Ja lähden muutaman tunnin päästä kyläilemään Moukurin luo.

Ihan kivaa siis tulossa!

)
Aamu on mennyt Elvistä kuunnellessa ja pakkaillessa tavaroita mökkireissulle. Puolen tunnin päästä pitäis startata kohti kauppaa ja siitä sitten mökille saunomaan ja grillaamaan. Pakkasin optimistina myöskin uimapuvun mukaan, mutta saapi nähdä uskaltaako sitä enää mennä uimaan.Kibaya kirjoitti:Lyyra vie Moukulle myös vähän forderapsuja. Muillakin on ikävä sen touhuja![]()
Voin viedä.

Heräsin vapaana lauantaiaamuna ilman herätyskelloa ensimmäisen kerran 6:47. Siinä kohtaa tuntui, että seiskalta soiva herätyskello tulee liian aikaisin, ja siirsin herätyskellon kasiin. Silti heräsin puoli kasin aikoihin, koska Herätys-Moukari ei tunne kelloa. Se herätti harvinaisen hellästi. Ensin se vähän narisi sängyn alla ja kynsi vähän runkopatjaakin, mutta napakka "Mokke!"-huuto lopetti ne puuhat alkuunsa. Sitten hän hyppäsi sängylle ja tuli ihan mun naaman eteen kehräämään. Siinäpä vasta hellä herätys. 

Huomenta! (Ja kyllä, nyt on mun aamu.) Kävinkin jo yöllä valittamassa Vaivaisten valituksissa flunssaani. Flunssa tosiaan valvotti ihan kiitettävästi viime yönä. 
Harvoinpa tulee noin myöhään nukuttua, edes kipeänä.

skray kirjoitti:Mä oon kipeä.

Hoksasin vasta jälkeenpäin, että se koostuu
Sälli
. Mikäli ilma jatkuu noin hyvänä, niin lähden kyllä lenkille illemmalla.

koska..... no, joo. se nyt vain on vähän semmoinen broken-heart-paikka ). 
Heräsin puoli kuudelta heittämään miehekkeen bussille, hän lähti poikien kanssa päiväreissulle Tallinnaan. Tultuani takaisin menin vielä "hetkeksi" nukkumaan ja heräsin kymmeneltä kamalaan nälkään. Nyt sain aamupalan syötyä ja kunhan saan tämän aamujumituksen ohi, kampaan naamani ja lähden äidin kanssa Ikeaan.
.
Vaan koita Sippura kirjoitti:90-senttinen herätyskello pärähti hereille siinä seiskan jälkeen.

Mää olin varmaan sen kokonen 5-vuotiaana, jos

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa