Tr*ina kirjoitti:Mikä merkkikosmetiikassa maksaa Suomessa?
Miksi Chanellin luomiväribaletti maksaa
- Newarkin lentokentällä (USA) 28 euroa
- pariisilaisessa kosmetiikkaliikkeessä 33 euroa
- helsinkiläisissä tavarataloissa 43 euroa?
Miksi Joe Blascon meikkivoide maksaa
- Blascon nettikaupassa 26 euroa
- helsinkiläisissä tavarataloissa 48 euroa?
(tähän ei ole eurooppalaista vertailukohtaa, koska Joe Blasco on nolla tunnettavuudeltaan Kalifornian ja Suomen ulkopuolella.)
Pienoiset, kymmenen prosentin, hinnanvaihtelut ymmärtäisin myyntimaiden välillä, mutta 33 - 100% lisää hintaan vaihdettaessa maata - sitä en käsitä!
Itse olen töissä Avon-firmalle, ja siellä hinnat kaikkiin kauneustuotteisiin on mielestäni edulliset, siksi olen sieltä lähinnä
kaikki meikit ja ihonhoitotuotteet tilannut. En sano vain siksi koska välitän tuotteita sitä kautta, mutta itsekin
ihmettelin aluksi hinta-/laatusuhteen hyvyyttä. Kannatan, muuta ei voi sanoa.

Ja nythän siulla on hyvä mahdollisuus opetella onpelemaan, niin saat tehä muksulle kuteet ihan ite 

Olen joskus aikaisemminkin miettinyt, että kaikista tyttö-jutuista kynsien lakkaaminen haittaa elämää vähiten. Lakatut kynnet eivät purista, kiristä tai estä liikkumasta, ja muutenkin kynsilakalla saan oloni helposti naiselliseksi ilman että tulee heti hutsahtava tai epävarma olo. Mutta pitääpä mennä lakkaamaan varpaankynsiä, kun kerran tuli puheeksi. 

Pitää kohta kaikki tehä ite.
Kesämekot ja balleriinat.
Kaikilla naispuolisilla kavereillani porukassamme, jolla olimme liikkeellä, oli teinikalsarit päällä.
Lakattuani varpaankynnet vaihdoin sukulaistensa lakan neutraaliin, eri väriin.

) Palanut sen sijaan olen...