Kirjoittaja L-S » Pe 26 Heinä 2024 11:08
Kiitos lomatoivotuksista!
Mukavaa kuulla päiviksenkin kuulumisia, vaikka ne eivät sinänsä positiivisia olleetkaan. Toivottavasti loma on kuitenkin ollut mukava.
Itse olen pyrkinyt pitämään itseni kiireisenä ja käynyt monissa Suomen kaupungeissa Länsi- ja Itä-Suomessa. Toisaalta olen ehtinyt kuitenkin olla rauhassakin ja lukea kirjoja. Olen lukenut tänä kesänä enemmän kuin vuosiin. Jotenkin tuntuu, että se että on vakituisessa työsuhteessa on vapauttanut jotain aivokapasiteettia lukemiseen vapaa-ajallakin (joudun lukemaan työssäni paljon, joten välillä on tuntunut siltä, että lukeminen käy liiaksi työstä, vaikka toki aina luen jonkun verran muutenkin). Muutoin tuntuu siltä, että kiva kun lomalla on menoa, koska ainakin viime talvena oli sellaisia kuukausia, jolloin oli ihan liian hiljaista, en päässyt käymään missään enkä nähnyt paljon ketään, kun en nykyisessä pääasuinkaupungissani tunne edelleenkään kovin paljoa ihmisiä, ja tuntui, että siellä ei tapahdu mitään ja on liian pitkä matka lähteä muualle. Siellä oli myös turhan pitkä ja hiljainen talvi, tuntui että kaikki ovat vetäytyneet koteihinsa ja lunta tuli koko ajan lisää. Sama lienee edessä tulevana talvena, joten yritän siksi nauttia kesän menoista.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!