Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 30 Heinä 2008 13:18

Aurora B. kirjoitti:Ameriikkalaisissa elokuvissa neito voi kieltäytyä ei-toivotun treffikaverin treffikutsusta sanomalla, että pesee illalla hiukset :virne:

Mä olen ihmetellyt tätä monta kertaa (siis olettaen, että tämä ei ole vastaus, joka on samaa tasoa kuin "Mulla on pää kipee" :virne: ). Mulla on pitkät hiukset, mutta en mä koe hiusten pesua mitenkään hankalaksi operaatioksi eikä siihen kauaa mene. Jos on pakko, pystyn olemaan menossa ovesta ulos edustavan (no niin edustavan kuin musta saa :keijo: ) näköisenä puolessa tunnissa, vaikka ne hiukset olisikin pitänyt lähtemisen takia pestä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 30 Heinä 2008 13:44

"Mä pesen hiukset"-juttu lienee peräisin ajalta, jolloin tukka virutettiin pesuvadissa. Voisin kuvitella, että siinä on ollut vähän enemmän vaikeusastetta kuin pesussa suihkun yhdeydessä. Mikä on muuten se, mitä mä teen. Lyhyen tukan kanssa no problemo.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Heinä 2008 13:53

Ehkä se niissä elokuvissa on, mutta hei nyt on 2000-luku.
Onhan se tietysti kamalaa, jos siitä erikseen tekee numeron itselleen.
Luulisi kuitenkin, että tänäpäivänä hiusten peseminen on itsestäänselvyyksiä, mistä ei tarvitse tehdä ihan maailmaa mullistavaa numeroa. Toista se on ollut silloin kun hiukset pestiin mäntysaippualla ja saunassa kerran viikossa. Tai virutettiin jossain vadissa jonkun saippuayhdisteen tai koivunlehtisekoituksen kanssa. :friikki:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 30 Heinä 2008 13:55

Mä pesen lyhyet hiukseni vessan lavuaarissa ja hanan alla suunnilleen
joka toinen aamu (inneresting, innit? :keijo:) Ei se kovin hankalaa ole, mut-
ta välillä ennen aamu kuutta lavuaarin päällä kropan taivuttelu voi olla
aika ikävän tuntuista kun selkä ja jalat on vielä unessa.

Vessan käsienpesuhanan design valittiin remontin aikana sen mukaan,
että mun kuuppa mahtuu vaivatta sen ja lavuaarin väliin tukkaa pestessä.
Käytännöllisyys ennen kaikkea :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja lightlykilled » Ke 30 Heinä 2008 14:04

mulle hiusten pesu on aina ollut Ongelma. tosi ärsyttävää touhua jota välttelen niin pitkään kuin mahollista eli pesen hiuksen kerran tai kahdesti viikossa. ongelmallisuus johtunee osittain kai siitä kun mulla on aina ollu pitkät hiukset (lukuunottamatta lyhyttä ajanjaksoa n. viisivuotiaana kun olin päättänyt itse hieman parturoida kuontaloani :virne: ). mutta en minä kyllä koskaan muistaakseni ole siitä hiustenpesusta toitottanut julkisilla paikoilla. :riips:

muuta tyttöasiaa: näin viime yönä unta että löysin itselleni täydelliset farkut! mulla ei oo ollu farkkuja vuosiin, kun ajatus on jotenkin tuntunut ahdistavalta. alkukesästä sitten löysin itselle tosi ihanat farkkucaprit ja siitä lähtien oon haaveillu farkuista. :hullu: mutta että voikin olla vaikeaa hyvien farkkujen löytäminen! erityinen murheenkryyni on se että takapuolta ja lantiota löytyy mutta vyötärö on suht kapea. ei kiinnostaisi ruveta temppuilemaan vöitten kanssa... :huoh:
lightlykilled

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 30 Heinä 2008 14:06

lightlykilled kirjoitti: erityinen murheenkryyni on se että takapuolta ja lantiota löytyy mutta vyötärö on suht kapea.

Voi kunpa mullakin ois tommonen murheenkryyni! :hullu:

Vyöt on sitä paitsi trendikkäitä :gay:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 30 Heinä 2008 14:16

lightlykilled kirjoitti:erityinen murheenkryyni on se että takapuolta ja lantiota löytyy mutta vyötärö on suht kapea. ei kiinnostaisi ruveta temppuilemaan vöitten kanssa

No mutta sehän näyttäisi ihan tajuttoman hyvältä, jos yhdistäisit aika matala-
lantioisiin farkkuihin jonkun paksun ja näyttäväsolkisen vyön :lanppu: Korostais sun
kapoista uumaa hyvin. If you got it, flaunt it!

Vyöt ja farkut :sydän:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 30 Heinä 2008 15:00

Noniin tänään sitten oli ensimmäinen ikinä papa-näytteen otto. Vaivautunut on ehkä lievä sana kuvaamaan sitä tunnetta mikä on kun makaa ilman housuja tutkimustuolilla, jalat telineissä kuin raaka broileri konsanaan. Mutta neuvolantäti oli kyllä tosi hyvä ja vaikka säikähdin sitä metallista "ankan nokkaa" niin itse tapahtuma sujui nopsaan kun keskusteltiin lantion pohjan lihaksista (mitkä mulla ilmeisesti on tosi napakat ja hyvässä kuosissa :gay: mutta niihin lihaksiin se napakkuus sitten jääkin :jaaha:).
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 31 Heinä 2008 06:28

Sippura kirjoitti:Mä pesen lyhyet hiukseni vessan lavuaarissa ja hanan alla suunnilleen
joka toinen aamu (inneresting, innit? :keijo:)

Miks tää operaatio pitää tehdä erikseen, eikä suihkun yhteydessä? Kokemuksen mukaan hankalaa ja vaivalloista survoa päätä hanan alle semmoseen korkeuteen, johon kädet kuuluu normaalisti.

Ja joo. On miullakin ollu joskus hiukset :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Sippura » To 31 Heinä 2008 08:28

Kuolo kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Mä pesen lyhyet hiukseni vessan lavuaarissa ja hanan alla suunnilleen
joka toinen aamu (inneresting, innit? :keijo:)

Miks tää operaatio pitää tehdä erikseen, eikä suihkun yhteydessä? Kokemuksen mukaan hankalaa ja vaivalloista survoa päätä hanan alle semmoseen korkeuteen, johon kädet kuuluu normaalisti.

Mulla on lyhkäiset hiukset, joten niissä likaantuminen (= rasvoittuminen) näkyy aika
nopeasti. Jos pesen illalla hiukset ja yöllä myllään sängyssä, on tukka aamulla paljon
likaisempi/likaisemman näköinen kuin jos pesen ne aamulla. Tällä tavalla pestynä tu-
kan saa pidettyä edustuskelpoisena 2 päivää, kun pestyn tukan kanssa pitää nukkua
vain yksi yö. Kolmannen päivän aamuna sitten taas pesen letin ja kuontalo on kuosis-
saan. Ja suihkussa käyn iltaisin.

Kyllä mä mielelläni kauneuden vuoksi vähän kärsinkin ja survon päätä hanan alle :gay:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » To 31 Heinä 2008 18:36

Sippura kirjoitti:Mulla on lyhkäiset hiukset, joten niissä likaantuminen (= rasvoittuminen) näkyy aika
nopeasti.

Kyllä pitkissä hiuksissa näkkyy lika paljon äkemmin. Pitkillä hiuksilla ei voi olla kahta päivää
pesemättä ilman, että toinen päivä on BHD. Lyhyillä onnistuu joka toinen päivä peseminen.
Tosin jos tunget päähään turkasesti tuotteita, niin likaisuus näkyy niitten kautta.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja lightlykilled » To 31 Heinä 2008 18:47

Lyyra kirjoitti:Vyöt on sitä paitsi trendikkäitä :gay:

joo tuota T-sanaa käyttämällähän mut saaki vöitä käyttämään. :jaaha:
lightlykilled

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 31 Heinä 2008 22:46

Shoppailin tänään suruuni: Neljä hametta ja viisi toppia. :hullu: Eikä siinä kaikki, sillä mullahan ei ole nyt juuri näihin asuihin sopivia kenkiä. Tai laukkuja. Ja maanantaina kampaaja. Vielä kun rahaa riittäisi tähän terapiamuotoon useamminkin...
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 01 Elo 2008 04:38

lightlykilled kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Vyöt on sitä paitsi trendikkäitä :gay:

joo tuota T-sanaa käyttämällähän mut saaki vöitä käyttämään. :jaaha:

No henkselit sitten! :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 01 Elo 2008 09:17

Shay kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Mulla on lyhkäiset hiukset, joten niissä likaantuminen (= rasvoittuminen) näkyy aika
nopeasti.

Kyllä pitkissä hiuksissa näkkyy lika paljon äkemmin. Pitkillä hiuksilla ei voi olla kahta päivää
pesemättä ilman, että toinen päivä on BHD. Lyhyillä onnistuu joka toinen päivä peseminen.

Mnjaa, mulla on aina ollut lyhyet hiukset, joten en osaa sanoa tuosta likaisuuden näkymisestä
pitkissä hiuksissa sen tarkemmin. Lyhyiden hiuksien kanssa en kuitenkaan voisi kuvitellakaan
peseväni niitä esim. 2 kertaa viikossa (kuten jotkut pitkähiuksiset kuulemma tekevät), 3 pe-
semättömyyspäivän aamuna letti on jo juuresta latvaan läpilikainen eikä sitä sitten enää pelasta
mikään, paitsi ehkä lippis tai huivi.

Varpaankynsien lakkaamiskeskustelun innoittamana minäkin huolsin koipeni eilen :D Liotin kint-
tuja ihanassa vihreä tee -jalkahoidossa ja sen jälkeen raspasin, rasvasin ja viilasin oikein kun-
nolla. Lopuksi sipaisin varpaankynsiin vielä suloisen ranskalaisen manikyyrin ja nyt harmittaa,
ettei mulla ole kuin ehkä yhdet varpaatpaljastavat kesäsandaalit :hullu: Täytyy varmaan kaivaa ne
kaapista kun illalla lähden down by the laituroimaan.

Koko aamun olen tiiraillut söpöjä varpaitani työpöydän alla :virne:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 01 Elo 2008 09:32

Sippura kirjoitti:
Shay kirjoitti:
nopeasti.

Mnjaa, mulla on aina ollut lyhyet hiukset, joten en osaa sanoa tuosta likaisuuden näkymisestä
pitkissä hiuksissa sen tarkemmin. Lyhyiden hiuksien kanssa en kuitenkaan voisi kuvitellakaan
peseväni niitä esim. 2 kertaa viikossa (kuten jotkut pitkähiuksiset kuulemma tekevät), 3 pe-
semättömyyspäivän aamuna letti on jo juuresta latvaan läpilikainen eikä sitä sitten enää pelasta
mikään, paitsi ehkä lippis tai huivi.

Jos on kiharat tai tietyntyyppiset paksut hiukset, niin siinä tapauksessa lika ei näy samalla lailla
kuin omissa ohuissa, liukkaissa hiuksissani pitkänäkään. Voihan tätä asiaa vatvoa monelta eri kantilta.
Taitaa olla aika hiuslaatupohjainen juttu. :tilt:

Onhan meillä pitkähiuksisillahan on kuitenkin aina hätäponnarimahollisuus. :tilt: (jos ei oo etuhiuksia kuten mulla... :epäilevä: )
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 01 Elo 2008 09:36

Shay kirjoitti:Voihan tätä asiaa vatvoa monelta eri kantilta.
Taitaa olla aika hiuslaatupohjainen juttu. :tilt:

Totta :tilt:

Shay kirjoitti:Onhan meillä pitkähiuksisillahan on kuitenkin aina hätäponnarimahollisuus. :tilt: (jos ei oo etuhiuksia kuten mulla... :epäilevä: )

Hei tätä etutukkajuttua mä oon joskus miettinyt. Jostain luin, että jos ei halua pes-
tä koko tukkaa, niin etuhiukset voisi hätätapauksessa saada nopeasti puhtaaksi tai
ainakin puhtaannäköisiksi ripottelemalla niihin perunajauhoa. Onko kukaan kokeillut
ja mikä on ollut lopputulos? Toimiiko se?
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 01 Elo 2008 09:39

Sippura kirjoitti:
Shay kirjoitti:Onhan meillä pitkähiuksisillahan on kuitenkin aina hätäponnarimahollisuus. :tilt: (jos ei oo etuhiuksia kuten mulla... :epäilevä: )

Hei tätä etutukkajuttua mä oon joskus miettinyt. Jostain luin, että jos ei halua pes-
tä koko tukkaa, niin etuhiukset voisi hätätapauksessa saada nopeasti puhtaaksi tai
ainakin puhtaannäköisiksi ripottelemalla niihin perunajauhoa. Onko kukaan kokeillut

Mää en oo ainakaan kokeillu, sillä on paljon helpompi vain pestä etuhiukset hanan
alla kuin ruveta paiskelemaan jauhoja tukkaan. Lopputuloskin lienee huomattavasti
parempi kuin jauhoilla. Kuivasampoota olen joskus kokeillut ja yhtä tyhyjän kanssa
ne on semmosetki.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 01 Elo 2008 09:50

Mulla on otsatukka, jonka hätäponnaripäivinä, kuten tänäänkin, laitan piiloon pannalla. Toisaalta mulla on melkein aina panta, kun otsis on niin venähtänyt, ettei sitä aukikaan voi oikein pitää - panta tai pinnit, sillä se on pois vaivatta. En ole jaksanut katkoa otsista näin kesällä, kuuma olisi kumminkin jos tuossa roikkuisi otsalla. :)
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 01 Elo 2008 12:21

Mulla hiusten rasvoittumisnopeus on riippuvainen siitä, jaksanko föönailla ja tökötteerata kuontaloa koholle päänahasta vai en (yleensä en :tilt: ). Siis nyt kun hiukset on lyhyet ja kevyet ja helpommin kohoteltavissa. Joskus muinoin, hiusten ollessa puoleen selkään, tukka rasvoittui alta aikayksikön :epäilevä: Ei auttanut mitkään föönailut. Tukka on helposti taivuteltavissa ja kohoteltavissa, mutta jos mulla on pidemmät (ja siten raskaammat) hiukset, niin ne valuvat tunnin sisällä alkuolotilaan riippumatta, mitä myrkkyä päähän lykkäsi. Eli pitkin päänahkaa :epäilevä: Ärsyttävän liukkaat hiukset. Ehkä olisi pitänyt kokeilla sokerivettä...

En usko, että enää koskaan kasvatan pitkiä hiuksia. Vaikka joskus tekisi mielikin. Ei tähän päähän näillä hiuksilla vain sovi :huoh:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 01 Elo 2008 14:44

Sippura kirjoitti:Hei tätä etutukkajuttua mä oon joskus miettinyt. Jostain luin, että jos ei halua pes-

Oon joskus testannut tuota perunajauhokikkaa, kun tuli äkkilähtö eikä suihkuun ehtinyt. Ripottelin vähän jauhoja hiuksiin ja sen jälkeen harjasin ne. Puhtaaksi perunajauho ei hiuksia tehnyt, mutta vähensi rasvaista kiiltoa ja ehkä vähän tuntuakin. Hiukset näyttivät puhtaammilta eikä tukka näyttänyt jauhoiselta.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 01 Elo 2008 18:52

Outolintu kirjoitti:Shoppailin tänään suruuni: Neljä hametta ja viisi toppia. :hullu:

... Ja kolmet kengät ja kaksi laukkua. :nolo: Muttakun kengätkin maksoi vain kolmasosan siitä, mitä mun kengät normaalisti maksaa, joten oli ihan ok ostaa niitä useampi pari. Eiköhän tällä yksi norjalainen tyttöystävä ole kohta kuitattu... :virne:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 01 Elo 2008 18:59

Ostinkin sen kuudenkympin hameen. Nyt se oli melkein 50 prossan alennuksessa. :superhymy:
(Eli maksoi siis melkein puolet kuudestakympistä. :virne:)

Sitten ostin nilkkaremmikengät. Punaiset. Ihanat. :sydän: Ei korkoa, eli meikäläiselle sopivat.

(Sitten ostin"vahingossa" paidan, jossa näytän ihan porsaalta. Ei kiva. :( Voin lohduttautua sillä, että
porsaat ovat kuitenkin söpöjä. :p)

Oho. Kirjoittaa en osaa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 01 Elo 2008 23:25

Tänään oli hassu päivä. Kun menin kauppaan, joku öbaut 55-vuotias mies käveli mua vastaan. Hän sanoi kohdallani:"Oletpa sinä kaunis tyttö" :O: "Kiitos." Ukko kävelee muutaman metrin ja lisää: "Se on totta. Ei se ollut mitään imartelua."

Samalla matkalla baarin kohdalla joku mies käveli muutaman metrin takanani. Terassilta joku nainen huikkasi hänelle: "Tuoko on nyt sun uusin." "joo, mä iskin silmäni tällä kertaa tuollaiseen vähän nuorempaan." Mies oli varmaan isän ikäinen.

Juna-asemalla joku poika käveli junan ikkunan ohi, katsoi mua suoraan silmiin ja hymyili mulle. :hullu:

Kun tulin kotiin illalla, joku mies tiiraili mua ja ja totesi toiselle. "Siinäpä vasta oli..." loppua en kuullut.

Hämmentävää. En ole tottunut näin paljoon huomioon. Pitäisi vissiin lähteä useammin matkaan täysin meikittä. Kauppamatkalla hiukseni olivat vieläpä ihan märät, kun en vain jaksanut niitä kuivata.

Muoks. Kirjoitusvirheen korjasin...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 02 Elo 2008 12:11

Aurora B. kirjoitti:Tukka on helposti taivuteltavissa ja kohoteltavissa, mutta jos mulla on pidemmät (ja siten raskaammat) hiukset, niin ne valuvat tunnin sisällä alkuolotilaan riippumatta, mitä myrkkyä päähän lykkäsi. Eli pitkin päänahkaa :epäilevä: Ärsyttävän liukkaat hiukset. Ehkä olisi pitänyt kokeilla sokerivettä...

Sokerivettä? Sekö tekee hiuksista vähemmän liukkaat?
Terveisin kohtalotoveri (näille mitään kovin kummoista viitsi tehdä, kun liukuvat kumminkin pois muodostaan).
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa