Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja skray » Su 04 Joulu 2011 09:36

Hyvää sunnuntaiaamua fordailijat. :D
Tänään on se päivä, kun veronpalautuksia lähdetään tuhlaamaan joululahjoihin ja muihin shoppailuihin Suomen suurimpaan kyläkauppaan. Teen siellä sitten ranteetauki-meiningillä sadantuhannen muun kanssa niitä ostoksia ja illalla voi hieman jo ketuttaa. Aion lähteä liikkeelle hyvällä asenteella, sillä tiedän, että esimerkiksi jonot joka paikkaan ovat varmasti pitkät. Ei auta itku markkinoilla, joten aion vaan hymyillä tai ainakin olla hiljaa koko ajan. Kanssajonottajiakin on kestettävä, sillä joku ihan varmasti ehtii jossain vaiheessa hermostua niihin jonoihin ja tungokseen. Mutta mun vastaus on: Mitäs läksit veronpalautusviikonloppuna tänne, jos aiot olla hermona jonoista?

Mitä sinä vaadit tältä päivältä?
Minä vaadin hyvää asennetta, vaikka koko ajan ei oliskaan kivaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja L-S » Su 04 Joulu 2011 10:24

Kai tähän keskusteluun kelpaa aamuyöstäkin osallistua? :keijo:

skray kirjoitti:Mitä sinä vaadit tältä päivältä?
Minä vaadin hyvää asennetta, vaikka koko ajan ei oliskaan kivaa.

Hyvä muistutus, ottaen huomioon oman aiemman shoppailukiukkuni. :keijo:
Asenteen löytäminen on vaan joskus niin vaikeaa. SItten sitä perustelee itselleen, että onhan mulla oikeus olla kiukkuinen, ei voi sanoa että mitäs läksit kun kerran oli pakko jne.

Kiukkuni on onneksi vähän laantunut jo kun olen istunut rauhallista iltaa ja käynyt rentouttavassa vaahtokylvyssä piparmintun tuoksuisen shower gelin kanssa ja haistellut jouluista tuoksukynttilää (purkin mukaan tuoksussa on kultaisia omenoita, männynneulasia, jouluomenasiideriä sekä hipaus jauhettua kanelia :gay: ). Pitäisi kai mennä nukkumaan, sunnuntain ohjelmassa on onneksi lähinnä pyykinpesua ja työntekoa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 04 Joulu 2011 14:49

Täällä on harmaa sunnuntaiaamu. Nukuin pitkään, aloitin aamun Kansanradiolla ja nyt maistelen aamukahvia.

Tänään olisi tarkoitus puristaa itsestä ulos hirveä määrä asiantuntijuutta yhtä koulujuttua varten. Kirjoitelma on myöhässä jo useamman päivän, mutta olen ollut kovin herkkä sivuraiteille. Eilen esimerkiksi kasasin YouTubeen Keijolistan (ks. Youtuben helmet -ketju), kun olisi pitänyt kirjoittaa. Sitten illalla tunti ennen nukkumaanmenoa pengoin kauhuissani tietokannoista lähteitä. Nyt saattaisi ehkä olla jotain, mihin viitatakin tekstissä. Ja sitten on varmaan leijonanosa valmiina, kun sen kaiken saa kirjoitettua auki (toivottavasti tänään).

Laitoin selaimeeni rajoittimen, joka pistää multa vartin päästä Forden ja Facebookin (ja joitain muitakin sivuja) lukkoon loppupäiväksi, tuonne johonkin ilta-yhdeksään asti, joten sinne asti olisi tarkoitus tehdä hyödyllisiä asioita. Toivottavasti onnistun ja jaksan.

Mitäs muut meinaa? :tilt: (Luen vastaukset sit illalla. :keijo: )
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » La 10 Joulu 2011 12:06

Se on taas lauantaiaamu.
Tänään heräsin innoissani. Mitkä olivat sinun heräämistunnelmasi?

Innoissani olin, koska tänään on työporukalla peli-ilta ja glögin/jouluherkkujen nauttimista. :superhymy:
Työkaverit. :hymyhali:

Nyt on suklaakakku uunissa ja seuraavaksi teen sellasia kivoja suolasia pikkupiirakoita muffinssin kokosiin foliovuokiin. Niihin tulee kylmäsavustettua lohta. :kuola:
Ja myöhemmin teen vielä joulutorttuja. Ne pitää tehdä sitten ihan viime tipassa, että ne on vielä lämpösiä kun kaverit tulee meille.
Joulutortut tuoreeltaan. :kuola:

Päivän yleistunnelma: :kuola:
skray

ViestiKirjoittaja damn » La 10 Joulu 2011 12:27

Heräsin tuossa tunti sitten ja fiilis on sekava. Tavallaan oli ihan hyvä fiilis, kun oli ensimmäiset kunnon unet tällä viikolla, toisaalta taas iski joku masennuskohtaus. Eilen olin kahvittelemassa kaverin luona kahteentoista asti illalla. Mietin siinä vielä, että saattaisin baarissa lähtee pyörähtää, mutta iski ihan kauhea väsymys ja nukahdin vaatteet päällä ja meikit naamassa ja nukuin 10 tuntia kertaakaan heräämättä. En ole tosiaan tällä viikolla kerennyt nukkua kuin sellaisia 4-5 tuntisia yöunia ja se alkaa kyllä näkyä jaksamisessa.

Tänään en tarkalleen tiedä mitä teen. Oli puhe kaverin kanssa, että menisin sinne tekemään ruokaa, mutta fiilis on tosiaan jostain syystä alakuloinen. Toisaalta olen sellainen, että jos jään kotiin murehtimaan olemattomia asioita, niin paha oloni moninkertaistuu, joten minun on varmaan pakko päästä ihmisten ilmoille tänään. Olisi myös kiva, jos sattuisi Poikaa näkemään illalla baarissa, mutta en nyt elättele liikaa toiveita.
Viimeksi muokannut damn päivämäärä La 10 Joulu 2011 16:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 10 Joulu 2011 14:38

Heräsin 10.30 ruokkimaan kissat. Olo oli vetämättömän raskas (viskillä saattoi olla osuutta asiaan. Vaivoin jaksoin keittää munat ja kahvin aamupalaksi. Katsoin Amazing Racea ja ampumahiihtoa.

Vieläkään ei jaksaisi oikein mitään. Syön varmaan Kotipizzaa, kunhan jaksaisi lähteä sinne asti. Kauppa ei olisi muutenkaan välttämättä huono. Tiskiä ja pyykkiä on.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 14 Tammi 2012 11:41

Voi kikkeli, mikä päivä tästä tulee vielä. :bubbles:

Kissa päätti touhuta pitkälle aamuyöhön, ja yksiössä se tarkoittaa, että emäntä ei nuku. :bubbles:
Sille piti suuttuakin, vaikka ei se edes toimi. :huoh:

Sitten tulin töihin ja menin hakemaan vessasta vettä vedenkeittimeen, että saan kahveet keitettyä. Sieltä kuuluu "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-piip-piip-piip-piip-piip-WIUWIUWIUWIUWIUWIUWIUWIU...." :nolo:
Hälyt päällä. Miksi naapuriravintolan tyypit ei oo töissä tänään? :salaliitto: Meidän vesipiste ja vessa on niiden tiloissa. :pillitys:
Pissahätä oli jo kotoa lähtiessä, mutta en ehtinyt käymään. Aikomus oli käydä töissä. Vettä löysin pannuun vesipullosta, mutta en mä taida uskaltaa juoda sitä kahvia, kun sit pissattaa vielä enemmän.

Tulispa ne ravintelin tyypit töihin tänään. :pillitys:

Mikäs muilla on mennyt tänään jo pieleen? :keijo:

Edit - Tilannepäivitys: Pääsin vessaan. Ravintelin tyypit tuli töihin klo 11. Kävi ilmi, että ilmeisesti mulla on vaan ollut lauantaiden kanssa hyvä tuuri tähän asti. Saas nähdä muistanko tätä seuraavalla kerralla, kun oon viikonloppuvuorossa. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 14 Tammi 2012 15:05

Tänään ei ole mennyt hirveästi pieleen, kun ei ole paljon yrittänytkään mitään. Katselin peliuutiset ja hiihtoa. Olin semisti sellaisessa täysin ajatuksettomassa tilassa, mikä on vaikea löytää. Yleensä siihen kuuluu pientä krapulaa, hyvää aamiaisruokaa, yhdentekevä videotallenne ja sohva. Nyt karkaili välillä ajatuksen puolelle.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » La 14 Tammi 2012 17:00

Minulla meni hieman pieleen. Olin eilen viihteellä reggae-keikkaa kuuntelemassa ja fiilistelemässä. Tosi kiva ilta oli. Mutta olin kauhean väsynyt ja sitten vielä törmäsin siskojen kaveriin, jota en ole nähnyt about seittemään vuoteen. Tyyppi tarjos mulle kerralla jallushotin, kossu russianin ja oluen. Ja minä reippaana tyttönä kaikki kumosin alas ihan ripeää tahtia. Olin juonut sitä ennen jo hyvin paljon ja olin jo ollut kotin lähdössä ajat sitten. Olo oli sitten TODELLA humalainen. Unohdin siinä illanhumussa sitten, että minun olisi pitänyt lauantaina käydä kaupungilla ostelemassa opinnäytetyöhön matskuja. Heräsin tuossa äsken, joten eipä oo mitään mahdollisuuksia enää niitä matereliaaleja käydä ostelemassa. Ja on darra. Vituttaa kun en omista minkäänlaista itsekuria ja en pysy opinnäytetyön aikataulussa ollenkaan. Olin ajatellut, että olen koko viikonlopun kotona ja teen sitä opinnäytetyötä, enkä todellakaan tuhlaa aikaani baarissa tai seuraavana päivänä darrassa. Tässä se taas nähtiin. "Onneksi" minulla on sentään ihan luvattoman iso pino kirjoja, joten pystyn kyllä kirjallista osiota tekemään. Lukeminen tosin ei tässä olossa nappaa yhtään.... Hieno päivä siis tulossa :( .
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 14 Tammi 2012 17:15

Mä oon meidän treeneissä.
Ruokatauko menossa.
Mennyt aika monet juoksut jo pieleen :keijo:

Ja vähän hermo mennyt. Ihan normaalia siis :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » Su 22 Tammi 2012 13:05

Eilen oli sellainen päivä, etten keksinyt mitään tekemistä ja tänään hoksasin, että olis vaikka mitä. :läps:

Tekisi mieli lorvia vielä tunti ja katsoa yksi jakso jotain netistä tai diiviidiiltä... ja ehkä sitten tekisi
jotain järkevää. Voisihan sitä ohjelmaa katsoessa tehdä sotasuunnitelman päivän askareista. :keijo:
Äänestämässäkin pitäisi käydä. On jotenkin kivempaa ja juhlallisempaa äänestää itse äänestyspäivänä. :tilt:

Onko joku muukin jättänyt äänestämisen tälle päivälle?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja damn » Su 22 Tammi 2012 13:16

Tänään olisi miljoona asiaa tehtävänä. Täytyy siivota kämppä ja se on aika iso prosessi, kun täällä on hirveä kaaos ja tiskiäkin on ainakin parilta viikolta. Kaupassa pitäs käydä ja opinnäytetyötä täytyy tehdä. Ja valmistautua henkisesti siihen, että huomenna alkaa työharjoittelu. Pelottaa, nyt ei ainakaan ole sellainen iloinen ja reipas asiakaspalvelu-fiilis. Niin ja jos kerkeän niin käyn äänestämässä.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 22 Tammi 2012 13:25

Mulla on ollut aika hyvä aamu. Selailin pikaisesti eilisen Hesarin ja sain (pitkästä aikaa) kunnolla luettua päivän Hesarin. Muoks. Niin joo, ja tietenkin kuuntelin perinteisesti Radio Suomesta Iskelmäradion, Hectorin ohjelman ja Jake Nymanin. Lisäksi tein "Kvatin smoothieta", omalla sovelluksella tosin, ja siitä tuli hirmu hyvää. :kuola: Tänään pitäisi siivota ainakin kylppäri ja jos saisin pyyhittyä lattiat, olisin tyytyväinen. Siivoukseen ajattelin ottaa avuksi Michael Jacksonin.

Kävin jo ennakkoäänestämässä, joten ei äänestämässäkään tarvitse käydä. Tuntuu nyt hassulta, että kävin ennakkoäänestämässä, koska ei minulla ole tänään mitään ihmeellisempää menoa, ja äänestyspaikka olisi ihan tuossa vieressä. Ajattelin kuitenkin pistää nokkaani sen verran ulos, että käyn hakemassa Subin. :raps:

Ja vaalitulosilta jännittää jo jonkun verran. :O: :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 22 Tammi 2012 13:28

Mulla on kolme asiaa, jotka pitää tehdä. Käyn äänestämässä (ja sauvalenkillä samalla), tiskaan ja kirjoitan yhden pikkuesseen.

Äänestys on jätetty valinnanvaikeuden takia vaalipäivälle, vaikka ennakkoäänestyspaikat olisivat olleet matkan varrella jo moneen kertaan. Mahdollisella toisella kierroksella käyn varmaan ennakkoon, ellei sitten tuu kaks huonoa ehdokasta, jolloin varmaan jätän äänestämättä kokonaan. Ehdokasspämmi on jatkunut Facebookissa taas tänään, ja yhdelle spämmääjälle jo joku kommentoikin, että 'otapas nyt ihan rauhallisesti ja anna ihmisten äänestää ketä haluavat.' Tyyppi otti nokkiinsa tyyliin 'ei oo pakko lukea! :nirppa: '
Fiksua ja kypsää. :töktök: Käytöstavat. :ei:

Tiskiä on kertynyt taas useamman päivän verran. Saa nähdä, mahtuuko nuo kuivauskaappiinkaan.

Esseen ei pitäisi olla mikään iso juttu. 2-3 sivua tekstiä on pyydetty, ja aiheen olen suurin piirtein keksinyt. Nyt vaan pitää hakea siihen pari lähdettä taustaksi ja kirjoitella homma auki. Hassua, miten ennen tuo 2-3 sivuakin tuntui järjettömän pitkältä kirjoitukselta, mutta nyt on sellainen olo, että sen verranhan kirjoittaa vaikka vessapaperihylsystä. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 22 Tammi 2012 14:25

Kovin on samat suunnitelmat, just kävin äänestämässä ja eka satsi tiskiä oottaa tiskialtaassa pesemistään. Vähän ois opiskelujuttuja hoidettavana ja siivotakin vois, jos jaksan. Takeita sille ei anneta, en ajatellu raataa selkä vääränä vaan ottaa rennosti.

Illalla sit noutopizzat ja vaalituloksen jännäämistä. :tilt:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 22 Tammi 2012 15:08

Melkein kaikki suunnitelmat toteutettu.
Tarkoitus oli pestä pyykkiä, äänestää ja siivoilla paikkoja kuntoon, sillai hiljalleen.
Pyykit pyörii koneessa ja äänestämässä on käyty.
Reippailin myös vähän muuta, kun siellä oli reippauksellinen keli :D

Seuraavaksi voisin vähän venytellä, rentoutua ja ei mitään erikoista.
Esitys klo 18.
:hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 22 Tammi 2012 15:24

Täälläkin on sunnuntaisiivoilua koska oli laiskotuslauantai.
En kyllä kaikkeen pääse puretumaan, mutta pyykkiä laitoin, lakanat vaihdoin ja jotain järjestystä pikkasen laitoin.

Haluan tänään uimaan!
Niinpä minäkin yhdistän äänestysreissun ja liikunnan. Jotenkin on oikea tunnelma käydä äänestämässä varsinaisena vaalipäivänä lähikoululla.
Perinteikästä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 22 Tammi 2012 16:06

Lyyra kirjoitti:Ehdokasspämmi on jatkunut Facebookissa taas tänään, ja yhdelle spämmääjälle jo joku kommentoikin, että 'otapas nyt ihan rauhallisesti ja anna ihmisten äänestää ketä haluavat.' Tyyppi otti nokkiinsa tyyliin 'ei oo pakko lukea! :nirppa: '
Fiksua ja kypsää. :töktök: Käytöstavat. :ei:

:virne:

Joo, alkaa kyllä joidenkin kohdalla vähän rasittaa. Yhden kaverin ilmoitukset piilotin kokonaan. Ajattelin, et palataan asiaan vaalien jälkeen...

Verkkainen aamu ollut. Nukuttiin melkein puoleen päivään ja pikku hiljaa nyt päästy jo liikkeellekin. Kohta pitää mennä raapustamaan numero paperiin. Illalla voisi vaikka leffaan..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 22 Tammi 2012 16:10

Mä yhdistin sauvakävelylenkin loppuvenyttelyihin myös mun fysiojumppailut, niin ei tarvi sitten illalla puoliunissaan alkaa niitä enää vääntelemään. Ehkä niistä oli jopa enemmän hyötyä näin kun oli lihaksetkin lämpimänä.

Kävin äänestämässä, ja näin tuttuja. En aio kertoa ketä äänestin, enkä aio yrittää vaikuttaa kenenkään muidenkaan äänestyskäyttäytymiseen.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » Su 29 Tammi 2012 12:37

Ihana aamu!

Heräsin vähän myöhemmin kun olin suunnitellut ja ampaisin suoraan ulos sauvakävelylle. Olisi toki voinut vilkaista pakkaslukemat ennen, mutta tuolla nyt jäätynyt, mitä nyt vähän kankkuja paleli ja pisteli. Mikä aurinko! :tipahdus: Aivan mahtava keli ulkoiluun, lähdin tutkimaan tuota viereistä ulkoilualuetta, jonne en ole päivänvalossa ehtinyt, kauniit spotit.. Umpimetsää meren rannassa, ihanan hiljaista.. Siellä on pari keittokatostakin, voisi joskus hyödyntää, jos kesäaikaan asun vielä täällä. Aamulenkistä sain kyllä aimo annoksen energiaa tälle päivälle!

Takaisin tullessa otin lämpimän suihkun ja värkkäilin aamupalan, keitin jopa kahvitkin. :tilt: Nyt olisi tunti aikaa uhrattavaksi koulutöille, sitten täytyy lähteä töihin. Eilinen työpäivä oli ihan jees ja kai mä vielä jään paskaduuniini, en varmasti missään muualla pääse latelemaan itse täysin omia vuorojani.. ja saanhan kuunnella radiota koko päivän. :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja damn » Su 29 Tammi 2012 13:40

Yllättävän pirteä olo tällä hetkellä, vaikka päätä jomottaa ja meinaa vähän olla darra. Eilen oli reggae partyt ja hetken aikaa meinasin jäädä keskustaan yöksi kun oli kyllä melkoisen sekava olo ja väsymys, kun kaverin luona jatkoilla vielä oltiin. Onneksi kuitenkin tulin kotiin, ihana herätä omasta sängystä ja saa heti kahvia ja evästä. Ulkona näyttää ihanalle, mutta veikkaan että tuo auringonpaiste aiheuttaa minulle tätä päänsärkyä enemmän kuin se krapula. Arvonkin tässä, että suljenko kaikki verhot ja istunko pimeässä koko päivän, mutta se tuntuisi tuhlaukselta, kun kerrankin olen kotona siihen aikaan, kun on valoisaa.
Tänään on supertylsä päivä, pitää tehdä opparia, sillä huomenna on ohjaavan opettajan kanssa palaveri ja en ole viikon aikana saanut tehtyä mittään, kun olen töitten jälkeen ollut niin väsynyt. Alan vihata omia luonnoksia ja piirrustuksia, kun olen tuijotellut niitä monta viikkoa ja koittanut parannella niitä ja tulen sokeaksi kaikille virheille. Voisin lyödä vetoa, ettei opettajalle kelpaa vielä huomennakaan nuo luonnokset ja joudun piirtämään vielä jotain tekotaiteellista paskaa.
damn

ViestiKirjoittaja shaana » Su 05 Helmi 2012 12:01

Sunnuntaista on hyvää tahtia tulossa meitin suosikkipäivä. :superhymy:

Tänään lojuin punkassa melkein kymmeneen asti, viimeiseen puoleentoista tuntiin ei kovin paljon unta
enää sopinut, kun kissat huusi ja hyppi mun päällä ja harrasti muuta unta häiritsevää toimintaa.
Keittelin taas kahvit, sopii sunnuntaihin. :tilt: Edessä olisi vähän koulutöitä, ei mitään suurta stressin
aiheuttajaa. Yhdet vaalinvalvojaiset olisi ollut illalla, mutta taidan skipata, kotona on kiva olla, villapaita
päällä ja villasukat jalassa. :hymyhali: Talvi ja pakkanen :hymyhali: Iltapäivällä voisi pukea lämpimästi
päälle ja käydä ulkona haukkaamassa kirpsakkaa pakkasilmaa.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » La 03 Maalis 2012 11:50

Heräsin ajoissa tänään :superhymy: en niin ajoissa kun piti, mutta mun mittapuulla ajoissa silti (...eli kymmeneltä :virne: ). Nyt on tässä aamu ihmetelty, seuraava ohjelma on mennä kauppaan ja käydä hakemassa huomisaamun brunssikamat. Aattelin kerrankin antaa tuolle toiselle osapuolelle vapaapäivän ruoanlaitosta, ja tehdä kaiken itse. Kannettavaa vaan on _ihan sairaasti_, toivottavasti jaksan kotiin asti :p

Ja sitten pitää varmaan tehdä valmiiksi kaikki, mitä jo tänään voi tehdä (ei kyl paljoa sellasta oo).

Jeij, viikonloppu :sydän: mulla vielä pitkä viikonloppu :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » Su 04 Maalis 2012 10:00

No niin, se on sunnuntai taas kerran.

Tänään pitää mennä töihin. En pidä sunnuntaityöstä. :huoh:
Mieluummin olisin kotona ja leipoisin jotain.

Mitä sä tekisit mieluiten tänään?
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Su 04 Maalis 2012 10:25

Mää voisin tänään mennä töihin. :keijo: Meillä ei saa ikinä tehdä viikonlopputöitä. Hieman suurempi tili kiinnostais kyllä.

Huomenna alkaa talviloma ja olen vielä hieman flunssassa, joten en pysty hiihtämään tai tekemään mitään, mitä oli tarkoitus
tehdä lomalla. :( Tympäsee olla aina lomalla sairas. Meni kesälomastakin iso osa flunssassa... :epäilevä:

Pitäisi tästä lähtiä tekemään terveellistä aamupalaa. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa