Outo aamu. Heräsin jo yhdeksältä yllättävän hyvällä fiiliksellä. Eikä ollut darraa, mitä ihmettelen suuresti. En määrällisesti juonut eilen paljon, mutta juotiin viskiä ja koko illan maistui suussa viski, vaikka yritin huuhtoa sitä makua pois muulla juomisella. Alkoi jo silloin illalla särkeä päätä, kun kyseinen juoma ei sovi minulle. Nukkuakaan en kerennyt kuin neljä tuntia, joten hämmentää tämä pirteys. Toisaalta on sellainen

-fiilis koko ajan, en taida malttaa sen takia nukkua. Tänään luvassa tyttöjen ilta, kivaa vaihtelua eiliselle viski-illalle, jossa olin ainoana naisena katsomassa sitä kaveripoikien ördäystä.
Ai niin se isänpäivä. En mene käymään isää katsomassa, koska näin porukat tällä viikolla. Äiti osti minunkin puolesta lahjan kun käytiin kaupungilla. Joskus olin niin huomaavainen, että lähetin aina itsetekemän kortin. Nyt ei ole kerennyt piirtää tai maalata yhtään mitään, joten korttia ei tullut laitettua. Jos muistaisi kuitenkin soittaa onnittelut.
Enkä ole ikinä tajunnut, miksi isien- ja äitienpäivänä kaupat on kiinni. Ei se niin iso juhlapyhä mielestäni ole. Ja hankaloittaa kaltaiseni ihmisen elämää, joka aina unohtaa kauppojen olevan kiinni ja ihmettelenkin sitten sunnuntaina, kun ei ole ruokaa ja Siwa on yllättävän kaukana.