Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Deni » La 02 Elo 2008 13:08

Eikö sokerivesi ole tunnetusti kotikutoisten punkkarien luottoaine, sillä kun vähän suihkuttaa niin tukka jämähtää komeaan irokeesiin eikä se lähde kuin pesemällä?

En suosittelisi kokeilemaan normaalikampaukseen ihan heti. :virne:

Mun pitäisi päästä kampaajalle. Hiukset on kesän ja käytön kuivattamat niin, että latvat on yhtä hamppua. Mutta pakko odotella parempia aikoja, just nyt ei ole oikein varaa edes tuohon lähiökampaajaan, saati että raskisin maksaa kunnon kampauksesta. Toisaalta kyllä.. viimeksi lähiökampaaja leikkasi mun tukan oikeasti hyvin, kerrankin uskalsi tehdä reilusti rikotun kun mä sellaista pyysin eikä vaan hipistellyt vähän latvoja. Ehkä palkkapäivän jälkeen voi taas ajatella... tai loppukuusta, kun saan vähän isommasti palkkaa. Joskus. Nyt mennään tällä.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 03 Elo 2008 13:03

Nyt ei ole kyllä yhtään naisellinen olo. Jalat on täynnä naarmuja ja nokkosten polttamia. :huoh: Ei taida hetkeen kehdata käyttää hametta tai capreja. Lisäksi on krapula.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Su 03 Elo 2008 19:51

RTLP. :epäilevä: Rupian burkha-nunnaksi ja muutan jonnekkin korpiluostariin, jossa ei oo
peilejä ja jossa kylvetäänkin vaatteet päällä, ettei tarvi ihtiään kahtella. :viha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Leirum » Ma 04 Elo 2008 01:01

Migreeni kirjoitti:Mulla ei rusketu sormet

Minulla taa ruskettuu sormet ensimmäisenä, eli näytän kesäisin siltä, että tulen justiinsa kuopimasta jotakin sontalaaria. Varsinkin kun vertaa peilin edesä sormia valkoiseen mahaan niin näyttää erityisen herkulliselta.
Leirum

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 04 Elo 2008 10:10

:kops: Naarmut kutiaa ja nyt vielä alkoivat kuukautisetkin. Niitä tähän kyllä kaivattiinkin. :epäilevä:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ti 05 Elo 2008 19:05

Olen tehnyt periaatepäätöksen kuluttaa naisena vähemmän ja laatua. Koskien siis etenkin vaatteita ja asusteita. Laadukkaat "aidoista" (nahka, luonnonkuidut) materiaaleista valmistetut pukimet kestävät ja ilahduttavat pidempään kuin halvat ja huonosti leikatut erilaisista muoveista valmistetut tuotteet. Tämä ei edes tule juuri kalliimmaksi kuin henkkamaukkaosteleminen, koska jättämällä ostamatta monta huonoa säästää rahat yhteen hyvään. Yksinkertaista matematiikkaa, mutta jostain syystä mennyt jakeluuni vasta äsken. Ylipäänsä haluan eroon impulssiostelemisesta.

Kirppareilta löytää yllättäviä asioita tähän liittyen. Ostin tänään Escadan villasekoitetopin hintaan 6,50 :O: Tuo löytö palauttikin vähän intoani kirppariostoksiin. Yleensä vaan ärsyynnyn jossain UFFilla selatessani kulahtaneita Lindexin, KappAhlin ja HM:n riepuja joihin on vielä kehdattu laittaa alkuperäisiä hintoja hipovat uudet hinnat.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ti 05 Elo 2008 19:45

Tulinpa juuri riparilta. Mutta se ei kyllä liity naisten ketjuun aiheisiin mitenkään.
Enivei, oli mulla tänne kuuluvaa asiaakin.
Nimittäin, ostin(tai no, äitihän sen osti rippilahjaksi) calvin kleinin laukun koululaukuksi.
Se on kiva.
:sydän:
Gaffa

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 06 Elo 2008 09:38

Hitsi, kivasti laitetuista kynsistä saan näköjään kunnon kiksit. :D
Ihan vaan se, että ovat olemassa ja viilatut inhimillisen näköisiksi, sipaistu vähän lakkaa niin ooh!
Vielä kun jaksaisi huoltaa näitä sillein säännöllisesti, että näyttäis kaiken aikaa hyvältä, eikä vaan
kolmena päivänä viikosta. :D Varpaankynsillä ei nyt ole ainakaan mitään väliä kun on niin kylymä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 06 Elo 2008 09:42

shaana kirjoitti:Varpaankynsillä ei nyt ole ainakaan mitään väliä kun on niin kylymä.

No niinpä :viha: Sen kerran kun mä teen ranskiksen varpaisiin, niin lämpimät kelit on
muisto vain. Pitäisköhän mun putsata ne lakat pois, niin helteet saapuis taas :raps:

Tein eilen taas sormien kynsiin ranskalaisen, ja oon ihan älyttömän tyytyväinen loppu-
tulokseen :D Ens viikolla kun saisi taas lakkauksen onnistumaan, niin olisin enemmän
kuin tyytyväinen.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja theia » Ke 06 Elo 2008 11:07

Sippura - ota joo ne lakat pois varpaista ja uhraudu meidän puolesta!

...huomasin pyykätessäni, että mulla on ihan törkeen monta hametta. :o:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 06 Elo 2008 16:15

Nyt mullakin on Vagabondin kengät. :superhymy: Silloin tällöin on niitä tullut kokeiltua, mutta ne ovat olleet liian kalliita tai (/ja) malli ei ole ollut jalkaani sopiva. Nyt löytyi siniset kankaiset balleriinat, joissa on vieläpä kunnon kuminauha viritelmät edessä, joten pysyvät kunnolla jalassa. Hintakin oli vain vajaa 20. :jami: Nyt on hyvät balleriinat, joita voi hyvin käyttää arkena hameen kanssa (kunhan saan jalkani sellaiseen kuntoon, että hametta kehtaa käyttää). :D
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 06 Elo 2008 16:29

Lumikki75 kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Tukka on helposti taivuteltavissa ja kohoteltavissa, mutta jos mulla on pidemmät (ja siten raskaammat) hiukset, niin ne valuvat tunnin sisällä alkuolotilaan riippumatta, mitä myrkkyä päähän lykkäsi. Eli pitkin päänahkaa :epäilevä: Ärsyttävän liukkaat hiukset. Ehkä olisi pitänyt kokeilla sokerivettä...

Sokerivettä? Sekö tekee hiuksista vähemmän liukkaat?
Terveisin kohtalotoveri (näille mitään kovin kummoista viitsi tehdä, kun liukuvat kumminkin pois muodostaan).

Kuten Deni tuolla arveli, tai tiesi, niin sokerivesi lakan korvike, mutta niin jytkyä ainetta, ettei oletettavasti sovellu normaaliin kampaukseen. Vaan mistäs mä tiedän, en ole kokeillut :tilt: Siis normikampaukseen. Se oli kuitenkin vain heitto, että kun ei kerta mikään muu myrkky hiuksia pidä ojennuksessa, niin ehkä se sokerivesi olisi pelastus :virne:

Jos oikein muistan, ei sokerikampaus meinaa lähteä vedelläkään kunnolla pois.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja theia » Ke 06 Elo 2008 16:47

marenkienkeli kirjoitti:(kunhan saan jalkani sellaiseen kuntoon, että hametta kehtaa käyttää). :D
Laitoin tänään hameen duuniin (tuli vähän kiire, en ehtinyt etsiä housuja + sukkia), ja pomo just kauhisteli mun jalkoja:

- Onks toi sitä sun ihottumaa?
- No ei... Kävin takiaispusikossa. Kun olin Kaljakellumassa.
- Olitko sä siellä?!? Hei, PomoX, kuulitko! Tää oli Kaljakellunnassa! (huutaa meidän johtajajohtajalle) Tollassia naarmuja sillä vaan on jalassa sen jäljiltä!
- Joo :o
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 06 Elo 2008 17:04

theia kirjoitti:- No ei... Kävin takiaispusikossa. Kun olin Kaljakellumassa.

Mistä tulikin mieleeni, että kun lähdin eilen pesemään vaatteitani, löysin bikinien alaosastani takiaisen. :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 06 Elo 2008 19:36

OMG, mä tein tänään jotain sellaista, mihin en ihan heti olis uskonut ryhtyväni :sekopää:

Musta otettiin huomenlahjakuvat häiden jälkeistä aamua varten :o: Tuntui vähän ou-
dolta aluksi, mutta mä oon ihan älyttömän tyytyväinen itseeni että rohkaistuin kuvat-
tavaksi. Sen lisäksi kuvat näytti kameran näytön perusteella onnistuneen hienosti :D

Avokin ilme on varmasti näkemisen arvoinen, kun annan kuvat hälle viikon päästä
sunnuntaina :tilt:

En tiedä onko tämä varsinaisesti naisasiaa, mutta laitoin tämän viestin nyt tänne, kun en kuitenkaan
tohdi huudella tästä Häät- tai Ilmoitusta -ketjuissa :p
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 06 Elo 2008 22:19

Sippura kirjoitti:Musta otettiin huomenlahjakuvat häiden jälkeistä aamua varten :o:

Ai siis niinkun semmoiset :pahasetä:-kuvat? Hurjaa! Saako udella, että kuka ne otti - ilmeisesti siis ei avokki kuitenkaan?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Leirum » To 07 Elo 2008 02:31

Siis mitä? Onko tää joku perinne josta en ole kuullutkaan? Olen aina luullut, että vain mies antaa huomenlahjan (kun se morsmaikku sitten antoi sitä pyhintään tms. härskiä).

Ja siis että vielä jotakin tällaista pikkutuhmaa? :kauhistunut:
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Sippura » To 07 Elo 2008 08:29

Lumikki75 kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Musta otettiin huomenlahjakuvat häiden jälkeistä aamua varten :o:

Ai siis niinkun semmoiset :pahasetä:-kuvat? Hurjaa! Saako udella, että kuka ne otti - ilmeisesti siis ei avokki kuitenkaan?

Joo, just sellaiset! :nolo: Tai no, ei ne nyt niin härskejä ollut, vähän näkyy poven- ja
pyllynkaarta ja kaunista alusvaatetta :tilt:

Puolituttu kuvaaja kävi meillä kotona ottamassa kuvat. Oma hommansa oli siinä,
että sain Avokin ensin hätisteltyä pois kotoa. Uskoi kyllä, kun sanoin että nyt kan-
nattaa lähteä muutamaksi tunniksi pois, odotus palkitaan myöhemmin :virne:

Ei kai nämä huomenlahjakuvaukset Suomessa ole vielä niin yleisiä, muutaman tutun
morsiamen tiedän otattaneen kuvat. Taitaa miehen antama huomenlahja olla edelleen
yleisempi tapa, tässä tapauksessa kuitenkin Avokki voi sitten 40 vuoden päästä ihailla,
kuinka simpsakka rouva hällä on ollut vuonna 2008 :p
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Duussi » To 07 Elo 2008 09:30

Meilläkin itse asiassa on elokuun lopun häissä vastaavanlainen huomenlahjatapaus,
otettiin polttareissa morsmaikusta lähes ammattilaiskamppeilla läjä kalenterikuvia.
(Joista muuten tuli aivan saakelin hienoja.) Oli lehmityttöä, golftyttöä, keijukaista..

Saattoi näyttää aavistuksen verran huvittavalta, kun morsian siirtyilee erilaisissa
setsikkäissä asuissa kuvauspaikasta toiseen ja 20 naista kipittää kirkuen perässä :virne:

Omaa naisasiaa sen verran, että olen surkea avovaimo kun taas on allas täynnä tiskiä.
Ja PMS = RTL alkaa puskea päälle. Mutta pääsen kahden viikon päästä kampaajalle!
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja shaana » To 07 Elo 2008 15:29

Sippura kirjoitti:Tein eilen taas sormien kynsiin ranskalaisen, ja oon ihan älyttömän tyytyväinen loppu-
tulokseen :D Ens viikolla kun saisi taas lakkauksen onnistumaan, niin olisin enemmän
kuin tyytyväinen.

Mua vähän kiinnostais tuo ranskis! :D
Onko se kovin monivaiheinen, kirurgimaista tarkkuutta ja pitkäjänteisyyttä vaativa homma tehdä itse?
En ole koskaan tehnyt enkä kyllä nähnytkään kenenkään tekevän, mutta kiinnostaisi kovasti kokeilla.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Sippura » To 07 Elo 2008 17:39

shaana kirjoitti:Mua vähän kiinnostais tuo ranskis! :D
Onko se kovin monivaiheinen, kirurgimaista tarkkuutta ja pitkäjänteisyyttä vaativa homma tehdä itse?
En ole koskaan tehnyt enkä kyllä nähnytkään kenenkään tekevän, mutta kiinnostaisi kovasti kokeilla.

On siinä muutama vaihe enemmän mitä tavallisessa lakkauksessa, ja ainakin alkuun vaatii
aikalailla pitkää pinnaa ja tarkkuutta, mutta ei se mikään mahdoton rasti ole :D Olen itse oi-
keakätinen, joten vasurilla oikean käden kynsiin valkoisen tipin vetäminen oli alkuun hanka-
laa, mutta nyt se menee ihan siinä missä vasurinkin lakkaaminen.

Mulla ranskiksessa on seuraavat työvaiheet:

1) Vanhojen lakkojen poisto
2) Kynsien viilaaminen oikeaan mittaan/muotoon
3) Kynsinauhojen rasvaus
4) Kynsinauhojen tökkiminen oikeille paikoilleen
5) Kynnen pinnan hiominen ja kiillotus
6) Kynttä hoitavan balsamin levitys
7) Kynnen pohjustusaineen sutiminen (tekee kynnestä mattapintaisen, joten lakka pysyy paremmin)
8) Valkoisten tippien tekeminen
9) Eka kerros varsinaista kynsilakkaa
10) Toinen kerros varsinaista kynsilakkaa
11) Mahdollisten kynsikorujen kiinnitys
12) Pikakuivattavan päällyslakan levitys

Kaikilla on tietty omat tapansa tehdä tuo lakkaus, tämä on mun vuosien varrella hyväk-
si havaittu kaava :tilt:

Aikaa tuo vie n. 2 tuntia, kun ottaa huomioon lakkojen kuivumisajan ennen seuraavan
kerroksen levittämistä :p Aika hifistelyä se on, mutta kun ranskiksella saa tosi lyhyistä-
kin kynsistä älyttömän kauniit, niin mun mielestä se on sen arvoista.

Mä innostun aina ihan liikaa kun tulee puhetta ranskiksesta :hullu:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Deni » To 07 Elo 2008 18:06

Ranskis on kyllä ihana, jos mulla olisi varaa ja työ ei olisi niin pahasti käsiä kuluttavaa kuin nyt, laittaisin sen useammin. Salaa haaveilen jopa rakennekynsistä joihin olisi tehty ranskis ihan pysyväksi, mutta toisaalta tiedän kyllä miten nopeasti hermostuisin lyhyeen rakennekynsien huoltoväliin ja toisaalta, mun omatkin kynnet kasvaa melko helposti pitkiksi silloin kun en joudu uittamaan niitä hanan alla vähän väliä ja puuhaamaan käsilläni koko ajan, niin että irtovalekynnet on ehkä vähän turhaa hifistelyä. Sitäpaitsi ne harvoin näyttää ihan niin luonnollisilta kuin haluaisin.

Sippuran huomenlahjaidea kuulostaa hauskalta. :) Vaikkakin.. no, on tuolla tyypillä musta kyseenalaisehkoja kuvia jo valmiiksi, niin että uutuudenviehätys ei välttämättä enää niin kympillä toimisi. :epäilevä:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja shaana » To 07 Elo 2008 19:18

Sippuran seikkäperäinen selostus ranskiksen tekemisestä :tilt:

Kiitos! :superhymy:
Tippien laitto mua juuri epäilyttää eniten. Mistähän näitä välineitä ja aineita kannattaisi sitten inhimilliseen hintaan tiirailla - vai saako niitä edes inhimilliseen hintaan? Jospa vaikka tekemällä oppisi, eihän sitä muuten kai voikaan.
Vitsi nyt tuli vielä hirveempi innostus. :superhymy:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 08 Elo 2008 15:57

Inhoan alusvaatteiden ostoa. :viha: Rintsikoitten osto vielä menee, jos tietää valmiiksi jonkun hyvän mallin, mutta alushousut... :huoh: Haluaisin matalavyötäröisiä alushousuja, joissa ei ole kuvaa eikä pitsiä. Ja mikä tärkeintä. Ne eivät mene persvakoon. Typerän mallisia nuo nykyiset alushousut. :nirppa: Taas kadun sitä, että en hamstrannut aikoinaan yksiä hyviä 3 kympillä alushousuja. Nyt niitä ei enää saa. Alusvaatteiden ostelu. :kieli:

Muoks. Varasin itselleni juuri ajan kampaajalle. Edellisestä kampaajakäynnistä onkin jo vierähtänyt aikaa puoli vuotta. :tilt: Ei mitään radikaalia. Juurikasvujen värjäys ja ehkä kymmenen senttiä pois latvoista. Ja pikkuisen kerroksittaista leikkausta. Mutta etuhiuksia en taida taaskaan uskaltaa leikata. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Pe 08 Elo 2008 16:40

Rintsikoiden osto vielä menee?! No ei todellakaan mene. Rintsikoiden ostaminen = :epäilevä:. Ikinä ei oo kokoja, ja jos on ne on hinnaltaan siellä 40 - 70 :epäilevä: ja se sovittelu ja muu.
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa