Kiitos kuitenkin tsempeistä. 

. Paras viikko oli kun kävin elokuvissa kolmesti ja melkein peräkkäisinä päivinä. Tänä vuonna on ollut paljon hyviä ensi-iltoja lisäksi käyn leffakerhossa kerran viikossa. Leffat
.
Mulla menee vähän "kausittain": joskus saatan käydä katsomassa viikon aikana melkein joka päivä leffan, joskus taas tuntuu, etten katso kuukauteenkaan mitään leffoja, korkeintaan jotain diipadaapaa kotona. Eilen mä olin varannut lipun jopa kahteen leffaan, mutta sitten iskikin joku "jumi", enkä jaksanut lähteä yhtään mihinkään. Lojuin vaan sohvalla koko päivän. No, ainakin se oli rentouttavaa, kun aika stressaava viikko tulossa töissä.damn kirjoitti:Laskin tuossa, että olen käynyt kuukauden siällä leffassa seitsemän kertaa. Paras viikko oli kun kävin elokuvissa kolmesti ja melkein peräkkäisinä päivinä. Tänä vuonna on ollut paljon hyviä ensi-iltoja lisäksi käyn leffakerhossa kerran viikossa. Leffat
.

(paitsi viime vuonna, kun olin Sodiksessa), ja viimeisen puolen vuoden aikana olen nähnyt peräti kolme leffaa teatterissa.
Katson kyllä kotona, mutta en jaksa käydä teatterissa usein.
Säät ovat täällä ainakin mainiot.
.
.

Kibaya kirjoitti:Mä oon miettinyt uskallanko lähteä sinne "uudelle" Pasilan asemalle sekoilemaan, kun kaikki on vaan niin kaukana.![]()
Oon vaan kattellu kuvia ja twiittaillu asiasta HSL:lle, että missä on taksit.
Läkkitorin kiveäminenkin meni aika lailla näin. 11 kuukauden projektiin tuli noin 10 kuukautta lisää.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa