Onneksi tuli sentään edes jotain hyviä uutisia, ja nyt pidetään kyllä kaikki peukut pystyssä että keuhkoissa ei ole mitään kovin vakavaa.

Mutta kyllä mumman muisti jatkuvasti huononee. Ennen soitteli joka sunnuntai. Nyt todella harvakseltaan, jos silloinkaan. 

Kibaya kirjoitti:Tuu meidän kanssa irssiin!!![]()

Irkistä löytyy usein seuraa.L-S kirjoitti:What they said.Irkistä löytyy usein seuraa.
)
Taisin poistaa mircinkin jossain välissä...

Odotin bussia pysäkillä varmaan 20 min, vaikka olisin jo aikoja sitten siinä ajassa kävellyt kotiin. (Ja siis bussi ei ollut mitenkään myöhässä, noi aikataulut on vaan vähän hölmöt :p ) Olin pitkästä aikaa "kunnon" junpassa ja tuntuu että enää ei jalka nouse. Lisäksi on nälkäpoikkiväsy. Kohta kotiin ja suihkuun. 
Ja sitä mieletöntä fiilistä, kun on ensi kertaa kännissä... 

Itkettää, selvästi joku synnytystrauma kummittelee vieläkin mun mielessä. Oli pakko laittaa äänet pois tv:stä sen kohtauksen ajaksi. Emilia kirjoitti:Uh, katsoin eilen viimeisimmän Greyn anatomian jakson enkä saa sitä Aprilin keisarileikkausta pois mielestäni.Itkettää, selvästi joku synnytystrauma kummittelee vieläkin mun mielessä. Oli pakko laittaa äänet pois tv:stä sen kohtauksen ajaksi.
Huh, taidan vaan olla tähän aikaan kuukaudesta tosi herkillä, mut hyh. Kauhea ajatus, että itselle tai kenellekään oikealle ihmiselle kävisi samoin.
Kausi 12 jakso 24, jos joku tahtoo googlata, en pysty kirjoittamaankaan tähän sitä, mitä tapahtui.
Kuukautisillakin saattaa olla osuutta asiaan, mutta joka tapauksessa: itkin tänään töissä.
Onneksi kukaan ei ollut näkemässä. 
Suositus: vaihda työpaikkaa asap.
Olin jotenkin niin järkyttynyt, etten tullut ajatelleeksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa