jotain supersokerisia suklaanappeja, joita ei voinut paljaaltaan syödä, niin sekoitin ne sitten muffitaikinaan.

Me ollaan Moukarin kanssa kaksistaan koko viikonloppu. Kämppikset huitelee ympäri Suomea ja Eurooppaa, ja ainoat Jyväskylän kaveritkin on jossain menossa. Kaikin puolin oivallinen tilaisuus siis tehdä kouluhommia ja muuta. Saa nähdä onnistunko. Muun pitäis ainaski onnistua. :keijo:

MItens te muut? :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 26 Helmi 2011 12:42

Keijot on varmaan pihalla, kun siellä ei ole enää tappavan kylmä :epäilevä:

Täällä on aamu mennyt ihan vain ajatuksen "pitäisi"-keskellä.
Join kyllä kahvia, mutten ole saanut vielä mitään muuta aikaan.
Kissa oli yöllä pudottanut puhelimen pitkin poikin lattioita, että vartti meni akkua etsiessä.
Jotenkin kamalan tahmeaa kuitenkin tämä aamuilu.
Kriiseilen ensi viikkoa :ei:

Nyt ärsytän naapureita kuuntelemalla Kaj Chydeniuksen kauneimpia rakkauslauluja :keijo:
Täytyy löytää tunnetiloja huomiseen treeniin. Tankkaan sanoja ja yritän keksiä tämän tyypin sisäisen maailman :isosilmä:
Ihan varmaan kaikki tykkää Nuoruustangosta ja muista :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja heartless » La 26 Helmi 2011 12:55

Karsee aamuäreys! :norsu: Jo illalla v-tutti, mutta en jaksanut alkaa haastamaan riitaa vaan aattelin mennä nukkumaan ja herätä uuteen päivään paremmalla tuulella. Toi olis varmaan toiminut, jos olisin saanut nukkua rauhassa, mutta nyt ketuttaa vaan kahta kauheammin.

Ensiks avohoito herää ihan liian aikaisin ja alkaa puuhastelemaan kaikkea, sit se lähtee kämpästä pihalle ja nukahdan uudestaan, herätäkseni äidin puheluun, eipä siinä, nukahdan taas uudelleen ja herään siihen kun avo tulee takas kämpille ja alkaa popittamaan Turmion Kätilöitä. Nousin ylös ja otin kahvia, kahvi oli jo pari tuntia seissyttä ja maistui aivan karmealle. Uutta kahvia odotellessani puhelin soi ja tällä kertaa langan päässä oli puhelinmyyjä. Mulla on markkinointikielto, mutta välillä noita sattuu et tulee puhelu ja koitan sit vaan kohteliaasti ilmoittaa kiellosta, nyt pinna oli kuitenkin sen verran kireellä että tuli sanottua aika äkäisesti. Sori puhelinmyyjä. :sori:

Nyt juon aamukahvia ja mökötän tässä koneella. Hoidettavia asioitakin olis jonkin verran, mutta ei huvita tehdä mitään kun kaikki ottaa päähän.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja L-S » La 26 Helmi 2011 13:01

heartless :paijaus:

Heräsin muka lauantaiaamuksi poikkeuksellisen aikaisin, mutta tässä sitä nyt vieläkin ollaan, kun lehden lukemisessa meni aikaa. Perussuomalaisten postmoderni tekotaiteellinen vaaliohjelma piti tankata läpi ja arabimaiden poliittisesta menosta oli paljon juttua.

PItäisi joka tapauksessa käydä kaupungilla asioilla. Vessapaperi on lopussa :keijo: ja muutaman muunkin asian tarvitsen.

Myöhemmin tekisi mieli leipoa pullaa, jotta saisin laskiaispullia. :raps: Toisaalta pitäisi siivota ja pyyhkiä pölyjä erikoisista paikoista, mihin saisi kulumaan kyllä hirveästi aikaa. Jos vain saisi aikaiseksi. Äh.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 26 Helmi 2011 13:03

heartless. :paijaus:
Tuu ilmariin, siellä on kivaa. :tilt:

Mukihärötin kiban viestin seuraavasti:

Kibaya kirjoitti:Jotenkin kamalan tahmeaa kuitenkin tämä vammailu.

:keijo:

L-S, kuulostaa tutulta. Mullakin on kaikkee mitä vois ja pitäis tehä. Ja sitten tulis taas muutamat kouluhommat lykättyä. :P
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » La 26 Helmi 2011 13:06

Luin koko aamun Ursula K. Le Guinia. :D

Pitäisi saada loput kirjat hyllyyn/varastoon. (En ole vielä päättänyt kumpaan.) Siitä en kuitenkaan jaksa stressata. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Sippura » La 26 Helmi 2011 15:48

Tämä laskettaneen vielä aamuksi :tilt:

Haartlessille parempaa päivänjatkoa. Joskus kun asiat tökkii, ne tökkii oikein urakalla :kieli:

Oma aamuni alkoi jälleen aivan liian aikaisin, ainakin jos multa kysytään. Herätyskelloa en
ole tarvinnut enää pitkiin aikoihin, sellainen heräilee tätänykyä meidän välistä aina siinä
seiskan maissa tai heti sen jälkeen :haukotus: Ja jos mä saisin päättää, niin koisisin ainakin
ysiin :keijo: Tässä asiassa multa ei kuitenkaan kysytä, joten aikaiset heräämiset on fakta.

Aamutoimien jälkeen perheen miesväki lähti yökylään mummulaan, joten mulla on omaa
aikaa huomiseen aamuun asti. Jee! Työlistakin on melkoinen, mutta sitä olen saanut pu-
rettua jo aika mukavasti.

Ensimmäisenä tehtävänä oli maalata makuuhuoneen yksi seinä, ja se olikin yllättävän helppo
projekti. Seinä oli kohtuuhyvässä kuosissa, joten skippasin tylysti pohjatyöt (kröhöm...) ja
siirryin heti maalauspuuhiin. Olin varannut hommaan äitini kanssa koko päivän, mutta valmista
tuli jo kolmen tunnin kuluttua :O: Eikä se pohjatöissä sluibailukaan näy lopputuloksessa,
onneksi. Ja vaikka itse sanonkin, on lopputulos aivan hemmetin hyvännäköinen! Ihan täydelli-
nen murrettu vaaleanvihreä, oi. Ja nyt himottaa maalailla muitakin seiniä täällä kun kerran
vauhtiin pääsin.

Seuraavaksi vähän vielä siivoilua, tiskailua ja sitten äiteen kanssa saunaan. Illalla sitten pari
olutta ja kirja käteen, this is bliss :sydän:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Helmi 2011 13:49

Huomenia. :tilt: Täällä on kello jo vähän enemmän...

Tälle päivälle on jo shoppailtu niin, että jalkoja pakottaa. Mitään ei oikein kyllä
edes löytynyt. Nyt pitäisi jaksaa raahautua salille, mutten millään jaksaisi katsoa
enää yhtään ihmistä tälle päivälle. Kaupungit ei sovi mulle...

Koti-ikäväkin iski ja tekisi mieli soittaa kullalle, mutten viitsi. Tympäsee olla aina
se, joka ottaa yhteyttä ensimmäisenä... :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 27 Helmi 2011 14:10

Shay :paijaus:

--

Mun aamu on kylmiä raajaulokkeita eli sormissa ja varpaissa ei kierrä veri, kun sydän hakkaa hermostuksissaan niin kovaa :epäilevä:. Ei _voi_ olla näin vaikeeta suhtautua asioihin normaalisti :ei:. Saanko taas kirota.

Lohdutin jopa kvattia ilmarissa pullattomuuteen, että syö leipää :friikkipeukku:
Oikeen empatian kuningatar - saatana :epäilevä:

Olen vain pyörinyt :sekopää: n lailla ympäriinsä.
Nyt on liuta asioita puoliksi tehtynä, muttei mitään valmista.
Pitäis ehkä syödä ennen treenejä, mutten uskalla. Pelkään että laattaan hermotuksissani.
Sitäpaitti, kaikessa on valkosipulia :virne:
Joudun olemaan ihmisiä aika lähellä, joten he varmaan diggaa jos valkosipuli tuoksuu ympärilläin :virne:

Sydänkohtaus lähenee tällä pulssilla ja verenpaineella :friikki:
Tiedän verenpaineen nousevan aina siitä, kun näen pulssin silmässä. Sitä on ehkä hankala selittää, mutta keskittyessä yhteen pisteeseen, se piste sykkii pulssin tahdissa :epäilevä: Jippii. :ei:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 05 Maalis 2011 10:00

"Tervetuloa tänään tänne studioon. Ilmassa väreilee lauantain tuntua, toisia jännittää, toisia vituttaa, mutta mitäs siitä. Nauttikaamme elämästä. Seuraavaksi meille avautuu hämmentynyt muumimukinsa hukanut kuuntelija"

En mä kyllä mitään ole hukannut, mutta mikäs siinä.
Tai, kaikki oikeastaan on vielä hukassa, koska niin paljon on purkamatta laatikoita :virne:

Heräsin 7.30 :friikki:
Lauantaina!! Kiitti vaan kissa!
Sitten en enää saanut untakaan, kun kissa huomasi että olin herännyt. Toinen juoksi ja pomppi päällä ja toinen huusi eteisessä onnetonta Mou-konserttiaan :epäilevä:
Ainakin tässä ehtii laittamaan noita tavaroita. Päivällä tulee ensimmäinen vieras ja illalla on lähdettävä käymään paikassa, joka on jännä :keijo:

Laitoin Spotifysta soimaan radion pelkkää 90's discoa :virne:
Mitkä vibat :jami:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » La 05 Maalis 2011 12:26

Kibaya kirjoitti:
Heräsin 7.30 :friikki:

Mäkin. :friikki: Enkä tiedä miksi. :friikkipeukku: Ja menin kuitenkin vasta kahden aikoihin nukkumaan. :bubbles: Krapula voi tulla näköjään ilman alkoholiakin. :friikki: No, yritin uudestaan nukahtamista, mutta kun siitä ei tullut mitään, niin olen vaan lukenut David Bowie -kirjaa. Söin aamupalaksi mm. suklaata. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 05 Maalis 2011 12:35

:sekopää: aamupäivä!

Löysin muuttolaatikosta Malrboro Gold-askin, sellaisen muoveissa olevan. Siinä on englanninkielinen teksti ja lukee "duty free only" :epäilevä:
En nyt kyllä haluaisi yhtään muuttoäijää oven taakse huhuilemaan "mis o mu röökit".

Sitten!! Nii!! :täpinä:
Mun Portugalilainen ystävä, jonka olen nähnyt viimeksi vuonna... 2007! ( :kauhistunut: ) on suomessa!
Tuli pikapiipahdukselle ja me nähdään huomenna :täpinä: Voi että mikä aamu :hymyhali:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » La 05 Maalis 2011 13:52

Kylläpä petyin kun äsken heräsin ja olikin vasta lauantai. Jotain minun elämästä kertoo se, että en nyt tykkää viikonlopuista,lomista yms, koska silloin on vapaa-aikaa ja jos ei joka sekunnille keksi tekemistä kavereiden kanssa(eikä se onnistu, kun kavereilla on omat elämät...), niin joutuu nyhväämään itekseen himassa, silloin on liikaa aikaa ajatella ja ahdistaa. Tänäkin aamuna kun heräsin, niin päällimmäisenä oli mielessä hillitön ikävä. Eikä se ikävä edes koskenut mun eksää, vaan sitä turvallista tunnetta, kun aamulla saa herätä jonkun vierestä. Minä en tykkää olla yksin :( .
Voispa aika vaan kulkee kamalan nopeeta, voisin mennä nyt nukkumaan ja herätä vaikka vuoden päästä uudestaan. Nyt kaikki on vaan niin turhaa.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 05 Maalis 2011 14:59

Jehovan todistajat :rotflmao:

En edes tajunnut ajatella, kun soittivat ovikelloa. Olin imuroimassa ja hyvällä fiiliksellä.
En voinut pitää ovea auki, joten otin heidät eteiseen :virne: Olen niin pirun hyvällä tuulella, ettei haitannut yhtään. Siis yh-tään! Kävimme keskustelua ja käännytys oli kuulkaa kovaa. Raamatun lehdet viuhuivat ja naisen juuri tatuoidut kulmakarvat kiilsivät mun eteisenvalossa. Se nauratti vielä enemmän kuin ne asiat mistä keskusteltiin.

Kun sitten avasin heille omaa näkemystäni elämästä, olemisesta ja maailmasta, niin olin heidän mielestään mielenkiintoinen nuori nainen :virne: Toisinsanoen olen heille varmasti mieluisa haaste, koska oikeasti osaan perustellakin asiani.

Kivasti myös puhuivat itse itsensä pussiin. "Kyllähän uskon on tarkoitus tuottaa lohtua". No niinpä, miksi sitten yrittäisin pakottaa itseni uskomaan johonkin mihin en voi uskoa. "No, koska raamattu...." :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » La 05 Maalis 2011 15:53

Ihana lauantaiaamu. Rauhassa aloittelin aamupalalla ja nyt on jo yksi koneellinen pyykkiä pesty.
Vielä jos toisen laittaisi ja tiskit saisi pois keittiöstä, olisi bueno.

Ihana auringonpaiste. Kevät tulloo! :pomppuhymy:

Tänään laitan vihreää kynsilakkaa. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Annis » La 05 Maalis 2011 16:00

Emilia kirjoitti: Tänään laitan vihreää kynsilakkaa. :D

Meikä on metsästänyt koko kaupungin läpi (no melkein..) etsien vihreetä kynsilakkaa
ja missään ei ole muuta kuin jotain tosi rumaa metsänvihreää, joka näyttää enemmänkin joltain suolta.
Ostin sitten suruuni hopeaa lakkaa, mikä ei kyllä yhtään korvaa vihreää :hullu:

Ja meilki kävi jehovia :D Joka oli musta mukavaa, kun se oli eka kerta neljän vuoden aikana ja oon kaipaillut niitä.
Muutenkin tällä viikolla on soinut ovikello vähän turhan tiuhaa, mm ikkunan mittaaja kävi kylässä :friikki:
Kavereilla kävi imurikauppis, siitä mä oon vähän kade :virne:
Meillä on käynyt vaan joku mies, joka kysyi, että ostanko kirjoja, mä sanoin että en ja sitten se lähti. Ei sitten koskaan selvinnyt että mitä kirjoja.
Annis

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 05 Maalis 2011 16:58

Mulla on punk-päivään ostettua vihreetä. Se on vähän vaaleempaa mitä Tiuhti ja Viuhti-muumimuki on ja kynsissä se näyttää sellaiselta keväiseltä. Muttei ole yhtään mun juttu :epäilevä:
Että jos haluat, voin laittaa sen sulle jossain kohtaa postiin. Mulla se menee vaan vanhaksi :epäilevä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Su 06 Maalis 2011 10:19

Heräsin juuri ihanan aurinkoiseen aamuun ja harmittelen sitä, että pitää koko päiväksi töihin. :huoh:
Miksi, oi MIKSI kauppojen pitää olla auki sunnuntaisinkin? :gaah:

Aurinko on ihana, sillä se sulattaa lunta ja kevät on vähän lähempänä taas. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 06 Maalis 2011 11:51

Mä oon kans menossa töihin tänään, mutta ei mua haittaa. Mieluummin siellä kuin yksin kotona. Se on sentään joku syy vältellä kouluhommia.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 06 Maalis 2011 21:10

Annis kirjoitti:
Emilia kirjoitti: Tänään laitan vihreää kynsilakkaa. :D

Meikä on metsästänyt koko kaupungin läpi (no melkein..) etsien vihreetä kynsilakkaa
ja missään ei ole muuta kuin jotain tosi rumaa metsänvihreää, joka näyttää enemmänkin joltain suolta.
Ostin sitten suruuni hopeaa lakkaa, mikä ei kyllä yhtään korvaa vihreää :hullu:

Tuo mun lakka on Lumenen Natural Codea. Saatavuuden luulisi olevan hyvä, omani ostin Tarjoustalosta, hintakin taisi olla alle 5 euroa.
Ei tosin ole niin peittävää, mitä ajattelin sen olevan. Nyt on kolme kerrosta ja vielä ainakin yhden ajattelin laittaa, kun ei näytä vielä tarpeeksi vihreältä. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Su 20 Maalis 2011 13:21

Olin asettanut herätyskellon soimaan klo 10, etten nuku liian kauan, kun huomenna pitää seiskaksi töihin taas. Nousin ylös vasta varttia vaille 11, mikä on ihanaa. :sydän:
Viime aikoina nukkuminen on ollut yksi maailman parhaista asioista. Yleensä nousen aina aikaisin ylös, enkä nuku 7h enempää, mutta viime aikoina ilmoilla on ollut yleensä vähintään 9h yöunet jos mahdollista. Olisiko jonkunlaista kevätväsymystä? :raps:

Äsken soitin kaverille ja lähdemme parin tunnin päästä lenkille. Jospa sitä nyt sitten koittaisi tehdä makaronisalaatin tässä välissä ja ripustaa pyykit kuivumaan ja kävisi vaikka hakemassa lottovoittonsakin vielä. Voitin porukkalotolla euron tai jotain. :p

Illalla veli tyttöystävänsä kanssa on tulossa kylään ja eräs kaverini kanssa. Pelaamme korttia ja syömme eilisestä jämäksi jäänyttä käpykakkua. Äiti ja iskä kävi eilen illalla kylässä ja toi mulle käpykakun, kahvipaketin ja keksejä synttärikahveille, joita vietimme ensi viikolla olevan synttärini merkeissä hieman ajoissa. Hassuinta on se, että juurikin viime viikolla mielessäni kävi ajatus käpykakusta, ainoasta täytekakusta, jossa ei ole liikaa kermavaahtoa sisällä ja marsipaanikin on syötävän makuista, ja nyt sellaisen sain ihan ilman että tarvisti mitään sanoa. Kivaa. :)

Vapaa (ja vieläpä aurinkoinen) sunnuntai. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Maalis 2011 11:41

Keäaika. :epäilevä: Heräsin jo puoli kymmeneltä vanhaa aikaa ja nousin tietokoneelle puoli kaheltatoista uutta
aikaa. :epäilevä: Siinä se päivä sitten meniki...

Suunnitelmissa on kuitenkin jo muutaman kuukauden ollu pölyjen pyyhintä! :friikki: Suurin osa siivousajasta menee
siihen, että saa tavarat sijoitettua johonkin muualle kuin pöydille ja lattialle... Ei kyllä todellakaan inspaa tämä
homma sitten yhtään!

Mutta ihku ihanaa huomenta kaikille muille! :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa