Nauru-unia on ollut joskus aikaisemminkin.
Nauru-unia on ollut joskus aikaisemminkin.
Että tämähän kuvataan perkele ja mitähän tästä otetaan lähetykseen.
Omat toilailuni jäivät toivoakseni sen alle.

Muut saivat syödä pakkaamisen jälkeen rauhassa aamupalaa ja bussit odottivat pihassa. Yhtäkkiä minulle selvisi leiriohjelmasta, että kyseessä oli joku abikurssi.
Ihmettelin, miksi olin siellä, kun en ollut edes ohjaajana ja kirjoituksistakin on yli vuosi. Myöskään ikäiseni serkku ja hänen tyttöystävänsä eivät olleet leirillä ohjaajina.
Tapasin vielä pojan ja hän ei onneksi ollut kyseinen tyyppi.
Metron
) sisäänkäynnille oli jostain tullut osa Berliner Domia.

Spooky.
Näin eilen unta, että poikien ohi kävellessä ne vaan nauroi ja osoitteli mun reisiä, huuteli perään että mun reidet on ihan järjettömän isot ja rumat. 

Täysin absurdi uni sanon ma.
Olin ainaki kolmikymppinen ja
Kauhiaa!Shay kirjoitti:Mää näin unta, että olin tullu vanahaksi.Olin ainaki kolmikymppinen...

Dnd kirjoitti:Shay kirjoitti:Mää näin unta, että olin tullu vanahaksi.Olin ainaki kolmikymppinen...
Niin, kolmikymppinenhän onkin jo ikäloppu.

) Jossain vaiheessa sukulaiset lähtivät.
Kissojakin tuli vain koko ajan lisää ja kaikki näyttivät ihan samalta, etten
Siihen taisinkin herätä.
Viime yönä näin unen, jossa tapahtui vaikka mitä:
). Kun

Tähän en kiinnittänyt
) Kun olin päässyt ulos portista eli Hämeenlinnasta
,
Lopulta menimme koko seurue istumaan
Theia oli ainoa, joka kahlasi kaulaansa myöten vedessä. 

Onnittelen niitä, jotka jaksoivat lukea tämän kokonaan. 
).

) pöydälle, ja aloin pyrkiä ulos. Pihalle päästyäni mehiläiset hälvenivät jossain määrin tuuleen. (Tämä uni johtui varmaan siitä, että katsoin jokin aika sitten dokumentin tappajamehiläisistä.)

Suvi kirjoitti:Tähän asti olin kulkenut yksinäni. (Vieläkin lenkillä.) Kun olin päässyt ulos portista eli Hämeenlinnasta
,
huomasin että theia kävelee vieressäni. Seuraavaksi joukkoon liittyi shaana, ja joitain muita tyyppejä,
joista en ollut varma keitä ne olivat. Lisäksi mukana oli vielä pelokas pieni poika, jonka nimi oli Jonne.
Päättelin hänen nimestään, että pojan täytyi olla Jonne Aaron.Lopulta menimme koko seurue istumaan
lampeen joillekin lahoille lankuille.Theia oli ainoa, joka kahlasi kaulaansa myöten vedessä.
Joku vielä heitti theialle sytkärin, ja se tippui veteen. "Jonne Aaron" oli järkyttynyt tästä kaikesta, ja kun olimme
lähdössä pois (noin parin tunnin jälkeen), hän sanoi: "Mä soitan mun äidille, että se hakee mut pois huomenna."

Sitten olin
DarkSide kirjoitti:Viime yönä tapasin Aukun.
Painajainen!
Onneksi heräsin.

Harmillista sinänsä, mun unet on yleensä varsin viihdyttäviä 
Aurora B. kirjoitti:DarkSide kirjoitti:Viime yönä tapasin Aukun.
Painajainen!
Onneksi heräsin.
...Unesi tarkoittaa vain sitä, että sinun täytyy tulla seuraavaan miittiin ja paljastaa itsesi minulle. Vain niin pääset traumoistasi eroon

Kuolo kirjoitti:Aurora B. kirjoitti:DarkSide kirjoitti:Viime yönä tapasin Aukun.
Painajainen!
Onneksi heräsin.
...Unesi tarkoittaa vain sitä, että sinun täytyy tulla seuraavaan miittiin ja paljastaa itsesi minulle. Vain niin pääset traumoistasi eroon
Eli se itsensäpaljastelija, joka seuraavaa miittiä häiriköi, on sitten Darkkis

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa