Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 17 Helmi 2010 18:01

Muutin olympialaisten ajaksi kaupunkiin nimeltä Tärviö. :keijo: Tärviöön ei saa soittaa spoilaantumisvaaran vuoksi. Lisäksi tärviöläisen kanssa ei kannata aloittaa keskustelua mistään aiheesta, paitsi menneistä olympiakisoista.

Täällä Tärviöllä ei hoideta mitään arkihommia ollenkaan, vaan seurataan kisoja yötä päivää. Tärviöltä saa poistua ympäryskuntiin vain jos on välttämätöntä asiaa ja sittenkin ainoastaan aikavälillä 13.30-17.30.

Tärviö, ol' niingo gotonas! :peukku:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » To 18 Helmi 2010 21:10

Vituttaa, hajottaa ja ahdistaa niin maan perusteellisesti. Laskuja tulee ja tulee ja tulee ja tili menee hujauksessa...
Ehkä muutaman kuukauden kituuttamisella ja satunnaisilla VISA-avuilla saan raha-asiani taas tasapainoon, mutta
juuri nyt ei ole ollenkaan kivaa. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 18 Helmi 2010 21:18

Miul on asia tavallaa toistepäin, mutta ahistaa ihan pirusti. Miks ei muka vois käyttää rahojaan johonkin hauskaan ja järettömään? Miks pitää kaikessa muka olla jotain älyä ja sit roikottaa rajoha tilillä. Onko siinäkään muka mitään järkeä?
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » To 18 Helmi 2010 21:22

Höh. Totta kai saa käyttää rahaa hauskaan ja järettömään. Ne on sinun rahoja ja sinun elämäs ja elämästä tulis nauttia!
Onhan se hyvä pistää jotain pahan päivän varallekki, mutta ei sitä elämää voi elää pahaa päivää ja eläkettä pelkästään
ajatellen. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Galileo » To 18 Helmi 2010 21:52

Kuolo kirjoitti:Miks pitää kaikessa muka olla jotain älyä ja sit roikottaa rajoha tilillä. Onko siinäkään muka mitään järkeä?

No ei kai tilillä roikottamisessa mitään järkeä olekaan: https://www.nordnet.fi/
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 19 Helmi 2010 00:03

Onko osakekauppa sit hauskaa? :riips:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 19 Helmi 2010 10:00

O.
Galileo

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 26 Helmi 2010 16:45

Vituttaa, ahistaa, vituttaa. Elämän pyörittäminen, raha, terveys (luulotautisuus (toivottavasti)), e-pillerit...
Vittu niin moni asia on perseestä ja menee perseelleen ja pelkää koko ajan, että kohta palaa talo ja kolaroituu
auto ja räjähtää pää ja vittu ku ei vittu vihti saaha sitä saatanan koulua loppuun ja kohta ne vittu heittää mut
sieltä taas pihalle vittu... nii... vittu... :gaah: Mutta on mulla kyllä maailman ihanin poikaystävä. :sydän:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » Ke 10 Maalis 2010 14:30

Mulla on vaan ihanaa :sydän:

Musta on ihan naurettavaa miten (ainakin) alkuvaiheisssa suhde voikaan tehdä näin onnelliseksi. Miten toisen sama aaltopituus vaan nostaa omat fiilikset kattoon. :sydän: :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 10 Maalis 2010 18:21

Puhti meinaa olla vähän vähissä. Aamullinen kallonkutistussessio oli aika raskas ja uuvuttava, ja nyt pitäisi jakasa vielä käydä kirppiskamojakin läpi. Tekis mieli nukkua tai neuloa...

Toisaalta taas oon ihan :pomppuhymy: -fiiliksissä, kun hyvä ystävä ilmoitti odottavansa toista vauvaa tulevaksi heinäkuussa. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 15 Maalis 2010 21:26

:gaah:

Mie en tiedä mihin ketjuun olisin purkautunut, mutta tämä käykin ahdistuneelle ihmiselle. :tilt:

Töitä olis siis vielä muutama viikko. Ja miten aloitan tämän viimeisen rutistuksen? 38 kuumeella. Mie en ole ollut kipeänä herraties milloin eikä kuume ole noussut vuosiin. Mutta nyt sitten! :gaah: Nyt ne töissä kuitenin funtsaa, että mä vaan mökötän kotona ja olen niille vihainen tai jotain muuta lapsellista. :keijo: Eniten ketuttaa, kun töissä olis vielä ihan älyttömästi duunia ja munkin osaani siellä tarvittaisiin kipeästi.

Lisäksi mun hieroja muuttaa toiselle puolelle suomea, koiran kunto huolestuttaa vaikka pitäis vain hyväksyä, ettei se enää tuon paremmaksi taida tulla ja ikääkin jo on. Ja kaikkea muuta pientä.

Miksi kaikki vastoinkäymiset tulee yhtenä ryminänä kun ovat tullakseen? :huoh: Mitähän vielä lisäksi? Horoskooppikin on ollut niin pirun oikeassa taas pitkän aikaa, eikä tämä sen mukaan tähän jää. Hitto olis pitäny sitä horoskooppi-ketjuakin päivittää ihan vain itteni kiusaksi. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 17 Maalis 2010 10:45

Voi meän Nugsua. :paijaus:
Anna mulle se sun kuume, niin saan tämän paskan vastustuskykyni heräämään tähän tautiin.

Jalat ja käsivarret on olleet kuin betonia eilisestä asti ja pää on täynnä räkää ja kurkku on hullun kipeä. Mutta ei kuumetta. Ja sillon muutama viikko sitten oli kuumetta viikon verran ilman mitään muita oireita. On tämä maailma mennyt ihmeelliseksi.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 25 Maalis 2010 13:10

Voi euforia. Mä olen niin onnellinen, tyytyväinen, iloinen, seesteinen, onnellinen, hyvällä tuulella, sanoinko jo onnellinen :superhymy:

Vähän herkkis, mutta silleen positiivisesti :hullu: :ahihi:

:sydän: :superhymy: :hullu: :ahihi:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja skray » Ti 30 Maalis 2010 22:12

Musta tuntuu koko ajan siltä, että mun elämä on hirveen tylsää ja etenemätöntä.
Vaikka kuinka teen töitä ja koitan selvitä kouluhommista, en vaan pääse eteenpäin ja junnaan paikallani.
Meidän arki on vaan olemista, töitä, ruuan laittoa, kaupassa käyntiä ja nukkumista.
Ei ikinä mitään jännittävää, eikä mitään oikeesti ekstrakivaa.
Mitään en saa aikaiseksi. En edes sitä, että mentäis keilaamaan miehekkeen kanssa, jotta saatais jotaki yhteistä tekemistä ja jotakin extrakivaa yhteistä aikaa. Ollaan vaan ja tuijotetaan telkkaria kaiket illat ja tuntuu tylsältä.

:huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 01 Huhti 2010 14:54

Juhlapyhäahdistus. Odotan pelolla, kuinka pahaksi tämä vielä viikonlopun aikana äityy. Voi, kun pääsiäispyhät menisivät äkkiä ohi! :seko:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja theia » To 08 Huhti 2010 15:43

Tyhmääturhaa avautumista, saattais kuulua enempi ihmissuhdeilmoihin mut mä en jaksa olla siellä koko aikaa :p:
Ärsyttänyt on vähän, kun alkaa välistä tuntumaan että oon Beiben kanssa vähän liian... avoin. tai että hoen koko ajan "oot ihana" tms, niin paljon että pelkään toista alkavan ahdistaa. Kaikki oli ihan fine tähän asti, nyt yhtäkkiä tuli kovin suuret ahdistuspahdistukset siitä että miten olen. kun yhtenä päivänä oli vähän pää sekaisin (hormoneista tai väsymyksestä) ja olin hirveän nihkeä - siitä lähtien on ärsyttänyt tää mun oleminen. ja "luen" rivien välistä koko ajan, pelkään hirmusti myös että vanhat enteet pitää paikkaansa - mun aavistukset ja fiilikset osuu aina oikeaan. ja nythän se fiilis olis että alkaa tää toisen ihastus laskea pikkuhiljaa... vaikka loogisesti ajatellen mikään ei viittaa siihen.

Helevetti tätä mun päätä.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 08 Huhti 2010 19:38

Revin pelihousuni seitsemäänkymmeneenneljään erilliseen osaan.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Shay » To 08 Huhti 2010 20:00

theia, pää kylmänä! I've been there (I am there...) :friikkipeukku:

----

Mua vituttaa ihan saatanasti, ku mikään ei taas mee putkeen enkä oo saanu nukuttua, joten
normivitutus on potenssiin miljardi. On se niin saatanan kumma, kun jotkut osaa olla niin vitun
pitkävihasia jostain aivan helevetin turhasta asiasta perkele. :gaah:

Onneksi kulta tulee viikonloppuna. :sydän:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » To 08 Huhti 2010 20:34

Voi teitä. :paijaus:

Meinasi iskeä kevätketutus tänään, mutta olin pari tuntia jumpassa, joten nyt on niin paljon parempi olo kuin aikaisemmin.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 12 Huhti 2010 16:18

theia kirjoitti:Tyhmääturhaa avautumista, saattais kuulua enempi ihmissuhdeilmoihin mut mä en jaksa olla siellä koko aikaa :p:
Ärsyttänyt on vähän, kun alkaa välistä tuntumaan että oon Beiben kanssa vähän liian... avoin. tai että hoen koko ajan "oot ihana" tms, niin paljon että pelkään toista alkavan ahdistaa. Kaikki oli ihan fine tähän asti, nyt yhtäkkiä tuli kovin suuret ahdistuspahdistukset siitä että miten olen. kun yhtenä päivänä oli vähän pää sekaisin (hormoneista tai väsymyksestä) ja olin hirveän nihkeä - siitä lähtien on ärsyttänyt tää mun oleminen. ja "luen" rivien välistä koko ajan, pelkään hirmusti myös että vanhat enteet pitää paikkaansa - mun aavistukset ja fiilikset osuu aina oikeaan. ja nythän se fiilis olis että alkaa tää toisen ihastus laskea pikkuhiljaa... vaikka loogisesti ajatellen mikään ei viittaa siihen.

Helevetti tätä mun päätä.

Honey. :femmat: ja ehdottomasti :hymyhali:

Mä epäilen kokoajan Hymiömiestä. Se rasittaa mua itteeni, sillä se on ihan tyhmää!
Mutta se siitä avautumisesta.

Noin muuten on aika hyper-tyyppinen olotila. Kamalasti asioita saatuna aikaan ja vielä monta asiaa hoidettavana.
Ja se tuntuu ihan hyvältä :) Ei ahdista yhtään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 14 Huhti 2010 10:06

:pilvi: Elämä hymyilee. Kandin ja ainejärjestöjuttujen kanssa pitää kirettä, mutta ei se haittaa. Kaikki tuntuu hyvältä nyt. Ja se on kyllä lähes kokonaan Pojan ansiota. :sydän: :sydän: :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » La 17 Huhti 2010 22:14

Ikävä. :huoh:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 18 Huhti 2010 17:33

Eilen :pomppuhymy: ja :pilvi:
Tänään :pilvi: ja :bubbles:

Olin Alexander-tekniikan kurssilla, jolla oli laulupainotus. Vihdoinkin joku antaa sanat/oikeutuksen mun omille tunteille siitä miten laulun pitäis mennä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 23 Huhti 2010 19:13

Päätä särkee ja muutenkin heikko olo ja palelee. Kuntosalitreenistä ei tullu vittuakaan ja edessä
muutenkin vitun tylsä viikonloppu. Vituttaa, väsyttää ja on ikävä. :huoh:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 23 Huhti 2010 19:59

Ihanan positiivinen asenne. :virne:

Kuva
Galileo

EdellinenSeuraava