Kun mieli on väsynyt, niin pitää rasittaa kehoa. Rasitin kehoani pelin jälkeen neljällä
tummalla tsekkiläisellä Rebelillä Prahan terassilla. Siinä mielikin vertyi, tana.

Kuolo kirjoitti:Fantsu kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Miten muuten hautajaisissa ollaan jos kirkossa on paha olla?
Nyt meni ihan ohi. Siis mitä tarkoitetaan?
Ööh. Siis että jos tahtoo osallistua omeisensa hautaan laskemiseen, mutta ei voi sietää sitä uskonnollisen hapatuksen osuutta ko. toimituksessa. Onks tää nyt jotenkin ihmeellistä vai?
theia kirjoitti:Mun mielestä oli vaan järjettömän epäkohteliasta äidinisänisän hautajaisissa, kun siellä oli Jehovia, jotka ei suostuneet nousemaan kun niin oli. Ei siis omaa isäänsä suostunut kunnoittmaan, "kun se ei heidän uskoon kuulu".

Galileo kirjoitti:Eikös jenkkien tyyli ole olla überkohtelias seurassa ja wonderfull, mutta kun hiukan silmä välttää niin jo heilahtaa metrinen puukko selkään?

Tulee olemaan vaikeaa, kun pitää vähentää fordeilua huomattavasti. En toki ole forde-addikti...
LazyBastard kirjoitti:Toisaalta he sitten ihmettelivät sitä, kuinka Suomessa ei usein pääse mielenterveyspalveluiden piirin jos omaa samaan aikaan päihdeongelman.
en kai ole tarpeeksi pahassa jamassa (vielä ainakaan). Paniikkihäiriö tai joku vastaava on riesana, en ees tiiä kun en oo alan asiantuntija muuten ku omalta kohalta. Tuli siis kieltävä vastaus, vastaanotoille on kolmen kuukauden jonot, mutten pääse edes jonoon. Plus että taidan olla masentunut, nyt kun lääkitys alkaa vaikuttaa siihen panikointiin, huomaan etten jaksa tehdä mitään. Ja ajattelen ihan samalla tavalla, kuin ennen lääkitystä, ainut ero on etten koko ajan ole ylikierroksilla ja tunteet ei seilaa laidasta laitaan niin voimakkaasti. Ois kiva tietää, miks.
Mutta kun ei minun elämässä kauheesti muutakaan tapahu ja tuntuu tyhmälle vaan pyöriä täällä lukemassa muitten kirjotuksia. Anteeks 
Parsa.
Kesä.
Parsaa kotona kesällä. 
Ensi viikkokin on samaa rataa - ei pitänyt olla mitään ohjelmaa, mutta ehkä perjantaina ehdin toimistolle, muuten menee reissussa koko aika. Ja typerä osa? Mä jopa tykkään työstäni. 
Hi home, hi!!!! \o/

Ja nyt ois semmonen projekti menossa, mistä ei kertakaikkisesti voi kieltäytyä. Toista tilaisuutta en elämäni aikana saa! Tämä olisi erittäin tärkeä homma urani kannalta ja suhteiden toivossa.
Minulla on ollut aina kaksi paikkaa.
Enkä ikinä ole edes tarvinnut ruveta työpaikkaa oikein etsimällä etsimään. Unelmapaikkaankin kyselin vain huvikseni.
Tämä ei voi kyllä jatkua montaa vuotta. Pää alkaa tuntumaan jo vallan täydeltä.Nugat kirjoitti:En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät saa kesätöitä.Minulla on ollut aina kaksi paikkaa.
Enkä ikinä ole edes tarvinnut ruveta työpaikkaa oikein etsimällä etsimään. Unelmapaikkaankin kyselin vain huvikseni.
![]()

Selkäkipu on joskus jotain aivan uskomatonta. 

Kiva ex tempore -juttu, tuntui kuin olisi

Viisauden Lähde kirjoitti:Plus että taidan olla masentunut, nyt kun lääkitys alkaa vaikuttaa siihen panikointiin, huomaan etten jaksa tehdä mitään.

En oikein edes tiedä, että mitä tälle tekisi, itkeminenkin alkaa vähitellen kyllästyttää. Ketut.Purple kirjoitti:Viisauden Lähde kirjoitti:Plus että taidan olla masentunut, nyt kun lääkitys alkaa vaikuttaa siihen panikointiin, huomaan etten jaksa tehdä mitään.
Tarkoititko että olet fyysisesti vai henkisesti väsyksissä? Tuli nimittäin mieleen, että fyysinen väsymys voi johtua lääkityksestä. Kaverilla paniikkihäiriöön määrätyt lääkkeet toimivat hyvin, mutta sivuoireena on juurikin väsymys. Varsinkin lääkityksen alkuvaiheessa sanoi ettei mikään uni tuntunut olevan riittävästi, töitten jälkeen oli otettava torkut ja hetken hereilläolon jälkeen sai mennä jo yöunille, silti aamullakin väsytti.
Jospa se ois sitten niitä lääkkeen sivuoireita, vaikka lääkäri arveli että jotain masennusoireitakin on.
Elämä ei voisi olla kivempaa. Kerrankin on sellainen olo, että tietää pärjäävänsä itsekseen, voivansa tehdä mitä huvittaa ja voi ihan hyvällä omatunnolla vain nauttia olostaan. Voi vitsit.
Ja tottahan tuo puhui. Hetken kun silmäili kaupungilla kulkevaa massaa, niin sieltähän erottui vallan kauniita yksilöitä. Bussissa aivan erityisen suloinen. uih.
Yleensä sitä myös odottaa viikonloppua, koska silloin ei tarvii olla töissä, mutta nyt odotti sitä, kun ajatteli jotain kivaa tapahtuvan. Olen edelleen toiveikas, huomenna on kaverin tuparit ja keksittiin sille törkyhyviä lahjoja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa