Vaivaisten valitukset

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Pvi » La 21 Touko 2011 14:43

Niin ja pillerin syöminen on varmasti välillä paikallaan, sitä en tahdo demonisoida. Pitää vaan muistaa, ette tuudittaudu niiden varaan. Purkin kyljessä pitäisi lukea, että lisäravinne ei korvaa monipuolista ruokavaliota.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Touko 2011 13:49

Black Swan -ihottuma :pillitys:

Lääkäri ei osannut sanoa mitä se on (tai oli fiftisiksti). Käski puhdistaa ja voidella Bacibactilla aamuin illoin. Suojaksi steriilitaitosta. Ei oo ainakaan vielä osoittanut parantumisen merkkejä. Rakkulat on vaan puhjenneet ja auki. Nyt se on vielä ärsyttävyyden lisäksi kipeäkin. :pillitys:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 29 Touko 2011 22:30

Sunnuntai - treenipäivä :keijo:

Vedin jotenkin väärin :pepsodent:

Hermot vinkuu ja vasenta jalkaa ei voi liikuttaa ilman polttavaa ja raastavaa kipua pakarasta nilkkaan. :keijo:
On aika herkullinen tunne!
Puhumattakaan, että varaisi sille jalalle :keijo:

Selkään ei voi koskea :keijo:

Yritin levittää kipuvoiteita ja muita apukeinolotioneja :keijo:
Tuli itku.
Aikalailla :keijojami:-fiilis.

Ja vähän au.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 31 Touko 2011 11:44

Mulla on ilmeisesti kuumetta :keijo:
En tiedä, kun ei ole mittaria :keijo:
Aivan helvetin kamala olo.
Jokaista paikkaa särkee mitä tässä kropassa on.
Päätä ja jalkoja pahiten.
Räkää on ainakin päässä ja yskä on.

Eilen illalla luulin tekeväni sydänkohtausta, kun pulssi oli päälle 100:n se oli aika :friikki:ä.
Hakkasi ja hakkasi ja silmissä heitti. Jopa perinteinen vasemman käden särky oli paikalla, mutta kun oikeakin käsi särki niin en sitten reagoinut mitenkään.
Erityisen hyvää viihdettä oli siinä kohtaa telkkarista tuleva Batman Begins, joka on yksi lempi-Batmaneja. Siinä on hienoa dialogia, aivan ihana Cillian Murphy (joka peittoaa Katie Holmesin oksettavuuden) ja visuaalisesti se on myös hieno. Mutta ehdottomasti suosittelen kuumetärinöissä sen katsomista kaikille :keijo:

lisäys: että mun kieli kuulostaa :keijo:lta kun on pää aivan jossain muualla. Myös kamala määrä kirjoitusvihreitä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » Ti 31 Touko 2011 11:52

Kibaya kirjoitti:Mulla on ilmeisesti kuumetta :keijo:
En tiedä, kun ei ole mittaria :keijo:
Aivan helvetin kamala olo.
Jokaista paikkaa särkee mitä tässä kropassa on.

Tuo osia kuullosti niin tutulle. Ihan törkeen kamala olo. Pitää katsella jos huomenna koittas päästä lääkäriin. Luulen, että minulla on angiina. Tosin minun kurkkukivut ovat usein muulloinkin olleet näin pahoja, eikä angiinaa ole ollut. Tuntuu, että kurkku turpoaa umpeen ja sattuu sattuu sattuu. Antaisin mitä vaan esim. Bafucineista tai Strepsilseistä, mutta ei auta kuin unelmoida, rahaa tulee vasta huomenna. En enää jaksa tätä kipeenä olemista, nyt oon kuukauden ollut enemmän tai vähemmän sairaana.
:huoh:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 31 Touko 2011 14:18

Mä taas olen mielelläni vaan hiljaa :keijo:
Bafusiinit ja strepsilssit eivät ole koskaan oikeen olleet mun juttu.
Hain valkosipulia, mustaherukoita ja karpalomehua :virne:
Sitruunaa löytyykin jo kaapista ja näillä mennään.
Illemmalla ajattelin yrittää jaksaa tehdä sipulikeittoa.

Syöminen ei vaan maistu yhtään.
Ehkä se tästä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 31 Touko 2011 14:28

Lunssajuomana oivallinen ja muutenkin minusta kelvolta maistuva teentapainen viritys:
Inkiväärin paloja, sitruunaviipaleita ja vähän hunajaa mukiin. Kuumaa vettä päälle.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja damn » Ke 01 Kesä 2011 16:09

Itseäni lainaten:
damn kirjoitti: Ihan törkeen kamala olo. Pitää katsella jos huomenna koittas päästä lääkäriin. Luulen, että minulla on angiina.

Kävin lääkärissä tänään ja antibiootithan sieltä määrättiin nielurisatulehdukseen. Toivottavasti alkavat vaikuttaa mahdollisimman pian ja vielä enemmän toivon, etten tällä kertaa tule kahta kauheammin kipeäksi kun kuuri loppuu.

Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 05 Kesä 2011 16:36

Kuljin eilen korkkareissa, ilman sukkia. Nyt on molempien isovarpaiden alla rakot. :(
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 06 Kesä 2011 17:59

Kesäflunssa. :kieli: Nenä tukossa, kurkku kipeä, korvat kipeät, väsynyt olo. :pillitys: Aamulla oli vain vähän kurkku kipeä ja työpäivän aikana tuli kaamea olo. :( Huomenna on vapaa päivä, mutta sen jälkeen täytynee olla jonkin aikaa saikulla. Möh. Onneksi on sentään lääkettä kotona tukkoisuuteen. Muuten en kestäisi näiden korvieni kanssa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 06 Kesä 2011 21:41

Kävin jalkarefleksologini luona :epäilevä:
Onneksi hän heitti mut kotiin sen jälkeen :epäilevä:
Kyllä kuulkaa taas koivet säkenöi, sätkii ja särkee.
Käytiin läpi niitä vanhoja "ongelmia" ja hän kävi jalkapohjan lisäksi myös säären ja reiden pisteistä läpi mun selkää. Olisi halunnut käydä läpi myös sisäelimien pisteitä sieltä säärten alueilta, mutta kokeili niitä ja totesi vain kivasti "joo, ei tänään. :epäilevä: "

Aika nopeasti sieltä jaloista löytyivät myös ne äärettömän kipeät pisteet, joita vähän kokeilemalla saa ihmisen itkemään kivusta. Tai ainakin yhden Kiban itkemään kivusta.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 08 Kesä 2011 08:39

Kauhea flunssa edelleen. Kurkkukipu on kauhein. :kieli: Tämän päivän sain sairaslomaa ja tänään menen YTHS:lle hakemaan ihan sairaslomatodistuksen.

Jos joku haluaa soiton YTHS:n takaisinsoittopalvelusta, huuhdelkaa nenäänne nenäkannulla. Olen yhden kerran perusteella vakuuttunut siitä, että muutkin saavat samalla tavalla soiton mitä pikimmin. :keijo:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 08 Kesä 2011 12:26

Jatkuvia ylävatsakipuja ja muita epämääräisiä ongelmia :pillitys:
Huomenna taas lääkäri, mutta pelkään että tähän ei löydy mitään ratkaisua. Ei mulla olisi aikaa sairastaa. Ja huolestuttaa hirveästi, että jos tää ei mene lähiaikoina ohi, niin mitä sitten.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 13 Kesä 2011 18:02

Eilen mua pisti käteen yksi (1) hyttynen. Nyt on kädessä 3 cm halkaisijaltaan oleva paukama. :friikki: Todella kiva. Mä en tykkää raumalaishyttysistä. :pillitys:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 13 Kesä 2011 20:43

Mulla on viikonlopun treeneistä 29 mustelmaa.
Osa pieniä, osa vähän isompia ja kaikki aika kipeitä. Mitä pienempi, sitä kipeämpi. :friikki:

Jaloista en viitti sanoa mitään. :epäilevä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ma 13 Kesä 2011 22:59

Kärvähtänyt jalkani on ki-pe-ä.
Oon rasvannut, viilentänyt, rasvannut taas, rasvannut lisää ja vielä vähän lisää.
Palanut iho on perseestä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 14 Kesä 2011 10:00

Valittavi mieleni tekevi :bubbles:

Hyhheijaa tätä vointia. Jalka on edelleen vähän tohjona ( :epäilevä:), nukuin huonosti ja taidan olla vähän kipeä. Kurkku tuntuu jossain määrin aralta ja se yhdistettynä vähiin uniin aiheuttaa sen, että tekis mieli käydä halailemassa pönttöä. Ja aamuisesta suihkusta ei ollut mitään hyötyä, koska olen sen jälkeen hionnut kuin pieni porsas, vaikka miulla on kylmä. En tykkää yhtään. :pillitys:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 14 Kesä 2011 20:39

skray kirjoitti:Palanut iho on perseestä.

Eikös se ollutkaan jalasta... :o: :p
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 14 Kesä 2011 20:47

Dnd kirjoitti:
skray kirjoitti:Palanut iho on perseestä.

Eikös se ollutkaan jalasta... :o: :p

Dnd :femmat:

:keijo:

---
Mua ei vaivaa mikään muu kuin väsymys. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 14 Kesä 2011 21:58

Tää ei nyt ehkä ole tälle ihan se oikein, mutta liittyy vaivoihin ja valituksiin.

Mut raahattiin tänään parantajalle.
Se oli hyvin hämmentävää.
Olen käynyt tässä näiden parin vuoden aikana jos millaisilla vastaanotoilla. En tiennyt ihan tarkkaan mihin tänään olin menossa, mutta kuitenkin.
Olin alkuun tosi skeptinen ja vähän wtf-meiningillä siinä kun tämä tyyppi alkoi latelemaan juttuja mitä pitää hoitaa ja mille pitää tehdä jotain. Joo, selkä, joo. Joo, mulla on sitä ja tätä ja niin edelleen. Jossain kohtaa tuli jopa sellainen "noshitsherlock"- :töktök: mutta en keskeyttänyt. Olin vielä jossain puolenvälin kohdalla vähän sitä mieltä, että loppuisi jo. Kaikki hänen kosketuksensa sattuivat ja tuntuivat inhottavilta ja halusin vain pois. Annoin kuitenkin olla ja lopulta huomasin olevani jossain aivan omassa ajatusmaailmassa. En ihan tarkkaan tiedä missä olin, mutta olin. Meidän seurueen kolmas jäsen tuli vielä hoidettavaksi ja istuin tuon ajan tilassa olevassa tuolissa ja "nukuin". Palasin siihen maailmaan ja olin jossain aivan omassa ulottuvuudessa. Havahduin lopulta siihen, että kuorsaan :virne: Toinen jalkani oli sätkinyt siinä ollessa. Omasta mielestäni en edes nukkunut, vaan olin siellä maailmassa.
Saas nähdä mitä tapahtuu nyt kun menen nukkumaan :keijo:

Ja joo, tätä saa kritisoida ja vaikka mitä.
En kuitenkaan osaa selittää sitä mitenkään.

Silti tykkään enemmän siitä parantajasta, jonka luona kävin Kausalassa. :nirppa:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 15 Kesä 2011 21:10

Olen ihan poikki. Salitreenit, lenkkeily, pyöräily ovat vieneet voimat. Kaiken lisäksi kävin
mehtässä juoksentelemassa saparot päässä. Ei hyvä idea... Keskijakaus imettiin kuiviin.
Nyt kutittaa jo kivasti ja huomenna varmasti vielä enemmän. :epäilevä: Perskuleen sääsket. :kiroilu:
Yritä siinä sitten tunkea jotain voidetta päänahkaan...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 16 Kesä 2011 00:35

Saparopäiset tytöt raiskataan mettässä julmasti :keijo:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja skray » Ma 20 Kesä 2011 09:40

Tossa vapun tienoilla valittelin, kun kumautin varpaani töissä sellaseen yhteen telineeseen ja varpaan kynnen alta tuli verta ja sitten se oli kipeäkin muutaman päivän ja olin saikullaki. Nyt se varpaankynsi lähti irti ja alle kasvaa uutta. :keijo:
Viikonloppu provinssissa taisi edesauttaa kynnen irtoamista. Oli se teipattuna niin kuin joka päivä toukokuun puolivälistä asti, mutta niin moni kerkesi astua varpailleni keikoilla ja muuallakin siinä väkimäärässä, että varmaan se kynsi napsahti jossain vaiheessa irti ja kun eilen illalla kotiin päästyä otin teipit pois, niin kynsi lähti siinä mukana. Kiva. :epäilevä:
Nyt en tiiä pitäiskö toi jotenki paketoida, vai antaa vaan olla, jos siihen ei satu, kun laitan sukat tai kengät jalkaan.. en tiiä. Vaikeeta, kun ei oo koskaan aiemmin ollut tämmöstä tilannetta. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 21 Kesä 2011 10:34

Akillesjänne vihoittelee :epäilevä:

Tyhmä jänne. :nirppa:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Kesä 2011 15:43

skray kirjoitti:Tossa vapun tienoilla valittelin, kun kumautin varpaani töissä sellaseen yhteen telineeseen ja varpaan kynnen alta tuli verta ja sitten se oli kipeäkin muutaman päivän ja olin saikullaki. Nyt se varpaankynsi lähti irti ja alle kasvaa uutta. :keijo:
Viikonloppu provinssissa taisi edesauttaa kynnen irtoamista. Oli se teipattuna niin kuin joka päivä toukokuun puolivälistä asti, mutta niin moni kerkesi astua varpailleni keikoilla ja muuallakin siinä väkimäärässä, että varmaan se kynsi napsahti jossain vaiheessa irti ja kun eilen illalla kotiin päästyä otin teipit pois, niin kynsi lähti siinä mukana. Kiva. :epäilevä:
Nyt en tiiä pitäiskö toi jotenki paketoida, vai antaa vaan olla, jos siihen ei satu, kun laitan sukat tai kengät jalkaan.. en tiiä. Vaikeeta, kun ei oo koskaan aiemmin ollut tämmöstä tilannetta. :keijo:

Mä suosittelisin, että tarkistat onko kudos pudonneen kynnen kohdalta miten hyvin lähtenyt parantumaan. Jos siinä on uutta ihoa ja parantuminen hyvällä mallillaan, antaisin olla auki. Jos siellä taas on haavoilla olevaa ihoa ja kudosta, niin ainakin kengässä olon ajaksi laittaisin jotain suojaa ja antibakteerista voidetta (tai ihan vähän hunajaa). Kotona pyrkisin pitämään taas avoimena ilmakylvyssä ja vapaana. Uskoisin, että vaikka kynnen paikalla olisikin ehjää ihoa, niin hetken se on tuntoherkillä kynnen putoamisen jälkeen. Suoja saattaa helpottaa sitä kipua (ja hunaja :D ) jolloin se on ihan paikallaan.

IMO.
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa