. Viime aikoina on ollut ihan liikaa tekemistä ja liian vähän vapaa-aikaa. Asiaa ei auta ollenkaan se, etten saa öisin unta, joten kaikki vastoinkäymiset tuntuvat paljon pahemmilta kuin oikeasti ovatkaan. Sain äsken kunnon hermoromahduksen, kun ompelukoneesta katkesi neula kesken ompelun
. Itkin sitten hillittömästi ties kuinka kauan, kunnes sain itseni taas koottua kasaan. Pelolla odotan mitä tapahtuu huomenna, kun virallisessa tilaisuudessa esittelen kouluprojektiamme yleisölle. Siellä saattaa olla lehdistökin paikalla, niin pikkuisen hävettää, jos romahdan kesken kaiken.
Helppoa kuin heinäin teko.

sai päivään vähän jaksamista.
- kyltin Lyyralta 
Toivottavasti tunne kestää jonkin aikaa.

Emilia kirjoitti:Oon niin rakastunut, ettei siinä o mitään järkeä.![]()
Perhosmaha, kesken kiireisen aamun. Pelkästään siksi, että ajattelin häntä.
Tuollainen on kyllä ihanaa.
Varsinkin eilinen oli ihan karmea.
Surkea ja surullinen olo.
Töitä ei jaksaisi ja gradun kirjoitus tökkii. Haluaisi vain nukkua ja nukkua ja nukkua ja herätä sitten joskus, kun asiat ovat järjestyneet.
Tuntuu, että voimavarat ovat loppuunkulutetut.

). Välillä saa ajatella muutakin. 
(Yleensä teemme ne yhdessä.) Parempaa synttärilahjaa en voisi toivoakaan. Sohvalle röhnöttämään sudokun kanssa ja rauhallista oleilua. Juuri sitä olen kaivannut.
Että semmoset tunnelmat tällä kertaa...

marenkienkeli kirjoitti:Ja mulla on vielä pätkä kyseistä biisiä allekirjoituksena.
Shay.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa