Vaivaisten valitukset

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 04 Maalis 2011 13:58

marenkienkeli kirjoitti: Tiedän kyllä, että muitakin tutkimuksia on insuliinille toki tehty. Kun ottaa huomioon sen, millaisen tutkimusrumban lääkkeet käyvät läpi nykyään, voi (mielestäni) kärjistäen sanoa, että insuliinia ei ole tutkittu juurikaan.

Ottaen huomioon että suomessa ja muissa länsimaissa diabetes on yksi suurimmista kansansairauksista ja että täällä kotomaassa useampi tutkimusryhmä puuhaa kyseisen sairauden parissa, pitäisin insuliinia melko tutkittuna aineena.
Mun moka, että kirjoitin rakenteesta... Sehän on selvitetty joskus 1900-luvun puolivälissä.

Mutta joo, onhan näitä omituisuuksia ja sattumia maailma pullollaan kaikkialla. Sydänlääkkeestä tuleekin potenssilääke, toinen terapeutti osaa valita sanansa paremmin, jolloin asiakkaan maailma lähtee aukenemaan ja guru kehoittaa erinäisistä vaivoista kärsivää buddhalaista seuraajaansa syömään lihaa.
Onneksi on kaikissa sorteissa aina näitä hyviä juttuja.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Maalis 2011 14:01

Eihän marenki väittänytkään etteikö insuliinia olisi tutkittu, mutta sitä ei välttis ole tutkittu ihan niin paljoa kuin muita lääkkeitä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 04 Maalis 2011 14:27

Kibaya kirjoitti:Kysymys kuuluu: "miksi voin pahoin kosketettuani X-tyypin laisia ihmisiä?"
Vastaus: "Koska energia jää pyörimään sinun energiakenttäsi eteen ja tukkii kanaviasi. Tässä myös osviittaa siihen, miksi et voi sietää tilannetta ettet tiedä kuka takanasi on. " jne. Ehkä se kuulostaa tyhmältä, kun en kerro koko tarinaa tämän takana. Myös ratkaisu tähän on hyvin tyhmän kuuloinen :keijo:

Nää on kyl jänniä teorioita. Kaikenlaisia energioita ja energiakenttiä ja kanavia. Saako kysyä minkälainen on tämä tietyn tyyppinen henkilö?
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 04 Maalis 2011 15:02

Yhtälailla voimakkaasti energiaa jakava ja vastaanottava henkilö.
Toiset ovat siitä tietoisia ja toiset taas eivät.
Pahimpia ovat vielä ne, jotka tekevät sitä tietämättään. Se on sellainen swooosh-ilmiö mitä siitä seuraa. Sitten alkaa heikotus ja vapina.

Ihmisen energiakenttä on n. 80cm meidän ympärillä oleva "tila". Toiset sanoo sitä auraksi ja kuka miksikin. Useat eivät edes usko siihen. Parhaiten se tuntuu tietyn matkan päästä olevana lämpönä. Skeptikoille se on ruumiinlämpöä. Periaatteessa se sitä onkin, lämpöenergiaa. Mutta puun ja metallin energia on sitten erilaista. Se myös tuntuu erilaiselta.

Ihmiset myös aistii energian eri tavoin. Ja eri kautta. Joillekin se välittyy koskettamalla ja joillekin riittää että menee lähelle. Kun aloin tajuamaan näitä energia-juttuja itsessäni tajusin myös miksen siedä ihmismassoja, miksi minun on pakkosulkea musiikin avulla huomio muualle - pois ympäröivistä asioista.

Tietenkään ihminen ei ole kokoaikaa sellaisessa tilassa, että pystyisi havainnoimaan toisten energioita. Muutoin sitä kävisi vain ylikierroksia ja pimahtaisi. Mutta itselläni on niin, ettei enää välttämättä tarvitse kovinkaan kauaa keskittyä kun sitä huomaa olevansa "avoinna".

Että toi kuulostaa pimeeltä näin kirjoitettuna :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Maalis 2011 15:18

Kyllähän toi on ihan psykologiassa ja muussakin "länskätieteessä" tunnustettu juttu, että jokaisella ihmisellä on oma tilansa, johon jokaisella on oikeus päättää, kuka pääsee sen kehän sisälle. Se on osittain kulttuurisidonnainen juttu (joissakin kulttuureissa voi mennä lähemmäs vaikkei tunnetakaan), mutta silti ymmärtääkseni yleismaailmallinen ilmiö. Toi Kiban esittämä 80cm on ehkä sellainen suuntaa-antava luku, eikä mikään universaali fakta. Joissakin kulttuureissa on ihan ok tulla juttelemaan ihan naamakkain, kun taas Suomessa semmonen käsivarrenmitta tuntuu olevan aika yleinen minimietäisyys.
Mutta tosiaan, jotkut mieltävät sen auraksi, toiset joksikin muuksi epämääräiseksi energiakentäksi, ja kolmannet vaan joksikin mukavuusalueeksi, mutta hankalahan sitä on selittää mitenkään yleistajuisesti.

Lin-kki
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 04 Maalis 2011 16:38

Lyyra kirjoitti:Eihän marenki väittänytkään etteikö insuliinia olisi tutkittu, mutta sitä ei välttis ole tutkittu ihan niin paljoa kuin muita lääkkeitä.

Ei niin, mutta minulla oli tarve kirjoittaa, keskustella, jakaa ajatuksia, tarkentaa omia sanojani. Mitä vaan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 04 Maalis 2011 17:34

Maija kirjoitti:Skolioosiahan hoidetaan joko korsetilla, joka ei paranna, vaan estää pahenemisen tai sitten leikkauksella, joka vaadii selkärangan luuduttamista.

Asiasta kukkaruukkuun...

Lempiaiheeni skolioosi! Oh joy, meitä on muitakin! Takerruin vain tähän luuduttamiseen. Mulla ei vissiinkään luuduttaminen riittänyt, kun sain kaksi titaanitankoa selkärankani molemmin puolin. Voin sanoa, että ei taivu selkä! :keijo: Yhden kerran tuli myös ruuvi pihalle, se ei ollut kivaa. Arpikin on miehekkäästi niskasta perseeseen asti. Eikä edes ole suora vaan semmonen juostenkustu. Ja selkä ei ole edelleenkään suora. Toiselta puolelta lantio on todella paljon korkeammalla, oikea lapaluu töröttää ja niska on kolmen viikon välein kipeä kun se saa yksinään kantaa koko homman. Olikohan tarpeeksi vaivaisten valitusta? :keijo:

No, onneksi ei tuo niska enää ole niin kauhian kipiä. Pääsin viime syksynä työpaikan kautta fysioterapeutille, joka antoi mulle jonkin sortin jumppaohjeet ja vielä Kela-lapun, että pääsen fysiolle. Ja se on auttanut todella paljon. :D
Janet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 04 Maalis 2011 17:40

Pvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Eihän marenki väittänytkään etteikö insuliinia olisi tutkittu, mutta sitä ei välttis ole tutkittu ihan niin paljoa kuin muita lääkkeitä.

Ei niin, mutta minulla oli tarve kirjoittaa, keskustella, jakaa ajatuksia, tarkentaa omia sanojani. Mitä vaan.

Hyviä pointteja. Minäkin ensin luulin, että aiempi viesti oli tarkoitettu suoraksi kommentiksi minulle, sillä vain minun tekstiäni oli lainattu osittain. En siksi tajunnut, että tarkensit omia sanojasi. :tilt: Mulle tuli sellainen olo, että tärkeitä pointteja mun viestistä oli unohdettu, kun lainauksesta puuttui tärkein osuus eli se, että plasebokontrolloidut tutkimukset puuttuvat ja sitten oli siihen kiinteästi liittyvä, selittävä osio, jota oli kyllä lainattu. Mutta olit tosiaan jo vastannut Lyyran viestiin ja tarkentanut asiaa ja ensitulkintani osoittautui ihan vääräksi. :keijo:

(Ja ei sillä, kaksoissokkoutettuja tutkimuksiakin on kyllä tehty. Silloin on esimerkiksi verrattu eri insuliini-valmisteiden vasteita keskenään. Plasebo-kontrollit vain puuttuvat.)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 04 Maalis 2011 19:58

Mulla herää puolustusasema välittömästi siksi, että lokaa tuntuu tulevan niskaan kun mainitsenkin jotain "hörhöä". Siis muuallakin, kuin vain "aina" ( :keijo: ) täällä. Yleensä loanheittäjät ovat sellaisia, jotka eivät ole koskaan mitään "hörhöä" kokeilletkaan, tai kokeilleet, mutta eivät saaneet apua. Yritä siinä sitten selittää energiakentistä, epätasapainoista ja varsinkin tunnelukoista. :friikki:

Olen kyllä oppinut pikku hiljaa haistamaan keille pystyy mitäkin puhumaan ja keille ei kannata sanallakaan mainita mitään kummallista. Parasta on, kun saa ihmisen "käännytettyä" vähän salaa. :keijo: Tuttavalla napsahti luistellessa selkä jotenkin ja valitteli sitä. Varoitin vain, että nyt nappaan sua korvasta ja näin teinkin. Korvasta näkyy hyvin akuutit vaivat ja eikä mun tarvinnut juuri etsiäkkään oikeaa kohtaa mihin kynteni törkkäsin. Riitti, että hetken painoi ja alkoi kipu hellitä. :D Olin siis "ihmeparantaja" hänen mielestään, vaikka ei tuo mikään ihme ollut kun tietää mistä on kyse. :p Tässä tapauksessa ei tuttava edes ehtinyt epäilyn kannalle, jolloin olisi saattanut mennä niin lukkoon, että kaikki parantavat vaikutukset olisivat estyneet. Kropan suojalumekanismi ja silleen.

Skeptinen olen itsekkin monen luontaishoidon suhteen. Reikiä on muutama tuttuni alkanut tekemään ja mä olen aivan :isosilmä: :töktök: kun puhuttaan jostain hiton symbooleista ja veden siunaamisista. Mulle on luvassa joskus myöhemmin vaihtarihoito erään reikiharrastajan kanssa ja katsotaan mitä tapahtuu. :keijo: Mielenkiinnolla odotan. Reiki on ilmeisesti nyt kovin suosittua.

Mukava kuulla kuitenkin Maijan ja muiden lääketiedeihmisten kommentteja. Keskustelu tuntuu paljon kehittävämmältä, kun on paljon eri näkökulmia, vaikka todella vastakkaisiakin. :tilt:

Ja Kibs. :femmat: x10. Ollaan hyvin samoilla linjoilla. :tilt: Osaat vain selittää kantasi paremmin kuin minä.

Mulla oli niin paljon ajatuksia, että kadotin jossain vaiheessa jonkin pointin. :raps: No ensvei. :tilt: Rauhaa ja rakkautta kaikille. :tilt:

Vaivaisten valitukset? Sen verran tähän ketjuun, että mua on väsyttänyt uskomattoman paljon näinä parina viikkona. Epäilen sen flunssapöpön vielä jylläävän, kun keuhkoissakin tuntuu välillä kummalta.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Maalis 2011 20:18

Nugat kirjoitti: Reikiä on muutama tuttuni alkanut tekemään ja mä olen aivan :isosilmä: :töktök: kun puhuttaan jostain hiton symbooleista ja veden siunaamisista. Mulle on luvassa joskus myöhemmin vaihtarihoito erään reikiharrastajan kanssa ja katsotaan mitä tapahtuu. :keijo: Mielenkiinnolla odotan. Reiki on ilmeisesti nyt kovin suosittua.

Reikissäkin on monia suuntauksia (osalla on jopa tavaramerkki :friikki: ). Oon ite käynyt Reikikurssit 1-3 (ns. pelkkää reikiä, ei mitään ylimääräisiä tavaramerkkienergioita :keijo: ), eli oon periaatteessa harjoittelua vaille Reiki Master, eikä mun käymillä kursseilla oo koskaan puhuttu mistään veden siunaamisista. :friikki: Symbolit sen sijaan tuntuu toimivan, niin hullulta kuin se kuulostaakin.

Mutta kivaa ja jännää se ainakin on. Väittävät, että jotain syöpiäkin ois parannettu Reikillä, mutta en menis vannomaan. Ihan kaikkea ei kannata niellä. Isohkojakin juttuja olen kyllä Reikin parissa kokenut. Esimerkiksi toisen ihmisen kipujen ja vaivojen siirtyminen omaan kroppaan on tosi outoa. :friikki:

Siihen en ota kantaa, että mitä länskätiede tollaisesta sanoo, mutta voin kyllä kertoa lisää niille, joilla on kysyttävää.

Edit: Eikös meillä oo luontaishoidoille omakin ketju jossain? :riips:

Edit 2: Sitä piti vielä sanomani tosta Nugat'n yllätyskäännytyksestä, että Reikin kanssa se ei oikein onnistu. Tai ainakin mulle on teroitettu kursseilla tosi tarkkaan, että ilman lupaa ei saa rei'ittää ( :keijo: ) ketään, koska parantuminen ja hoidonhakeminen on kunkin omalla vastuulla, eikä päätöksiä saa tehdä toisten puolesta. En tiiä miten sit vyöhyketerapiassa on tollaset eettiset kysymykset mietitty..

Edit 3:
Edit: Eikös meillä oo luontaishoidoille omakin ketju jossain? :riips:

Onhan meillä! :superhymy:
Viimeksi muokannut Lyyra päivämäärä Pe 04 Maalis 2011 20:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 04 Maalis 2011 20:30

Lyyra kirjoitti:Edit.2. Sitä piti vielä sanomani tosta Nugat'n yllätyskäännytyksestä, että Reikin kanssa se ei oikein onnistu. Tai ainakin mulle on teroitettu kursseilla tosi tarkkaan, että ilman lupaa ei saa rei'ittää ( :keijo: ) ketään, koska parantuminen ja hoidonhakeminen on kunkin omalla vastuulla, eikä päätöksiä saa tehdä toisten puolesta. En tiiä miten sit vyöhyketerapiassa on tollaset eettiset kysymykset mietitty..

Varmastikkaan mitään päänsisäisiä asioita ja tunteita ei saa mennä kopeloimaan ilman lupaa tai valmiutta ja muutenkin on hyvä kysyä, että saanko kokeilla. Nyt oli niin tutusta henkilöstä kyse ja akuutti tilanne, että saatoin vain napata korvan ja helpottaa oloa. :keijo: Tiesin hänen menevän sitten oikeasti karkuun, eikä häveliäisyydessään jäänyt paikoilleen kauhistelemaan, jos olisi ehdottomasti kieltäytynyt kopeloimisesta.

Aloin miettimään tuota veden siunaamista. Olikohan se sittenkin puhdistamisesta? Siunaamis-sanalla ajattelin, että vedestä tehtäisiin puhdasta ja terveellistä tai jotain.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Maalis 2011 20:33

Niin no.. Kyllä siitä asioiden siunaamisestakin on silloin tällöin jotain puhetta, mutta ei se mikään olennainen asia sinänsä ole.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 04 Maalis 2011 20:36

Lyyra kirjoitti:Niin no.. Kyllä siitä asioiden siunaamisestakin on silloin tällöin jotain puhetta, mutta ei se mikään olennainen asia sinänsä ole.

No joo, ei olennainen, mutta siitä mulle mainittiin ja se jäi mieleen. :keijo:

Siis, pitäiskö tästä muka puhua jossain omassa ketjussa? :O: :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Maalis 2011 20:39

Mitäs sitä turhaan enää siirtämään, kun on vauhtiin päästy. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 04 Maalis 2011 21:12

Nugat kirjoitti:Mulla herää puolustusasema välittömästi siksi, että lokaa tuntuu tulevan niskaan kun mainitsenkin jotain "hörhöä". Siis muuallakin, kuin vain "aina" ( :keijo: ) täällä. Yleensä loanheittäjät ovat sellaisia, jotka eivät ole koskaan mitään "hörhöä" kokeilletkaan, tai kokeilleet, mutta eivät saaneet apua. Yritä siinä sitten selittää energiakentistä, epätasapainoista ja varsinkin tunnelukoista. :friikki:

---

Ja Kibs. :femmat: x10. Ollaan hyvin samoilla linjoilla. :tilt: Osaat vain selittää kantasi paremmin kuin minä.

Mun tähän mennessä yleisin loanheittäjä on ollut näitä "olen kyllä kuullut" :epäilevä:
Toisaalta, intialaisen päähieronnan suhteen ollaan vielä aika avoimia. Sitten vasta kun rupeaa puhumaan, mitä kaikkea sillä yläpään alueella on mahdollista saada aikaan, niin peljästytään ja niin edelleen.
Tunnelukko kuulostaa joillekin pelottavalta sen psyykkisen aspektinsa vuoksi - uskoisin.

:femmat: Mun mielestä mä vaan sönkötän, kiitos :hymyhali:

Ainii! Reiki! Minulla on tässä lähipiirissä eräs hyvinkin energia-voimakas kaveri. Juuri sellainen kenen vieressä ei voi seistä tiettyjen keskitysharjoitusten aikana, kun taju lähtee. Hän menee nyt Reiki-kurssille. Aika vaikeaa on ollut päästä ryhmään mukaan, kun on niin suosittua. Sovittiin, että hän testaa sen ensin ja sitten katsotaan voisiko siitä olla minulle iloa, valoa ja riemua (:virne:).

---

Ps. Perinteinen ketjunkaappaus menossa :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja shaana » To 17 Maalis 2011 20:09

:raivo:

Nyt tämä kuume-flunssa pois minusta! Koko viikko on mennyt aivan pipariksi, ei ole voinut reenata eikä tentteihin ole jaksanut lukea sitä vähäistäkään määrää. :friikki:
Kurkku on turvoksissa kuin mikäkin ja kipeä on, ysköksinä sitkeetä räkää verihyytymillä höystettynä, limakalvot irtoilee! Koko yläkroppa on lihas- ja nivelsärkyjen vallassa
ja korvat ja koko pää on lukossa :epäilevä: Kiukuttaa! En normaalisti nappaile särkylääkkeitä, mutta tänään hain ja vedän niitä muutaman huiviin ennenkon yritän nukkua -
väsyttäisi koko ajan, mutta yöllä ei saa nukuttua kuuma-kylmähorkalta ja kurkkukivulta. Ihanaa! Lauantaina pitäisi olla läksiäiset ja sunnuntaina pohjoseen, saas nähä.

Nyt parannun! :kieli:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 22 Maalis 2011 17:59

Omituinen limayskä, semisti flunssa ja ääni lähtee ihan just kokonaan. :epäilevä:
Ei kiva. Lihaksia särkee muttei ainakaan vielä ole noussut kuume.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 24 Maalis 2011 09:05

Mun jalat särkee :keijo:
Yritän silti venyttää niitä päivittäin, mutta niillä on menossa taas joku oma meininki :virne:

Mulle lyötiin päälle nesteenpoisto-ohjelma ja nyt rampataan sitten vessassa. Tankkaaminen on vaan mun ongelma. En osaa juoda tarpeeksi ja kun kuitenkin ryystän kahvia, mikä lisää kuivumista. Voi muuten olla, että tästä nesteiden liikuttelusta johtuen noi koivet on kipeinä :raps: Nehän on olleet turvoksissa sieltä viime keväästä ja nyt kyllä siihen tahtiin tulee ulos tavaraa, että vaikka joisin miten, niin enemmän sitä poistuu mitä pystyn pistämään sisään. Vessassa juokseminen on oikeastaan vähän huvittavaa :virne:

Ei tää kyllä ole valitusta, kun vaan huvittaa koko tilanne.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 25 Maalis 2011 02:36

Mä oon kanssa yrittänyt miustuttaa itseän juomaan enempi vettä. Vein mukin vessan lavuaarin viereen, että sielläkin käydessäni hörppäisin vähän täydennystä.
Kun saisi vielä vähän lisättyä kasvisten syöntiä (sillai että se olisi säänöllistä joka aterialla, ei vain kausittaisia rykäyksiä) niin siinä tulisi kanssa mukavasti nestettä elimistöön.

Nesteen voimin kesää kohti!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 01 Huhti 2011 18:34

Eikäku nuhalla kohti kevättä.

Tuli kuume ja räkä. Sain kammettua itseni hoitsulle sairaslomapaperia hakemaan.
Kuume on onneksi laskenut, räkä ja aivastelut edellen läsnä.
Nyt ois semmonen mieli että pitäis saada tehtyä jotain järkevää kotona. Mutta laiskaväsyttää. Miksi on näin? Tyhmästi on.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 06 Huhti 2011 19:52

Mulla on flunssa :keijo:
Palellutin itteni kunnolla tiistaina aamulla tullessani vesijunpasta ja nyt on räkätila päässä ja yskää pukkaa kehiin myös.
Yritän taistella.
Aseinani sipuli ja valkosipuli.
Nesteytystä unohtamatta.

Day 1.
Ovela pirulainen. Hyökkäsi aamulla kimppuun.
Iltaa kohden kiristää otettaan. En ole uskaltautunut ulos, vaan kyylännyt sarjoja ja päivittänyt tahtini ajantasalle.
Ilmarikin on ollut melkein koko päivän auki. Olen kait addikti tai sitten tämä räkä syö päässäni niitä kohtia, joiden vaikutus näkyy vain tuijotuksena eteenpäin.

Päätän raportin tähän ja valmistaudun henkisesti yöhön.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Triple H » La 09 Huhti 2011 09:01

Miten voi tulla yskä ja kuumetta, ilman "nuhaa". Mitä helvettiä?
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 10 Huhti 2011 00:21

Mä en käytä sanaa "nuha".
Son flunssa :keijo:

Wiki

Nuhaa on mulla allerginen kirkkaan "veden" vuotaminen nenästä. Nam :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 10 Huhti 2011 10:40

Ei kai Tripla vihjannutkaan, että nuha ois sama asia kuin flunssa? Flunssa on tauti, nuha on sen oire. On mustaki vähän omituista että tulee lentsu ilman kaikkia olennaisia oireita (kuume, yskä, nuha). :keijo:
Vai käytätkö sä sitten siitä nenän vuotamisesta sanaa flunssa? :riips:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 10 Huhti 2011 17:18

Ei munkaan mielestä. Triplalla on flunssa ilman nuhaa...eli ilman, että nenä vuotaa.

Mulla on lähes jatkuva nuha (allergista kai), mutta flunssaa ei ole onneksi ollut aikoihin. :kieli: Viime aikoina nuhaa on tosin ollut vähemmän. Tiedä sitten mistä johtuu. Nyt on taas nenäsumute käytössä...josko tuon nenän limakalvon tulehdustilan sais sillä kokonaan pois ja sitä kautta nuha loppuis. Epäilen. :epäilevä:

Muoks. Nyt tuo herjaa, että viestissäni on muka liian vähän tekstiä. Täytyy kai kirjoitella liirumlaarumia. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa