) ja kysäisin tätä maksujuttua samalla ja ihminen puhelimessa hyvin vähättelevään sävyyn ilmoitti että ei mitään saumaa ennen vuotta 2016. Tytöttelyä vähän sekaan ja tsot-tsot-äänensävyllä ilmoittaen että pankeilla ei jouluna tapahdu mitään. Joo, kaipa mä sen tiesin, mutta ei nyt enää ole joulu. Nyt on ihan tavallinen tiistai, vai elänkö mä jossain aivan toisessa ulottuvuudessa.

Mitenköhän noi sais kirjallisena? Että maanantaina 21.12. luvattu 4 pankkipäivää tosiaan on 29.12., jossain jopa voisi laskea että 28.12. (jos laskisi maanantain 21.12. mukaan). 
Toki vaan numeraalista, mutta kuitenkin.Kibaya kirjoitti:Sitä mäkin, että neljä pankkipäivää on nyt mennyt ja tiudidiudi.
Laitoin sähköpostiviestin mun asioita käsittelevälle henkilölle ja kysyin että mihin tästä tytöttelystä voisi antaa palautetta, koska se ei mielestäni ole asiallista asiakaspalvelua. Samoin kuin se vähättelevä sävy. Laitoin vielä siitäkin, että mun mielestä pankit toimii ihan normaalisti ja jos niiden järjestelmässä on joku joulubugi niin kannattais ehkä vaan myöntää se.
Parastahan tässä on, että toi lafka nauhoittaa puhelunsa. Ja ne kerää palautetta puhelun jälkeenToki vaan numeraalista, mutta kuitenkin.
Kyllähän pankeissa raha liikkuu, jos vaan joku siellä toisessa päässä vaan pistää sen maksuun. 
Suvi kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Sitä mäkin, että neljä pankkipäivää on nyt mennyt ja tiudidiudi.
Laitoin sähköpostiviestin mun asioita käsittelevälle henkilölle ja kysyin että mihin tästä tytöttelystä voisi antaa palautetta, koska se ei mielestäni ole asiallista asiakaspalvelua. Samoin kuin se vähättelevä sävy. Laitoin vielä siitäkin, että mun mielestä pankit toimii ihan normaalisti ja jos niiden järjestelmässä on joku joulubugi niin kannattais ehkä vaan myöntää se.
Parastahan tässä on, että toi lafka nauhoittaa puhelunsa. Ja ne kerää palautetta puhelun jälkeenToki vaan numeraalista, mutta kuitenkin.
Kyllähän pankeissa raha liikkuu, jos vaan joku siellä toisessa päässä vaan pistää sen maksuun.

Joskus puoli kahdeksan aikoihin olin kotona ja vähän ajan päästä kaveri soitti ihan innoissaan, että meidän Lontoossa tapaama kaveri (matkarapsaketjussa kulkee nimellä Paikallinen) olisi tulossa seuraavana päivänä Suomeen. En ollut vieläkään rauhoittunut siitä työjutusta, ja ensimmäinen reaktioni oli: "Voi ei, nyt pitää olla sosiaalinen."
Ja sitten kun kaveri vielä sanoi, että "Nyt on varmaan pakko viedä se suomalaisiin baareihin!" niin itse olin vain, että "Eikä täydy!" 
Pääsin varmaan viidessä-kymmenessä minuutissa ulos ovesta ja liikkelle, mutta voi että että hävetti. Olisin voinut painua maanrakoon.
Onneksi ei ollut mitään palaveria heti aamusta ja pomokin vaan naureskeli, mutta silti. 
Loppupeleissä meillä oli tosi hauskaa ja rentoa kuitenkin. Paikallinenhan on siis tosi mukava, mutta en muistanutkaan, miten mukava ja kohtelias hän olikaan.
Paikallinen teki meille tosi hyvää ruokaa, käytiin kaverin "naapurissa" juomassa hehkuviiniglögiä ja vuoden vaihtuessa mentiin rantaan katsomaan ilotulituksia, tai itse asiassa oltiin vasta matkalla kun vuosi vaihtui.
Ja ei menty kuin baariin siinä rannassa vuoden vaihtumisen jälkeen. 
MUTTA Paikallinen halusi saunaan, niin he tulivat sitten minun saunavuorollani saunaan.
Sekin oli loppupeleissä mukavaa, vaikka osittain toivoinkin etteivät he tulisi. 
Siitä kulttuurirapsapuolella enemmän Kiban kertomana. 

Wildis, onneksi miehesi pelasti tilanteen. 

Ruoat oli hyviä (ja niitä oli liikaa
), holittomat juotavat hyvin huomioitu, jälkkäripöytä iso ja herkullinen (tuoreet hetelmät lisänä
). Toinen juontajapareista käyttää ilmeisesti kaikki mahdollisuutenssa että saa pukeutua naiseksi ja vetää korkkarit jalkaan, koska viime vuonna tyyppi oli samalla teemalla. Ja taitaa olla muutoinkin herran harrastuksissa, koska sen verran hyvin niillä (huikeen korkeilla!) korkkareilla tallusteli. Ei siinä, jokainen tyylillään, mutta vitsi kävi vähän vanhaksi kun se jo viime vuonnakin käytetiin 

). Sain idean, jonka toteutin. Nyt mun olkkarissa nukkuu kaksi lasta. Yksi Tuusi ja yksi 3-v. Tehtiin yhdessä olkkariin myös maja, missä se Tuusi nyt nukkuu
Mutta kyllä se siitä sitten lähti ja aikakin tais loppua kesken. Vähän tuli siinä iltatoimissa semmoinen "meillä on ikävä kaikkia"-hetki, mutta sekin meni ohi. Viimeinen niitti oli kun myin 3-v:lle unilelun Turtleseilla. Unipossu hengailee mun kirjahyllyssä muutoin ja on tosi lähellä Turtles-vhs:ää. Tietenkin se possu kertoo niiden Turtleseiden tarinat unissa! Nyt se nukkuu possu kainalossa tuolla.

Tulivat meille pariksi yöksi, jatkoivat matkaa Teneriffalle ja paluumatkalla olivat taas pari yötä tässä meillä. Mun pohjosen koti-ikävä vaan voimistui, koska tajusin siinä äidin kanssa kokatessa että hitto, mä en varmaan koskaan tule olemaan ns. kokonainen jos asun aina näin kaukana vanhemmistani ja etenkin äidistä.
Enää pitäisi tietää miten kääntää aviomiehen pää niin että hänkin innostuisi Lappiin muutosta yhtä paljon kuin minä. 

Toki, jos aikataulut muuten kohtaa, voisi yhteissyöminkejä harkitakin. 

Oli ihanan virkistävää kuunnella sen juttuja ja nauraa sen kanssa positiivisesti kaikelle niiden ihme sattumille. Tai sille mitä lapset on päästelleet suustaan

Vähän harmittaa myös Sumon puuttuminen, mutta ehkä me jotain keksitään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa