Mulla herää puolustusasema välittömästi siksi, että lokaa tuntuu tulevan niskaan kun mainitsenkin jotain "hörhöä". Siis muuallakin, kuin vain "aina" (

) täällä. Yleensä loanheittäjät ovat sellaisia, jotka eivät ole koskaan mitään "hörhöä" kokeilletkaan, tai kokeilleet, mutta eivät saaneet apua. Yritä siinä sitten selittää energiakentistä, epätasapainoista ja varsinkin tunnelukoista.

Olen kyllä oppinut pikku hiljaa haistamaan keille pystyy mitäkin puhumaan ja keille ei kannata sanallakaan mainita mitään kummallista. Parasta on, kun saa ihmisen "käännytettyä" vähän salaa.

Tuttavalla napsahti luistellessa selkä jotenkin ja valitteli sitä. Varoitin vain, että nyt nappaan sua korvasta ja näin teinkin. Korvasta näkyy hyvin akuutit vaivat ja eikä mun tarvinnut juuri etsiäkkään oikeaa kohtaa mihin kynteni törkkäsin. Riitti, että hetken painoi ja alkoi kipu hellitä.

Olin siis "ihmeparantaja" hänen mielestään, vaikka ei tuo mikään ihme ollut kun tietää mistä on kyse.

Tässä tapauksessa ei tuttava edes ehtinyt epäilyn kannalle, jolloin olisi saattanut mennä niin lukkoon, että kaikki parantavat vaikutukset olisivat estyneet. Kropan suojalumekanismi ja silleen.
Skeptinen olen itsekkin monen luontaishoidon suhteen. Reikiä on muutama tuttuni alkanut tekemään ja mä olen aivan

kun puhuttaan jostain hiton symbooleista ja veden siunaamisista. Mulle on luvassa joskus myöhemmin vaihtarihoito erään reikiharrastajan kanssa ja katsotaan mitä tapahtuu.

Mielenkiinnolla odotan. Reiki on ilmeisesti nyt kovin suosittua.
Mukava kuulla kuitenkin Maijan ja muiden lääketiedeihmisten kommentteja. Keskustelu tuntuu paljon kehittävämmältä, kun on paljon eri näkökulmia, vaikka todella vastakkaisiakin.
Ja Kibs.

x10. Ollaan hyvin samoilla linjoilla.

Osaat vain selittää kantasi paremmin kuin minä.
Mulla oli niin paljon ajatuksia, että kadotin jossain vaiheessa jonkin pointin.

No ensvei.

Rauhaa ja rakkautta kaikille.

Vaivaisten valitukset? Sen verran tähän ketjuun, että mua on väsyttänyt uskomattoman paljon näinä parina viikkona. Epäilen sen flunssapöpön vielä jylläävän, kun keuhkoissakin tuntuu välillä kummalta.