6kk sairaslomaa
Eipä siinä sitten nii mittää.

Ihan perusflunssa, mutta ilman kuumetta. Nyt pahin nuha alkaa mennä ohi, mutta tilalle on tullut äänen lähteminen.
Oli melkoisen hienoa, kun työpäivän puolessa välissä ääni oli jo pientä piipitystä. 
damn kirjoitti:En ole ollut töissä kahteen päivään. Joko se johtuu tästä flunssasta, joka minulla on ollut vaikka ties kuinka kauan, tai sitten mä olen henkisesti niin hajalla, että se alkaa näkyä fyysisessä jaksamisessa. Ei ole mitenkään super kipeä olo, mutta ihan tajuttoman väsynyt ja ei kyllä mitään jaksa tehdä ja heikottaa. Olen nukkunut kolme päivää. Vituttaa tämä olo.
Mulla oli tuollainen flunssa alkutalvesta, narisinkin siitä täällä. Ikinä ei ole flunssa vetänyt noin väsyneeksi. Nukuin varmasti 20 tuntia vuorokaudesta. Toivottavasti se on sitä, kyllä se siitä jossain vaiheessa helpottaa
Jos henkisesti hajottaa, niin koitapa jutella työterveyden kanssa ja katso, mihin se johtaa. Ehkä tässä on tauon paikka.
Ei musta löydy mitään vikaa. Siis noihin tuntohäiriöihin. Kai se on hyväksyttävä, että päässä se vika on. Mulla kuitenkin nuo tuntohäiriöt alkoi siinä samalla, kun jouduin työuupumuksen takia saikulle. Päässä on kuitenkin näennäisen hyvä olo
En tiedä, mihin suuntaan lähtisin tästä. Mua alkaa tympiä tämä oikeanlaisen avun etsiminen. Rahaa ja aikaa palaa, mutta tuloksena on pyöreä nolla. Tai soikea.
Oli kuumetta eilen ja hieman lämpöä aamulla.
Aurora B. kirjoitti:damn kirjoitti:En ole ollut töissä kahteen päivään. Joko se johtuu tästä flunssasta, joka minulla on ollut vaikka ties kuinka kauan, tai sitten mä olen henkisesti niin hajalla, että se alkaa näkyä fyysisessä jaksamisessa. Ei ole mitenkään super kipeä olo, mutta ihan tajuttoman väsynyt ja ei kyllä mitään jaksa tehdä ja heikottaa. Olen nukkunut kolme päivää. Vituttaa tämä olo.Mulla oli tuollainen flunssa alkutalvesta, narisinkin siitä täällä. Ikinä ei ole flunssa vetänyt noin väsyneeksi. Nukuin varmasti 20 tuntia vuorokaudesta. Toivottavasti se on sitä, kyllä se siitä jossain vaiheessa helpottaa
Jos henkisesti hajottaa, niin koitapa jutella työterveyden kanssa ja katso, mihin se johtaa. Ehkä tässä on tauon paikka.
Pvi kirjoitti:Millaisia ne tuntohäiriöt on? Onko ne ihossa vai koko ruumiinosassa?
Aina kun pohdin asiaa ääneen, joku ehdottaa jotain uutta hoitoa. Vaihtoehtoja olisi jo kymmeniä. Jotain haluaisin kyllä tehtävän, vaikkei tämä mitenkään enää invalidisoi tai vaikeuta elämää, eikä pahemmin enää edes häiritse.
ja
.
). Yksi, mitä voisit ehkä yrittää, on päättää, että opinnäytetyön ei tarvitse olla täydellinen. Teet tasan sen verran, mitä vaaditaan, etkä yhtään enempää. Loppujen lopuksi sitä sun lopputyötäsi ei luultavasti tule koskaan lukemaan/näkemään kukaan muu kuin sinä, ohjaajasi ja asiakkaasi.

Lyyra kirjoitti: Yksi, mitä voisit ehkä yrittää, on päättää, että opinnäytetyön ei tarvitse olla täydellinen. Teet tasan sen verran, mitä vaaditaan, etkä yhtään enempää. Loppujen lopuksi sitä sun lopputyötäsi ei luultavasti tule koskaan lukemaan/näkemään kukaan muu kuin sinä, ohjaajasi ja asiakkaasi.
damn kirjoitti:Vaikka turhauttavaa toki on se, että työttömiksi tässä valmistutaan, ei mun ammattinimikkeellä tee mitään. Kukaan ei edes tiedä mikä on tekstiilimuotoilija. Kahden kuukauden päästä koko koulun pitäisi olla käytynä. Tuntuu niin kaukaiselta. Ja mahdottomalta.
Mutta sullahan on kuitenkin työharjoittelupaikka, ehkä se tarkoittaa, että alalta on kuitenkin jotain töitä löydettävissä. Pitää vaan jaksaa uskoa mahdollisuuksiinsa, mikä ei tokikaan ole helppoa. Mutta tsemppiä. 
Pvi kirjoitti:kuinka selvitä istumisen kanssa.

Ja oon täysin kyllästynyt tähän sohvalla lojumiseen ja ja ja.. 

Kaamea flunssa. Miksei tämä jo mene ohi? 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa