". Mitä v*ttua!?
Duunikaverit katto vähän kieroon. 
* *
Fiilis hyvä. Vähän väsyttää, mutta odotan innolla iltaa, kun meen mansikkaskumppapiknikille kivan pojan kanssa. Odotan pussailua.

".
Duunikaverit katto vähän kieroon. 

ja Saatana!!!! 

theia kirjoitti:miksi ei osaa olla kärsivällinen ja rauhassa?
Huoh.
(
) 

Vituttaa, ku ei saa nukkua, stana! 
.
. En edelleenkään tajua miten tässä näin pääsi käymään, ollaan nyt viikko hengailtu melko tiiviistikin yhdessä. Välillä iskee epäilys, että kuvittelenko mä vaan kaiken, mutta ilmeisesti en. Kyllä se viimeksi tänä aamuna näytti ihan todelliselta ja oikeelta, kun sen luona olin käymässä. Wow. Miten jotain niin suloista voi viihtyä minun lähelläni? Valitettavasti kaikki eivät ole iloisia puolestani, ilmassa on kateutta ja mustasukkaisuutta, joka rikkoo välejä. Minulla on jatkuvasti huono omatunto siitä, että eräs kaverini joutui pettymään todella pahasti kun Poika ihan yllättäen alkoikin liikkua minun seurassa. Tässä on välejä katkottu, taas sovittu ja taas jouduttu pettymään. Tunnen itseni itsekkääksi, vaikka tilanteelle ei nyt oikein mitään voi
.
Mutta onneksi olen oppinut olemaan sen verran positiivinen

. Tuntuu, että melkein kaikilla tuttavilla on joku ongelma, joka hankaloittaa myös minun elämääni. Eilenkin eräs järjesti semmoista draamaa, että heikoimpia hirvittää. Joudun seuraamaan sivusta kun ihmiset tekee kaikkea tyhmää ja kaikki tuntuu olettavan, että minä kestän loputtomiin itseeni kohdistuvaa huonoa käytöstä. On minulla yllättävän pitkä pinna, mutta se on viime aikoina ollut todella kovalla koetuksella. Aina kun luulen, ettei huonommaksi voi mennä, niin lisää paskaa tulee niskaan. 

kaikille sitä tarvitseville.

Emilialle. Ei voi muuta sanoa. Jotkut ihmiset vaan ovat idiootteja. 

Suvi kirjoitti:Jotkut ihmiset vaan ovat idiootteja.

Shay kirjoitti:Mää en kestä pitää ihmisistä, kun tiedän, että 99 % niistä kuitenkin pettyy muhun
tai pettää mut eikä oo oikeita ystäviä ja sitten mun syrän revitään taas mun rinnasta
ulos eikä kellään oo kivaa eikä varsinkaan mukavaa eikä hauskaa.

teille kaikille.
Koulujutut stressaa mielettömästi, Tyyppi ei tunnu tajuavan mitään mitä sanon, ja muutenkin tekee mieli vaan maata sängyn pohjalla ja tuijottaa seinää. Aikaa sellaiseen ei vaan todellakaan ole, pakko yrittää heilua tuolla vähän joka savotassa, kaikenlaiseen on tullut lupauduttua. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa