Tänään on se päivä, kun veronpalautuksia lähdetään tuhlaamaan joululahjoihin ja muihin shoppailuihin Suomen suurimpaan kyläkauppaan. Teen siellä sitten ranteetauki-meiningillä sadantuhannen muun kanssa niitä ostoksia ja illalla voi hieman jo ketuttaa. Aion lähteä liikkeelle hyvällä asenteella, sillä tiedän, että esimerkiksi jonot joka paikkaan ovat varmasti pitkät. Ei auta itku markkinoilla, joten aion vaan hymyillä tai ainakin olla hiljaa koko ajan. Kanssajonottajiakin on kestettävä, sillä joku ihan varmasti ehtii jossain vaiheessa hermostua niihin jonoihin ja tungokseen. Mutta mun vastaus on: Mitäs läksit veronpalautusviikonloppuna tänne, jos aiot olla hermona jonoista?
Mitä sinä vaadit tältä päivältä?
Minä vaadin hyvää asennetta, vaikka koko ajan ei oliskaan kivaa.

). Pitäisi kai mennä nukkumaan, sunnuntain ohjelmassa on onneksi lähinnä pyykinpesua ja työntekoa.
(Luen vastaukset sit illalla. 

Meidän vesipiste ja vessa on niiden tiloissa. 
.

'
Käytöstavat. 

Aivan mahtava keli ulkoiluun, lähdin tutkimaan tuota viereistä ulkoilualuetta, jonne en ole päivänvalossa ehtinyt, kauniit spotit.. Umpimetsää meren rannassa, ihanan hiljaista.. Siellä on pari keittokatostakin, voisi joskus hyödyntää, jos kesäaikaan asun vielä täällä. Aamulenkistä sain kyllä aimo annoksen energiaa tälle päivälle!
mulla vielä pitkä viikonloppu