Ensin kuitenkin aamupalaa..

) ja torkuimme vielä pitkään heräämisen jälkeen.
Puuroa (päälle mustaherukkahilloa sydämen muotoon laitettuna
), banaanismoothieta ja Ruispalan puolikas runsaine päällysteineen Miehekkeelle ja mulle 3 Ruispalaan puolikasta samanlaisilla päällysteillä.
Juomaksi tein Miehekkeelle kaakaon ja itselleni teen. Piti olla yllätys, mutta sitten olikin pakko kysyä, paljonko maitoa ja sokeria puuroon ja smoothieen hän haluaa. Oli ihana puuhailla keittiössä; järjestellä, tiskailla ja laittaa aamupalaa. Mieheke kiitti moneen kertaan aamupalasta.
Olin jopa onnistunut laittamaan juuri sopivasti hilloa puuron päälle ja sopivasti kaakaojauhetta kaakaoon.
Jotenkin olen ihan fiiliksissä. 
marenkienkeli kirjoitti:Nukuimme myöhään (Nykyään yli klo 8 nukkuminen on myöhään. Kevätaamuaurinko.![]()
) ja torkuimme vielä pitkään heräämisen jälkeen.
Mutta

skray kirjoitti:Mä nukun nykyään ihan sikana. Syytän allergialääkkeitä. Ne väsyttävät eikä merkin vaihtamisella oo ollu vaikutusta.
Ja silti en meinannut päästä ylös sängystä. Muoks. Ja eilen heräsin sateen ropinaan, ja nukuin "vain" kahdeksan tuntia.
Mullakin olisi kaikenlaista puuhaa, mitä voisi tehdä. En oikein vaan tiedä, mistä aloittaisin. 

skray kirjoitti:Kyllä munkin vanhan mallin puhelimessa saa valita useamman päivän herätyskelloon.
Mä nukun nykyään ihan sikana. Syytän allergialääkkeitä. Ne väsyttävät eikä merkin vaihtamisella oo ollu vaikutusta.
Kyllähän itse allergiakin väsyttää monia. Ehkä sulle vielä löytyy hyvä lääke.

Nukuttiin myöhään ja sitten torkuttiin vielä tunti tolkulla. Rauhallista oleilua, aamupalaa jne. 
Yhden mallassämpylän söin aamupalaksi. Todella hyvää. 

On se kumma kun aamulla herää virkeänä ennen ysiä täynnä energiaa. En juurikaan muista, milloin näin olisi viimeksi tapahtunut.

Kävi kutsu lähteä illalla baariin katsoo futisfinaalia, mutta ei kauheasti houkuta seura 10 kännistä miestä sunnuntai-iltana...

Siihenpä auringonotto taisi taas jäädä.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa