Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 27 Maalis 2011 11:58

Ihanaa kulla, että jollain muullakin on tavaratpitkin pokin. Projektia siellä, vaateläjää täällä, paperipino tuolla ja tässä joku kuppi täynnä pikutavaraa.

Tarvitsisi kärsivällisyyttä miettiä jokiselle tavaralle ja vaatteelle oman paikan. Ja myös sisua karsia ne tavarat pois kotoa, joille ei löydy siistiä ja sopivaa paikkaa. Projekti tuntuu vaan jotenkin turhalta, sillä kyllähän sitä yksin asuessaan näinkn pärjää. Omat läjät ovat eräänlainen järjestys. Toisten läjistä ei voisi tietää, mitä niistä löytyy.

Päivä on kaunis. Luin Panamakirjaa ja kuuntelin netistä luentoa samalla kun neuloin muutaman raidan.
Ruoka voisi olla seuraava projekti...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja skray » Su 27 Maalis 2011 14:20

Tänään oli kyllä ihana aamu, ihkusta en niin tiedä. :tilt:

Yön sain vallata koko sängyn kun mieheke on kotikotona ja aamulla hain Hesarin laatikosta ensi töikseni vielä unen pöpperössä. Vihdoinkin kuukausi sitten tilaamani hesariviikonlopuiksikuukaudeksi-tilaus löytää perille. Menihän siihen varmaan 5 viikkoa ja 5 puhelinsoittoa asiakaspalveluun ennen kuin alkoi toimia. :keijo:
Lehteä luin pari tuntia, keitin aamukahvit siinä 12 aikaan uutta aikaa..

Kävin jo kaupassakin hakemassa vähän evästystä alkuviikolle ja koitin vähä siivota kämppää.. Pölyt sain pyyhittyä, tiskattua ja imuroitua yhden huoneen puoliksi ennen kuin meni hermot imuriin, joka ei tottele ollenkaan. :gaah: :virne:
Tästä lähtien imurointi on delegoitu miehekkeelle, vaikka tosin kouluttaa se ensin pitää siihen, kuinka imuroidaan ja mistä. nimim. kerran pistin imuroimaan ja kaikki kriittiset paikat, kuten esim. sohvan ja sängyn alusta oli imuroimatta kun oli "valmista".

Kyllä tästä vielä hyvä päivä tulee, kunhan saisin vielä vessan siivottua.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja skray » La 02 Huhti 2011 11:54

Nyt on vielä aamu, kun kello ei ole vielä 12.

Heräsin kasin jälkeen siihen, että poliisiauto kiisi kämpän ohi pillit soiden. Onneksi ei haitannut, kun kello olisi kuitenkin soinut 8.30.
Hain lehden laatikosta, luin rauhassa sitä ja katselin telkkaria kahvin kera. Oi, ihana aamu.

Kävin jo siivoamassa kirpparipöytää ja pitää pyrkiä sinne vielä toisenki kerran tänään jos ehdin. Se on kumma kuinka (yleensä) aikuiset ihmiset ei jaksa viikata katselemaansa vaatetta edes joten kuten, vaan kaikki on myllätty ja jätetty miten sattuu. Huomasin myös, että ainkin yksi kirja sekä kaksi huivia olivat kadonneet hyllystä ja toivottavasti maksavien asiakkaiden mukaan. Tienattu on siis ainakin 2,50e sillä tavalla. :virne: Taisi jotain vaatettakin jo olla poissa, joten toivottavasti loputkin menisi kaupan parin viikon aikana.. edes sen verran, että saisi sen pöytävuokran maksettua. Muuten ei niin väliä.

Ihana, ihana vapaa viikonloppu. :sydän:
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 02 Huhti 2011 12:23

Kello on jo kakstoista, mutta mä olen ollut hereillä vasta vähän päälle tunnin :keijo:
Otin vähän univelkoja pois ja nukuin pitkään.

Heräilin kyllä aamulla kaikkeen ihmeelliseen, kuten kissatouhuun :epäilevä: mutten antant sen häiritä.

Se on kyllä vähän outoa, että kun istuin veeseessä, niin ovikelloa käytiin soittelemassa. Ei ollut aikomustakaan avata ovea ihan täysin aamun vallassa. Sen kuulin kuitenkin, että soittelijat poistuivat rapusta (joo, sen kuulee tähän kun ei ole väliovea). :sori: Jos niillä olis jotain tärkeetä ollut niin kai ne olisvat jättäneet lappusia :sori: Tai sitten se oli jotain höhhöä. Mutta mun mielestä ovikelloa soittelevat enää jehovat ja tv-luvan tarkastajat :virne:

Tässähän se sitten meneekin.
Teen meidän loppuproduktion sivuja ja mietin kahvin keittämistä.
Kohta pitäisi pyrkiä lähtemään tapaamaan Ystävää, jolla on jotain suunnitelmia :D

Eilinen pohjantähti pyörii myös edelleen mielessä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 02 Huhti 2011 13:25

Vielä on aamu. Onhan? :keijo:

Heräsin reilu tunti sitten. Tai no, kissa on käynyt herättelemässä pariinkin otteeseen joskus 8-10 välillä. En sitten noteerannut. Unta riitti yli 12:een. Olikin kiva uni. Yksi rakas kaveri oli käymässä, ja Jyväskylä oli joku outo fantasiamaailma, jossa bussimatka lähiöön kesti varmaan tunnin. :friikki:

Nyt sit pikaiset aamukahveet, ja kahdelta pyykkiä pesemään. Heitin jo tyynyt ja täkin parvekkeelle tuulettumaan. Tuleekohan tästä oikeasti tehokas päivä? :kauhistunut:
Pitää kyllä oikeesti siivoilla vähän tarkemmin, kun meille on tulossa kämpänkattoja sunnuntaina tai alkuviikosta.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » La 02 Huhti 2011 15:29

Lyyra kirjoitti:Vielä on aamu. Onhan? :keijo:

Voisin kysyä saman kysymyksen... Just juon aamukahvetta ja mietin, että tais mennä ohi tämäkin päivä. Tuntuu sunnuntailta, koska olen viettänyt aika railakkaasti viikonloppua jo keskiviikosta asti. Tänään koitan ottaa rauhallisemmin ja käyn kuppilassa moikkaamassa kavereita ja vain juomassa kahvia ja vettä. Helppo luvata tipaton päivä kun rahaa ei ole yhtään.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » La 09 Huhti 2011 14:46

Aamu ja aamu... On kyllä ollut hieman härämä aamu. :friikki: Älyttömän levoton olo, enkä
oikein tiedä miten päin olisi ja mitä pitäisi tehdä. No, siivosin, tiskasin ja tein vähän pihatöitä.
Tuntuu, että jotain pitäisi tapahtua. Pitäisi päästä johonkin, tuntea jotakin hienoa. En tiedä.
Outoa.

Mutta ulkona on muuten aivan mahtava ilma! Ja näin... tai siis kuulin kevään ensimmäisen kärpäsen! :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja heartless » Su 10 Huhti 2011 10:26

Huomenta! :D
Kaunis päivä, täytynee jossain vaiheessa ihan poistua neljän seinän sisältä. Eilen kävin hevosmessuilla (ponit :sydän: ) ja tänään olisi tarkoitus suunnata katsomaan Tampere Kuplii- tarjonta ja käydä ehkä jossain ulkona syömässä. Apteekissakin voisi olla ihan aiheellista pyörähtää, koska ensimmäiset allergiaoireet alkavat puskea esille.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 16 Huhti 2011 16:52

Heräsin vähän yli yhdeksän. En muistanut, monelta aika-ajot alkavat. Olivat alkaneet yhdeksältä. Balls! No ehtihän sitä vielä.

Ollut päivä, jossa ei ole mitään isoa tekemistä. Silti joku hinku on esimerkiksi katsoa digiboksi tyhjäksi tai jotakin muuta, mistä tulee jonkinlainen tulos.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 16 Huhti 2011 16:59

Minä heräsin kuuden jälkeen. Lauantaiaamuna. Makoilin jonnekin puoli kahdeksaan, mutta lopulta ei auttanut kuin nousta ylös. Olen vähän tehnyt töitä, kuunnellut musiikkia ja juonut paljon kahvia. Kokeilin alkuiltapäivästä tulisiko päiväuni, mutta ei tullut, tuli vain pöhnäinen olo. Keitin sitten vielä lisää kahvia. Auringon valoa on ihan liikaa, minulla on yleensä tähän vuoden aikaan vaikeuksia tottua siihen.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja L-S » La 16 Huhti 2011 17:11

Mä heräsin alun perin jo yhdeksältä ja sen jälkeen nukuin vielä kymmeneen. :tilt: Joka tapauksessa ihan kohtuullinen heräämisaika lauantaille. :keijo:

Olen saanut aikaiseksi siivota pari pitkään siistimistä ja järjestelyä vartonutta kohtaa, kuten eteisen kaapin. Poikkeuksellisen energistä. Auringonvalo vaikuttaa muhun näköjään positiivisesti tällä kertaa. Joskushan huhtikuu on vain rasittava (kuukausista julmin). Ihanaa kun oikeasti viitsii siivota. Koko talven perussiivousta isompi siivoaminen ja sen sellainen "ylimääräinen" oli hirveän työn ja vastenmielisyyden takana. :p
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 17 Huhti 2011 10:06

Valvoin eilen minun päivässäni aika myöhään. Katsoin kaikessa rauhassa tsung-tsungin (kova laki) ja hiivin hiljalleen kohti punkkaa. Luin vielä hyvän tovin ja nukkuminen todella venyi myöhälle.
Heräsin ensimmäisen kerran kello 7.45 :keijo:
Sain sinniteltyä unen kanssa kuitenkin sinne yhdeksään saakka.
Ihanan rauhallinen aamu :superhymy:
Keittelin kahvia kaikessa rauhassa, tuijottelin ulkona liikkuvaa koiranulkoiluttajaa kaikessa rauhassa ja höpöilin kissoille kaikessa rauhassa.

Aurinko paistaa ja on aika hyvä nyt :superhymy:

Taidankin siis vielä jatkaa lukemista. Josko saisin sen luettua nyt loppuun.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Su 17 Huhti 2011 10:36

Hyvää huomenta.

Heräsin ensimmäistä kertaa klo 8.10. En viitsinyt nousta ylös, torkuin noin 9 asti. Hain laatikosta hesarin ja vietin sen parissa tunnin verran. Tänään oli ihan liikaa eduskuntavaaliehdokkaiden mainoksia ja liian vähän mitään mielenkiintoista luettavaa. Aamukahvit on juotu ja talvitakitkin kone on jo pessyt. Pitäisi vielä laittaa ne kuivumaan.

Seuraavaksi tähtään kirpparille kiertelemään vähän, jospa tekis jonkun löydön. Sitten menen ostamaan säilytyslaatikon, johon säilön talvivaatteet kesäksi. Kätevää!

Tänään olisi myös luistelijoiden kevätesitys, joku noitatarina se taisi olla, jäähallilla ja haluaisin ehkä mennä katsomaan sitä. Viimeksi olin muutama vuosi sitten katsomassa Notredamen kellonsoittajan ja se oli hyvä. Luistelijat on taidokkaita nuoria ja voin ihastella heidän taitojaan kun en itse osaa. Ja pääsylipun tuottokin menee seuralle itselleen, joten hyvään tarkoitukseen. Jospa saisin vain jonkun seurakseni ja kyydittäjäksi, kun se halli on niin kaukana.

Äänestämään ei tarvitse mennä, kun kävin jo tiistaina.

Vapaapäivä. :sydän:
skray

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 07 Touko 2011 12:55

Lauantai :sydän:

Olisin voinut aamulla jatkaa unia vaikka kuinka, mutta nousin ylös kymmenen jälkeen, ettei mene koko päivä nukkuessa. Ulkona on aivan loistava sää ja lähden ulos, kunhan olen saanut vajuteltua mahaa. Tein äsken kattilallisen kermaista kanapastaa, eipä tarvitse miettiä mitä tänään söisi. Voisin käydä ostamassa torilta jäätelöpallon ja kierrellä vähän puistoja, kun en ole pahemmin ulkoillut viime aikoina. Mie olen ihan pihalla siitä, mitä pihalla tapahtuu. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 14 Touko 2011 10:19

Vaikka eilen oli hyvin vahvasti mielestäni keskiviikko, niin tänään on kuitenkin lauantai :keijo:

Ei mikään leppoisa-lauantai, vaan työntäyteinen.

Eilisen illan väsymisen, ärtymisen ja itketyksenkin jälkeen nukuin suht hyvän yön.
Väsytää, kyllä, mutta ehkä tässä vielä jaksaa. Maanantaina saa levätä.
Ehkä.

Olen kuitenkin ryypiskellyt aamukahvia kevyesti.
Hoitanut teatterin hommia ja yrittänyt asennoitua vielä pariin viilaukseen tässä kämpässä. Mua alkoi eilen häiritsemään suuresti se, että mun julisteet ja taulut eivät ole seinällä :keijo:
Ihan oikeasti ärsyttävää! Täällä on kovin kalpeaa!

Tänään tulee viisut :täpinä:
Ja :keijo:ja tulee niitä katsomaan :täpinä:
Vielä ehtii ja mahtuu mukaan!
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » La 14 Touko 2011 10:32

Viisupäivä :täpinä:

Paljon :keijo:utta ja söpöjä poikia :superhymy:

Viisuja ennen ajattelin käydä hamekaupoilla, jos löytäisin sopivan edustustilaisuuteen. Tuntuu että mulla on nykyään koko ajan jotain mihin tarvitsee jotain tietynlaista vaatetusta, ja kuitenkin kaikki tilaisuudet on luonteeltaan erilaisia, joten sama vaate ei käy. :epäilevä: Mutta jos löytäisi sopivan hameen, jota voisi pitää kesällä muutenkin. :raps: Näistä lähtökohdista ei tosin yleensä löydä mitään, parhaat vaatteet löytyvät vahingossa.

Joskus pitäisi siivota parvekekin, mutta huono tällainen synkkä päivä siihen on.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 14 Touko 2011 10:49

Täällä paistaa aurinko. :D
Nukuin viime yönä levottomasti ja vaikka olen ollut jalkeilla kohta pari tuntia, niin silti väsyttää. Teetä on mennyt jo kolmisen kupillista.
Tänään ei ole muita suunnitelmia kuin käydä lenkillä. Illalla olis tiedossa yhdet etkot, mutta en mie taida nyt jaksaa lähteä katsomaan, kun muut juo. Löytynen siis illalla ilmarista.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja skray » La 21 Touko 2011 08:56

Taas on lauantai. Tällä kertaa työpäivä.
Lotossa on niin iso potti, että se tietää kiirettä ja pää kolmantena jalkana juoksemista koko päivälle. :huoh:
Illalla väsymys, sen tiedän jo nyt.

Tälle aamulle paras löytöni on siitepöly-sivu, josta voin seurata mille kaikelle oon allerginen joka aamuisten oireiden perusteella päätellen. Tänään ja eilen on ollut tosi tukkoista ja silmiä on kutittanut enemmän kuin aiemmin tänä keväänä, joten koivulle olen allerginen ihan varmasti. En oo aiemmin löytäny mitään näin selkeetä ja yksinkertaista karttaa. :)

Kohta pitääkin mennä jo vähän laittautumaan työpäivää varten ja vääntää vähän evästä, työt kun alkavat kello 10.
skray

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 21 Touko 2011 10:10

Heräsin hölötykseen kun velimies tuli pikavisiitille. Se oli polttareihin menossa.

Ja velipuoli ois kuulemma ehkä tänään tulossa käymään. En tiiä pitäskö livistää johokii.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Touko 2011 10:35

Heräsin ennen kymmentä, mikä on aika hämmästyttävää.

Eilisestä on jäljellä vain pieni pääjomotus, meikit poskilla ja paljon muistoja.
Pääjomotukseenkin saattaa vaikuttaa ettei ole kahvimaitoa ja aamukahvi on vielä juomatta.

Koulu on nyt ohi.
Tästä mennään eteenpäin eli toisiin teatteritreeihin.
Tänäänkin.

Eipä mulla nyt muuta.
Ehkä haen sitä maitoa että saan kahvia ja pääsen käyntiin.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 21 Touko 2011 10:59

Mä heräsin pari minuuttia ennen kymmentä. Selkään on toisen lapaluun nurkkaan ilmestynyt Black Swan -tyylinen ihottuma. En tiedä mitä se on ja mistä se on, mutta paukamilla on iho. Kikkelis kokkelis. :friikki:

Tänään lienee kotityöpäivä, kun kiva kämppis tulee siivoilemaan. Pitänee siis sympatiasiivoilla itekin jotain. Ja ehkä aloittaa kamojen pakkailut. Kiva kämppis vie mun telkkarin. :pillitys: Ja verhotkin. Tosin niistä aattelin ehdottaa diiliä, että jospa me saatais pitää ne muuttoon asti, ja postittaisin ne sit kivalle kämppikselle, koska ei oo oikeen muitakaan verhoja tänne, ja ois kiva tuota aurinkoa vähän pystyä torjumaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja kmaria » La 21 Touko 2011 11:22

Lauantai ja työpäivä, omituista. Mulla on siis perustoimistotyö, jota tehdään ma-pe, mutta nyt tulin tekemään yhtä ylimääräistä hommaa. Mulla tuntuu olevan vaikeuksia päästä työn alkuun, kun surffailen vaan netissä... En sentään ihan yksin ole täällä, kun samalla käytävällä on kaksi muutakin töissä.
kmaria

ViestiKirjoittaja heartless » La 21 Touko 2011 11:22

Huomen! Oon lukenut lehden, juonut kahvia ja katsellut South Parkia, hyvä aamu. :D
Aamulla meinasi olla kanuuna, mutta suihku ja lasi mehua veivät sen pois. Käytiin eilen Museoiden yön merkeissä useammassakin museossa ja kun kulttuuriannos tuli täyteen mentiin sitten pubiin, jossa erinäisten sattumien jälkeen tapasin hyvän ystäväni ja nautittiin hieman enemmän alkoholia kuin alunperin oli tarkoitus. Hups.

Illemmalla olisi tarkoitus grillata, muuta ei oo vielä suunnitelmissa. Ihanaa, kun ei oo mitään pakollisia menoja ja voi pitkästä aikaa vaan olla ja tehdä mitä huvittaa. :pilvi:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 21 Touko 2011 11:38

Ihanan pitkät yöunet tuli nukuttua. Nukahdin jo ennen klo 23 ja heräsin vähän yli 9. :D Joskus puoli viiden maissa olin hetken hereillä, kun Mieheke ei enää saanut nukuttua, mutta tuli se jossain vaiheessa takaisin viereeni nukkumaan. :sydän:

Tänään olisi tiedossa pelailuilta ystävän luona. Wiitä ja lautapelejä + ruokaa. :jami:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » La 21 Touko 2011 12:11

kmaria kirjoitti:Lauantai ja työpäivä, omituista. Mulla on siis perustoimistotyö, jota tehdään ma-pe, mutta nyt tulin tekemään yhtä ylimääräistä hommaa. Mulla tuntuu olevan vaikeuksia päästä työn alkuun, kun surffailen vaan netissä... En sentään ihan yksin ole täällä, kun samalla käytävällä on kaksi muutakin töissä.
Ihan kun mun suusta! Tosin meitä toimistolla on jopa 5 (mut mukaanluettuna). :D

Joskos täällä kolmeen saakka ainakin nyt hengailisi, ja sitten voisi... hmm.. tehdä jotain muuta :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa