sillä pystyn käyttämään vain vasenta kättäni tällä hetkellä, ainakin kunnes palovammat hiukan viilenevät.Lumikki75 kirjoitti:Paljon paijauksia sippuralle täältäkin. 67-vuotias ei tosiaan ole mikään vanha - mun äiti on kohta sen ikäinen!

Verisuoni oli katkennut päästä. Tila ei ole kuulemma tällä hetkellä vakava, mutta mua pelottaa todella paljon. Ei sitä ihmisiä kuitenkaan kovin helposti viedä Tampereen keskussairaalaan helikopterilla Pohjanmaalta.marenkienkeli kirjoitti: Verisuoni oli katkennut päästä. Tila ei ole kuulemma tällä hetkellä vakava, mutta mua pelottaa todella paljon. Ei sitä ihmisiä kuitenkaan kovin helposti viedä Tampereen keskussairaalaan helikopterilla Pohjanmaalta.

Pascal Lemoix kirjoitti:Näin tänään auton, jonka rekkari oli OMG. Toivoin, että perässä olisi tullut LOL, mutta ei tullut.
Silloin, kun oltiin fordettomassa tilassa, näin Bemarin, jonka takaikkunassa oli kyltti: "Jatke." Nauratti silloin.

Dnd kirjoitti:Onko tuo Mäenala, johon elämä on mennyt, samoilla seutuvilla kuin Kangasala?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa