Oli kivaa, mutta jösses, että oonkin jumissa. Olen pitkään miettinyt, että välillä on tosi hankala hengittää. Ja miettinyt, että onpa mun rintalastani alkanut rutisemaan kummasti. Olen sitten hakenut sitä yläselän liikkuvuutta vääntämällä väkisin rintalastaani. Tai näin olettaisin.

Sain pari erilaista kyljenvenytysliikettä, pari yläselän kiertoliikettä, yhden yläselän taivutusliikkeen, ja pari niskaliikettä, joista toinen kai kehittää liikkuvuutta (tai rentouttaa tai jotain) ja toinen vahvistaa syviä niskalihaksia. Näitä kaikkia pitäisi nyt tehdä kerran päivässä, paitsi yhtä kylkivenytystä ja yhtä kiertoliikettä kolme kertaa päivässä. Fysio lupasi vaikutuksia kolmessa viikossa. Aion jumpata niitä nyt 30 päivän ajan papukaijamerkkikalenterin motivoimana. Ihan hyvältä nuo tuntuvat, mitä nyt vähän väkinäisiltä, mutta kyllä mä koen niistä välittömiäkin vaikutuksia. Seison jumpan jälkeen suoremmassa noin minuutin ajan.

Toivoisin saavani näistä tosiaan sitä liikkuvuutta yläselkään ja kylkiin, ja jos sitä kautta saisin tuon kroonisesti jumissa olevan pitkän selkälihakseni aukeamaan, niin olisin ikionnellinen. Laulaminenkin varmaan tuntuisi kivalta pitkästä aikaa.
Hierojallekin voisi varata ajan.

Lyyralle ja theialle.
Sen täytyy olla hyvä tuote, kun se mainos tulee niin saatanan monta kertaa päivässä.
Vaikka makasinkin sängyllä (ilman tyynyä tietysti), mutta patjan on sentään turhankin kova, joten ajaa varmaan melkein saman asian. Samalla voi kipeyttää käsivartensa pitelemällä kirjaa ylhäällä, jotta voi lukea. 
Pitää kai oikeasti nyt varata sitä aikaa YTHS:ltä ja käydä näyttämässä tätä.

touhua.