Sitten pomo ilmoitti, että oli kuitenkin saanut järjestettyä mulle töitä neljäksi päiväksi tällä viikolla. Kirosin mielessäni, mutta sanoin vaan että sehän on kiva
Pomo kertoi vielä, että päivät tulisivat luultavasti olemaan vähän tavallista lyhyempiä. Ja paskat. Tänään sentään pääsin tuntia aikaisemmin lähtemään, mutta muina päivinä on kyllä ollut ihan täysiä päiviä. Ja hirvittävän stressaavia ja kiireisiä päivä vieläpä. Eilen piti olla vapaapäivä, mutta yllättäen tarvitsivatkin mua siellä taas. Neljä työpäivää muuttuikin viideksi.En mä iltaisin enää jaksa keskittyä minkään esseen kirjoittamiseen, kun on koko päivän mennyt puolijuoksua. Käsivarsia, selkää ja jalkoja särkee. Yhtä tenttikirjaa olen sentään saanut luettua 150 sivua, jäljellä olisi vielä noin 200 sivua. Ärsyttää, kun muutama opiskelukaveri valittaa ettei tenttiinluku kiinnosta, ja koko viikko on mennyt laiskotellessa. Ja mie lukisin ihan innoissani, jos vaan jaksaisin
Yritän lohduttautua sillä, että saanpahan edes rahaa.Sunnuntain muistilista:
- lue sanakokeisiin ja tee kielten läksyt
- kirjoita kaksi esseetä
- lue keskiviikon tenttiin
Nytkin pitäisi olla jo nukkumassa, että jaksaa herätä huomenna töihin. Huomisesta tulee luultavasti viikon kiireisin päivä.

Säästöön menevät kuitenkin.
Saa nähdä, joudunko käymään luennon uudelleen ens viikolla. 
Muistaakseni taannoin vannoin, etten enää ryhdy tähän, mutta tietenkin sitten taas ehdotettaessa innostuin, että voi vitsi miten mielenkiintoista. Onhan tässä ollutkin hetkensä, mutta voi vitsi tosiaan. En ilmeisesti ikinä opi.
En ole vain ihan varma, haluanko sinne töihin, mistä tarjottiin. Juttelen maanantaina ko. firman omistajan kanssa, sitten tietäis enemmän.
ja tsemppiä työnhakuun täältä 

Mä ihmettelen aika usein itsekin, että paskaaks mä täällä vielä kärvistelen. Sen verran on kuitenkin korjattava, että puljuhan ei mihinkään ole kaatumassa, maailmanlaajuinen konserni, jolla menee kilpailijoihin nähden vielä verrattain hyvin. Odotettavissa on vain "tuotannollisia ja taloudellisia syitä", joiden perusteella tämä meikäläisen pikkukonttori täällä periferiassa, joka näyttää kärpäsenpaskalta maailman mittakaavassa, pistetään matalaksi. "Keskitetään osaamista", niin kuin yhdessä Helsingin herrojen kauniisti muotoillussa sähköpostissa luki, kun täältä siirrettiin hommia isommille konttoreille.
Eikä nyt puhuta mistään nappikaupasta. Johto on sen verran jääräpäistä, että kun kerran "kustannustehokas keskittäminen" on se päivän sana, niin siitä ei voida luopua, vaikka kaikki menee just päin vastoin kuin suunnitelmissa lukee. No, seilatkoon he valitsemallaan valtamerellä, tämä rotta hylkää uppoavan laivan asap.

Sain viitosen tentistä, jonka pelkäsin joutuvani uusimaan. Jippii!