Kibaya kirjoitti: Siinä oli puhallettavia lipputankojaveneessä.

"Johnny, what the fuck?"

Kibaya kirjoitti: Siinä oli puhallettavia lipputankojaveneessä.

Pascal Lemoix kirjoitti:Kibaya kirjoitti: Siinä oli puhallettavia lipputankojaveneessä.
"Johnny, what the fuck?"
)
. 

Sitten tajusin, että tämän on pakko olla unta, koska tilanne oli niin älytön. Yritin herätä, mutta en herännytkään ja aloin luulla, että koko juttu onkin totta. Sitten onneksi jossain vaiheessa heräsin, mutta tuosta lopusta jäi tosi ahdistava fiilis. 
Suvi kirjoitti: Paikalla oli ainakin äitini ja joku kissa (ilmeisesti Lyyran kissa), jolle toimin salapukkina. Jostain syystä äitini oli kuitenkin ostanut lahjan puolestani. Lahjapaketista paljastui sellainen mittarimadon näköinen lelu, joka liikkui lattialla kuin oikea mittarimato. Kissa oli siitä ihan innoissaan. Joku (ehkä minä) kysyi äidiltä: "Onpas kiva lahja. Mistä ostit sen?" Äiti vastasi: "Tilasin sen Kaalimato.comista!"

) Istuin permannolla, mutta väliajalla kun juoksin pitseriassa pakoon kiusaavaa miestä - pitseria oli siis kansallisteatterin permannon lämpiössä - myöhästyin aloituksesta. Ehdin kuitenkin juoksemaan yläkertaan, koska samat vahtimestarit sulkevat myös niiden ovet. Kysyin siellä heiltä, että sulkivatko he jo permannon ja myöntävän vastauksen jälkeen päätin jäädä sinne, vapaille paikoille istumaan. Katsoin tarkkaan sellaisen paikan, jossa ei ollut ketään ja kävin istumaan. Parvella oli kuitenkin tehty remontti ja sinne oli rakennettu lisäosa, joka oli eristetty verhoilla. Saana Lavaste ja hänen seuralaisensa halusivat päästä ohitseni verho-alueelle. Hänen seuralaisensa tahtoi kuitenkin jäädä viereeni. Näytelmä oli jo jatkumassa, enkä alkanut vänkäämään, mutta Lavaste alkoi inttämään, että hän on valvomassa näytöstä, eikä voi mitenkään jäädä siihen istumaan kun verhojen takaa näkee paremmin. Sitäpaitsi kamerat tulevat kohta tähän ja hän ei saa näkyä kameroille. Lavaste meni verhojen taakse ja ystävä jäi siihen minun viereen. Hän kysyi jotain ja kun olin vastaamassa hän kaivoi mikrofoonin taskustaan! Ääni kuului salin kaijuttimista. En sanonut mitään, vaan olin ihan täysin hiljaa ja nojauduin toiseen suuntaan. Hetken päästä siinä istui näyttelijätär. Itkin. Hän kysyi onko kaikki hyvin ja paljastin, että se vieressä istuva tuntematon henkilö kiusaa minua ja itkin vähän lisää. Näyttelijä kumartui katsomaan sitä toista ja irvisti. Olin hänen mielestään hyvin tutun näköinen ja sitten puhuimme hetken näytelmästä ja siitä miten hyvä se on. Hän sanoi, että minun pitää ehdottomasti lukea se, sillä sen erinomaisuus on ehdottomasti tekstissä. Vauhti taas peittää alleen hieman tekstin kauneutta. Sovimme treffit punaiselle sohvalle näytöksen jälkeen ja sen jälkeen tulivatkin jo kamerat ja vastanäyttelijä. Kohtaus meni samalla tavalla kuin edelliselläkin kerralla ja yleisö antoi aploodit. Minä näyin kamerassa ja siis myös lavalla olevassa kankaassa.

Ai niin, ja sitten tuossa unen lopussa vielä ajattelin, että luuleeko kaikki töissä minun kaksi kuukautta vain etsineen Beatles-paitoja.
Ja ilmeisesti se 800 000 euroa siis ei ollut hyvä asia. 

Annis kirjoitti:ja jossain alikulkutunnelissa mä kokosin palapelin David Hasselhoffista ja sitten maailma pelastui..

Noh, kyllä siinä hetken sai olla hereillä ihmettelemässä että mitä äsken tapahtui 

Olen kuin Scrooge, mutta luonani vierailee kolmen hengen sijaan kolme eksää. 

Siellä oli selkeästi vanhempia porukoita, kavereita, koulu (!) ja sellaista huoletonta.
- oli vhs-soitin, tietokone ja dvd-laite. Kun ei saatu tietokoneyhteyksiä pelittämään katsoimme muiden matkalaisten kanssa sitä vhs:ää
Laite oli sijoitettuna kuskin penkin alle ja näyttö siihen etupaneeliin. Se oli semmoinen hi-fi, koska ei peittänyt kuskin näkökenttää, mutta meille näkyi hyvin selkeästi kaikki.

Yritin pitää ovea kiinni, ettei ovi vahingossakaan aukeaisi. Pidin ovea niin kauan että ketään ei ollut enää oven takana. Sen jälkeen en pystynyt rentoutumaan hetkeksikään, vaan pelkäsin koko ajan, että joku on ovella. Naapurin pikkupojat kiusasivat minua ja availivat huvikseen ovea. Kauhistuin joka kerta kun kahva kääntyi.
Muutkin naapurit kiusasivat ja ahdistivat minua oven takana, ja pitivät minua tosi typeränä, kun en osannut edes ovea lukita. Eräskin naapuri lähetti minulle osoitetun laskun, jonka mukaan minun olisi pitänyt maksaa 5000 euroa hänen poikansa sairaalakuluja, koska hän piti minua niin tyhmänä, että vahingossa saattaisin maksaa sen.
Jossain kohtaa unta (lopussa?) löysin eteisestä hyllyn, jonka taakse oli piilotettu ovi, josta pääsi naapurin puolelle. Ovi oli kuitenkin visusti hyllyn takana ja ehkä jopa lukossa.

skray kirjoitti:Kävin aamulenkillä kaverini kanssa ja puhuttiin unista. Se on myös nähnyt unta, että joku tuttu tekee itsemurhan. Kaverillani on unikirja ja hän oli katsonut siitä, että itsemurha unessa tarkoittaa pitkää ja tervettä elämää. Ja tää siis ei ollu uni, vaan ihan tältä aamulta todellisesta elämästä.

Nukuin kuitenkin aika levottomasti ja ilmeisesti heräilin unien välissä oikeasti.
) olikin elossa. Ja vieraiden joukossa oli vuonna 2010 edesmennyt mummini, joka oli tosi laiha ja vanhan näköinen, mutta pirteämpi kuin ikinä viimeisinä vuosinaan. Muut ihmiset taas näyttivät nuoremmilta (esim. isälläni ei ollut yhtään harmaata hiusta päässään). Ja tädin viime vuonna lopetettu koira oli juhlissa mukana, mutta se muistutti tosi paljon Tintin Milouta. Oli kesä ja aurinko paistoi ja kaikilla oli hyvä fiilis. (Tässä samalla kirjoittaessani tuli mieleen, että ehkä olinkin tuossa unessa "Taivaassa"
Tai ainakin tässä vaiheessa niin voisi vielä päätellä. ) Jossain vaiheessa unta sitten selvisi, miksi juhlat oli järjestetty: Uuden pääomavastikkeen kunniaksi!
(Ja tuo tuli ihan selkeästi työjutuista.
)
Pääsin perille, mutta kaverini olivat päässeet jo aikoja sitten perille, koska olivat ilmeisesti valinneet helpomman reitin. Työpaikkarakennuksen viereen oli rakennettu koulu/päiväkoti ja huvipuisto meidän firmalle. Skumpan tarjoilemiseen selvisi syy. Joku toinen firma oli ostanut meidän firman ja koulun/päiväkodin ja huvipuiston oli tarkoitus kuvastaa uutta liiketoimintaamme. 
Muistan, että mukana oli ainakin Kuolo. 
Maksoimme liput vasta paikan päällä. Siellä oli pikkukassa, josta oli tarkoitus ostaa liput. En kuitenkaan tiennyt lippujen maksavan niin paljon, enkä mielestäni ollut varannut rahaa mukaan. Kun kuitenkin olin maksamassa ja työkaverini oli päässyt sisään, huomasin että lompakossani on 500 euron seteleitä ja muutamia 100 euron seteleitä. Yritin ilmeisesti maksaa jollain niillä satasista, ja samalla jostain ilmestyi vihreitä viiden euron seteleitä lompakon täydeltä.
). Työkaverini lähti kiertelemään paikkoja, ja minä jäin yksikseni huoneeseen, mutta jossain vaiheessa minun piti päästä pois huoneesta. Ilmeisesti huoneessa ei ollut vessaa, ja minun piti käydä muualla vessassa tms. Fiksuna tyttönä jätin huoneen oven auki. Kun kuljin vessaaan päin (vai minne nyt olinkaan menossa) ohitseni meni jotain tosi gangstan näköisiä tyyppejä.
Jäin vielä hetkeksi aikaa tutkimaan erikoisruokakaupan antimia, kunnes muistin, että olin jättänyt hotellihuoneen oven auki, huoneessa oli reppuni, jossa oli lompakko ja jossa oli ne 500 ja 100 euron setelit.
En muista mitä sitten tapahtui, pakotin ehkä itseni heräämään tai sitten herätyskello soi.Suvi kirjoitti:skray kirjoitti:Kävin aamulenkillä kaverini kanssa ja puhuttiin unista. Se on myös nähnyt unta, että joku tuttu tekee itsemurhan. Kaverillani on unikirja ja hän oli katsonut siitä, että itsemurha unessa tarkoittaa pitkää ja tervettä elämää. Ja tää siis ei ollu uni, vaan ihan tältä aamulta todellisesta elämästä.
Mites muuten sitten, jos se ei onnistu, vaan joku vain yrittää sitä.![]()

skray kirjoitti:Suvi kirjoitti:skray kirjoitti:Kävin aamulenkillä kaverini kanssa ja puhuttiin unista. Se on myös nähnyt unta, että joku tuttu tekee itsemurhan. Kaverillani on unikirja ja hän oli katsonut siitä, että itsemurha unessa tarkoittaa pitkää ja tervettä elämää. Ja tää siis ei ollu uni, vaan ihan tältä aamulta todellisesta elämästä.
Mites muuten sitten, jos se ei onnistu, vaan joku vain yrittää sitä.![]()
No mä käsittäsin sen niin, että on silti nähnyt unta itsemurhasta tapahtui sitä siinä sitten tai ei. Yrittäminenkin siis laskettaisiin.
Pitkää ja tervettä elämää odotellessa. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa