Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 21 Huhti 2012 11:53

Mitenkäs lauantai on lähtenyt käyntiin?

Minä annoin itselleni luvan nukkua pitkään ja nousinkin ylös vasta kymmenen jälkeen. En tiedä nousinko väärällä jalalla, mutta olen jotenkin vetelällä tuulella ja odottelen, että fiilis lähtisi nousuun. Ihan jaska keli, haluan auringonpaistetta sateen sijasta. Ei vapaapäivän pitäis lähteä tälleen käyntiin. Eilen oli sentään kivaa, käytiin illalla kaverin kanssa parilla ja palasin kotiin kevyessä hiprakassa ennen puolta kymmentä.

Kai se tästä, pitää kaivella jotain sopivaa musiikkia levyhyllystä ja keksiä jotain kivaa. Tälle päivälle ei oo suunnitelmissä muuta kuin käydä vähän pyöräilemässä ja siivota lenmikkien asumukset.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Huhti 2012 13:28

Pomppis käytti aamulla koiran ulkona ja lähti töihin. Ihanaa, kun sai itse nukkua kunnolla koko viikon univelat pois. :)
Heräsin noin tunti sitten.

En ole oikein päättänyt päivän ohjelmaa. Kaveri huuteli lähtemään illalla johonkin baariin katsomaan el clasicoa.. Katsotaan. Jotenkin olisi kiva tehdä Pomppiksen kanssa jotain, mut en tiedä, onko sillä menoja illaksi. Leffaankin voisi lähteä. Mulla on noin kymmenen vapaalippua, jotka menee kesäkuun lopussa vanhaksi. Pitäisi alkaa käyttää niitä pois... (Tai ei ne siis varsinaisesti vapaalippuja ole vaan töiden kautta hankittu 5 eur/lippu.) Onneksi nyt tuntuu olevan aika monta ihan kiinnostavaakin elokuvaa pyörimässä.

Kohta pitäisi vissiin vähän siivoilla ja lähteä pitkälle lenkille koiran kanssa. Uudet juoksulenkkarit on tosi hyvät. :sydän: Ensin kuitenkin aamupalaa..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Huhti 2012 10:16

Lauantaihuomenta töistä! Koko viikonloppua ei onneksi tarvitse olla töissä. Sain vaihdettua huomisen vuoron pois.

Tänään illalla tulee kavereita soittelemaan paikalliseen kuppilaan. Pitänee mennä kuuntelemaan. Lippu vaan pitänee maksaa pullopanttisäästöillä, kun rahat alkaa tältä kuulta olla aika lopussa. Huomenna kirjoitan gradua. :varmatieto:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » La 05 Touko 2012 07:44

Vietän vapaan lauantaini kirppareilla Seinäjoella. Najs. :täpinä:
Harmittaa vain vähän, kun sataa. Olispa aurinkoista, niin tuntuis paljon kivemmalta kruisailla toi matka. Mutta toisaalta, sade saa nyt tullakin, jos sitten vain tulee aurinkoa ja lämpöä, niin puutkin alkais näyttää siltä, että tulee kesä. Siksi ei harmitakaan niin paljon, kun nyt sataa.

Huomenna oon luvannu mennä aamulla töihin siivoamaan varastoa, eli täyttämään hyllyjä. Mut sekin alkaa jo aamulla klo 8, kun kauppa aukeaa vasta klo 12. Niin ei tartte katella asiakkaita melkeinpä ollenkaan. Muuten olis nimittäin ollu vapaa huominenkin, mutta 10h palkka 5h työstä oli houkutuksena liian suuri ja oli pakko ottaa vuoro.

Talollakaan ei saa mitään tehtyä kun sataa. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja heartless » La 05 Touko 2012 10:36

Ensimmäinen lauantai uudessa kämpässä. Tavarat alkavat olla pikkuhiljaa paikoillaan ja asunto alkaa tuntua kodilta.
Taidan kohta lähteä seikkailemaan ulos ja etsiä hyvän reitin kauppakeskukselle ja toivottavasti vielä takaisin kämpillekin.. Äsken iski innostus leipoa jotain illaksi, joten täytynee poiketa vielä ruokakaupankin kautta.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 05 Touko 2012 12:22

Kiva aamu! :sydän:

Nukuimme myöhään (Nykyään yli klo 8 nukkuminen on myöhään. Kevätaamuaurinko. :epäilevä: :raivo: ) ja torkuimme vielä pitkään heräämisen jälkeen.

Tein aamupalan itselleni ja Miehekkeelle. :) Puuroa (päälle mustaherukkahilloa sydämen muotoon laitettuna :) ), banaanismoothieta ja Ruispalan puolikas runsaine päällysteineen Miehekkeelle ja mulle 3 Ruispalaan puolikasta samanlaisilla päällysteillä. :kuola: Juomaksi tein Miehekkeelle kaakaon ja itselleni teen. Piti olla yllätys, mutta sitten olikin pakko kysyä, paljonko maitoa ja sokeria puuroon ja smoothieen hän haluaa. Oli ihana puuhailla keittiössä; järjestellä, tiskailla ja laittaa aamupalaa. Mieheke kiitti moneen kertaan aamupalasta. :hullu: Olin jopa onnistunut laittamaan juuri sopivasti hilloa puuron päälle ja sopivasti kaakaojauhetta kaakaoon. :tipahdus: Jotenkin olen ihan fiiliksissä. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Su 06 Touko 2012 11:34

marenkienkeli kirjoitti:Nukuimme myöhään (Nykyään yli klo 8 nukkuminen on myöhään. Kevätaamuaurinko. :epäilevä: :raivo: ) ja torkuimme vielä pitkään heräämisen jälkeen.

Mulla on pimennysvehot ikkunoissa ja olen tilkinnyt joka reiän niillä (nastoittanut verhon alareunatkin seinään), ettei aurinko pääse herättämään ennen
aikojaan. Valitettavasti joku hemmetin herätyskellolta kuulostava tintti kuitenkin piipaa ikkunan takana joka aamu ennen neljää. :epäilevä: Mutta
aurinko herätti tänään vasta kahdeksan jälkeen ja torkahdin sittekin vielä tunniksi. :pomppuhymy:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 06 Touko 2012 12:05

Nukuin taas "pitkään". Makoilin punkassa ja kuuntelin radiota, jonka ohjelma oli aika hölmöä.
Mietin, että mitäs sitä tänään sitten tekisikään. Ulkona näyttää hyvältä, voisin yrittää käydä kävelyllä.
Tähän asti tuli kuitenkin vain tuijotettua telkkaria, kun päässä vain löi tyhjää.
Ei mikään maailmankaikkeuden parhain aamufiilis.

:huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Su 13 Touko 2012 11:13

Hyvää äitienpäivää kaikille forden äideille. :D

Tänään menen käymään porukoilla, fammolla ja miehekkeen porukoilla äitienpäivän merkeissä. Lisäks pitäis mennä ainakin kahden kaverin luona käymään, kummatkin kutsui kahville. Kahvia siis tiedossa tänään enemmän kuin viikkoon yhteensä. Jossain vaiheessa vois vaihtaa mehuun.

Ihanaa, että aurinko paistaa. :superhymy:
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 03 Kesä 2012 09:29

Heräsin viiden maissa, kun kissat herättivät. Kun ei oikein unikaan tullut, niin söin aamiaisen ja katsoin Amazing Racen. No edelleenkin kello on vaille seitsemän, liian varhaista soittaa kenellekään tai muuta, joten katsoin boksilla joulusta asti lojuneen Kolme viisasta miestä :hymyhali:

Hyvin vangitseva elokuva ja jotenkin sopi tähän aamuun täydellisesti.

Nyt varmaan soi lopun päivää "Niin kaunis on maa" päässä :pillitys:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 03 Kesä 2012 10:20

Jos pitää laittaa kello soimaan, niin kannattaa varmistaa että se soi oikeana päivänä.
Mun hienon hybridikosketusnäyttöpuhelimen herätyskelloon saa valita päivän kun se soittaa. :töktök:
Normiasetus on arkipäivät ja minäpä tosi hienosti en kattonut että se olisi soittanut tänään.
En herännyt silloin kun piti.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Su 03 Kesä 2012 10:36

Kyllä munkin vanhan mallin puhelimessa saa valita useamman päivän herätyskelloon. :O:
Mä nukun nykyään ihan sikana. Syytän allergialääkkeitä. Ne väsyttävät eikä merkin vaihtamisella oo ollu vaikutusta. :haukotus:

Tänään pitäis mennä talolle touhuamaan jotain, mutta en tiedä mitä. Miehekkeen kanssa en voi tehdä siellä mitään, koska sillä menis hermot. Meni jo eilenki, kun vaan seisoin vieressä pari minuuttia. Mieheke tietää kyllä mitä se tekee, mutta kun se antaa mulle jotain tehtävää (en osaa itse mitään remonttityömaalla aloittaa), se ei osaa selittää sitä niin, että mulle tulis selväks miten pitää tehdä tai sitten se jättää kertomatta jotain oleellista ja sitten teen väärin. Parempi pysyä poissa siis. :virne:
Mutta toisaalta, mieheke tekee siellä yksin nyt sitten vaikka kuinka paljon hommia ja mä vaan oon kotona, sekin ärsyttää. :huoh:

Tosin tänään vois mennä vaikka kirpparille etsimään kivoja juttuja taloon.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 03 Kesä 2012 12:44

skray kirjoitti:Mä nukun nykyään ihan sikana. Syytän allergialääkkeitä. Ne väsyttävät eikä merkin vaihtamisella oo ollu vaikutusta. :haukotus:

Mäkin nukuin varmaan melkein yli kymmenen tunnin unet. :O: Ja silti en meinannut päästä ylös sängystä. Muoks. Ja eilen heräsin sateen ropinaan, ja nukuin "vain" kahdeksan tuntia. :haukotus: Mullakin olisi kaikenlaista puuhaa, mitä voisi tehdä. En oikein vaan tiedä, mistä aloittaisin. :riips:
Viimeksi muokannut Suvi päivämäärä Su 03 Kesä 2012 13:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja shaana » Su 03 Kesä 2012 13:06

:pilvi:

Minulla alkoi vapaa nyt. En tiedä, saanko olla huomista vapaalla, mutta lyhyt työpäivä tänään ja vapaa ilta ja yö on vapaata.
Pesen pyykkiä ainenkin Äiskän kämpillä ja kun pääsen kotiin, avaan punaviinin ja asennan uudet verhot. Sitten voin vain olla. :hullu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 03 Kesä 2012 18:40

skray kirjoitti:Kyllä munkin vanhan mallin puhelimessa saa valita useamman päivän herätyskelloon. :O:
Mä nukun nykyään ihan sikana. Syytän allergialääkkeitä. Ne väsyttävät eikä merkin vaihtamisella oo ollu vaikutusta. :haukotus:

:paijaus: Kyllähän itse allergiakin väsyttää monia. Ehkä sulle vielä löytyy hyvä lääke.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » La 09 Kesä 2012 10:19

Tämä lauantai tulee olemaan mukava.
Aamusella ehdin jo imuoida, koska meille tulee illalla vieraita. Laitoin myös parvekkeen siihen kuntoon, että voidaan istuskella siellä sitten ja nauttia alkoholipitoisia juomasekoituksia. Namnam.
Ensin pitää kuitenkin mennä töihin, enkä ole ollenkaan innoissani siitä. Mieluummin jäisin kotiin siivoamaan vielä lisää, koska tuo imurointi oli enemmänki sellanen "suurimmat pölyt pois"-operaatio, että täällä näyttäis ees vähän siltä, että olis siistiä. Olen tyytyväinen tekosiini.
Talo edistyy tänään ulkoseinien osalta.
Huomenna olis sitten toivottavasti krapula, sanoo mieheke. Mä en toivo samaa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 09 Kesä 2012 13:26

Ai nyt on lauantai :epäilevä:

Eilinen vei vähän voimia :pahis:
Mutta kuttujuusto aiheuttaa tuntemuksia, joita vastaan täytyy taistella.

Veli soitti varttia vaille kymmenen, että tulee hakemaan mun partsilta tavaraa pois :D
Samalla lähti kiusaa aiheuttanut vanha tiskikoneen rohmelo. Nyt voin yrittää siivota parvekkeen jotenkin! Päästä ehkä sinne hörppimään aamusunppeja kirjain kanssa.

Viikonloppuun sisältymässä nyt aikaa Tuusin kanssa, teatteritreenejä ja mitä mieleen juolahtaakaan.

Kesä :sydän:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja shaana » Su 10 Kesä 2012 11:21

Sunnuntai. Coctailpiirakat paistuvat uunissa, munaskut kiehuu ja kahvi tippuu, ei huono alku minusta.
Päivän agenda on ulkoilu, jos kiipeisi lähinyppylälle, yksin tai seurassa. :p
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Kesä 2012 13:37

Kiva aamu. :sydän: Nukuttiin myöhään ja sitten torkuttiin vielä tunti tolkulla. Rauhallista oleilua, aamupalaa jne.

Ihanaa, kun on kerrankin lauantai, jolloin ei ole pakko tehdä mitään ja saa olla kotona tai lähteä johonkin jos huvittaa. Ajattelinkin pyöräillä keskustaan ja katsoa, josko löytyisi jotain kivaa kaupoista (muutama lyhythihainen ja pari pitkähihaista paitaa olisi ainakin hakusessa). Ja joululahjaksi saatu kultasepänliikkeen lahjakortti voisi olla hyvä pikkuhiljaa käyttää. :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Heinä 2012 10:22

Kiva aamu tämäkin. Hyvin erilainen.

Herätyskello soi klo 8, jotta ehdin leipoa. Olen aamun aikana tehnyt mallassämpylöitä (mausteena siirapia ja rusinoita) ja valkosipulisämpylät ovat uunissa. Mulla on erinomaiset viemiset brunssille! :superhymy: Yhden mallassämpylän söin aamupalaksi. Todella hyvää. :kuola:

Kohta onkin aika lähteä kohti brunssipaikkaa. Mulla on odotukset aika korkealla 6 hengen brunssiamme kohtaan. :hymyhali:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Su 01 Heinä 2012 10:32

Oijjojoi. Viikko ilman krapuloita, tää on melkeinpä ennätyksellistä :virne: On se kumma kun aamulla herää virkeänä ennen ysiä täynnä energiaa. En juurikaan muista, milloin näin olisi viimeksi tapahtunut.

Pyykkikoneen laitoin päälle, ja seuraavana ohjelmassa olisi vaatelipaston inventaario (vaatekaapin hoidin jo eilen). Tavoitteena järjestelmällisempi vaatteiden sijainti, ja toiveena helpommin siistinä pidettävänä koti. Saas nähdä.

Iltapäivälle on sovittu leffajuttuja siskon kanssa, että siivousinnot saa siis jatkua tämän aamun. Ehkä huomennakin. :D
'
Energisyys :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 01 Heinä 2012 11:21

Voi teitä energiapakkauksia.
Tämä sunnuntai lähti reippaasti käyntiin avaamalla ranskalaisen parvekkeen ovi ja ottamalla tenttikirja sänkyyn. Kymmenisen sivua sainkin luettua, ennen kuin puhelin sai viekoiteltua netin syövereihin.

Nyt kun aurinko on vähän paljastunut harmauden takaa, voisi lähteä uimaan. Ehkä aamupuuroa vielä ennen, kun haluan ton ruokapuolen pitää enempi ruokana, kun jonain vaan välipaloina. Napostelukulttuuri on aika voimakas, varsinkin kun itseään varten ei aina jaksaisi kokkailla. Vaikka juuri itseäni vartenhan olisi mitä parhain tehdä hyvää ruokaa.
Koska kuviot eivät kuitenkaan muutu hetkessä, välipalojen kanssa olen koittanut pitää parempia vaihtoehtoja käsillä. Tänään herättyäni nappasin keittiöstä paahdettujen mantelilastujen loput pika-aamiaiseksi. Keittiössä on aina esillä ja kädenulottuvilla pähkinäsekoitusta lasipurkissa. Nyt on sen lisäksi ollut reilun kuukauden tahinia näkkileivän kera, kurkku ja nyt ruotsin tuliaisina pussi puffattua riisiä.
Jotta ei ihan mene terveysterrorismiksi tämä viesti, niin kerrotaan vielä, että herkutteluakin on ollut runsaasti. Suklaata olen syönyt reippaasti viime viikkoina. Joskus enemmän joskus vähemmän. Enemmän kuukautisia ennen ja silloin kun ruoka on jäänyt vähemmälle.
Vaikka suklaata on uponnut suunnilleen puoli kiloa kuukaudessa, niin silti huomasin viimeksi tanssiessani, että suoliluunharjanteet tuntuivat painautuvan tanssipartnerin selkään tavalla, jota ei ehkä vähään aikaan ole tapahtunut. Pitää siis muistaa olla tarkempi luidensa kanssa, kun pehmentävä kerros vähenee.

Että tälläisiä ajatuksia näin sunnuntaiaamuna.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 01 Heinä 2012 15:06

Kiva aamu ollut tänään. Heräilin myöhään, joskus yhdentoista jälkeen, kun Pomppis lähti kaveria muuttamaan.
Rauhassa söin aamupalaa ja lueskelin Hesaria. Aamun jälkeen oon katellut Poliiseja digiboksilta ja lakannut kynnet vihreiksi! :D

Vähän harkitsen, josko jaksaisi hieman aktivoitua ja lähteä ulos. Pomppis laittoi viestiä, että muutto meni puolessa tunnissa ja
nyt ne juo jätkäporukassa kaljaa ja jallua... :epäilevä: Kävi kutsu lähteä illalla baariin katsoo futisfinaalia, mutta ei kauheasti houkuta seura 10 kännistä miestä sunnuntai-iltana...

Saanpa koko illan itelleni ja voin tyttöillä rauhassa. :pilvi:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » La 07 Heinä 2012 09:02

No mutta, tänäänhän on lauantai! :D
Oon vähän sekasin päivistä, kun oon lomamaassa.

Tänään pitää maalata niin paljon kuin sielu sietää, mutta en tiedä laittaako sade jossain vaiheessa vastaan. Ainakin netissä luvataan niin, mutta jotenkin en usko nyt ennustuksiin. Ulkona on niin kuumat oltavat (jo +22 äsken), että mitä se sade täällä nyt tekis.
Pah sääennustuksille! :nirppa:
skray

ViestiKirjoittaja Shay » La 07 Heinä 2012 10:53

Tänään piti paistaa aurinko, mutta onkin puolipilvistiä. :( Siihenpä auringonotto taisi taas jäädä.
Jalat on edelleen niin hirveän valkoiset, vaikka olen yrittänyt pyöräillä lyhyillä pyöräilyhousuilla
mahdollisimman paljon auringossa.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa