Ota vuustoa!
Ota vuustoa!
(Joo, ei toki alkuperäisessä mielessä, mutta ei kai kiitollisuuden ajatus ja perheiden yhdessäolo ole sinänsä huono ajatus, paitsi tietysti jos ei tykkää sukulaisistaan).
Itse voisin toki vielä vähentää kulutustani, vaikka pyrinkin yleensä ostamaan asioita harkiten ja siten, että ne tulevat oikeasti käyttöön. 

Olen käynyt sitten anonyymisti lukemassa täällä juttuja kuitenkin. 
(Paitsi, että haluan mennä lauantaina katsomaan yhden anime-leffan, jota olen odottanut syksystä asti.)

Sitä voisi sitten kantaa kaupunkien keskustoissa ja ostoskeskuksissa kädessään, ettei tarvitsisi vastata ainakaan jokaisen feissarin/myyjän kyselyyn. Tällä viikollakin olen ainakin kolmena aamuna joutunut kertomaan erään sähköyhtiön feissarille (eri tyyppi joka kerta), että sähkölaskuni menevät taloyhtiön kautta, joten en voi vaihtaa sähköyhtiötä.
Myös "mulla on jo teidän liittymä" on kätevä vastaus. Valehdella en tosin kehtaa, joten käytän tätä vain silloin kun näin on. 

L-S kirjoitti:Hyviä ideoita![]()
Pitäisikin treenata pokkaa ja näyttelijänlahjoja ja harjoitella vaikka joku puhe siitä, että uskon FBI:n vakoilevan minua sähköjohtojen kautta, joten en siksi käytä enää lainkaan sähköä.

Joskus pitäisi pitää keijotorttubileet, joissa jokainen saisi askarrella omalle keijotortulle naaman sokerimassasta. 
L-S kirjoitti:Joskus pitäisi pitää keijotorttubileet, joissa jokainen saisi askarrella omalle keijotortulle naaman sokerimassasta.
Tää pitää oikeasti toteuttaa! 

marenkienkeli kirjoitti:Tää pitää oikeasti toteuttaa!

Tarjosin nimittäin pii-piirakkaa. Oikein onnistunut raparperi-rahkapiirakka oli. Ja keskellä komeili oikeutetusti taikinasta taiteiltu π. 
Huomasin tosin pii-päivän saapumisen vasta tänä aamuna, joten en nyt voinut tehdä piirakkaa.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa