Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 10 Syys 2011 10:07

Ei oo töitä. Kolmas vapaa viikonloppu putkeen :pilvi:
Ja lähden muutaman tunnin päästä kyläilemään Moukurin luo. :hymyhali:

Ihan kivaa siis tulossa! :jami:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » La 10 Syys 2011 10:16

Mulla ois kirjotustöitä jotka pitäisi saada mallilleen viikonlopun aikana, koska ensiviikolla on tulee uusia juttuja ja kirjoitustöitä. Silti palasin sänkyyn makoilemaan vielä hetkiseksi vaikka jo kertaalleen olin hereillä ja laitoin pyykkikoneen päälle ja söin aamupalaa.
Aurinko paistaa ulkona ja mietin, että millaista olisi, jos tapaisi käydä aamu-ulkoilulla. Lenkillä tai kävelyllä. Olisivatko aamupäivät silloin ryhdikkäämpiä?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 10 Syys 2011 10:24

Heräsin automaattisesti ajoissa.
Alan siis rytmiytymään.
Kiire ei ole minnekään ja voin vaan hengata. Pidän jopa tämän aamun hiljaisuudesta ja rauhasta mikä täällä on :pilvi:

Lyyra vie Moukulle myös vähän forderapsuja. Muillakin on ikävä sen touhuja :hullu:

Periaatteessa mua ei haittais olla mun töissä viikonloppuna. Sielä on aivan eri meininki ja henki. Kiirettä voi olla yhtä paljon, mutta osastolla ravaa vähemmän väkeä. Siis niitä tahoja, jotka siellä arkena ramppaa yhtenään. Been there ja done muutamia lauantaita.

Mulla on liian levollinen olo ollakseen ärtynyt mistään. Edes kiljuvista lapsista. Niitäkin kestää sen hetken, kun vaan pitää oman pään kylmänä. Ainakin mulla se toimii. Joskus. Ei aina. Näytöksissä se toimi aika huonosti joskus, kun oli liian jännittynyt ja keskittynyt. Mutta kai sekin riippuu tilasta missä on. Jossain kaikuvassa hallimaisessa tilassa se omakin pää pimahtaisi huutaviin lapsiin.

Tänään on avokälypuolen synttärit.
Tai kahvit ne oikeastaan on.
Siellä piipahdetaan ja ilta menee todennäköisesti telkkarin äärellä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja heartless » La 10 Syys 2011 10:30

Huh, onneks ei tarvitse enää mennä viikonloppuisin töihin! Pelkästään ruokaostosten tekeminen lasten päivän melskeessä ottaa pattiin jo etukäteen, saati että pitäis olla siellä vielä töissä. Sympatiat Skraylle! (se lastenpäivän ilmaisnäyte cd on muuten aika timanttia, kuunneltiin sitä tänä aamuna :D)

Heräsin tänään(kin) ilman kelloa ensimmäisen kerran ennen seitsemää, mutta pysyttelin sängyssä lähes kahdeksaan asti ja silloin luovutin nukkumisen suhteen. Kun ei kerran väsytä niin ei sitten väsytä. :sori: Aamu on mennyt Elvistä kuunnellessa ja pakkaillessa tavaroita mökkireissulle. Puolen tunnin päästä pitäis startata kohti kauppaa ja siitä sitten mökille saunomaan ja grillaamaan. Pakkasin optimistina myöskin uimapuvun mukaan, mutta saapi nähdä uskaltaako sitä enää mennä uimaan.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 10 Syys 2011 10:34

Kibaya kirjoitti:Lyyra vie Moukulle myös vähän forderapsuja. Muillakin on ikävä sen touhuja :hullu:

:hullu: Voin viedä.

Itellä on usein semmonen olo, että fordella on jo kyllästytty Moun touhuihin, kun jauhan siitä jatkuvasti. :blahblah:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » La 10 Syys 2011 19:43

Kiitos heartlessille sympatioista. :hymyhali:
Onneksi ei ollut niin kamala päivä loppujen lopuksi. Omiin korviin/silmiin kantautu vaan kaks itkua ja kolme kiljumista, mikä on aika vähän siihen nähden paljonko niitä lapsia oli liikkeellä. Tein jopa ilmapalloja ja jaoin niitä ihan kiltisti. :tp:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja skray » Su 11 Syys 2011 09:53

Tänä aamuna kaipaan sanomalehteä. Nyt on just sellanen aamu, että olis kiva vaan istua ja lukea lehteä. Mulle ei tuu mitään lehteä. :huoh:
skray

ViestiKirjoittaja skray » La 17 Syys 2011 09:46

Vapaa lauantai! :superhymy:
En muista koska viimeksi olisi ollut kokonaan vapaa lauantai ja saan itse päättää ohjelmastani. Meen heti 11 kirpparille, kun se aukeaa. Pitää mennä siivoamaan pöytä ja kattoo onko mitään myyty. Eilen en kerenny sinne ollenkaan ja vastassa on varmasti hirveä sotku. En tiedä pitäiskö viedä lisää kamaa. Olis tuolla vielä kassillinen vaatetta valmiina.. ens viikolla pitää hinnotella lisää..

Olin ajatellu nukkua pitkään, mutta heräsin puoli 8. :epäilevä:

Mulla olis ollu kokonaan vapaa viikonloppu, mutta lupasin mennä inventoimaan töihin illalla ja huomenna aamulla. Onneks se on ihan rauhaisaa hommaa ja aika mukavaa vaihtelua. Ei tunnu niin työltä. Ja palkkaan tulee kuitenki ekstraa näistä tunneista, mikä on ihan tervetullutta. :D
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 17 Syys 2011 10:38

Aloittelin lauantaita perinteisin menoin kahvilla, munavoilla ja karjalanpiirakoilla. Katsoin loppuun Paluu tulevaisuuteen II:sen. Ajatuksissa on tyhjentää digiboksia, saa nähdä miten käy. Jostain sinne tulee aina lisää ohjelmaa :riips:

Daegun loppuselvityskin on vielä tekemättä: mitä poistan, mitä jätän. Yleensä pääsääntö on se, että katsoo vielä kerran ja sitten delete. Leffoja ei oikeastaan kannata edes tallentaa, kun ne uusitaan kuitenkin, ennen kuin niitä kaipaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 24 Syys 2011 08:04

:tipahdus: Heräsin vapaana lauantaiaamuna ilman herätyskelloa ensimmäisen kerran 6:47. Siinä kohtaa tuntui, että seiskalta soiva herätyskello tulee liian aikaisin, ja siirsin herätyskellon kasiin. Silti heräsin puoli kasin aikoihin, koska Herätys-Moukari ei tunne kelloa. Se herätti harvinaisen hellästi. Ensin se vähän narisi sängyn alla ja kynsi vähän runkopatjaakin, mutta napakka "Mokke!"-huuto lopetti ne puuhat alkuunsa. Sitten hän hyppäsi sängylle ja tuli ihan mun naaman eteen kehräämään. Siinäpä vasta hellä herätys. :hullu:

Nyt vähän esikahvia ja jatkoheräilyä. Tänään olisi tarkoitus tiskata, siivoilla edes ihan vähän, ja sit lukea tenttiin ja paljon. Ja ruuaksi teen stroganoffia! :kuola:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 25 Syys 2011 11:20

Tänään heräsin sentään vähän normaalimpaan aikaan, 10:n jälkeen. Sitten olen syönyt aamiaiseksi eilen paistamiani pinaattilättyjä ja karpaloita. Nyt on kahvi tulossa. Tänään pitäisi lueskella tenttiiin. Ruuaksi tänään on stroganoffia. :kuola:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 25 Syys 2011 14:45

:haukotus: Huomenta! (Ja kyllä, nyt on mun aamu.) Kävinkin jo yöllä valittamassa Vaivaisten valituksissa flunssaani. Flunssa tosiaan valvotti ihan kiitettävästi viime yönä.

Klo 23.30-3.30 kääntyilin sängyssä.
Klo 3.30 nousin ylös, otin särkylääkkeen, limakalvoja supistavan lääkkeen ja join lämmintä hunajavettä. Toi limakalvoja supistava lääke saa mut aina aluksi piristymään, joten välttämättä ei ole kovin fiksua ottaa sitä keskellä yötä. Nyt kuitenkin ajattelin, että samapa tuo, jos pari tuntia lisää valvon. Ilman lääkettä en ainakaan saa nukuttua.
Klo 3.30-4.00 olin koneella ja yritin sitten mennä takaisin nukkumaan. Pyörin sängyssä muutaman minuutin ja nousin ylös. Olo oli sen verran pirteä, että päätin lukea.
Klo 5.30 alkoi viimein olla niin kova väsy, että aloin lopetella lukemista.
Klo 5.40 nukkumaan ja nukahtaminen kai joskus klo 6.00. :bubbles:
Heräilin monta kertaa aamulla ja viimeisen kerran päätin jatkaa vielä uniani, kun katsoin kelloa klo 11.30. Lopulta nousin klo 13.30. :isosilmä: Harvoinpa tulee noin myöhään nukuttua, edes kipeänä.

Aamu on tähän mennessä mennyt tietokoneen ääressä koomaillessa ja hunajavettä juodessa. Seuraavaksi olisi vuorossa särkylääke ja aamupala. Ja jossain vaiheessa voisi mennä päiväunille. :haukotus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 01 Loka 2011 13:16

Varsin ärsyttävää. Tappelen PayPalin kanssa - en ymmärrä sitä. Englanniksi kun joutuu asioimaan, niin kaikessa on aina 50 prossaa arvausta. eBaysta ostin käsittääkseni onnistuneesti tuotteen, mutta ei sekään ainakaan tähän viikonloppuun ehtinyt.

Ei suuria suunnitelmia.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 08 Loka 2011 09:16

Viikonlopputyöläinen täällä moi. :hei:

[psyykkaus]Oikeastaan on ihan kivakin mennä töihin. [/psyykkaus] (Lue: Olisinpa nukkunut mieluusti vähän pidempään.)
No mutta on siellä sentään kivoja radio-ohjelmia (joita ei voi kuunnella kotona ).
No mutta ainakin siitä työstä saa rahaa!

Kibakko on kuulemma jossain teatterijutuissa koko viikonlopun (täällä mun huudeilla), joten sitä ei varmaan näy linjoilla ainakaan ennen sunnuntai-iltaa. Pyysi kuitenkin täällä meillä piipahtaessaan laittamaan Fordelle terveisiä. :tilt:

:haukotus:

Tullee hiljainen viikonloppu. Ehkä otan kirjan mukaan, tai jonkun mukavan ajanvietteen.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » La 08 Loka 2011 11:17

Ristikot on hyvä ajanviete. :tilt:

Mä oon kipeä. :huoh:
Yöllä paleli taas vaiheeksi ja heräsin siihen pari kertaa. Nenä on tukossa ja äänikään ei ole oma itsensä. Nyt on kuuma. Myöhemmin tulee varmaan taas kylmä.
Soitin aamulla töihin ja saan olla kotona tän päivän saikkuilemassa.

Jospa sitä nyt vaan käpertyis sohvalle peiton alle.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » La 08 Loka 2011 17:50

skray kirjoitti:Mä oon kipeä. :huoh:

:paijaus:

Mullakin on taas flunssa, mutta nukuin 11 tuntia nenäsumutteen ansiosta. Ärsyttää, kun ei pääse liikkumaan,
kun on koko ajan sairaana. Liikunta on kuitenkin mun ainoa järkevä harrastus ja henkireikä, joka pitää mut järjissään...

Olen litkinyt koko aamun hunajalla makeutettua teetä ja yrittänyt syödä oikein, kun flunssaisena tuo syömäpuoli
meinaa usein olla mitä sattuu. Illalla kuitenkin menen kebabille. :jaaha:

Jonkun pitäisi muuten pistää tämän kylkeen, että nappeja ei ole tarkoitus imeskellä. Mun kieli paloi eilen, kun imeskelin
tuollaisen ja kielessä on nyt tummia läikkiä imeskelukohdassa... :epäilevä: Hoksasin vasta jälkeenpäin, että se koostuu
askorbiinihaposta... C-vitamiini = askorbiinihappo eikä happoa kannattaisi ehkä imeskellä noin vain. Nimim. Olenko tyhmä?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 09 Loka 2011 10:17

Pikaiset paranemiset kipeytyneille ja aurinkoista sunnuntaiaamua kaikille!

Oma aamu alkoi kahdeksan aikaan pojan heräämisellä - ihanan pitkään sai nukkua :D Sälli
touhusi makuuhuoneessa lelujensa kanssa samaan aikaan kun minä ja Mies keräiltiin itseämme
heräämällä hyyyyvin verkkaisesti.

Aamupalan ja muiden perustouhujen jälkeen perheen miehet hilpaisivat pappan luo ihastelemaan
traktoria, joten minä sain jäädä kotiin nautiskelemaan aamukahvia ja surffailemaan netissä. Sellaisen
tabletin osto himottaisi kovasti, luultavasti jumiudun koneelle katselemaan iPad2-juttuja hyötyhommien
(=imurointi) sijaan. No, sunnuntaina saakin jumittaa.

Oon viimeaikoina nauttinut ihan hirveästi näistä rauhallisista viikonloppuaamuista. Mies kun käy viikolla
töissä (pitkät työmatkat, iltaisin vähänlaisesti yhteistä aikaa muksun kanssa) niin näin viikonloppuisin hän
mielellään touhuaa auto- ym juttuja pojan kanssa. Ja kun poika ei ole enää niin kiinni äidissä, niin useamman
tunnin retket mummulaan ym onnistuu vallan mainiosti.

Tänään pitäisi vielä mennä käymään läheisellä kirpparilla ja luovuttaa pöytä & hakea loput tavarat pois.
Muuten tälle päivälle ei ole juuri mitään muuta erikseen suunniteltua. Mites teillä muilla?
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja damn » Su 09 Loka 2011 12:52

Nukutti aivan törkeän hyvin. Kävin eilen katsomassa 22-Pistepirkon keikan. Oli todella hyvä! Keikkaseurani kaikkosivat koteihinsa jo keikan jälkeen, koitin itse vielä nähdä toisessa kuppilassa muita kavereita. Yhden aikaan oli pakko luovuttaa, kun väsytti ihan älyttömästi, olin selvinpäin ja baari oli tuhottoman täynnä ja nuokuttiin vaan jossain ikkunan pielessä ja se alkoi tympäistä vielä enempi. Olin ollut perjantai-iltana viihteellä ja jatkoillakin, niin univelka vähän varjosti koko eilistä päivää.
Nukahdin välittömästi, kun sänkyyn pääsin. 11 tunnin yöunien jälkeen olo on taas suhteellisen virkeä. Kahvia tässä juon ja mietin, mitä hyvää ruokaa sitä tänään kokkailisi... Pikkuisen pitää yrittää tänään tehdä opinnäytetyötä. Eli tiedossa on photoshopilla leikkimistä ja luonnoksien piirtämistä :seko:. Mikäli ilma jatkuu noin hyvänä, niin lähden kyllä lenkille illemmalla.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 15 Loka 2011 09:17

"Kiirehdi, rakkain, jos rakkaus kutsuu" :kailotus:

Taas on työviikonloppu. Ei sinänsä haittaa, kun pitäähän siellä töissäkin välillä käydä, ja viikolla ei niin ehdi. Nukku ei mennyt kyllä ihan putkeen, kun kissalla oli kaikkia tuikitärkeitä toimenpiteitä, mitä piti touhuta läpi yön. Mm. jättityynyn uumenissa myyryämistä ja hännän jahtaamista, joka loppui kun takavarikoin tyynyn lattialta sänkyyni.

Sitten aamulla oli roskiksen tonkimista ja muuta kivaa. Ja oikea jalka on ihan naarmuilla, kun ilkikurisen varpaan metsästys meni illalla vähän liian pitkälle. :epäilevä:

Toivottavasti töistä ei löydy mitään ostettavaa. Shoppasin jo viime viikolla ihan liikaa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 15 Loka 2011 10:45

Olen viikolla herännyt neljältä ja viideltä ja neljältä ja viideltä.
En laittanut eilen kelloa soimaan ja herää paukautin sitten kahdeksalta :keijo:

Nyt olen ehtinyt jo tekemään vaikka mitä.
Kuten levittämään hiusvärin päähän ja niin edelleen.
Kahvia en muuten ole vielä juonut :lanppu:

Tänään kenraali, yhdet illalliskutsut johon jään yöksi ( pieni :huoh: koska..... no, joo. se nyt vain on vähän semmoinen broken-heart-paikka ).

Huomenna onkin sitten taas yksi ensi-ilta :täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja heartless » La 15 Loka 2011 11:23

Huomenta. :haukotus: Heräsin puoli kuudelta heittämään miehekkeen bussille, hän lähti poikien kanssa päiväreissulle Tallinnaan. Tultuani takaisin menin vielä "hetkeksi" nukkumaan ja heräsin kymmeneltä kamalaan nälkään. Nyt sain aamupalan syötyä ja kunhan saan tämän aamujumituksen ohi, kampaan naamani ja lähden äidin kanssa Ikeaan.

Ärsyttävää, kun mielessä pyörii muutama asia enkä pysty kunnolla rentoutumaan kun asiat vaivaavat. Grr.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 15 Loka 2011 13:27

Heräsin hotellissa ennen kahdeksaa. Joskus kymmenen maissa jo kirjauduin ulos ja huomasin itseni yllättävän väsyneeksi. Kävin parturissa. Ei paljon hymyilty kumpikaan tai puhuttu muuta kuin leikkauksen kannalta välttämätön.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » La 15 Loka 2011 13:43

Oli oikein mukava aamu, heräsin parhaan ystävän luota kahdentoista aikaan. Olin eilen viettämässä rauhallista iltaa sen luona juoden teetä ja pelaten korttia. Harvinainen perjantai-ilta ensinnäkin siksi, että se oli noin rauhallinen, mutta myös siksi, että oltiin molemmat jo puoliltaöin ihan väsyksissä ja oli pakko mennä nukkumaan. Tänään sitten aamu oli aikalailla samanlanlainen kuin ilta, juotiin kahvia, pelattiin korttia ja kuunneltiin Pink Floydia ja Velvet Undergroundia.
Kotiuduin äsken ja pitäisi jaksaa mennä suihkuun ja sitten vähän siivoilla. Illalla luultavasti hengailen samaisen ystävän kanssa ja haluisin myös nähdä Poikaa :sydän: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Sippura » La 15 Loka 2011 15:24

Tämähän on vielä aamua, right?

90-senttinen herätyskello pärähti hereille siinä seiskan jälkeen. Herätys oli yllättävän helppo, vaikka
eilisilta meni vähän myöhään sen ShoWhat-jutun takia. Olin kuskina, mutta kuitenkin venähti.

Aamusysteemit hoidettiin normimalliin ja siitä lähdettiin sitten koko perhe mun mummua, eli pojan
isomummua katsomaan. Hän on huomiseen asti yksinään kotona ja oli jo aikaisemmin viikolla huimaamisen
vuoksi kaatunut niin käytiin vähän kurkkimassa että mitenkä mummu jaksaa. No ihan hyvin jaksoi, juteltiin
tärkeimmät, juotiin kahvit ja hengailtiin seurana hetki ennen viikonlopun pakollista ruokakauppaiskua.

Kaupassa käynti sujui ihan normaalin kaavan mukaan (jeebukselle kiitos niistä lasten autoostoskärryistä!),
karkkihyllyltä tarttui mukaan ihunainen suklaaherkkupussi joka nyt polttelee tuolla kaapissa :kuola: Vaan koita
tässä nyt syödä 2-vuotiaalta salassa jotain herkkuja, täytyy ehkä odotella iltaan.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » Su 16 Loka 2011 09:57

Sippura kirjoitti:90-senttinen herätyskello pärähti hereille siinä seiskan jälkeen.

Mää hetken aikaa mietin, että mikä hiton massiivinen herätyskello sulla oikein on? Puhe tais kuiten olla kersasta. :virne:
Tosin mikä massiivinen 2-vuotias sulla on, jos se on 90 senttinen? :o: Mää olin varmaan sen kokonen 5-vuotiaana, jos
sillonkaan... :epäilevä:

Noh, huonosti nukutun viikon jälkeen on ollut mukava viettää huonosti nukuttu viikonloppu. :kieli:
Heräsin kahdeksan maissa seitsemän tunnin yöunien jälkeen. Torkuin hetken aikaa, mutta stressi
ajoi ylös sängystä.

Yritin löytää energiaa aamiaisesta: Green Energy -teetä, pirtelöä (banaani, appelsiini-mangomehua,
macaa, spirulinaa, soijaproteiinijauhetta ja tilkka sitruunamehua) ja pari Ruis Rouskista Créme Bonjour
Taco-tuorejuustolla.

Nyt ois tarkotus raahautua ulos aamulenkille tai jotain... Toivottavasti ei flunssa TAAS iske, kun
aloitan treenaamisen. Vastustuskyky laskee väsymyksen takia varmaan kivasti. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa