Aurora B. kirjoitti:Pyjama!Kiitos, meinasi aivosolu haljeta, kun yritin saada päähäni yökkäreille muuta suuhun sopivaa sanaa.
Nimim. "aivot edelleen narikassa"
Ja narikkalappu kadoksissa?

Aurora B. kirjoitti:Pyjama!Kiitos, meinasi aivosolu haljeta, kun yritin saada päähäni yökkäreille muuta suuhun sopivaa sanaa.
Nimim. "aivot edelleen narikassa"

Odotan innolla tanssilattialle pääsemistä. 
Nyt vain rupesi jännittämään, ettei sillä vain ole samanlaista korua.
Olen yrittänyt hiippaila koruvarastolle salakavalasti, mutta äitee on koko ajan edessä. No voi sen korun mennä sitten palauttamaan, kuitti on tallessa.
Nyt on melkee niinkö Roy Orbison look.

Kevät tosiaan tulla tupsuttaa ja mie alan stressaamaan siitä, että miten hitossa mie saan tehtyä kaiken mitä kesän aikana pitäs saada tehyksi
Voi olla kyl, että aidan maalaus jää vielä seuraavaan kesään.
Joo... Tais olla... 
Eikö ole hyvä diili?

annastindeli kirjoitti:Kuolo: Miä voin tulla maalaamaan siun aidan. On jopa kokemusta maalaushommista ja palkanmaksu hoituu sillä että saan rapsutella kissoja, kun siulla tais olla niitä siellä enemmänkin.Eikö ole hyvä diili?

Näin 

Ollaan tässä pari viestiä laitettu toisillemme Facebookissa edellisen soittokerran jälkeen. Ensimmäisen viestin jälkeen hän oli laittanut, että hänen mieltään lämmitti kovasti lukea kaikki ne sanani. Nyt hän kuitenkin vielä lisäsi, että hän oli aivan yllättynyt siitä, kuinka hyvää tekstiä mä kirjoitan. Ei hän voisi kuulemma kuvitellakaan esimerkiksi itse kirjoittavansa lähellekään niin hyvin.
(Eikä hän ole todellakaan mikään huono kirjoittaja.) Se oli kuulemma kirjoitettu niin, että mut pystyi ihan hyvin kuulemaan sanomaan ne asiat. Olen kyllä kieltämättä itsekin tyytyväinen siihen viestiin, mutta kyllä tuollainen kommentti sellaisen ihmisen suusta, jota arvostaa todella paljon, lämmittää kovasti mieltä. 
marenkienkeli kirjoitti:Täällä käyminen saattaa siis jäädä melko vähälle tän viikon aikana.

Kuolo kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Täällä käyminen saattaa siis jäädä melko vähälle tän viikon aikana.
Sie meinasit, että siivoomista ja vastaavaa oheispuuhaa riittää koko viikoksi?
Eli kun nyt sanon, että en ehdi täällä käydä, käyn täällä todennäköisesti jatkuvasti.
Tämäkin aamu meni taas nukkuessa ja tietokoneella, vaikka tarkoitus olikin opiskella ennen kuin lähden keskustaan syömään.
), jonka jälkeen menin moikkaamaan systerssonia... ja sitten venähtikin ihan iltaan saakka
siis yöhön saakka.

. 
Vain ikävät koirauutiset pistivät vimman tauolle.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa