Tuli uusi tekstiviesti: "Onko hyvät, missä asut?". Tässä vaiheessa alkaa jo huvittaa. Herra (oletan pojaksi, en tiedä miksi
) on taatusti lukenut myynti-ilmoituksen (osoitteineen), jossa kerrotaan, että kaiuttimet on ostettu uutena viime joulukuussa ja lisänä on linkki valmistajan tuotetietoihin, joista pitäisi käydä ilmi laatu ja ominaisuudet. Kestin tämänkin, sillä ei ole kauheasti varaa nirsoilla ostajista. Onneksi mulla on kuukaudessa ilmaisia tekstiviestejä, joita ei koskaan tule käytettyä loppuun. Vastasin, että toimii hyvin ja ovat hyvässä kunnossa. Ja että se voi laittaa myös sähköpostia ja kirjoitin vielä osoitteen.Tähän saapui vastausviestissä "Tarvitsen kotiin hyvän äänen vahvalla bassolla". Niinku mä en edelleenkään pysty sanomaan, onko nämä nyt alkujaankaan suunniteltu niin hyvälle äänenlaadulle, mitä se haluaa. Vastasin ihan nätisti, että paketti maksoi uutena summan X, eikä siten ole mikään huono, muttei tietenkään pysty samaan kuin kalliimmat, isommat järjestelmät. Ja että tuotetiedoista pystyt varmaan näkemään, onko systeemi tarpeeksi hyvä. Ja että totta kai voit nähdä ja kokeilla kaiuttimet ennen ostoa, muttet sentään maksimivoimakkuutta testata täällä talossa
Nyt se ei ole vastannut enää ollenkaan! Ehkä pieni täsmennys oli sille liikaa, mutten uskaltanut jättää viestiä siihen, että voit testata. Jotenkin tuli kirjoituksista sellainen kuva, että se pistää nupit kaakkoon testatakseen "vahvaa bassoa".Jestas sentään! Tunnen itseni kovin vanhaksi, oletan tämän olevan joku sukupolvien välinen kuilu. Tai sit mä olen vaan kovin nipo

Ei saa masentua tuommosesta typeryydestä. 

Keksin monta nasevaa vastausta jälkeenpäin, harmi että tilanne meni ohi. 

Jos kirjat nyt ovat yleistä tavaraa, niin pitääkö sitä opettaa ääntämään typerästi.
ja 

Jaksamista!