Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja MrsBond » To 24 Heinä 2008 19:46

Tr*ina kirjoitti:Mikä merkkikosmetiikassa maksaa Suomessa?

Miksi Chanellin luomiväribaletti maksaa
- Newarkin lentokentällä (USA) 28 euroa
- pariisilaisessa kosmetiikkaliikkeessä 33 euroa
- helsinkiläisissä tavarataloissa 43 euroa?

Miksi Joe Blascon meikkivoide maksaa
- Blascon nettikaupassa 26 euroa
- helsinkiläisissä tavarataloissa 48 euroa?
(tähän ei ole eurooppalaista vertailukohtaa, koska Joe Blasco on nolla tunnettavuudeltaan Kalifornian ja Suomen ulkopuolella.)

Pienoiset, kymmenen prosentin, hinnanvaihtelut ymmärtäisin myyntimaiden välillä, mutta 33 - 100% lisää hintaan vaihdettaessa maata - sitä en käsitä!

Itse olen töissä Avon-firmalle, ja siellä hinnat kaikkiin kauneustuotteisiin on mielestäni edulliset, siksi olen sieltä lähinnä
kaikki meikit ja ihonhoitotuotteet tilannut. En sano vain siksi koska välitän tuotteita sitä kautta, mutta itsekin
ihmettelin aluksi hinta-/laatusuhteen hyvyyttä. Kannatan, muuta ei voi sanoa.
TAVOITTEENA HIMALAJAN VALLOITUS BONSAIPUIDEN KERA.
MrsBond

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 24 Heinä 2008 21:10

Ai onks tää jotain verkostomarkkinointia? Eiks se aina mee niin, että verkostomarkkinoija hehkuttaa kauppaamaansa tuotetta ehkä maailman parhaana.

Onnea Ewylle ja tulevalle iskälle myös. Kaikkee ihmeellistä sitä maailmassa tapahtuu :O: Ja nythän siulla on hyvä mahdollisuus opetella onpelemaan, niin saat tehä muksulle kuteet ihan ite :pepsodent:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja MrsBond » To 24 Heinä 2008 21:22

Kuolo kirjoitti:Ai onks tää jotain verkostomarkkinointia? Eiks se aina mee niin, että verkostomarkkinoija hehkuttaa kauppaamaansa tuotetta ehkä maailman parhaana.

Mainitsin vain että sellainenkin on olemassa jos ihmiset hinnan/laadun perään kyselevät.

Samoin kuin jotkut googlen avulla etsivät vibrasta kärpäslätkään parasta. Sanoin vain että senkin voi katsastaa, ei välttämättä sieltä kukaan mitään tilaa. Mutta eikö ole hyvä auttaa toisia ja tutustuttaa uusiin asioihin.

Mutta en mainitse enää ettei tule eripuraa enempää kuin on.

Niin Avon on neljänneksi paras. Lóreal vie voiton.

Mutta se siitä jo. Sanoin jos joku nainen tai mies kiinnostuu, niin sellainenkin kuin Avon on olemassa.

:)
TAVOITTEENA HIMALAJAN VALLOITUS BONSAIPUIDEN KERA.
MrsBond

ViestiKirjoittaja heartless » To 24 Heinä 2008 22:39

Lumikki75 kirjoitti:Kynsilakoista kun nyt on puhetta, niin onko kukaan nähnyt millään merkillä viime aikoina hopean- ja kullanväristä lakkaa? Olen yrittänyt etsiskellä, mutta en ole löytänyt.

Jos en ihan väärin muista, niin Mavalan lakoissa on ainakin ollut kullanvärinen ja Nivealla taitaa myös olla. Itse olen tykästynyt Goshin meikkeihin, mulle uus tuttavuus ja tykkään! Värit ovat ihania, kunnolla värikkäitä ja sopivat paremmin mun budjetille kuin Make up storen meikit. :)
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Santalaceae » To 24 Heinä 2008 23:39

Käytän usein (nytkin) lakkaa varpaankynsissä, vaikka sormen kynsissä ei mitään olisikaan. Kynsien lakkaaminen on ylipäätään kivaa, mutta varpaankynsien vielä erityisesti, koska lakka kestää pidempään varpaissa kuin käsissä. Varpaisiin voi myös laittaa vapaammin kivan ja piristävän värisiä lakkoja, koska varpaat eivät näy töissä asiakkaille. Minua lakatut varpaankynnet piristävät joka kerta kun näen ne. :tilt: Olen joskus aikaisemminkin miettinyt, että kaikista tyttö-jutuista kynsien lakkaaminen haittaa elämää vähiten. Lakatut kynnet eivät purista, kiristä tai estä liikkumasta, ja muutenkin kynsilakalla saan oloni helposti naiselliseksi ilman että tulee heti hutsahtava tai epävarma olo. Mutta pitääpä mennä lakkaamaan varpaankynsiä, kun kerran tuli puheeksi. :tilt:
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 24 Heinä 2008 23:43

heartless kirjoitti:Jos en ihan väärin muista, niin Mavalan lakoissa on ainakin ollut kullanvärinen ja Nivealla taitaa myös olla.

Kiitsi! Eipä sitten muuta kuin huomenna oikeita hyllyjä syynäämään. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 24 Heinä 2008 23:57

Hirmu isot vauvaonnittelut Ewylle :D

Mulla on tänään rumatyhmälihava-päivä ja varsinkin se lihava. En ymmärrä miten voin yllättäen näyttää puolet isommalta kuin ennen. Ja pahinta tässä oli se, että päätin vielä lähteä tänään shoppailemaan. Rahaa ainakin säästyi, kun ei mikään vaate näyttänyt päällä hyvältä :hullu:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 25 Heinä 2008 02:23

Tänne piilottelevat näitä asioita... :nirppa:

Onnittelut Eowynille!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 25 Heinä 2008 10:52

Onnittelut - joltain vauvapalstalta vois löytyä apua pienikokoisen vaatepulmiin :). Siis jos et ole niiltä tahoilta jo ehtinytkin kysymään.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Eowyn » Pe 25 Heinä 2008 11:04

Kiitos vielä kaikille onnitteluista. :D
Kuolo kirjoitti:Onnea Ewylle ja tulevalle iskälle myös. Kaikkee ihmeellistä sitä maailmassa tapahtuu :O: Ja nythän siulla on hyvä mahdollisuus opetella onpelemaan, niin saat tehä muksulle kuteet ihan ite :pepsodent:

Ompelukone onkin itseasiassa hankinnassa kun ei tästä mitään tule kun on näin pieni. :virne: Pitää kohta kaikki tehä ite. :O:

Mulla on muuten nyt sandaalit eikä varpaissa lakkaa ollenkaan. Kivittäkää mut. :O:
Eowyn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 25 Heinä 2008 21:36

Lämmin sää. :sydän: Kesämekot ja balleriinat. :sydän:

Tuli päivällä ihanan tyttömäinen olo, kun sai käyttää kesämekkoa ja balleriinoja. Olin uskalias ja jätin laittamatta sukkahousut mekon alle. :ahihi: Kaikilla naispuolisilla kavereillani porukassamme, jolla olimme liikkeellä, oli teinikalsarit päällä.

Itsellänikin on yhdet teinikalsarit kaapissa, mutta en ole käyttänyt niitä yli kolmeen vuoteen. Silloin kun ostin kyseiset legginssit, luulin ostavani sukkahousut, mutta kotona paljastuivatkin legginsseiksi. :kauhistunut:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » La 26 Heinä 2008 01:01

marenkienkeli kirjoitti:Kaikilla naispuolisilla kavereillani porukassamme, jolla olimme liikkeellä, oli teinikalsarit päällä.

No sehän olisi vielä puuttunut, että miespuolisilla olisi ollut myöskin teinikalsarit :pepsodent: Nauroin.
Itse meinasin pukeutua tänään teinikalsareihin, mutta totesin että olisin paistunut elävältä ne jalassani.
Huomauttamisen arvoista myöskin se, että elän kuten opetan :tp: Lakattuani varpaankynnet vaihdoin sukulaistensa lakan neutraaliin, eri väriin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 26 Heinä 2008 01:16

shaana kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Kaikilla naispuolisilla kavereillani porukassamme, jolla olimme liikkeellä, oli teinikalsarit päällä.

No sehän olisi vielä puuttunut, että miespuolisilla olisi ollut myöskin teinikalsarit :pepsodent:

Voi ei. Nyt jää päähän kummittelemaan mielikuva tuosta porukassa olleesta miespuolisesta tyypistä hyppimässä teinikalsarit jalassa. :virne: Eih. Pois päästäni tuo karmiva mielikuva, kiitos.

Minttuviinashotti alkaa tehdä tehtävänsä. Poistun kännisten ketjuun... :hehei:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Leirum » La 26 Heinä 2008 19:51

Aion häpeämättömästi promota Mavalan lakkoja: ne on kivoja kun ne on pienissä pakkauksissa, koska varsinkin jonkun muun kuin kirkkaan lakan kohdalla ei yleensä ehdi käyttää isoa pulloa loppuun ennen kuin se kuivuu, ja Mavalalla on todella runsas valikoima värejä. Hintakin on sopiva, tosin juuri sen pienen pakkauskoon takia.

:virne:

Olin muuten positiivisesti yllättynyt kun menin kauppaan ja löysien sieltä Lumenen uuden kosmetiikkasarjan, jossa on kivat tummat pakkaukset ja ne kaikki tuotteet vaikutti houkuttelevilta. Myöhemmin luin lehdestä, että tämä uusi korvaa Anytimen, mikä on ihan tervetullutta. :) Ei ollu rahaa ostaa suurinta osaa tuotteista, mukaanlukien punaisuuden neutralisoijaa/kiillonpoistajaa (toimiikohan sellanen?), joten ostin vaan huulikiillon, joka on todella kiva!
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 27 Heinä 2008 18:53

Viikonloppu on pitänyt sisällää melkoista tyttöilyä :D

Eilen kävin toista kertaa kasvohoidossa ja ai että on nassu taas kuin
vauvan peppu ja persikan kylki. Sorruin myös ostamaan mustapäiden
vaalentajaa, jonka siis nimensä mukaisesti pitäisi sulattaa ikävät mus-
tapäät pois :O: Katsotaan miten käy.

Tänään kävin kaupungilla kiertelemässä, ja löysin kahdet sopivat biki-
nit :O: :O: Olin ihan että OMG, jos hyvät biksut löytyy niin ne pitää välit-
tömästi ostaa mukaan. Toiset löytyivät H&M:n aletangosta (turkoosi-
vihreäkirjavat halterneck-biksut) ja toiset Gina Tricotista (marianne-
karkkiraitaiset, Bond-tyttötyyliset halterneckit). Jälkimmäisissä on feik-
kivyö lanteilla :gay:

Nyt mulla on häämatkalle melkein joka päivälle eri bikinit hankittuina :p

Tyttöilyksi lasken myös sen, että mulla oli kaupungilla päällä tuubitoppi
ja lyhyt kesähamonen, oli vähän outo fiilis kun yleensä mulla on aina far-
kut tai caprit. Tuossa helteessä ei kyllä olisi muulla varustuksella pysynyt
tajuissaan :friikki:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 27 Heinä 2008 19:49

Lakkasin tänään sormien ja varpaiden kynnet. Samalla lakalla molemmat. Ei ole ollut kuitenkaan mitenkään erityisen tyttömäinen olo.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 28 Heinä 2008 10:37

Löysin kullanvärisen kynsilakan Mavalan hyllystä! Hopeanvärinenkin siellä oli, mutta päätin jättää sen odottamaan syssympää - kullanvärinen sopii paremmin ruskettuneisiin sormiin. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 29 Heinä 2008 22:18

Mulla ei rusketu sormet (eikä mikään muukaan :( ) Palanut sen sijaan olen...

Mutta asiaan. En osaa olla ilman, että varpaankynsissä on lakkaa. On jotenkin alaston olo, mikäli näin on joskus päässyt käymään. Sormenkynnetkin lakkaan yleensä, mutta nyt kesällä en sitä keittiötyön vuoksi voi tehdä :(

---

Tänään sain uusia vaatteita postin mukana. :) Kaikki oli sopivia ja hyviä. Urheiluvaatteita enimmäkseen, mutta mukaan mahtui myös yhdet mustat mokkanahkaiset korottomat saappaat syksyn kuivempia kelejä (mikäli sellaisia on) varten. :) Kengät :hymyhali:
Migreeni

ViestiKirjoittaja theia » Ti 29 Heinä 2008 23:25

Sain hassun mielikuvan Migreenistä kädet auringossa ottamassa vaan sormiinsa aurinkoa :virne: :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 29 Heinä 2008 23:30

theia kirjoitti:Sain hassun mielikuvan Migreenistä kädet auringossa ottamassa vaan sormiinsa aurinkoa :virne: :virne:

Siinäpä sitä näkemistä olisikin kerrakseen...

En edes ota aurinkoa, kun tiedän että palan heti, mutta silti viikonloppu möksällä teki tehtävänsä ja ihosyöpä kiittää... :hullu:

Mutta olen ehkä ihan pikkuisen ruskettunutkin jo tänä kesänä ja se on mulle oikeasti aikamoinen ihme. :)
Migreeni

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 29 Heinä 2008 23:41

Ehkä tuo parin sivun takainen keskustelu silmänympärysvoiteista vaikutti, kun ostin viikonloppuna silmänympärysvoiteen. Se oli tosin tarjouksessakin, en ehkä muuten olisi. Johan tässä olenkin jo muutaman vuoden myöhässä sen kanssa. Viime aikoina olen jo kiinnittänyt huomiota, että tuossa silmän ympärillä alkaa kyllä näkyä jotain juonnetta. Ihan kuin tuossa silmäkulmissa olisi yhtäkkiä uurteet, silmäkulmat kääntyy alaspäin. Vaikka eipä se kai tuo voide niitä poista. En tiedä onko sillä edes juuri vaikutusta, ehkä korkeintaan psykologinen, ainakin voi kuvitella että on. :D Eihän tuollaisia juonteita varmaan hetkeen vielä huomaa muut kuin itse. Enkä sitten tiedä haittaisiko jos näyttäisinkin vanhemmalta, ehkä mua sitten ei erehdyttäisi luulemaan lukiolaiseksi. :keijo:

Lisäksi löysin ranskalaismerkkejä myyvän liikkeen alesta varsin söpön vaaleanruskean napitettavan paitaviritelmän, jossa on jotain pitsin tapaista vähän edessä. Tosin malli vaatii sitten alleen vielä jonkun topin, kun on niin avara, mutta se oli vaan niin nätti. Enkä mä näköjään sopivia tavallisia t-paitoja löydä vaikka kuinka yrittäisin etsiä, joten näillä mennään.

Ai niin, olenhan mä menossa kampaajallekin. Ihan liikaa naisasioita. Nyt ei kyllä hetkeen tarvitse ostaakaan mitään.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 30 Heinä 2008 07:29

Selasin tänään syksyn muotia. Ihania vaatteita ja asusteita tulossa! Enkä edes ymmärrä muodista mitään, mutta oli paljon sellaisia just mun tyylisiä vaatteita. Tuli hirveä himo shoppaamaan. Nyt on ollut hamekelejä, mutta mulla ei oo tarpeeksi hameita. Sitten niiden kanssa pitäisi tietysti olla ihania yläosia. Viileneville ilmoille tarttis sitten puolestaan uusia housuja. Ja kengissäkin tuntuu olevan ainakin kaksien parien mentävä aukko korkosandaalien ja ballerinojen välissä. Jotain matalahkoa... :p

Ei ole a) rahaa, b) tilaa uusille vaatteille, c) edes järkeä ostaa nyt mitään, kun joudun suurimman osan jättämään parin kuukauden päästä. Muttaku mä haluu-uu-uun.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Heinä 2008 08:46

Kuulkaas Naiset.

Mikä on se juttu, kun jotkut puhuu kovaan ääneen kuin isostakin tapahtumasta, että on pessyt hiukset?!

Esimerkkikeskustelu:
A: "Moi, mitä kuuluu?"
B: "No hei!!! Eihän tässä erikoisempia. Oli eilen raskas ilta. *dramaattinen äänenpaino* Oltiin miehen kanssa liibalaaba ja Pesin Myös Hiukset! Sitten oli ihan pakko mennä jo maate."
A: "Ai että. Sinullahan on ollut *joku hirvittävän hiano kuvaava sana*."

Näitä kuulee ihan joka päivä, useita. Onko se joku ikäjuttu, vai onko oikeasti hiusten peseminen työläs operaatio. Ei edes mainintaa suihkusta, vaan korostetaan sitä että ne kutrit on putsattu. Mitä hienompi naisihminen on kyseessä, sitä rankempaa se peseminen on. :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 30 Heinä 2008 09:11

En tiedä miksi siitä pitää erikseen mainita, että on tukan pessyt mutta kyllä se minusta on työläs operaatio. Tai ainakin vettumainen. Tää ei tykkää ollenkaan. Aina saa lotrailla shampoiden ja hoitoaineiden kanssa (tosin en enää käytä hoitoainetta) ja hoitoaineen peseminen pois tukasta sese vasta on ärsyttävää. Puhumattakaan tukan kuivaamisesta. Jos ei halua föönailla niin pitää suurinpiirtein istua paikallaan seuraavat tunnit liikahtamatta vahingossakaan jotta ne tietyt suortuvat eivät päädy sojottamaan suoraan kohti taivasta. Huoh. Onneksi olen totuttanut hiukset pesuun vain kahdesti viikoon :hullu: Apropoos pitäiskin sinne pesulle lähtä :epäilevä:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 30 Heinä 2008 09:18

Ameriikkalaisissa elokuvissa neito voi kieltäytyä ei-toivotun treffikaverin treffikutsusta sanomalla, että pesee illalla hiukset :virne:

Ehkä joillakin on tärkeää, että tukka on aina putipuhdas. Että jos ei joka päivä viitsi suihkussa käydä ja ihoaan kuivattaa, niin hiukset pitää sitten pesemällä pestä erikseen. Ja se sitten on vaivalloista kuivatuksineen ja muotoiluineen, kenties. Tai jotain. Ei voi tietää, kun itse harrastan ennemminkin toisin päin. Remppapölyt ja hiet voi käydä illalla viruttamassa, mutta en viitsi hiuksia pestä joka päivä.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa