Ei kai mulla muuta. Paitsi se, että ajattelin ostaa jotain kuorintavoidejuttua.

No kumpiseonkumpiseon?? Ja keneen tullut? 

Mistä te ostitte omanne?marenkienkeli kirjoitti:Olen harkinnut vakavasti kuukupin ostoa. Vaikuttaa todella kätevältä ja rahallistakin säästöä tulisi paljon.Mistä te ostitte omanne?
irvikissa kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Olen harkinnut vakavasti kuukupin ostoa. Vaikuttaa todella kätevältä ja rahallistakin säästöä tulisi paljon.Mistä te ostitte omanne?
Divan ostin ekokaupasta, äskettäin ostamani vielä korkkaamattoman Luneten ostin tutunkauppana kestovaippafirmasta.![]()
Hyvän päätöksen olet tehnyt, tuskin tulet katumaan.

Rohkeasti vaan kupittelemaan, marenkienkeli!
Haluaisin selvittää, johtuuko tämä vastapuhjennut ailahtelevaisuuteni pillereistä. Ei mulla ole ennen näin pahoja mielialanvaihteluita ollut. Ja ne tuntuvat pahenevan koko ajan. Ja, öh, halunikin ovat kadonneet jo kuukausia sitten. Vai olenkohan mie sittenkin muuten vain stressaantunut? Sekään ei olisi mikään ihme.
En nimittäin noin muuten haluaisi missään tapauksessa lopettaa pillereiden syöntiä. Helpottavat elämää kovasti.
Onnea nyt kuitenkin näin vähän jälkikäteen.
Vanilla kirjoitti:Olen näköjään ollut ihan oikeassa Herkun suhteen - mietin todella pitkään, voisiko tällainen iloinen perhetapahtuma olla totta, vai kuvittelenko sen vain.
Tosin oon tainnu kuulla puskaradion kautta jotain jo aikasemmin
Onnea äideille. Nykyisille ja tuleville
Niin ja isille kans! 

Lisäksi ostin mustan (muovi)laukun, josta en ole varma, tykkäänkö
On se ihan kiva.
Onnea kaikille tuleville ja nykyisille maamoille.
Mun puolesta saatte höpöttää vauvoista ja vauva-arjesta ihan niiiiin paljon kuin haluatte.
Mua on jo pitkään vaivannut ne side määrät, mitä tulee käytettyä.
Jos vaipat ovat kaatopaikoilla ongelma, niin saman luulisi pätevän siteiden kanssa.

kaneli kirjoitti:Mä en tota kuukuppia oo vakavissani koskaan edes harkinnut. Oon taas ihan kauhee, mut mua jotenkin ällöttää se ja kaiken lisäksi sen desinfioiminen ja muu. Mulle on tamponeidenkin käyttö jo henkisesti (:virne:) vaikeaa, nii emmä vois kuvitellakaan alottavani kupittelua. Kuitenki se jumahtais mun sisään ikuisiksi ajoiksi tai jotain muuta kamalaa.
Niiet sori mä ja mun epäekologisuus.
kaneli kirjoitti:Kuitenki se jumahtais mun sisään ikuisiksi ajoiksi tai jotain muuta kamalaa.
Sori mut en voinu vastustaa kiusausta 
kaneli kirjoitti:Kuitenki se jumahtais mun sisään ikuisiksi ajoiksi tai jotain muuta kamalaa.
En vain kehdannut sanoa ääneen.
No vitsivitsi. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa