Taisi jotain vaatettakin jo olla poissa, joten toivottavasti loputkin menisi kaupan parin viikon aikana.. edes sen verran, että saisi sen pöytävuokran maksettua. Muuten ei niin väliä.
mutten antant sen häiritä.
Jos niillä olis jotain tärkeetä ollut niin kai ne olisvat jättäneet lappusia
Tai sitten se oli jotain höhhöä. Mutta mun mielestä ovikelloa soittelevat enää jehovat ja tv-luvan tarkastajat

Lyyra kirjoitti:Vielä on aamu. Onhan?
Älyttömän levoton olo, enkä
) ja tänään olisi tarkoitus suunnata katsomaan Tampere Kuplii- tarjonta ja käydä ehkä jossain ulkona syömässä. Apteekissakin voisi olla ihan aiheellista pyörähtää, koska ensimmäiset allergiaoireet alkavat puskea esille.
Joka tapauksessa ihan kohtuullinen heräämisaika lauantaille.

ja tulee niitä katsomaan
utta ja söpöjä poikia 
Mutta jos löytäisi sopivan hameen, jota voisi pitää kesällä muutenkin.
Näistä lähtökohdista ei tosin yleensä löydä mitään, parhaat vaatteet löytyvät vahingossa. 

Ja verhotkin. Tosin niistä aattelin ehdottaa diiliä, että jospa me saatais pitää ne muuttoon asti, ja postittaisin ne sit kivalle kämppikselle, koska ei oo oikeen muitakaan verhoja tänne, ja ois kiva tuota aurinkoa vähän pystyä torjumaan.

Joskus puoli viiden maissa olin hetken hereillä, kun Mieheke ei enää saanut nukuttua, mutta tuli se jossain vaiheessa takaisin viereeni nukkumaan. 

Ihan kun mun suusta! Tosin meitä toimistolla on jopa 5 (mut mukaanluettuna).kmaria kirjoitti:Lauantai ja työpäivä, omituista. Mulla on siis perustoimistotyö, jota tehdään ma-pe, mutta nyt tulin tekemään yhtä ylimääräistä hommaa. Mulla tuntuu olevan vaikeuksia päästä työn alkuun, kun surffailen vaan netissä... En sentään ihan yksin ole täällä, kun samalla käytävällä on kaksi muutakin töissä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa