Lisäksi katsoin Heroesin vikan jakson.
heartless kirjoitti:vahinkotavaramyymälässä.

), ja sitten Moukuri kaivoi sitä sieltä, ja vasta jälkikäteen tajusin, että 

. Ai niin ja minulla on alkanut kesäloma, niin koitan nyt päästä lomatunnelmaan.

Lyyra kirjoitti:heartless kirjoitti:vahinkotavaramyymälässä.
Anteeksi, missä?

Lyyra kirjoitti:Missä sellainen on?

(Olin google mapsista katsellut reittiohjeita juuri aiemmin.) Onneksi on vielä hetki ennen kuin lähden auton rattiin.
marenkienkeli kirjoitti: Unta kertyi huimat 5,5 tuntia. Onneksi edellinen yö oli pitkä.
Mä sentään nukuin melkein kahdeksan tuntia ja silti oon pihalla kuin lumiukko. Lähden kohta ulos heräilemään, jos saan vaan kuteet niskaan. 
Suvi kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti: Unta kertyi huimat 5,5 tuntia. Onneksi edellinen yö oli pitkä.
HuiMä sentään nukuin melkein kahdeksan tuntia ja silti oon pihalla kuin lumiukko. Lähden kohta ulos heräilemään, jos saan vaan kuteet niskaan.

Shay kirjoitti:Suvi kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti: Unta kertyi huimat 5,5 tuntia. Onneksi edellinen yö oli pitkä.
HuiMä sentään nukuin melkein kahdeksan tuntia ja silti oon pihalla kuin lumiukko. Lähden kohta ulos heräilemään, jos saan vaan kuteet niskaan.
En tiedä paljon nukuin yöllä, mutta otin päivällä lahden tunnin päikkärit... Vieläkin väsyttää.
Ja joo on edelleen aamu.

.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa