Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 27 Heinä 2009 12:48

Aloin pohtia omaa asennettani asioihin joskus viime talvena, kun meille tuotiin töihin jotain Fazerin uusia leipäjuttuja. Saatiin siis maisitiasia ennen kuin tuote tuli kauppoihin ja ensimmäinen, mitä mulle tuli mieleen kysyä oli "mut mitä jos se on pahaa? :D".

Mitä v*ttua!? :keijo: Duunikaverit katto vähän kieroon. :virne:

* *

Fiilis hyvä. Vähän väsyttää, mutta odotan innolla iltaa, kun meen mansikkaskumppapiknikille kivan pojan kanssa. Odotan pussailua. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 27 Heinä 2009 21:43

Puhelin hajosi viiden päivän käytön jälkeen :gaah: ja Saatana!!!! :viha:

Lasi halki, game over.

Tarkka ilmaus muistuttaa suuresti ilmausta: "Hoi, vattu!"
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 28 Heinä 2009 20:19

Saako riutua? Ei se mitään riudun silti... :p
'Mikset sä kirjoita? Mä sua turhaan odotan. Mikset sä kirjoita?' :kailotus:

Stana, ku rupes jo tottumaan ajatukseen, ettei ton miekkosen takia tarvis enää sydäntään mutkalle
vääntää kuten silloin ennen vanhoina hyvinä aikoina, mutta taas on skitso pieni Amor puukottanut
niin, että järki lähtee, kele. Ei viddu jaksa tätä rakkaussoopaa yhtään... :norsu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » To 30 Heinä 2009 22:09

Ihme k*rpä otsassa -fiilis ollut koko viikon. Toivottavasti tätä ei jatku pitkään. Ja rättiviikko meni jo.
Olen näyttänyt näiltä: :norsu: :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 02 Elo 2009 22:54

Nyt on niin hyvä fiilis. Näin yhden vanhan kaveri(pariskunna)n melkein kahden vuoden jälkeen. Oli kivaa kittailla lonkeroa elokuun pimenevässä illassa. :D
Kyllä se fiilis vaan kummasti paranee, kun näkee kivoja ihmisiä.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » Ti 11 Elo 2009 00:08

ei tiedä ei että mitä sitä nyt tekisi, ajattelisi, haaveilisiko vaiko luovuttaisiko.

noloilee kyllä ainakin, vähän.

oli kivaa puhua, mutta sitten taas toisaalta että eiiiiiiiii... ei näin.

miksi ei osaa olla kärsivällinen ja rauhassa?

Huoh.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 11 Elo 2009 19:55

theia kirjoitti:miksi ei osaa olla kärsivällinen ja rauhassa?

Huoh.

Aamen. :epäilevä: ( :sekopää: ) :pillitys:

--- --- --- --- --- ---

Väsyttää nii maan perkeleesti ja vastuu painaa päälle ja tulevat viikot lienevät helvettiä. :superhymy:
Eiku. :epäilevä: Vituttaa, ku ei saa nukkua, stana! :norsu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja damn » Pe 14 Elo 2009 17:40

Elämäni on yhtä euforian ja ahdingon-vuoristorataa tällä hetkellä. Tässä on nyt viikon sisään sattunut ja tapahtunut niin paljon kaikkea, etten oikein pysy edes enää mukana :hullu: .

Ahdinkoa tuottaa ihan fyysiset vammat, kuten poistettu viisaudenhammas, joka jätti jälkeensä niin kamalan kivun ja säryn, että suurimman osan ajasta istun itku silmässä ja yritän kestää kipua. Särkylääkkeet näköjään päättivät lopettaa toimintansa,niistä ei ole mitään apua.

Ihmissuhdepuolella ahdistusta aiheuttaa puolestaan sama asia, mikä aiheuttaa välillä myös euforiaa, eli Poika :tipahdus: . En edelleenkään tajua miten tässä näin pääsi käymään, ollaan nyt viikko hengailtu melko tiiviistikin yhdessä. Välillä iskee epäilys, että kuvittelenko mä vaan kaiken, mutta ilmeisesti en. Kyllä se viimeksi tänä aamuna näytti ihan todelliselta ja oikeelta, kun sen luona olin käymässä. Wow. Miten jotain niin suloista voi viihtyä minun lähelläni? Valitettavasti kaikki eivät ole iloisia puolestani, ilmassa on kateutta ja mustasukkaisuutta, joka rikkoo välejä. Minulla on jatkuvasti huono omatunto siitä, että eräs kaverini joutui pettymään todella pahasti kun Poika ihan yllättäen alkoikin liikkua minun seurassa. Tässä on välejä katkottu, taas sovittu ja taas jouduttu pettymään. Tunnen itseni itsekkääksi, vaikka tilanteelle ei nyt oikein mitään voi :( .

Koulutkin alkoivat. Koko kesän odotin tätä hetkeä, kun työttömänä oli niin kovin tylsää. Kestää kuitenkin hetki, että pääsee taas arkeen kunnolla kiinni. Unirytmi on ihan sekaisin, motivaatio kateissa ja ideoita ei yhtään mihinkään. Tuntuu että ensimmäisistä päivistä alkaen pitäisi osata olla niin luova ja aikaansaapa, mutta minulla ainakin on pää ihan tyhjä ja ideointi ei onnistu sitten yhtään! Tänäänkin lähdin kotiin nukkumaan, kun olisi ollut tarkoitus käyttää aikaa tiedonhakuun ja luonnosteluun yms. Ahdistaa. Mutta eiköhän se tästä vähitellen.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 21 Elo 2009 17:41

Vituttaa, ahdistaa ja väsyttää. :p Mutta onneksi olen oppinut olemaan sen verran positiivinen
nykyään, ettei tee mieli hirttosilmukkaan kömpiä. Taijan kömpiä sänkyyn, jotta tulis vähä
parempi mieli. :tilt:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » Ma 24 Elo 2009 13:28

Levottomuutta, hieman surullinen olo, voimattomuutta... eikä mitään hyvää syytä miksi.

Fiilikset tuntuu olevan pinnalla koko ajan, saatan suuttua/surustua/ilostua ihan pikkupikkuasioista, ja kun asioita oikeasti miettii, tajuaa että on taas ylireagoitu.

Ärsyttää suunnattomasti kun ei vaan osaa olla rauhassa.

Ja mielenrauhaa vähentää vielä entisestään toi käytävän toisella puolella istuva tyyppi :epäilevä:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja damn » To 27 Elo 2009 20:48

Mikä ihmisiä vaivaa :gaah: . Tuntuu, että melkein kaikilla tuttavilla on joku ongelma, joka hankaloittaa myös minun elämääni. Eilenkin eräs järjesti semmoista draamaa, että heikoimpia hirvittää. Joudun seuraamaan sivusta kun ihmiset tekee kaikkea tyhmää ja kaikki tuntuu olettavan, että minä kestän loputtomiin itseeni kohdistuvaa huonoa käytöstä. On minulla yllättävän pitkä pinna, mutta se on viime aikoina ollut todella kovalla koetuksella. Aina kun luulen, ettei huonommaksi voi mennä, niin lisää paskaa tulee niskaan.

Anteeksi ainainen valitukseni, ei vaan nykyään tunnu kamalasti tapahtuvan mukavia asioita. Ja jos tapahtuu niin seuraavassa hetkessä tapahtuu jotain pahaa, joka kumoaa hetkellisen onnen tunteen.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja theia » Pe 28 Elo 2009 16:47

Mäkin tuun tänne valittelemaan :epäilevä:

En ymmärrä mikä kateuden puuska muhun on iskenyt - tuntuu, että jokainen pienikin asia saa itselle "grrr, murr, ärr" -fiiliksen. Ja vaikka tiedäntiedäntiedän, ettei pitäisi angstailla tai olla kateellinen. Tuntuu, että näitä kateusajanjaksoja tulee aina aika ajoin. Enkä halua olla kateellinen! Ihan tyhmää. :viha:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 28 Elo 2009 18:40

:paijaus: kaikille sitä tarvitseville.

---

Tiiättekö, että on aika helkkarin mukava olla taas Huittisissa. Ei tuolla muuallakaan mitään valittamista ole, mutta silti. :pilvi:

Koti. :sydän:
Maija

ViestiKirjoittaja Emilia » La 29 Elo 2009 11:17

Paha mieli. Neitiä taas vedätettiin niin lahjakkaasti suhdehömpässä etten oikein edes tajua tulleeni vedätetyksi.
Ite on ollut jopa turhankin rehellinen ja suorasanainen, joten kuvittelin, että toisellekin olisi helppoa olla sellainen.

Mut mitä. Koko kesä pelkkää paskanjauhantaa ja valehtelua. Kiitti nöyryytyksestä.
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » La 29 Elo 2009 11:27

:paijaus: Emilialle. Ei voi muuta sanoa. Jotkut ihmiset vaan ovat idiootteja. :(
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 29 Elo 2009 11:27

Emilia :paijaus:

Joo ei mulla oikeen muuta. Tuntemukset on aika perusluokkaa. Taustalla pyörii vielä vähän semmonen viipyilevä säikähdyksestä toipuminen, kun sain sähköiskun lamppua asentaessa. No, opinpahan. :virnu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » La 29 Elo 2009 11:56

Kiitos Suvi ja Lyyra. :)
Suvi kirjoitti:Jotkut ihmiset vaan ovat idiootteja. :(

Tuntuu, että kaikki, johon tykästyn, ovat.

:huoh:
Emilia

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 30 Elo 2009 20:58

:raivo:

Varokaa raivoavaa, raskaana olevaa naista! Tuntomerkkeinä iso vatsa, vaappuva kävelytyyli
ja sekunnin mittainen pinna. Pinnan palaminen ei vaadi paljoa, helvetti on irti puolikkaasta
väärästä sanasta, väärään paikkaan jätetystä tyhjästä maitopurkista tai lähestulkoon mistä
pikkuasiasta tahansa. Leppyy kuitenkin entiselleen ihan yhtä nopeasti, eikä muista raivoami-
sen syytä enää minuutin kuluttua. Vaikka tila on väliaikainen, naista on lähestyttävä varoen,
saattaa purra.

Hormonit. :gaah:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » La 05 Syys 2009 13:48

Ärsyttää olla näin stressaantunut. :gaah:

Oikiasti en enää ikinä puhu kenellekkään ihmiselle vaan rupian misantroopiksi ja
asun jossain umpimettäsä viiden koiran kanssa ja tähtäilen impalla kaikkia, jotka
uskaltaa tulla lähellekään mun asumusta! (koska mulle ei haulikkoa myönnettäs...)
Mää en kestä pitää ihmisistä, kun tiedän, että 99 % niistä kuitenkin pettyy muhun
tai pettää mut eikä oo oikeita ystäviä ja sitten mun syrän revitään taas mun rinnasta
ulos eikä kellään oo kivaa eikä varsinkaan mukavaa eikä hauskaa. :friikki:

Huh.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Dnd » La 05 Syys 2009 15:42

Shay kirjoitti:Mää en kestä pitää ihmisistä, kun tiedän, että 99 % niistä kuitenkin pettyy muhun
tai pettää mut eikä oo oikeita ystäviä ja sitten mun syrän revitään taas mun rinnasta
ulos eikä kellään oo kivaa eikä varsinkaan mukavaa eikä hauskaa. :friikki:

:paijaus:
(Onneksi on se prosentin verran kuitenkin niitä oikeita ihimisiä.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Maija » Su 06 Syys 2009 14:55

Nyt jotain helpotusta tähän, kiitos.

Tajusinpahan ainakin, että eivät ne huolet mihinkään katoa, vaikka kuinka yrittäisi niitä paeta.

Huomenna olen jo paremmalla päällä. Varmasti. Ottaa vain päähän, että oikeastaan koko viikko on mennyt itkeskellessä ja murehtiessa.
Maija

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 06 Syys 2009 19:31

:paijaus: teille kaikille.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja urakka » Ma 07 Syys 2009 20:01

Keväällinen olotila on taas täällä. :( Koulujutut stressaa mielettömästi, Tyyppi ei tunnu tajuavan mitään mitä sanon, ja muutenkin tekee mieli vaan maata sängyn pohjalla ja tuijottaa seinää. Aikaa sellaiseen ei vaan todellakaan ole, pakko yrittää heilua tuolla vähän joka savotassa, kaikenlaiseen on tullut lupauduttua.

Silloin en saanut aikaan edes soitettua terkkarille tai kenellekään muulle ammatti-ihmiselle, ja nyt taas tuntuu että en jaksa puhua omista asioista yhtään kenellekään. Tuntuu vaan siltä, että kahlaa kylmässä kaurapuurossa, vaikka muiden edessä jaksaakin pinnistää ja näyttää suhteellisen normaalia naamaa. Dramaqueenien suurena inhoana ei itse halua siihen valokeilaan tällaisen asian kanssa. Jos sais jostain oven oman itsen ja muun maailman väliin, sais vähän aikaa koota ajatuksia ja elämäänsä, ja avata sen oven sitten joskus.

Sais edes nukuttua.

Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja theia » To 10 Syys 2009 09:49

Miks mä ihastun koko ajan? :friikki:

Ahdistus.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 13 Syys 2009 16:33

Nyt ahistaa aika lailla.

Hommat ei onnistu lainkaan ja rahaa on menny kankkulan kaivoon ihan hiton paljon. Tekis mieli nukkua, mut eipä väsytä lainkaan. Pitäs keksiä mitä ton paskan kanssa tekis.
Kuolo
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa