Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja pampula » Su 27 Huhti 2008 15:00

En tajua itteäni :friikki: Ekaksi voivottelen, kun en ole saanut kotona mitään aikaiseksi. No nyt on 2/3 pensasaidasta leikattu, keitiö siistimpi ja toinen koneellinen pyykkiä pyörimässä. Ja nyt tajusin, että kaikki tuo aika olikin sitten suoraan pois koulutehtävien tekemisestä. :| Mitä tästä opin? Työ ei hemmetti soikoon edelleenkään lopu tekemällä. Ei ainakaan, jos on tuossa koulussa...
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja theia » Su 27 Huhti 2008 15:33

huooh. viikonloppu alkaa olla aika finito, onneks! enää kolme yötä vappuun! tää on melkein ihan säälittävää, miten paljon odotan koko vappua... plaah.

bileet eilen meni hyvin, oli muksaa vaikka istuttiinkin ns. oman porukan kesken parvekkeella (siis kun oli viiskymppiset, ja kaksvitosten toinen osapuoli oli tuntematon), eikä oikein otettu kontaktia niihin muihin.

huomenna kaverille muuttoavuks, ja aamulla pitäis soittaa lippuja... iiksss!
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja pampula » Su 27 Huhti 2008 16:08

Wuhuu! Katsoin juuri lukkarit ja meillä alkaa huomenna koulu vasta kahdeltatoista! Historiallista! Miten onnelliseksi tulinkaan tuosta. Oikeesti. Yleensä joudun heräämään arkena kuuden jälkeen, jotta ehdin kouluun. Vaan ei huomenna. Ja olen niin innoissani tästä paikastakin. Ihq. Olen floodannut kohta paikan tukkoon, olen vain niin täpinöissäni!

:pomppuhymy:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja tiril » Su 27 Huhti 2008 16:41

theia kirjoitti:enää kolme yötä vappuun! tää on melkein ihan säälittävää, miten paljon odotan koko vappua... plaah.

Miekin oon odottanut vappua kohta kaksi viikkoa :friikki: Annan kuitenkin itselleni luvan siihen, koska miulla ei oo ollut suunnilleen ikinä mitään tekemistä vappuna, ja nyt ois vaikka mitä äksöniä.

Oon kyllä niin iloinen että pääsee taas fordeilemaan! Ehkä voisin täällä yrittää olla vähän aktiivisempi kuin mitä olin Wanhan Forden loppuaikoina. Aikaa fordeilulle pitäis olla ihan kiitettävästi kun ei enää ole kuin muutama päivä kunnon opiskelua :D
tiril

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 27 Huhti 2008 16:45

Osaakohan täti nyt käyttää tätä. :raps:
Systeemi on ainakin helpompi ku stagen puolella. :virne:

Mie halusin vaan tulla kertomaan, että ikävä on ollut teitä ja että on kivaa, kun on tämä paikka! :hymyhali:

Mie yritin avatarta lisäillä, mutta se on liian iso. Täytyy yrittää leikkiä kuvalla, kun saan oman koneen takaisin. Ku haluaisin mun Kamut-kuvan, joka oli siellä vanhankin forden puolella heti alusta asti mukana. :keijo:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 27 Huhti 2008 17:01

theia kirjoitti:enää kolme yötä vappuun!

Vappua odotetaan innolla täälläkin suunnalla, saatiin
tänään kavereitten kanssa sovittua tekemistä aatolle
ja vapunpäivälle ja kamujen innostus oli tarttuvaa
laatua Kuva

Rupesin tuossa miettimään että miksi viime vapusta
tulee jotenkin oudot fiilikset. Sitten muistin, että irti-
sanoin itseni maailman ehkä kauheimmasta työpaikasta
vapunaattona vuosi sitten. Oli aika erikoista viettää
työväen juhlaa työttömänä. Oma valintahan se oli ja
täysin oikea, ilman sitä ratkaisua en olisi nyt nykyi-
sessä työpaikassa Kuva

Tämän päivän olen viettänyt suurimmaksi osaksi
askarrellessa valokuvakansiota viime vuoden asun-
toremontista. Ensin järjestelin n. 250 valokuvaa
aikajärjestykseen ja sen jälkeen alkoi armoton lii-
mailu kansioon. Aika nopeasti aika kultaa muistot,
en enää muistanut että millaisen prässin läpi me
Avokin kanssa mentiin viime kesänä, huh.

Vielä tänään pitäisi vääntää jauhelihapihvejä (niitä
sirkuskeksin näköisiä!) ja käydä lenkillä. Sunnuntait
on ihania!

Muoks Lisään vielä sen verran, että Skraylla
on ihan paras ava Kuva
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja skray » Su 27 Huhti 2008 17:30

Pitäähän sitä jonkunlainen ava olla itse kullakin ja en vielä löytäny mitään parempaa (kaikki oli liian isoja). :D

Voinen ilmoitella lisäksi, että tää uus forde on kiva. Ja täällä luultavasti tulee viihtymään taas vähä liiankin hyvin.
Ihanaa. :pomppuhymy:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja friikkis » Su 27 Huhti 2008 17:32

Ooh, pitäiskö munkin ottaa loparit vapun aattona? Alkaa nimittäin tuo pulju ottaa sen verran päähän, että ei siellä kauaa enää jaksa ottaa. Ja vappuna vielä yövuoro. Työn orjat sorron yöstä nouskaa, juu-u.

Olen kärsinyt koko päivän huonosta omastatunnosta. Ulkona on kiva ilma, mutta ei nappaisi yhtään lähteä reippailemaan. Ok, fillarointi olisi kivaa, mutta etupyörä on nähtävästi itsekseen vääntynyt viime baarireissun aikana. Hmm. Jos sitä pimeän tulle kömpisi taas leikkimään uuden kameran kanssa, täytyyhän sitä nyt kuitenkin harrastuksista pitää kiinni. Jotenkin orpo olo, kun autokaan ei ole maisemissa. Joutui poloinen hinaajan kyytiin perjantaina, ja juuri kun olin ehtinyt kerskailla ettei tuo kosla ole vielä koskaan jättänyt tielle. Sellaisia ne ranskikset on.
Viimeksi muokannut friikkis päivämäärä Su 27 Huhti 2008 17:33, muokattu yhteensä 1 kerran
friikkis

ViestiKirjoittaja Maija » Su 27 Huhti 2008 17:32

Minäkin odotan innolla vappua, kun vietän sitä ihan ulkomailla, Tursussa. :pepsodent:

Vain kolme koulupäivää, sitten saa jälleen vaihtaa vapaalle! :pomppuhymy:

Kivvaa.
Maija

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 27 Huhti 2008 17:54

Minen muuten ollenkaan odota vappua, kun ei nää hurrit osaa juhlia sitä ollenkaan. :huoh:
Mulla onkin tapana sanoa, että ruotsalaisten kanssa menee hyvä viina hukkaan; ei ne vaan osaa. :mrgreen:

Ruotsalaiset. :roll:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 27 Huhti 2008 17:56

Löysin sentään kuvan itselleni. En samaa kuvaa, mutta sentään on Armas Paskiainen takaisin bisneksessä! :lol:

Jotenkin tajuaa, että ihan pirun tottunut sitä oli Fordeen. Nyt katse harhailee, kun yrittää päätellä, missä on uusia viestejä ja koska mikin on kirjoitettu.

--

Pihakeinu otettiin ulkoiseen käyttöön. Istuin siinä ja ajattelin, että kyllä kelpaisi lukea Soundia tässä. No, hain Soundin siihen ja luin ;) Ihan tuli viime kesä mieleen, kun Pohjantähteä luin. Ja kesä 2005, kun selailin Yleisurheilun MM-kisojen ennakkoliitettä ja kesä 2006, kun luin Sarkiaa.

Kesä, keinu ja lukeminen :sydän:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Huhti 2008 21:38

Määki hokasin just tännään, että torstaina on vappu ja vapaapäivä. :pomppuhymy:
Tosin helatorstainakin olisi ollut kiva pitää vapaata...

Simaa! Litratolkulla simaa! :pomppuhymy:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » Su 27 Huhti 2008 21:42

:pomppuhymy:
toi on kyllä paras hyniö aikoihin . Moi oon iloinen :pomppuhymy:
Nyt on kait sunnuntai ja viikko pitäs vielä rymytä. En tosin aijo viettää aikaani pilettäen, vaan mäessä. Uskomattoman hienot mäet, vaikka on side rikki ja liian paksut byysat, mahtavaa. Tämmösiä kelejä ja mäkiä en ole tainnu samaan aikaan nähdä koskaan.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » Su 27 Huhti 2008 22:59

huomenna meen kaverin muuttoavuks, joka on varmaan ihan muksaa. en oo pahemmin muuttoja tehnyt, aattelin että saan varmaan ihan hyvää liikuntaa samalla.

Pitäis ottaa itteään niskasta kiinni ja alkaa parantaa kuntoa, kun nykyisellään oon ihan rapakunnossa :( miten sais ittestään irti?
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 27 Huhti 2008 23:56

Minuu vätystää!

Oon ollu koko päivän raksalla sahaamassa harkkoja. Nyt on kyl tyytyväinen olo kun on tehny päivän pihalla hommia ja pääkin sai vähän väriä. Ja oonhan mie tän fooruminkin suhteen saanu taas säädettyä joitain asioita. Paljon ois vielä säädettävää kyllä, mut eip tässä mitään kiirettä ole.

Kannattaa muuten sit aika paljon kaikenlaisista ongelmista sun muista ilmotella privalla. Sillon miun on helpompi käsitellä pyyntöjä kun ne on samassa lootassa, eikä viestiketjujen syövereissä.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja wooper » Ma 28 Huhti 2008 11:03

Pascal Lemoix kirjoitti:Löysin sentään kuvan itselleni. En samaa kuvaa, mutta sentään on Armas Paskiainen takaisin bisneksessä! :lol:

Onko se tämä kuva jota kaipaat? Kuva

Vai tää? Kuva

Wigginin aarrearkusta löytyy vaikka mitä. :D

Älkää kysykö miksi muistan sen osoitteen kaikkien näiden vuosien jälkeen. :mrgreen:
Viimeksi muokannut wooper päivämäärä Ma 28 Huhti 2008 11:16, muokattu yhteensä 1 kerran
wooper

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 28 Huhti 2008 11:11

Huomenta!

Oli Helsingin-reissun jäljiltä pienet univelat. Ja liskodisko tuli myös. Nyt yritän keksiä, miten pääsisin ultimate niskakivustani eroon. Ilman tyynyä koisiminen tappoi niskat.

Tapasin noin giljoona huippua tyyppiä tsadissa, parasta.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ma 28 Huhti 2008 11:21

wooper kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:Löysin sentään kuvan itselleni. En samaa kuvaa, mutta sentään on Armas Paskiainen takaisin bisneksessä! :lol:

Onko se tämä kuva jota kaipaat? Kuva

Vai tää? Kuva

Wigginin aarrearkusta löytyy vaikka mitä. :D

:mrgreen:

Nyt sieltä löytyy myös tämä:
Kuva
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Rulla » Ma 28 Huhti 2008 11:28

Wiggingin Kuva
Ja maailman parhaan perunasalaatin äiti! Kuva
Ei mulla muuta, kunhan on toistaiseksi *koputtaa puuta* hyvä maanantai. :pomppuhymy:
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja Alex » Ma 28 Huhti 2008 11:33

Typerä asunnonhaku.
Typerät viralliset paperit.
Typerä työ, joka vaatii huomattavaa vapaa-ajan uhraamista.
Typerä muisti, joka unohtelee tärkeitä asioita, joita olisi pitänyt hoitaa.

No, taas on kiireinen viikko polkaistu käyntiin. Whuppidoo Kuva
Kuva
Alex

ViestiKirjoittaja SirPet » Ma 28 Huhti 2008 11:36

Jaa että tämmöinen sitten. Ei tässä muuta vikaa liene kuin se että tää toimii :keijo:

Ehkäpä erään pankin asiakkaille pitäisi vinkata vastaavasta omatoimisuudesta :raps:
SirPet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 28 Huhti 2008 11:44

Ottaa päähän kun olen taas kipeänä. Ei huvittaisi, enkä hirveästi pystyisi tekemäänkään mitään.
Pitäisi lähteä käymään apteekissa, ja ajattelin myös käydä samalla postissa hakemassa yhden
paketin. Onneksi kumpikaan ei ole hirveän kaukana.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 28 Huhti 2008 11:46

Kiitos Wooperille ja Wigginille tarjouksista! :D

Mä taidan silti olla ainakin jonkin aikaa uudistusmielinen ja pitää tuon uuden. Mun mielestä sekin on aika kiva kuva ja kun tässä on monta vuotta vain pönötetty, niin pieni asennonvaihto on ihan hyvää liikuntaa. ;)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 28 Huhti 2008 11:54

Pascal Lemoix kirjoitti:Mä taidan silti olla ainakin jonkin aikaa uudistusmielinen ja pitää tuon uuden.

Uusi ava näyttää siltä, kuin Pascal ajaisi khuulina
motskaria tai muuta päristintä Kuva
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 28 Huhti 2008 12:01

Tiättekö mikä vika tässä paikassa on? Nyt ei taas tuu tehtyä töitä eikä paljon muutakaan kun koko ajan vaan päivittää näyttöä että joko taas ois joku jonku uuden viestin kirjoittanut.

Sunnuntain ja maanantain väliset yöt on aina kivoja. Illalla ei tuu väsy millään, kun viikonlopun aikana on taas onnistunut valvomaan aamuyöhön ja nukkumaan keskipäivään. Sitä venyy ympäri kämppää odottaen että edes vähän väsyttäis ja viitsis mennä sänkyyn. Sängyssä vielä lukee ja odottaa että haukottelis niin paljon, että viitsis panna kirjan pois. Eilen tämä hetki tuli noin kahden maissa. Valot pois ja unta.

Tai sitten ei. Uni ei tuukaan heti. Käännyn oikealle kyljelle. Yöpaita on kierossa, korvis painaa korvan ja tyynyn välissä, kaulakoru kiristää ja kissakin kehrää niin kovaa ettei pysty nukkumaan. Käännyn toiselle kyljelle. Peiton alla on kuuma, heitän peittoa pois ja tulee kylmä. Käännyn takas selälle. Kello huitelee jo varmaan puoli kolmea. Jossain vaiheessa uni tulee.

Mutta ei pitkään! Vartin yli viis kissa rapistelee hiekkalaatikolla, nousen tarkistamaan tilanteen. Nukahdan uudelleen, kunnes puoli kuusi kissa rapistelee hiekkalaatikolla, nousen tarkistamaan tilanteen. Nukahdan uudelleen, kunnes kuudelta kissa rapistelee ikkunalla ja tuolilla ja seinällä. Mutisen ja kiroan ja nukahdan uudelleen, kunnes puoli seitsemältä soi herätyskello.

Raikasta.
Purple

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa