Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja skray » Su 16 Loka 2011 11:33

Huomenta. :haukotus:
Väsyttää koko ajan. Joka päivä. Koko ajan. Johtuiskohan se pimeydestä? Jotain syysväsymystä tai jotain? En tiedä. :riips:
Jotain pitäis kuitenki tehdä, että virkistyis.

Flunssa on vieläkin päällä. Viime viikonloppuna olin yhden päivän saikulla, joka paransi oloa huomattavasti. Kuitenkin koko viikko on ollut yhtä niistämistä. Nytkin pitäis niistää.

Tänään on pakko mennä kauppaan. Ennen tykkäsin käydä kaupassa. Nyt inhoan sitä. En enää tiedä, mitä ostaisin meille ruuaksi. Ideat ovat loppuneet.

Kuulostaapa surkealta sunnuntaikirjotukselta. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 16 Loka 2011 14:43

Mua on jonkin verran väsyttänyt ja harmittanut viikonlopun kumpanakin aamuna. Pääosin siksi, että syyslomamatka on ohi, todellisuuspako on ohi ja en tiedä, mitä odottaisi seuraavaksi.

Tänään katsoin formuloiden Etelä-Korean osakilpailun, joka oli melko yhdentekevä, koska mestaruus on jo ratkennut. Eikä ollut edes jännä.

Kauhea tarve saada jotain aikaan. Vaikka katsotuksi tai luetuksi, jos ei muuta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 16 Loka 2011 16:47

En ole minäkään tehnyt mitään, mutta eipä ole toisaalta ollut tarvetakaan. Nukuin viime yönä huonosti ja se on vaikuttanut koko päivän. Aika sunnuntaiolo. Päivän paras hetki oli kääretortun syönti kahvin kanssa syysauringon paistaessa keskipäivän aikoihin.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 16 Loka 2011 21:41

Shay kirjoitti:
Sippura kirjoitti:90-senttinen herätyskello pärähti hereille siinä seiskan jälkeen.

Mää hetken aikaa mietin, että mikä hiton massiivinen herätyskello sulla oikein on? Puhe tais kuiten olla kersasta. :virne:
Tosin mikä massiivinen 2-vuotias sulla on, jos se on 90 senttinen? :o: Mää olin varmaan sen kokonen 5-vuotiaana, jos
sillonkaan... :epäilevä:

Mukelo, juu. Massiivinen? Ei. Pieni tirpana tuo on, ainakin verrattuna muihin näkemiini 2-vuotiaisiin :hullu:
Moni tuttujen perheitten parivuotias on kevyesti jo liki metrin mittainen.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja skray » La 29 Loka 2011 10:33

Hyvää lauantaiaamua fordeilijat. :D
Tänä aamuna voisi kysyä, että oletko huomannut syksynkin jo melkein menneen? Ihan huomaamattakin vielä?

Käytiin tuossa tänä aamuna miehekkeen kanssa kaupassa ja kotiin kävellessä huomasin, ettei puissa oikeastaan ole paljon lehtiä enää. Mihin ne on menny? En edes tajunnu vielä, että lehdet olis kellastunu, saatika sitten tippuneet poiskin jo. Tää syksy on mennyt multa ihan ohi ja mä sentään tykkään syksystä. :huoh:
Johtuiskohan se siitä, että en enää käy koulua? Ei oo tarvinnu tehdä mitään tähän asti jokasyksyistä rutiinia mitä liittyy kouluun, niin ei se syksy oo vielä ees tullu sitte mulle. Ehkä. :raps:

Lunta ootellessa. :keijo:
skray

ViestiKirjoittaja damn » La 29 Loka 2011 13:56

Heräsin järkyttävään päänsärkyyn mun entisen poikaystävän vierestä :bubblesfriikki: . Hyvää jatkoa eiliselle halloween-juhlinnalle, kun säikähdin ihan helvetisti. Tänään sitten vissiin siivoon ja pesen pyykkiä, kun tekoverta on lakanoissa ja vaatteissa. Ja hiusten selvittelyynkin voi tovi mennä, kun mulla on hiukset yksi iso takkuinen lakkapaakku. Ja jottain hyvää ruokaa olisi kiva tehdä, ihan kauhea nälkä tälläkin hetkellä, muttei mitään ruokaa kaapeissa. Illalla ois kiva kattoo myös joku leffa, en jaksa mihinkään viihteelle ainakaan lähteä. Korkeintaan parhaan ystävän sohvalle raahaudun lojumaan, joku kerta vielä juurrun siihen, kun eletään melkoisessa symbioosissa.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 30 Loka 2011 12:34

Ei mennyt sunnuntaiaamu kuin Strömsössä.

Parin tunnin heräilyn jälkeen päätin mennä aamutupakille ja vedin sitten yökkärin päälle hupparin ja lökikset. Jalkaan kangasballerinat ja eikun pihalle. Avaimet jäi kotiin. :friikkipeukku: Onneksi takin taskussa oli matka- ja pankkikortti ja puhelin. Epätoivoisen viestittelyn ja soittelun jälkeen sain lähellä asuvan työkaverin kiinni, jotta saan häneltä toimiston avaimet. Vara-avain oli (onnekkaasti (?) edellisen unohduksen jälkeen) meinaan työpaikalla.

Nyt vihdoin reilun tunnin eestaas juoksentelun jälkeen pääsin kotiin takaisin. Varpaat jäässä. Kahvi oli ehtinyt palaa pannun pohjaan kiinni. Huh huh, en poistu tänään enää kotoa!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » Su 30 Loka 2011 14:18

Öö. Aika erilainen viikonloppu kuin luulin. Eksä on edelleenkin mun luona :o: . Aamu on mennyt telkkaria tuijotellen ja leivoin sämpylöitä aamupalaksi. Tänään pitäsi vielä koittaa kouluhommia tehdä ja käydä kaverin luona. Kiva sunnuntai.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 30 Loka 2011 14:46

Kävin kävelyllä ja yritin nostaa moodiani.
Kuolleet lehdet jalkakäytävällä eivät tehonneet.
Viikonloppu on ollut synkähkö. Aamuisin on paistanut aurinko, mikä on ollut kyllä mieleistä, mutta siinäpä se sitten on ollutkin.

En ole saanut mitään aikaan, mutta eipä se kyllä haittaakaan :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » La 05 Marras 2011 13:11

Heräsin yhdeltätoista ja makasin melkein tunnin vielä sängyssä ajatellen, että kello on vasta jotain kahdeksan...
Taisi olla hieman univelkoja. :o: En normaalisti ikinä osaa nukkua noin myöhään.

Nyt pitäisi unenpöpperössä saada aamupalaa naamaan ja joutua hommiin ennen kuin tulee pimeä... Talvi on taas...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » La 05 Marras 2011 13:39

On ollut hyvin epätavallinen lauantaiaamu - yhteinen vapaapäivä, molemmat oltiin hereillä jo ennen kymmentä, ei oo krapulaa.. Juotiin kahvit, ihmeteltiin vaan, tiskasin...

Ruoka on tuolla tuloillaan - poron paistia, punkkukastiketta, uuniperunaa ja suppilovahvero-sipuli-ruusukaalipaistosta :kuola:

Ihana yhteinen vapaapäivä, ihana yhteinen lauantai :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 05 Marras 2011 13:44

Nukuin hyvin, yhdeksältä heräsin ja keitin pannullisen kahvia, jota olen siemaillut ja kuunnellut musiikkia. Koska kotikoneeni tekstinkäsittelyohjelmat eivät lue docx-tiedostoa, en voi työstää tutkimussuunnitelmaani yliopiston kirjaston ollessa kiinni. Olen sitten pohtinut gradua muuten, on työteliäs olo ja tekee mieli tarttua asioihin. Hieman kyllä ahdistaa Euroopan taloustilanne taas. Tuntuu, että me olemme kohta kaikki yhtä lirissä. Ykkösen iltauutisten haastattelema asiantuntija sanoi eilen, että Eurooppaan tulee hyinen talvi muutenkin kuin celsiuksissa mitattuna. En tosin tiedä, miksi ahdistun aina tällaisista itseäni suuremmista asioista, joille en kuitenkaan voi mitään.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja L-S » La 05 Marras 2011 17:36

Mulla on vielä aamu. :tilt:

Tänään pitäisi lukea ja illalla saa toisten valmistamaa ruokaa. :tilt: Tällä hetkellä tekisi mieli ostaa vaatteita netistä. :epäilevä:

Mitä tulee Eurooppaan, itse olen varsin välinpitämätön jostain syystä. Hetkeksi sentään hätkähdin, kun eilen näin otsikon, että "Euron hajoaminen voisi viedä Suomen ongelmiin", että onko toikin nyt sitten todellinen uhka. En jaksanut lukea sitä itse juttua kuitenkaan. :friikki:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » La 12 Marras 2011 11:10

Hyvää huomenta keijokaiset. :keijohei:

Tänään mietitään isänpäivää, eiks je?
Huomenna se on. Ostin iskälle pähkinöitä, rusinoita ja kuivattuja karpaloita. Niistä se tykkää. Askartelin myös paketin niille ihan itse omin pikku kätösin. :virne:
Kortti olis vielä hankkimatta, mutta en tiedä hankinko sellaista edes. Pähkinät ehkä riittäköön.

Muuten tämä lauantai tulee varmasti olemaan kiireinen, kun asiakkaat ostavat ruokaa taas kuin hullut, koska kauppa on päivän kiinni. Ajatelkaa, KIINNI! :kauhistunut:
Maanantai on taas sitten aivan kuollut kaupassa, kun ihmiset ovat taas ylimitoittaneet viikonlopun ruokatarpeensa. :epäilevä:
skray

ViestiKirjoittaja heartless » La 12 Marras 2011 11:43

Ah, maailmanloppu tulossa kun kauppaan ei pääse yhtenä päivänä. :keijo:

Mä valmistaudun isänpäivään hankkimalla jonkun kivan hautakynttilän ja koitan vältellä ruokakaupoissa käyntiä. Eli melko tavallinen viikonloppu tiedossa, tosin sillä poikkeuksella että mieheke on tämän päivän reissussa ja saan hengailla ihan omassa ylhäisessä yksinäisyydessäni. Tuo tarkoittaa suomeksi sitä, että saan tänään kierrellä rauhassa kirppiksillä. :D Illemmalla olisi tarkoitus kahvitella kaverin kanssa ja jos vaan saan jostain haalittua porukkaa mukaan olis tosi kivaa pelata Carcassonnea.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 12 Marras 2011 11:49

Ai kaupat on huomenna kiinni.
En olis tiennyt :keijo:

Isänpäivä on mun maailmassa ihan yhtä merkityksellinen kuin pyhäinpäiväkin - eli ei yhtään. Vain yksi päivä kun kaupat ja kaikki on kiinni ja ihmiset ehkä vähän vouhottaa. Normisunnuntai. :sori:

Mun viikonloppu menee ihan kotona pyykätessä, ystävällä iltaa viettäessä ja huomenna treeneissä.
Pistän kyllä isäpuolelle viestin isänpäivästä ja olen raapustanut nimenkin korttiin.

Heräsin tänään kahdeksalta :epäilevä:
Nyt jo väsyttää :haukotus:
Ajattelin pyykinpesun ajan katsella ehkä leffan tai pari.
Kaikki sarjat on katsottu koneelta ja pieni haikeus Taraa (United States of Tara) on vähän haikea ikävä. Se oli hyvä sarja, mutta Showtime on päättänyt sen lopettaa.

Myös sellaisella pienellä kävelyllä ajattelin käydä ennen kuin lähden ystävälle illaksi.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Annis » La 12 Marras 2011 12:01

aika normiviikonloppu tää on meilläkin.
Tai oikeastaan, koska mä jouduin tekemään itse omat äitienpäivä croisanttini, koska kumpikaan miehistä ei noussut,
ja sit mut pakotettiin vielä koko päiväks anopin luo ihan tyhmällä syyllä, mikä ei ees toteutunut enkä saanut sitä hetken omaa rauhaa mitä oletin,
niin isäinpäivää ei kuulemma tarvii huomioida, vaikka aattelin mä tänään jotain leipoa.

Mut jee, tänään sai nukkua jopa yhdeksään asti, tällä viikolla joku on herättänyt joka ikinen aamu seitsemältä :hullu:
Annis

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 12 Marras 2011 12:19

Mä oon kai huono lapsi, kun en noteeraa isän- ja äitienpäivää (tai vanhempien synttäreitä) mitenkään. Soitan kyllä yleensä kyseiselle vanhemmalle, mutta kaikki muut tuntuvat laittavan kortteja ja lahjoja ja ties mitä. En mä koskaan saa aikaiseksi. Tänä vuonna keksin jopa lahjankin, mutta eipä tullut lähetettyä.

No mutta isä ja äiti ovat tulossa kylään tänään, niin kai sitä jotain isänpäiväjuttuakin vois kehitellä. Jos vaikka leipois jotain. Tosin mulla on oikeesti pakko siivota täällä, kun ei ne mahdu edes nukkumaan.

Mua hävettää tämä kaaos. :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 12 Marras 2011 12:50

Nousin ylös yhdeksän jälkeen ja oon vaan hönöttänyt ja nauttinut kaikessa rauhassa aamupalaa. Miekkonen heräsi minua paljon aiemmin ja meni nyt uudelleen lepäilemään. Rauhallinen aamu ja ambient-radiokanava soi taustalla. Kohta alan raikkaamaan vähän kotia kuntoon ja iltapäivästä pitänee käydä ruokaostoksilla, kun en eilen tajunnut ostaa kuin yhden illan ruuat. :töktök:
Toivon itselleni pitkää pinnaa ruokaa hamstraavien ihmisten seassa liikkumiseen.

Illalla näen erästä kaveriani, käydään istumassa jossain kahvin, teen tahi yksien merkeissä. Mitään myöhäksi venyvää baari-iltaa ei ole luvassa, olin eilenkin valmis menemään nukkumaan kahdeksan maissa.

Mie en tajunnu iskälle edes korttia lähettää. En tiiä oonko paha ihminen, kun en meinaa muistaa toisten syntymäpäiviäkään. :sori:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja damn » La 12 Marras 2011 12:55

Outo aamu. Heräsin jo yhdeksältä yllättävän hyvällä fiiliksellä. Eikä ollut darraa, mitä ihmettelen suuresti. En määrällisesti juonut eilen paljon, mutta juotiin viskiä ja koko illan maistui suussa viski, vaikka yritin huuhtoa sitä makua pois muulla juomisella. Alkoi jo silloin illalla särkeä päätä, kun kyseinen juoma ei sovi minulle. Nukkuakaan en kerennyt kuin neljä tuntia, joten hämmentää tämä pirteys. Toisaalta on sellainen :ahihi: -fiilis koko ajan, en taida malttaa sen takia nukkua. Tänään luvassa tyttöjen ilta, kivaa vaihtelua eiliselle viski-illalle, jossa olin ainoana naisena katsomassa sitä kaveripoikien ördäystä.

Ai niin se isänpäivä. En mene käymään isää katsomassa, koska näin porukat tällä viikolla. Äiti osti minunkin puolesta lahjan kun käytiin kaupungilla. Joskus olin niin huomaavainen, että lähetin aina itsetekemän kortin. Nyt ei ole kerennyt piirtää tai maalata yhtään mitään, joten korttia ei tullut laitettua. Jos muistaisi kuitenkin soittaa onnittelut.
Enkä ole ikinä tajunnut, miksi isien- ja äitienpäivänä kaupat on kiinni. Ei se niin iso juhlapyhä mielestäni ole. Ja hankaloittaa kaltaiseni ihmisen elämää, joka aina unohtaa kauppojen olevan kiinni ja ihmettelenkin sitten sunnuntaina, kun ei ole ruokaa ja Siwa on yllättävän kaukana.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 13 Marras 2011 13:46

Hyvää isänpäivää kaikille Forden isille. :tilt:

Täällä nukuttiin melko huonosti, kun isä on kipeänä ja se yski koko aamuyön tosi pahasti.
Joka tapauksessa, Te-Mo on nyt palannut kotiin ja nukkuu tyytyväisenä peitonmutkassa. Tänään on ohjelmassa siivoilua, möllötystä, kaverin kanssa kahvittelua ja ehkä vähän jotain koulujuttuja.

Nyt kun vielä heräis ensiksi. :haukotus: :bubbles:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » La 19 Marras 2011 10:11

Mä oon jo hereillä :kauhistunut: / :täpinä:

Enää vaan n. 5,5 tuntia kun voi alkaa laittaa itseään kuntoon illan pikkujouluja varten. ...mitä sitä tekis?

Heräsin, en saanut enää unta (ainakaan sängyssä), joten oli pakko nousta ylös, mutta musta tulee vaan tosi levoton kun ei oo tekemistä ja pitää odottaa.

No, kai mä siirryn sohvalle opettelemaan uus-vanhaa digiboksia ja välissä pelailemaan Angry Birds Rioa :virne:

Lauuuuu-aaaan-taaaiiii...
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » La 19 Marras 2011 11:37

Huomen :tilt:

Mun suunnitelma oli lähteä joko lenkille tai altaaseen ennen töihin menoa, mutta aamulla kellon soittaessa päätin toisin - nukkua pidempään ja viettää ihan kiireettömän aamun. Tässä hiljaksiin aamupaloja väsäilen, ja ennen töihin menoa ajattelin käydä tuossa yhdessä sisustuskauppakeskittymässä kuikuilemassa jotain tarpeita tänne. Toinen kisuista nukkui vieressä yön - toisiansa eivät vielä niin siedä, että voisivat olla samassa tilassa niin lähellä toisiaan (kerron tästä kisuketjuun erikseen).

Sitten olisi tuo työpäivä tehtävänä. Blääh, ei nappaa. No, illalla voisi sitten lämmittää saunan ja ehkä tehdä sen lenkin. Huomenna työt alkavat vasta yhdeltä, joten aamupäivällä voisi käydä uimassa ja ehkä vähän lukea johonkin tenttiin tai aloittaa jotain noista kasaantuvista koulutöistä. :lanppu: Nyt on kuitenkin yleisesti levollisempi fiilis kuin viikolla. :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 19 Marras 2011 11:45

Heräsin ajoissa kun kissat käyttivät mua hyppyalustanaan - taas.
Eipä se mitään.
Tuusimuussinen on tulossa yökylään ja vähän pitää järjestellä tavaroita paremmin paikoilleen. Tarkistaa että kissat pääsevät karkupaikkoihinsa luontevasti ja nätisti ja virittää makuuhuoneeseen punkka.

Odotan jo vähän jännittyneenä että se tulee :täpinä:
Ehkä mun pitää myös tehdä jotain ruokaa :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Annis » La 19 Marras 2011 11:50

Pieni mies antoi tänään nukkua jopa yhdeksään, johän tässä kaks viikkoa onkin herätty seitsemältä :D

Aamulla hihkuin vitsillä miehelle, että lunta, kun se aloitti avaa verhoja ja sitten sitä olikin oikeasti :D
Tosin oishan sitä voinut olla enemmänkin, mutta ehkä mä tyydyn tohon vähäänkin näin ensi alkuun.

Meilkii on tänään pikkujoulut, tosin ihan vaan täällä meillä. Eilen näytti siltä, että tulee vaan kaksi ihmistä,
mutta ilmeisesti niitä tuleekin enemmän, ihanan jännittynyt olo :D
Annis

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa