Vanhaa duunia *fanfaarit* käytännössä kaksi päivää. Varsinaiset työt on jo tehty, joten nyt pitää vain vaivautua paikalle.

).
(Työmatka voisi tosin olla aika pitkä.
) No ei nyt kai, ihmeen hyvin on porukka meilläkin pysynyt. Muistellaan aina välillä aikoja kun arveltiin aina viikon lähtijää.Suvi kirjoitti:Onnea Yabballe valmistumisesta!![]()
(Työmatka voisi tosin olla aika pitkä.)

Annoin äänekkään vastalauseeni vielä kerran koko vuoden minua kyrpineeseen asiaan. Taisi olla jo viides kerta... Nyt työkaverit ovat omillaan - toivottavasti joku kehtaa sanoa jatkossakin mielipiteensä eikä vain istu sormi pyllyssä.Yabba kirjoitti:Jei! Mie oon nyt sitten virallisesti työtön tradenomi.

Lyyra kirjoitti:Älä huoli, lukiolaisetkin on ihan kakaroita vielä.
Onnea oppivelvollisuuden täyttämisestä.
Ja kiva nähdä! Missä oot piilotellu?

Lyyra kirjoitti:Älä huoli, lukiolaisetkin on ihan kakaroita vielä.
Päivätyön ohessa vaan pusketaan kursseja kasaan. Nostan hattua jokaiselle aikuisopiskelijalle!

) suuni kun ärsyttää, ja ollaankin käsitelty rassaavat asiat sen siliän tien, sillain ammattimaisesti ja aikuismaisesti.
Joissakin asioissa (=kaikessa) olen pikkutarkempi ja kirjaimellisempi kuin kollegani, ja itseänihän suuresti ärsyttää, jos hommat tehdään puolihutiloiden ja sitten saan itse selvittää sotkut.
No kuitenkin, entiset läheisimmät työkaverit ovat toisen kerroksen väkeä, enkä tiedä mitään mistään tärkeistä asioista kun en pääse kähisemään vanhan porukan kanssa. 
Asiakas kiitteli mun toimintaa ja saamaansa ystävällistä asiakaspalvelua - Sähköposti oli kiertänyt entisen työnantajan päällystöllä jonkun aikaa, ennen mulle saapumista - erityisen hauskaa mun mielestä oli se, että yksi pamppu oli lisännyt sähkäriin oman näkemyksensä, "positiivista palautetta, kannattaisiko hyödyntää..." hahhaa, erityisen lämmittävä lausahdus meikäläisenkin myyneen firman edustajalta. 

Maija kirjoitti:Parin vuoden varman olon jälkeen olen jälleen lähtöpisteessä: mitä ihmettä haluan elämältäni?

. Välivuosi on hyvää aikaa miettiä tulevaisuutta ja voithan sinä hakea sinne vaikka ensi vuonna uudestaan paremmalla onnella.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa