Ei ole kylässä asiasta tarkka, koska vain terveyssyistä vegaanisesti syö, mutta äiti sillti mielellään kokeilee uusia vegaanisia juttuja. Muun muassa kehitteli vegaanisisen pasharesepti.

Perille saapuessa sitten selvisi, että niin...huomisilla mumman synttäreillä ei ole kuin yksiä vahinkovegaanisia keksejä. Eikä mitään muuta maidotonta. Vastahan mä olen ollut 2,5 vuotta maidottomalla (toinen veli kai jotain vuoden ja kotona asuva velikin pari kuukautta niin hyvin kuin näissä oloissa pystyy) ja soitellutkin etukäteen tarjoiluasiasta isälle.
"Tää on laktoositonta..." "Niin, mutta onko mitään maidotonta???" "...Ei muuten taida olla."
No, nyt on sitten suunniteltuna yksi gluteeniton & vegaaninen ja yksi vegaaninen tarjottava, joita varten kävin uudella kauppareissulla ainekset hakemassa.
Vaikka mä oon kuitenkin valmis kertomaan hyvistä maidottomista tuotteista, joilla voi korvata maitotuotteita todella helposti. Ja multa saa hyviä reseptejä kysymällä. Jos niitä ei ole valmiina, minähän keksin...niin kuin tänään, kun oli pakko viime tingassa jotain keksiä. Eikä kyse ole siitä, etteivätkö ymmärtäisi, missä on maitoa. Ei vaan vissiin kiinnostus riitä. 

.
.
Kaipa se on jokseenkin vastavuoroista kuitenkin 

Burger King sai palvella ensihätään. Hyödynsimme tarjousta "Kaksi Whopper-ateriaa 10e". 76 ääntä kunnallisvaaleissa saanut kaveri kävi ja katsottiin formulat.
Onhan se omanlaistaan joo, mutta vähän arvokkaammasta itse tykkäisin. Oli tuttuja kanteleensoittajia, niin heidän takiaan etupäässä oltiin. Sitten käytiin vielä mun vanhemmat. Voidaan siis todeta, että ei sitä rauhoittumista ehtinyt sitten tänäkään vuonna. 
Pascal Lemoix kirjoitti:Maanantaina käytiin kirkossa perhemessussa ja se oli tyypillistä hulina. Kirkkoon oli piilotettu Kinder-munia, joita lopuksi lapset saivat kerätä jne.Onhan se omanlaistaan joo, mutta vähän arvokkaammasta itse tykkäisin.
Papeilla taitaa olla tarve keksiä keinoja tehdä kirkollisista pyhistä houkuttelevia lapsille, kun joulupukit, pääsiäispuput sun muut on hallitseva teema ympäristössä juhlapyhinä. Ristiäisissäkin pääsiäisenä pappi oli vähän epätoivoisen kuuloinen jo, kun pyysi kummeilta ja vanhemmilta, että kertokaa nyt edes juhlapyhinä, mikä pyhien alkuperäinen (kristillinen) merkitys on.

March for science.
Kerrankin oli sellainen aihe, joka on sen verran lähellä sydäntä, että sain lähdettyä. Tiede, tieto, tietoon perustuva päätöksenteko...

). Sitten jotenkin olin seota ironian määrään, jonkin tason huolestuneisuuteen ja ehkä siellä helpotustakin oli seassa. Tulin junalla aika sekavissa merkeissä.

Olen vakuuttunut, että mahdollinen krapula jää tulematta, kun yöllä ennen nukkumaanmenoa syö ituja ja juo rooibosta. Saa nähdä, miten käy. 
Sitten seis ja: "Ihmettelinkin, kun eivät sanat oikein sopineet."

Nykyään siinä ei enää edes ole vuosilukua. Aina sama. 

Ammattilaiset asialla, ei meinaan ollut mikään halpa pyörä eikä ilmeisesti oltu muita pyöriä viety. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa