Muksu kirjoitti:Whaat? Tulin kotiin eikä Naamakirja toimi! Missä mun nyt elämäni on?
Mäenala.
Mikä naamakirja? Nää mitään naamakirjoja tarvi.
Onhan sulla forde. :lanppu:Muksu kirjoitti:Whaat? Tulin kotiin eikä Naamakirja toimi! Missä mun nyt elämäni on?
Mäenala.
Onhan sulla forde. :lanppu:
puolikarkea kirjoitti:Ketutukseen hommatut herkut pistivät äklöttämään. Nyt en tahdo edes nähdä mitään makeaan syötävään viittaavaa. Ei oo tainnu kukaan sanoa miulle, että ei makeaa mahan täydeltä.
Kolmena päivänä jo ainakin kymmenen tuntia yössä tullut nukuttua, ja silti olisi äsken voinut jäädä sänkyyn. Onneks tänään alkaa viikonloppu, taidanpa laiskotella huomisen oikein kunnolla.Kati kirjoitti:Tällaisina päivinä pääsee ärräpäitä siitä, että on mainosbännerit foorumin yllä.
Ei tarvitse edes lehtein internetsivuille mennä saati niitä avata tietääkseen American Idolin voittajan.

pampula kirjoitti:Joskus ei vaan jaksa ymmärtää. Luokkakaveri puhuu usein tosi typerästi ja halveksuvasti homoista, viimeksi tänään. Samaan aikaan naisparit ovat hänestä ok. Mie en vaan ymmärrä joidenkin ihmisten aivotuksia.
heartless kirjoitti:Smitti, jostain syystä mulle tuli tää mieleen. :D
DarkSide kirjoitti:Kati kirjoitti:Tällaisina päivinä pääsee ärräpäitä siitä, että on mainosbännerit foorumin yllä.
Ei tarvitse edes lehtein internetsivuille mennä saati niitä avata tietääkseen American Idolin voittajan.
Siis paljastetaanko voittaja Iltiksessä ja sen mainosbannerissa?
Laski kirjoitti:Ädplokkasin ilkeän mainosbannerin! Se on ärsyttänyt mua jo pitkään, mutta hitaalla käy kun nyt vasta tajusin plokata.
Nyt näyttääkin paljon paremmalta.
Kuolo kirjoitti:Mitenhän toi adblokki muuten toimii? Siis jättääkö se bannerin näyttämättä vai jättääkö se sen lataamatta? Jos jättää lataamatta, niin moisen käyttö ainakin täällä on vähän kun potkis itteään nilkkaan.
Pascal Lemoix kirjoitti:Näin tänään auton, jonka rekkari oli OMG.
Niin minäkin.Pascal Lemoix kirjoitti:Sen sijaan bussissa kuulin tytön käyttävän LOLlia puheessaan useampia kertoja saman matkan aikana. Osoitteli lehdestä kuvia kaverilleen ja: "LOL!" Kummalliseksi on maailma mennyt![]()

lumikukka kirjoitti:Pascal Lemoix kirjoitti:Sen sijaan bussissa kuulin tytön käyttävän LOLlia puheessaan useampia kertoja saman matkan aikana. Osoitteli lehdestä kuvia kaverilleen ja: "LOL!" Kummalliseksi on maailma mennyt![]()
Joo, peruskouluikäiset tuntuvat tuota LOLlia viljelevän. Kovin kummaltahan se kuulostaa. Se tosin varmaan kertoo lähinnä siitä, että me ollaan jo aikaa sitten pudottu nuorisokielen kelkasta.

Fantsu kirjoitti:Taitaa käyneen niin, ettei nuorisokieltä käyttävä nuoriso enää tiedä mitä nuorisokielen sanat varsinaisesti tarkoittavat

ahkera kirjoitti:Jos en väärin kuullut, niin paljastettiin tuo radiossakin äsken.

Kuolo kirjoitti:Onks tää tyyppi niinku kunpaa sukupuolta?
Kieltämättä kuulostaa järettömältä, mutta ei kuitenkaan kovinkaan harvinaiselta. Ois hauska päästä ronkkimaan tämmösen ihmisen pääkoppaa ja selvittää, että ajatteleekohan se yleensäkään yhtään mitään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa