Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 21 Loka 2012 11:21

Nukuin viimeyönä kolme tuntia ja sen jälkeen heräilin tunnin välein.
Ei auttanut asentojen vaihdot, ei sängyn petaaminen, ei kipulääkkeet, ei lämpövoiteet, ei niin yhtään mikään. Ei edes itku - kokeilin.
Lopetin taistelun puoli yhdeksältä. Nyt olen pistänyt pyykkikoneen päälle, katsonut telkkarista jotain urpåa ja vaan pyörinyt sohvan ja nojatuolin väliä. Mietin jopa, että voinko tehdä tuoleista ja patjasta "alustan", jolla voi makoilla.
:epäilevä:

Särkylääkkeet on kuin pez-nappeja. Paitsi ettei niistä tule sokeripöhnää samalla tavalla. Eikä niitä voi syödä ihan mielinmäärin.
Lupaava päivä tiedossa :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 21 Loka 2012 14:31

Heräsin ja mietin, että vieläköhän nukkuisi vaan pitäiskös nousta jo ylös, kun kellokin on varmaan jo jotain kymmenen. Noh, se oli vartin yli 1 iltapäivällä. Että melkein kellon ympäri siis tuli nukuttua.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 27 Loka 2012 10:24

Kun herätykset alkoivat herättelemään joskus yhdeksän aikaan, tuntui jo siltä, kuin olisin nukkunut aivan liian pitkään. Torkuttelin silti jostain syystä noin puoli kymmeneen.

Australialaisen toverini oli tarkoitus tulla tänään tai tänä viikonloppuna tai tässä viikonvaihteessa käymään, mutta nyt hänestä ei sitten olekaan kuulunut mitään. En tiedä sitten. Ehkä meidän jo tutuksi tulleet kommunikaatiohankaluutemme vain jatkuvat. No, ehkä hän ilmoittaa tai on ilmoittamatta tulostaan tai tulemattomuudestaan. Tai ehkä minä kysyn tai olen kysymättä, mitä hänen suunnitelmilleen kuuluu.

Eilen olisi ollut elokuvaesitys, mutta en jaksanut lähteä katsomaan sitä. Ehkä ostan DVD:n joskus (todennäköisesti en).

Tänään on lounastreffit ja avaimenluovutus yhden ystävän kanssa. Annan hänelle yhteisen ystävämme kotiavaimen, että hän pääsee tämän asuntoonsa yöksi. Yhteinen ystävämme on poissa kaupungista, ja minä olin sanonut ystävälleni, ettei tänne voi tulla australialaisen toverini vuoksi. No nyt kaiketi periaatteessa voisikin.

Ulkona on kaunista. Pilviä ei ole taivaalla montaakaan, ja aurinko paistoi ainakin äsken. Luntakin on eiliseltä jäljellä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » La 27 Loka 2012 10:32

Heräsin just huonojen yöunien jälkeen. Onneksi aamuyöllä sain nukutuksi, kun ei tarvinnut herätäkään kelloon.

Ei ole ohjelmaa. Minkäänlaista. Koko viikonloppuna. Tällaista ei ole ollut miesmuistiin. Kai mä sitten vaan... olen? Pesen pyykkiä? Syön? No, mulla on kuitenkin kooooooko päivä (ja huominenkin!) aikaa tehdä sitä.

Oon ehkä vähän levoton. Ei oo normaalia tää tämmönen.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 27 Loka 2012 11:19

Mä olen oppinut nauttimaan niistä suunnittelemattomista päivistä. Kun on vapaus tehdä mitä vaan, mutta ei pakkoa tehdä mitään! Saa vain olla. Nykyisellään ne päivät valuvat ilmariin ja milloin mihinkin. Asioiden hoiteluun, pieneen järjestelyyn ja loppujenlopuksi vain hengittämiseen. Voi rauhassa vaikka tuijottaa tunnin ulos ikkunasta, eikä se haittaa ollenkaan.

En tiedä mitä tänään tapahtuu. Tapahtuuko mitään. Hyvinkäälle tekisi mieli mennä, mutta vielä on epäselvää pääsenkö millään.

Lauantai :tilt:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » La 27 Loka 2012 13:31

Mulla on tässä jo parinakin päivänä ollut ohjelmassa ei-mitään, niin enää ei oikein jaksaisi vielä koko viikonloppua nösväillä yksin. Onneksi tulikin avokälyltä puhelu, joten menen lapsenvahtihommiin - ohjelmaa siis! :tilt:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 27 Loka 2012 14:31

marenkienkeli kirjoitti: :raivo: ***keleen palohälytin. Päätti sitten, että klo 7.07 on hyvä aika ilmoittaa, että patteri on loppumassa.

Miksi patteri loppuu aina aikaisin aamulla? Mulle on käyny toi sama ainakin kaksi kertaa. :hämillään:

Oon poikamiestyttöviikonlopulla, koska Pomppis lähti poikien kanssa mökille. Tietenkin näin maailmanloppu-unia ja heräsin yöllä pelkäämään zombeja. :friikki:
Tein avokadopastaa mutta ei se nyt niin kummoista ollut. Ehkä en vaan osaa.

Pitäisi kohta alkaa laittautua ja duunailla fetasalaattia kaverien häänyyttäreille. On taas sellanen olo, et mieluummin jäisin kotiin mutta ehkä sen verran jaksan käydä kääntymässä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 27 Loka 2012 15:15

Emilia kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:
Pitäisi kohta alkaa laittautua ja duunailla fetasalaattia kaverien häänyyttäreille. On taas sellanen olo, et mieluummin jäisin kotiin mutta ehkä sen verran jaksan käydä kääntymässä.

Häänyyttäreille? Ai niin kuin sellainen häävastaanotto, johon vieraat tuo itse ruuat? Ehkä olen vanhanaikainen, mutta kuulostaa omituiselta.

- - -

Päivälenkki koiran kanssa (tunti heräämisen jälkeen klo 14 alkaen) oli pitkästä aikaa todella miellyttävä, kun siellä on pakkasta. En hirveästi rakasta koiran pesemistä jokaisen lenkin jälkeen.

Lauantai, mutta pitää tehdä vähän töitä. Ihan oma vika tällä kertaa, sillä nukuin eilen ylipitkät päikkärit ja jäi tekemättä se, mikä olisi pitänyt eilen tehdä. Eipä tämä haittaa, kun ei tähän koko päivää mene, muutama tunti vaan.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 27 Loka 2012 15:44

Lumikki75 kirjoitti:
Emilia kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:

Häänyyttäreille? Ai niin kuin sellainen häävastaanotto, johon vieraat tuo itse ruuat? Ehkä olen vanhanaikainen, mutta kuulostaa omituiselta.

Näyttää nyt vähän, että mä olisin kirjoittanut Emilian viestin. :riips:

Kivoin aamu aikoihin. Olin 3 tuntia brunssilla kahden parhaan ystäväni kanssa. Ihanaa! :sydän: Ei noiden rakkaiden ihmisten kanssa tule ihan liikaa aikaa vietettyä yhdessä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 27 Loka 2012 16:04

Outoa, kyllä mä olevinaan ihan normaalisti sen lainasin. :riips:
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Emilia » La 27 Loka 2012 16:51

Lumikki75 kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Pitäisi kohta alkaa laittautua ja duunailla fetasalaattia kaverien häänyyttäreille. On taas sellanen olo, et mieluummin jäisin kotiin mutta ehkä sen verran jaksan käydä kääntymässä.

Jep. Kummallista ja tavallaan rasittavaakin.

Naimisiinmeno on hoidettu jo aikaisemmin kesällä, joten nää on nyt vaan oikeastaan nyyttärit, joissa samalla skoolataan naimisiinmenolle. Jos ei olisi noin hyvistä ystävistä kyse, jättäisin väliin. :hullu:
Emilia

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 27 Loka 2012 18:14

Mikko Alatalo kirjoitti:
Matti ja Teppo kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Outoa, kyllä mä olevinaan ihan normaalisti sen lainasin. :riips:

Voihan näihin tietty ite säätää mitä vaan :keijo:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 27 Loka 2012 18:15

Tauski kirjoitti:
Mikko Alatalo kirjoitti:
Matti ja Teppo kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Outoa, kyllä mä olevinaan ihan normaalisti sen lainasin. :riips:

Voihan näihin tietty ite säätää mitä vaan :keijo:

Oonpas mää päässyt hyvään seuraan. :O: :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Su 28 Loka 2012 10:04

Hyvää huomenta forde!
Muistakaa kaikin vaihtaa aika kelloihinne. :tilt:
Oli ihana herätä tänä aamuna, siirtää kelloa ja jatkaa vielä hetki nukkumista.

Tänään mulla on työpäivä ja toivon, että muutkin on muistanu kellon siirron, eikä oo tuntia liian aikasin töissä. :keijo:
Toivon, että mulla olis vapaapäivä, mutta seuraava vapaa taitaa olla ens lauantaina.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 28 Loka 2012 12:11

Hyvää huomenta. :tilt:

En ois muistanutkaan kellojen siirtoa, jos et olisi maininnut skray. Tosin kaikki laitteet on näemmä päivittäneet itse itsensä ja seinä- tai rannekelloja meillä ei olekaan.

Tässä hiljakseen herättelen itseäni teemukin ääressä ja laitoin ekat tiskit pesuveteen lillumaan. Niitä on taas kertynyt, kotitonttu on paha tonttu, eikä tee hommiaan. :nirppa:
Tiskauksen lomassa ajattelin syödä aamupalan ja päivällä kipaisen pyörähtämässä vaaliuurnalla, kun sain ehdokkaankin kerran viimein päätettyä. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Su 28 Loka 2012 13:16

Huomenta!

Heräsin, katsoin kelloa ja totesin sen olevan kaksitoista. Möngersin keittiöön, jossa totesin kellon olevan yksitoista. Hetken olin unenpöppöröissäni aivan täysin pihalla, ennen kuin tajusin, että siirsin eilen keittiön kellon oikeaan aikaan, mutta makkarin kellon unohdin. :virne:

Tänään olisi ohjelmassa äänestystä (mäkin sain eilen lopulta päätettyä ehdokkaani), pizzan tekoa, Skyrimiä ja yleistä haahuilua. Ehkä jossain välissä vähän töitäkin, jotta ei jää huomiselle niin hirveä urakka.

Ensiksi kuitenkin vielä kolmas kuppi kahvia. :)
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 28 Loka 2012 13:48

Mä näin viimeyönä ihan pöllöjä unia, että aamu oli aika jännä.

Oon meidän äidin luona ja mun veli perheineen on myös ja me nukuttiin kaikki samassa kamarissa :keijo:
(koska mä en pääse lattialta ylös :töktök: )

On tää kyllä kivaa, että meidän koko poppoo on koolla. Urpåilua, lapsia ja jutustelua. Ollaan juotu varmaan litra kahvia per aikuinen, naurettu 4-vuotiaan leikeille ja leikitty lapsilla. Tai koiralla. Pölhöllä koiralla, joka oli ihmeissään kun nukuin "sen paikalla" :keijo:

Pitäisi vielä tänään päästä kaupan kautta äänestämään ja kotiin :tilt:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 28 Loka 2012 14:35

Ajattelin, että odottelen Pomppista kotiin ja mentäisiin sitten yhdessä äänestämään.
Se sanoi, ettei ehkä ehdi kotiin ajoissa eikä muutenkaan tiedä, ketä äänestäisi. Kerroin paheksuvani tuollaista.
Ite löysin ja varmistuin ehdokkaasta tänään aamupalan aikana. Tein vielä Hesarin vaalikoneen, jossa tyyppi oli
ykkösmatch. :)

Ei mitään hajua, paljon kello on oikeasti mutta onneksi on sunnuntai niin ehtii hyvin opetella. Ja tarkistaa, mitkä
kellot on jo oikeassa ajassa....

Selailin äsken satunnaisia blogspotin blogeja ja osuin Mr. Smithin vanhaan blogiin (tai näin päättelin herran profiilitietojen perusteella). Kuinka hassua.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 03 Marras 2012 11:38

:huoh:
Takana hirveä yö. Jotain ihme unia ja puoliyötä pyörimistä. Uni ei edes katkennut missään vaiheessa, vaan jatkui heräämisestä huolimatta. Heräsin kuudelta, yritin nukkua lisää ja uni jatkui. Se oli vähän inhottava ja heräsin siitä aika pian. Valvoin pyöriessä kahdeksaan, jolloin nukahdin uudestaan ja nukuin puolitoistatuntia ihan kaikessa rauhassa. Mutta silti vähän pätkittäistä.
Unista seuraa aina se, että on ihan jäykkä ja kipeenä :epäilevä:

Join jo kahvin, eikä vaikuttanut oikein mitään.

Tästähän tulee oikein mielenkiintoinen viikonloppu :keijoei:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » La 03 Marras 2012 11:55

Huh, kylläpä nukutti rankan viikon jälkeen. Yöllä kaverit soitteli baariin, mutta käänsin vain kylkeä ja en jaksanut vastata. Tänään pitäisi saada paljon aikaan kämpillä. En ole viikkoon kerennyt siivota ja viime viikonloppuna oli kavereita viikonlopun mittaisella vierailulla, niin nekin sotkut on vielä siivoamatta. Ja lenkillä olisi tarkoitus käydä kunhan ensin sulattelen tässä vähän aamupalaani. Illalla kavereitten kanssa viini- ja juustoilta, jee :D .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 03 Marras 2012 14:41

Eilen kokeilin, kuinka monta fisua kannattaa kumota yhdessä illassa. Venähti vähän yönkin puolelle ja innostuin taas katsomaan Vancouverin olympialaisia YouTubesta. Naisten ampumahiihtoa ja jääkiekkoa. Neljältä aloitin vielä uuden tallenteen, torkahdin toviksi työhuoneen lattialle ja havahduin joskus kuuden maissa siirtymään ihan sänkyyn asti.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 10 Marras 2012 10:29

Herätys klo 7.30. Pääsin ylös ilman torkuttamista.

Nenäkannuilu, aamutee (tai oikeastaan lämmin hunajavesi :P ), nettailua, suihku, aamupala...graduakin olen ehtinyt jo edistää. :D

Tänään olisi ohjelmassa lähinnä häävieraana oloa. Toivottavasti tulee kivat häät. :hullu: Vaikka hääväsymys painaa jo. Tänä vuonna olen ollut häissä jo kahdesti aiemmin - vajaa 3 kk välein. Tai sitten ongelmana on lähinnä graduväsymys. Ei nyt vaan jaksaisi mitään juhlia.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » La 10 Marras 2012 12:23

Hauskoja häitä! Mä tykkään häistä, vaikka tänä kesänä ja syksynä meinasikin tulla väsymystä niiden kanssa (viidet).
Nyt on saatu tuttavia sellasella prosentilla naimisiin, että ensi kesälle odotettavissa tod. näk. vähemmän. :)

Heräilin puoli kympin aikoihin ja tähän mennessä olen lukenut Hesarin ja syönyt puolikkaan aamupalan. Tai ainakin se
tuntuu vain puolikkaalta, koska on vielä nälkä. Pitää syödä lisää. :D Ei kiire mihinkään, ihanaa.
Emilia

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 12 Marras 2012 12:20

Sunnuntain Hesari sai mut itkemään. :hullu:

Ensin oli juttua aivohalvauspotilaasta, jolta kerta toisen jälkeen evättiin tukia, korvauksia ja kuntoutusta. Sitten oli mielipidekirjoitus, jossa mies kertoi saaneensa terveyskeskuksen ajanvarauksessa ajan sijasta naurun päin naamaa, kun valitti kylkikipuja. Kipu osoittautui lopulta keuhkosyöväksi ja asianmukaiseen hoitoon mies pääsi noin puoli vuotta myöhässä. Ihmiset-palstalla oli tosi herttainen naimisiinmenoilmoitus ja viereisellä sivulla sulhasen kuolinilmoitus.

Vähän liikaa sunnuntaiaamulle.

En tiedä, mihin tän olisi laittanu mutta jotenkin sopi tähän ketjuun parhaiten, vaikkei olekaan enää viikonloppu. Ahdistaa vieläkin noi jutut. :hullu:
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » La 24 Marras 2012 11:56

Vapaa lauantai. :sydän:

Eilen oltiin naapurilla kyläjuhlissa. Oli kyllä todella mukavaa ja mahtava nähdä naapureita ja alkaa opettelemaan nimiä. Niitä on monta. :keijo:
Huippua, kun juhlat oli jo perjantai-iltana, niin on nyt vielä koko viikonloppu edessä.

Huomenna pitäis töihin illaks, joten vielä on vaikka kuinka paljon vapaata aikaa ja voin tehdä mitä huvittaa. Ihanaa. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa