Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 21 Touko 2011 13:00

Heräsin ennen kymmentä. Katsoin Maestroa aamupalan yhteydessä. Vahva aikomus oli tehdä merkittävä määrä töitä viikonloppuna. Pöytää puhtaaksi. Kohti lopullista puhtautta. Nyt rupesi kuitenkin vähän laiskottamaan ja onhan se päivä vielä huomennakin. Saa nähdä.

Keinussa kävin lukemassa pari lukua Wallanderia, joka jäi kesken kuukausia sitten. Siivosin, mikä olikin jo erittäin tarpeellista. Viime viikkoina on ollut juoksua niin paljon, ettei ole ehtinyt perusasioita hoitaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja skray » Su 22 Touko 2011 08:37

Hyvää huomenta forde, hyvin pyyhkii. :)

Heräsin aivan liian aikaisin, eikä väsyttänytkään enää. Nyt pohdin, mitä viitsisin tehdä ennen töitä. Kämppä on ihan ruokottomassa kunnossa ja pitäisi oikeasti siivota, mutta kun ei kiinnostaisi. Illalla menen yhdelle kaverille kylään. En ole nähnyt häntä kuin muutaman kerran tässä viime kuukausien aikana ja aina vaan ohimennen pikaisesti. Nyt kerkee sitte vähän juttelemaankin kahvikupposen ääressä. Kivaa!

Onneksi aurinko paistaa!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 22 Touko 2011 10:37

Huomenta! :tilt:
Ei tullut eilen maailmanloppu eikä kahdeksan miljoonaa. Jälkimmäinen olisi kyllä kelvannut. Mukava päivä se oli silti kaikessa leppoisuudessaan. Lähdettiin aamupäivästä kävelylle, istahdettiin satamassa terassille juomaan limpparia, kuljettiin rantaviivaa seuraavaa polkua pitkin ja käytiin kävelyn päätteeksi ravintolassa syömässä. Oli mukavaa kuljeskella ilman sen kummempia suunnitelmia tai kiirettä. Avolla on yleensä viikonloput täynnä tekemistä, niin eilinen oli mukavaa vaihtelua.

Tänään jatketaan samalla rennolla otteella ja suunnitelmissa ei ole juuri muuta kuin pizzan tekeminen. Tämmösiä viikonloppujen pitäis ollakin! Illalla riehuneesta ukkosmyräkästä ei ole tietoakaan, vaan tuolla paistaa aurinko. Voisin käydä tänäänkin kävelemässä ja syömässä ehkä vähän lisää irtojätskiä.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja L-S » Su 22 Touko 2011 10:47

Heräsin jo yhdeksältä, koko päivä edessä.
Vaikka olen hirmu huonolla tuulella (ks. toinen ketju), sentään on aurinkoista ja ajattelin käydä sunnuntaikävelyllä. Jotain muutakin tekemistä pitäisi kyllä keksiä, tai muuten tulee tylsä sunnuntai.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » Su 22 Touko 2011 11:00

Aamu alko lepposasti, mutta nyt vituttaa suunnattomasti. Aloin jostain syystä tosissani siivoamaan ja vahingossa otin imurinkin esille. :kiroilu:
Purkasin kiukkuani jo siivousketjussa, mutta voi luoja kun imuroiminen voikin olla perseestä. Sovittiin jonkun aikaa sitten miehekkeen kanssa, että se imurois, jos mä kuitenki aina pyyhin pölyt ja pesen vessan ja teen kaiken muun siivoamiseen liittyvän. Nyt ei kuitenkaan ollu mieheke kotona ja kämppä oli niin saastainen. Ei vaan olis vielä tänään pitäny siivota. :epäilevä:

Jospa se nyt tästä kuitenki paranis, kun lämmittää ruuan ja ottaa rennosti töiden alkuun asti.. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 22 Touko 2011 13:23

Mä heräsin 12:lta. :keijo:
Lähinnä naapurimekkalan takia. :epäilevä:

Sitten tuli mielenhäiriö, ja pesin oman huoneeni ikkunat, ennen aamupalaa ja aamukahvia. :O:
Nyt istun aamupalalla parvekkeella, ja yritän ottaa aurinkoa selässä olevan ihottuman avuksi.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 22 Touko 2011 14:02

:bubbles:
Oli eilen treenit.
Tänään ei noussut jalka, selkä eikä mikään.
Kipu salpasi hengityksen aamulla aika huolella ja täällä käytiin taistoa, jonka voitin ja pääsin ylös punkasta.
Ollut aika takkuinen päivä ja kohta pitäis taas mennä treeneihin :epäilevä:

Vahinkopäikkärit kissain kanssa oli hyvästä. Shin änkesi väkisin syliin ja vain nukahdettiin :virne:
Herätessä siinä kasassa oli loputkin kissat. Nellu oli onnistunut joten änkäytymään mun naaman viereen ja Myyy oli ihan kiinni mun jaloissa.
Hönöpääkissat :hymyhali:

Ylös, ulos ja liikkeelle vaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 28 Touko 2011 10:25

Tänään olen noussut kahdeksan jälkeen, syönyt maittavan aamiaisen tennistä katsoen. :D Lisäksi katsoin Heroesin vikan jakson.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja heartless » La 28 Touko 2011 11:11

Huomentapäivää. Heräsin ennen ysiä ja lähdettiin aika pian aamukahvien jälkeen käymään vahinkotavaramyymälässä. Hypistelin siellä kaikkea kivaa, mutta jätin kuitenkin ostamatta. Finlaysonin lakanoita olis saanut kyllä melko edullisesti, mutta olivat mokomat liian kapeita meidän sängylle.

Nyt on ohjelmassa toinen aamukahvi, arvon vielä lähdenkö sen jälkeen katsastamaan kirjaston tarjontaa vai uppoudunko True Bloodin maailmaan. :)
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Touko 2011 11:39

heartless kirjoitti:vahinkotavaramyymälässä.

Anteeksi, missä? :virne:

Mä heräsin hieman ennen kymmentä, ja kymmeneltä tuli sitten viesti, että asunnon katsoja on 11:ltä täällä. Pikasiivous!! :sekopää:
Kostoksi Moukuri säipäytti kissavihaajan. :muahaha:

Moukurilla meni rapinahiiri mun vaelluskenkään (tai itse heitin sen sinne :vihellys: ), ja sitten Moukuri kaivoi sitä sieltä, ja vasta jälkikäteen tajusin, että :läps:
Pitää tehdä vesikestävyystesti niille. Toivottavasti Gore-Tex-kalvo ei mennyt rikki. Kuinka idiootti sitä voi ihminen olla? 200 euron kengät. :ei:

Sit oon juonu kahvia ja miettinyt tavarakaaoksen setvimistä. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. :virnu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » La 28 Touko 2011 11:55

Hyvä fiilis, vaikkakin heräsin tänä aamuna järkyttävään kurkkukipuun(kerkesinhän tässä vajaan viikon ollakin terveenä). Pitäisi leipoa sämpylöitä, että saisi jotain aamupalaa. Muuten luvassa on ihanan kiireetön päivä kotona, mutta odotan iltaa, jos vaikka näkisi erästä ihanuutta ja jos se vaikka viettäisi kanssani koti-illan :ahihi:. Ai niin ja minulla on alkanut kesäloma, niin koitan nyt päästä lomatunnelmaan.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 28 Touko 2011 12:27

Todella outojen unien jälkeen oli aika hörhöä herätä aamulla pienen lapsen kuiskaukseen.
"tantttiiiiiiii. taaaannttiiiiiiiii. mä oon heleilläääää...... mummi, ei se helää."
Hetki hiljaisuutta.
"TANTTI NYT HELÄTYS! YLÖS SIITÄ!"
:virne:

Lapsi halusi pedata mun sängyn, juoda mun kahvit ja olla ihana :sydän:

Tulin tänne hakemaan hienoista lepoa, mutta ei se tainnut onnistua.
Olisin levännyt ehkä sittenkin enemmän kotonani. Täällä on joutunut rauhoittelemaan itseään ja parhaita hetkiä ovat ne, kun muut ovat poissa.

Onneksi on miitti!
Ja forde :hymyhali:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja heartless » La 28 Touko 2011 13:01

Lyyra kirjoitti:
heartless kirjoitti:vahinkotavaramyymälässä.

Anteeksi, missä? :virne:

Sieltä saa vahingossa tavaraa. :keijo:

Todellisuudessa siellä myydään kaikkea "vahingoittunutta" tavaraa, siellä on melkein mitä vaan, mitä ei syystä tai toisesta voi myydä täydellä hintaa normaalissa kaupassa. Tuotteet ovat hyväkuntoisia ja uusia, mutta jos liikkeessä on ollut vaikka savu tai- vesivahinko tai valikoimat muuttuneet tmv. eli niistä ei voi pyytää normaalia hintaa. Varsinkin kankaita ja huonekaluja tuolta saa usein tosi halvalla. :)
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Touko 2011 13:02

Missä sellainen on? :isosilmä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja heartless » La 28 Touko 2011 13:06

Ylöjärvellä.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja theia » La 28 Touko 2011 13:55

Lyyra kirjoitti:Missä sellainen on? :isosilmä:

Onhan noita varmasti muuallakin, guugle varmaan voisi kertoa :tilt:

Joskus ainakin jossain Hämeenlinna-Riihimäki huudeilla sellanen oli kans.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Touko 2011 13:57

Jämsässä näyttäis olevan myös. Google on tosiaan oivallinen apuväline. :lanppu: :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 29 Touko 2011 09:14

Huomenta! Miitistä on selvitty ja fyysisesti herätty. Henkisesti sen sijaan olen vielä unten mailla. Laitoin ensin käyttääjätunnukseksi osoitteeni. :epäilevä: :virne: (Olin google mapsista katsellut reittiohjeita juuri aiemmin.) Onneksi on vielä hetki ennen kuin lähden auton rattiin.

Vähän takkusi nouseminen, vaikka heräsin jo puolisen tuntia ennen kelloa. Unta kertyi huimat 5,5 tuntia. Onneksi edellinen yö oli pitkä. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 29 Touko 2011 10:50

marenkienkeli kirjoitti: Unta kertyi huimat 5,5 tuntia. Onneksi edellinen yö oli pitkä. :tilt:

Hui :bubbles: Mä sentään nukuin melkein kahdeksan tuntia ja silti oon pihalla kuin lumiukko. Lähden kohta ulos heräilemään, jos saan vaan kuteet niskaan. :keijohei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » Su 29 Touko 2011 17:39

Suvi kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti: Unta kertyi huimat 5,5 tuntia. Onneksi edellinen yö oli pitkä. :tilt:

Hui :bubbles: Mä sentään nukuin melkein kahdeksan tuntia ja silti oon pihalla kuin lumiukko. Lähden kohta ulos heräilemään, jos saan vaan kuteet niskaan. :keijohei:

En tiedä paljon nukuin yöllä, mutta otin päivällä lahden tunnin päikkärit... Vieläkin väsyttää. :friikkipeukku:
Ja joo on edelleen aamu. :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 29 Touko 2011 22:06

Shay kirjoitti:
Suvi kirjoitti:

En tiedä paljon nukuin yöllä, mutta otin päivällä lahden tunnin päikkärit... Vieläkin väsyttää. :friikkipeukku:
Ja joo on edelleen aamu. :keijo:

Mä sain sentään vähän päälle 6 tuntia ennen kuin ponkasin ylös ja lähdin heilumaan.

:keijo:

(ei ole aamu, mutta tärkeä asia :hylje: )
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » La 04 Kesä 2011 10:45

Heräsin kahdeksan maissa. Ulkona olisi ihana ilma, muttei jaksaisi lähteä sinne. Vähän
kukkapenkkiä kävin laittamassa, mutta se kaipaa lisää ilmettä vielä, joten pitäisi
piipahtaa puutarhalla. Pyöräilemässä voisi käydä, mutta ulkona tuulee taas niin pirusti. :norsu:

Nää pitkät viikonloput on henkisesti uuvuttavia, kun ei ole mitään tekemistä. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 04 Kesä 2011 11:02

Minäkin heräilin kahdeksan maissa, koska tänään on työpäivä. Kissa-Moukari rojotti pitkin pituuttaan sängyn päädyssä, hiiri vieressään, ja söpöili. :hullu:
Sitten me noustiin ylös ja mentiin parvekkeelle aamupalalle ja aamukahville. Sitten lähdin ajoissa töihin ja kävin hakemassa kaupasta evääksi koottavan salaatin (siis sellaisen, johon saa itse valita täytteet), koska se lasagnen teko ei enää eilen onnistunut. Toivotaan, ettei mun lasagneen ostamani basilika nuupahda päivän aikana.

Saa nähdä, kuinka paljon meille eksyy tänään porukkaa. Tuossa viereisellä aukiolla on joku Lidlin promotapahtuma (maistatusta jne.), kun täällä keskustassa ei Lidliä ole. Yleensä, jos kaupungilla on jotain tapahtumaa, tännekin tulee hulinaa, mutta ei ainakaan ole vielä näkynyt...
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 04 Kesä 2011 11:12

Heräsin myös kahdeksan aikaan siihen, että Nissen ilmoittaa piilolinssien saapuneen.
Kiitti.
En mä oliskaan halunnut nukkua enempää.
Kun puhelin pärähtää, niin se on kissoille aina yhtä kuin herätyskello ja silloin alkaa se Shinyan ravaaminen, ärsyttäminen, kiusaaminen ja sillä on siinä kaikki keinot käytössä. Joinain aamuina jaksan taistella vastaan ja saan nukkua, mutta nyt nousin ja kippasin kippoon raksuja. Perskeles. Sain nukkua vähän päälle tunnin :virne:

Aamukahvi on vielä juomatta, kun halusin musiikkia.
Sitten ei kone alkuun ollut yhteistyöhaluinen ja unohdin sen kahvin :haukotus:

Myös vähän väsyttäisi.
Tänään on yhdet lakkiaisbileet. Jännittää mahtuuko mun ajattelemat kengät mun jalkaan :virne:
Jospa mä vaan keitän sen kahvin ja lähden venyttämään niitä kenkiä parvekkeelle.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » La 04 Kesä 2011 11:36

Ihan mukava aamu, ei ole krapulaa vaikka vähän pelkäsin. En kyllä jakasnut olla myöhään liikenteessä, mutta me aloitettiin illanvietto melko aikaisin ja viini uppos kuin mehu... Mutta kiva ilta oli ja tuli nähtyä paljon semmoisiakin kavereita, joita tulee nähtyä liian harvoin.
Ulkona on ihana ilma, saa nähdä mitä sitä tänään keksisi. Olisi kiva istuskella ulkona hyvällä porukalla :).
Fail, fail again, fail better.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa