Monta viikkoa on tuntunu siltä, että väsyttää koko ajan. Ei auta lyhyet tai pitkät yöunet, kaikkea on kokeiltu..
Lisäks viime yön aikana tuli kurkku kipeeks. Ai.

Suvi kirjoitti:puolikarkea kirjoitti:Hei mites ois Tohtori Tolosen Berberin?
Joo, olen 8-vuotias ja kuolen nauruun tuon tuotteen nimen takia.
Minä myös.![]()

Kibaya kirjoitti:Mä annan hermoratatutkimusta varten jo nyt ison![]()
yhdistelmän.
Ja jos ajatus neuloista tai muista piikeistä kammottaa, niin pyydä hyvissä ajoin etukäteen joku rauhoittava.
Enkä suosittele suunnittelemaan heti sen perään mitään ihmiskontaktia vaativaa, ärrä- ja kirosanatulvien uhka on konkreettinen.
Mua ei hermoratatutkita enää ikinä. Mistään. Jos ei selviä muuten, niin saa luvan jäädä selviämättä![]()
Tai sitten saan olla nukutuksessa tai hirveässä kännissä.

Kyllä, mulle se oli kauheampaa kuin synnytys. Oikeasti. Selvisin kuitenkin siitäkin.
Kerkesinhän olla melkein kaksi viikkoa melkein terveenä. 
shaana kirjoitti:Pakko narista ihan vähän.
Parin päivän muikkumyynnin jälkeen toinen polvi on ihan sökö. En meinannut päästä kyykystä ylös, pakottaa ja tuntuu ku polvi ois kokoajan vääntyneenä johki.![]()
Palautukoon ens yön aikana, ettei mun suunnittelemat viikon urheiluaktiviteetit mene reisilleen.Muuten mä suutun ja mustaksi muutun! Nii kerta.
Keskiviikkona otin lisäksi pientä osumaa vankilasääntö-koriksessa, ja nyt on polven sisäsyrjä turvoksissakin.
Polvi saa levätä rankasta rasituksesta viikonlopun, mutta töissä olen ja meinaan uimaan AINAKIN mennä.
Olihan se inhan tuntuista. Vähän kuin olisi sähköpaimenesta pitänyt kiinni. Tai auton ovesta saa joskus sellaisia tällejä. Mä inhoan niitä
Piikit eivät tuntuneet pistettäessä missään, mutta kun tutkittavaa lihasta piti käyttää, niin kalvoi ällösti. Se oli pahempaa kuin se pieni nipistävä kipu sähköiskusta. Käden hervoton säpsähtely oli suorastaan huvittavaa
Lekuri oli älyttömän kiva ja hauska
Paitsi että puhui paljon lääkärijargonia, aivan kuin mä tietäisin mistään hermoista yhtään mitään.

Kibaya kirjoitti:Lääkäri sanoi viime viikolla "kyllä se sieltä joskus kuivuu". Kysyin, että tapahtuuko se silloin kun mussa pihisee vielä henki.
Ei vastannut.

) ja keskiviikosta asti on silmissä sumentunut ja pyörryttänyt. Ajattelin, että nyt on se keuhkokuume sitten kun rintakehääkin puristaa ja vaikea hengittää, mutta ei lääkärissä mitään löydetty. Tulehdusarvot olivat niin kuin pitikin. Vähän kuului keuhkoista rohinaa, mutta ihmettelivät vain sitä, kun mulla ei ole kuumetta (mulla on hyvin harvoin kuumetta) eikä räkää tursua mistään. Mutta olo on silti ollut kurja. No, antoi lääkäri mulle yskänlääkereseptin (ei mulla mitään yskää ole).
Antoi ilmeisesti sen takia, että lima alkaisi lohkeamaan keuhkoista, mutta ainoa mitä se teki oli että mua nyt närästää. 
Tarttis olla taju kunnolla veks, että osaisin vain olla. Mut enhän mä tälle mitään mahda.
Tänään on kyllä parempi olo kuin eilen, käski kuitenkin huilata vielä huomisen kotona.
Ja nenästäkin vain vasen sierain on tukossa, ei edes juurikaan räkää vaan lähinnä vettä valuu 

Pascal Lemoix kirjoitti:Mullakin tuli yhtenä päivänä ihan vesimäistä räkätippaa nenästä.

Emilia kirjoitti:Varuiksi kävin kuitenkin apteekissa nokosilla.

.

Onneksi nukkuminen auttoi, mutta 4 päivää meni sängyn ja sohvan pohjalla aivan täysin. Sohvalla tuli nukuttua öitäkin, kun makuuasento aiheutti heti kauhean kurkun kutituksen yskänpuuskineen.
Sohva ei ole kaikkein ergonomisin paikka elää. Onneksi torstaina saa taas fysioterapiaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa