ä.
lta kun on pää aivan jossain muualla. Myös kamala määrä kirjoitusvihreitä.Kibaya kirjoitti:Mulla on ilmeisesti kuumetta![]()
En tiedä, kun ei ole mittaria![]()
Aivan helvetin kamala olo.
Jokaista paikkaa särkee mitä tässä kropassa on.

damn kirjoitti: Ihan törkeen kamala olo. Pitää katsella jos huomenna koittas päästä lääkäriin. Luulen, että minulla on angiina.

Nenä tukossa, kurkku kipeä, korvat kipeät, väsynyt olo.
Aamulla oli vain vähän kurkku kipeä ja työpäivän aikana tuli kaamea olo.
Huomenna on vapaa päivä, mutta sen jälkeen täytynee olla jonkin aikaa saikulla. Möh. Onneksi on sentään lääkettä kotona tukkoisuuteen. Muuten en kestäisi näiden korvieni kanssa.
"
Tämän päivän sain sairaslomaa ja tänään menen YTHS:lle hakemaan ihan sairaslomatodistuksen.
Todella kiva. Mä en tykkää raumalaishyttysistä. 

), nukuin huonosti ja taidan olla vähän kipeä. Kurkku tuntuu jossain määrin aralta ja se yhdistettynä vähiin uniin aiheuttaa sen, että tekis mieli käydä halailemassa pönttöä. Ja aamuisesta suihkusta ei ollut mitään hyötyä, koska olen sen jälkeen hionnut kuin pieni porsas, vaikka miulla on kylmä. En tykkää yhtään. 

skray kirjoitti:Palanut iho on perseestä.

Dnd kirjoitti:skray kirjoitti:Palanut iho on perseestä.
Eikös se ollutkaan jalasta...![]()

mutta en keskeyttänyt. Olin vielä jossain puolenvälin kohdalla vähän sitä mieltä, että loppuisi jo. Kaikki hänen kosketuksensa sattuivat ja tuntuivat inhottavilta ja halusin vain pois. Annoin kuitenkin olla ja lopulta huomasin olevani jossain aivan omassa ajatusmaailmassa. En ihan tarkkaan tiedä missä olin, mutta olin. Meidän seurueen kolmas jäsen tuli vielä hoidettavaksi ja istuin tuon ajan tilassa olevassa tuolissa ja "nukuin". Palasin siihen maailmaan ja olin jossain aivan omassa ulottuvuudessa. Havahduin lopulta siihen, että kuorsaan
Toinen jalkani oli sätkinyt siinä ollessa. Omasta mielestäni en edes nukkunut, vaan olin siellä maailmassa.

Perskuleen sääsket. 

skray kirjoitti:Tossa vapun tienoilla valittelin, kun kumautin varpaani töissä sellaseen yhteen telineeseen ja varpaan kynnen alta tuli verta ja sitten se oli kipeäkin muutaman päivän ja olin saikullaki. Nyt se varpaankynsi lähti irti ja alle kasvaa uutta.
Viikonloppu provinssissa taisi edesauttaa kynnen irtoamista. Oli se teipattuna niin kuin joka päivä toukokuun puolivälistä asti, mutta niin moni kerkesi astua varpailleni keikoilla ja muuallakin siinä väkimäärässä, että varmaan se kynsi napsahti jossain vaiheessa irti ja kun eilen illalla kotiin päästyä otin teipit pois, niin kynsi lähti siinä mukana. Kiva.
Nyt en tiiä pitäiskö toi jotenki paketoida, vai antaa vaan olla, jos siihen ei satu, kun laitan sukat tai kengät jalkaan.. en tiiä. Vaikeeta, kun ei oo koskaan aiemmin ollut tämmöstä tilannetta.
) jolloin se on ihan paikallaan. Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa