Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » La 16 Syys 2017 12:50

Me reippaasti imuroitiin ja luututtiin talo ennen puolta päivää. Nyt lapsi nukkuu ja voisi tehdä jotain järkevää, mutta istun lattialla ja selaan nettiä. :töktök: Tyrnipensaat pitäisi tyhjentää, mutta ei toivoakaan, että ne olisivat ikinä kuivia ja märistä pensaista poimiminen on ihan pyllystä. Kurkkukin on kipeä niin ei voi lähteä harrastamaan taas liian pitkälle tauolle jäänyttä liikuntaa. :huoh: Tokihan voisi pyöräillä lähikauppaan hakemaan pastilleja - jotka katoavat alle tunnissa karkinhimoiseen suuhuni... :P
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 17 Syys 2017 11:11

Mä heräsin jo varmaan kahdeksan aikaan (ärsyttävää, koska nukahdin vasta joskus kahden aikoihin). Takaraivossa on kaikennäköistä kotihommaa mitä pitäisi tehdä (esim. kirjahyllyn ja vaatehuoneen siivoaminen, joita olen vaan lykännyt ja lykännyt), mutta ei nyt tekisi yhtään mieli nysvätä kotona kauniina syyspäivänä.

Tähän mennessä olen muun muassa saanut aikaiseksi: katselin Youtubea, kuuntelin Spotifyta, nousin ylös sängystä (ja siirryin sohvalle), laitoin tiskit likoamaan tiskiveteen, kuuntelin/kuuntelen radiota ja luin fordelta lukemattomat viestit. :keijo: Oon mä ollut jo näinkin tehokas tähän mennessä. :keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 17 Syys 2017 11:47

Ollaan tänä viikonloppuna oltu miesystävän kanssa ekaa kertaa yli vuorokausi putkeen yhdessä. :superhymy: Kivaa, kun ei ole ollut kiire mihinkään eikä lähdön tunnelmaa. Ollaan tehty asioita yhdessä ja yksilöinä.

Perjantai oli mielenkiintoinen, kun olin baarittelemassa miesystävän ja ex-kesäheilan kanssa. Kolmestaan. :tilt: Hyvin sujui ilta ja tapaamisen ekan 2 sekunnin jälkeen ei kyllä ollut mitään sen suuntaista ajatusta, että haluaisin ex-kesäheilan takaisin. En todellakaan halua. :virne: Mielenhäiriön ohi mentyä sitä olin hyvin sinut asian kanssa ja oli oikein kivaa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 08 Loka 2017 13:48

Olen tänään suurimman osan aamusta palellut. Katselin aamupäivällä olkkarissa sarjaa ja totesin että olen niin umpijäässä etten pysty. Hyppäsin takaisin peiton alle sänkyyn, sain molemmat kissat vielä päälle ja leffaa katsellessa hiljalleen lämpesin.
Nyt olen taas tässä olkkarissa vetänyt villasukkaa ja vilttiä päälle. Patterin lämpötilaakin olen vähän nostanut jos se auttaisi. En tykkää jos on liian kuuma, mutta mistä tämä palelu taas tuli? :epäilevä:
Miten paljon teetä voi vetää ja miten monet villasukat voi pukea päällekäin?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 14 Loka 2017 15:35

Ei ole enää aamu, mutta eikös tämä ketju nyt ole vähän viikonloppupäivienkin keskusteluohjelma? :keijo:

Pitkästä aikaa tiedossa rauhallinen viikonloppu, jolloin ei esimerkiksi tarvitse tehdä seitsemää tuntia töitä sunnuntaina, kuten olen pääsääntöisesti viime aikoina tehnyt. :keijo:
Toistaiseksi nyt lauantaina olen lähinnä lukenut laiskasti netistä juttuja, jotka olen kiireiden ohella missannut, ja kävin myös Hulluilla päivillä ostamassa valmista ruokaa tiskistä, jotta ei tarvitse tehdä tänään enää mitään. :keijo:

Seuraavaksi voisin tehdä joogaa, sitten juoda kahvit ja myöhemmin syödä ja juoda vähän viiniä ja istua sohvalla kynttilänvalossa (ja todennäköisesti katsoa jotain turhaa telkkarista). :pilvi:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » Su 29 Loka 2017 08:10

Talviajasta huomenta. Luulin heränneeni viideltä ja kirosin jo rakkaan lapseni, joka aloitti aamukonserton, vaikka oli mennyt normaalia myöhemmin nukkumaan. Puuroa keittäessä vilkaisin analogikelloa ja pienen tutkiskelun jälkeen tajusin, että tänään on sunnuntai ja talviaika on alkanut. Mitäs sitä nyt tekisi tällä ylimääräisellä tunnilla. Mies ainakin osaa nukkua kuin kelloja ei olisi siirrettykään...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 05 Marras 2017 12:34

Jos kirjoittelisi tännekin pitkästä aikaa. Tuntuu, että monta viikonloppua meni niin, että koko ajan oli "jotain", joko lauantaina tai sunnuntaina. Parhaimmillaan oli niin, että perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina oli jotain samana viikonloppuna. Pitkästä aikaa just nyt ei ole mitään pakollista menoa, ja tuntuu oudolta. :keijo: Ihan sellainen fiilis, että pitäisi olla tehokas. Pitäisi imuroida kämppä. (Kissat ovat ihania, mutta niistä tulee sotkua ihan heevetisti. Itse en tietenkään sotke... :P ).

Ensi viikko ja mulla alkaa loma. Mietin, että ottaisin lomalla tavoitteeksi siivota kaiken "turhan" pois, ja tekisin sen jatkossa säännöllisesti. Nyt kun näitä kuolinpesiä on tullut siivottua, en halua ettei kukaan vuosien päästä jälkeeni jäävä joudu siivoamaan esim. S-ryhmän bonustiedotetta vuodelta 2005. :P Siivouksen jälkeen voisin sitten lomalla palkita itseni vaikka kahvila-aamiaisella.

Tänään olisi täydellinen päivä möllöttää, katsoa leffaa tai lukea kirjaa. Etenkin yhden kirjan haluaisin lukea loppuun, mutta vasta sen imuroinnin jälkeen.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 03 Joulu 2017 12:23

Olin eilen työpaikan juhlissa, jotka eivät olleet kylläkään pikkujoulut, mutta toimittivat sellaistenkin virkaa, vaikka aihe oli toinen. :keijo: Jostain syystä päädyin hengaamaan paikalla yli aamuneljän. :bubbles: En muista koska olisin ollut missään niin myöhään. :keijo: : tähän munmo-hymiö, joka ei toimi:

Osittain ilta venyi tosin siksikin, että jossain vaiheessa tajusin, että olin ollut niin myöhään, etten kehdannut lähteä ilman, että olisin jäänyt siivoamaan paikkaa, ja jouduin lopulta itse ehdottamaan, että pitäiskö siivota nyt. :keijo: Mutta oli kyllä oikein mukavaa, kuunneltin lopulta vaan musiikkia ja tanssittiin.

Sinänsä ei ehkä kovin järkevä veto, että olen ollut viime aikoina varsinkin aamuisin hirveän väsynyt... mutta toisaalta juhlat piristivät. Krapulakaan ei ole kuitenkaan ihan mikään hirveä, lievähkö ehkä onkin. Tänään pitäisi kuitenkin jaksaa vielä tehdä yksi lyhyehkö työjuttu. :läps:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 25 Helmi 2018 12:23

Pitkästä aikaa täälläkin kirjoittamassa. Outo fiilis, kun haluaisin tehdä "jotain", vaikka mennä kahvilaan lukemaan. Voisiko sen saman energian vaikka kanavoida imurointiin? Jos nyt sen tekisin, niin sen jälkeen voisi tehdä vaikka mitä. Jätin eilen tahallaan ostamatta täksi päiväksi ruokaa, mutta nyt tajusin, että se oli virhe. :keijo:

Tähän mennessä olen vain kuunnellut radiota. Melkein vedin aamupäikkärit kun kissa tuli syliin nukkumaan, sillä silloin tietenkään ei voi oikein tehdä mitään kun kissa on sylissä. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 25 Helmi 2018 13:48

Heräsin klo 8 maissa, mutta torkuin klo 10 asti. Pelailin tietokoneella ja nyt syön aamupalaa (Tein perjantaina, kun äiti oli kylässä, Nyhtökaura-pasteijoita pienen satsin, joten nyt ole sitten loppuosaa täytteestä syönyt leivän päällä. :kuola: :pilvi: ) ja juon teetä.

Vähän pitäisi työjuttuja tehdä, mutta muuten on aika rento ja ohjelmaton päivä tiedossa. :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 03 Maalis 2018 16:35

Heräsin ekan kerran 5.30. Shinyan ruoka-aika. Ruokin kaikki kissat ja nukahdin uudestaan. Havahduin kun kämppis paiskasi oman ovensa kiinni ärsyyntyneenä ja huusi omille kissoilleen että näiden pitää käyttäytyä nyt.
Yhdeksän maissa rappukäytävästä kuului ihmeellistä mekkalaa ja ajattelin että joku muuttaa. Sen sijaan siellä yritti joku virolaisnaapuri tunkeutua meidän rappukäytävässä olevaan huoltoportaikkoon katolle. Soitetin poliisit ja sillä aikaa tyyppi sammui naapurin oven eteen. Tyyppi oli niin kännissä että ei ymmärtänyt edes sitä viroa mitä yritin puhua.Ei mun eestikeele ihan paras ole, mutta auttava edes. Osaan kysyä mitä teet ja tarjota apua, mutta tälle ei mennyt mikään jakeluun, ei mikään. Vähän lopulta pelotti että mitä se on vetänyt ja hätäkeskuskin pyysi pitämään oven kiinni. Ei sentään kussut meidän rappukäytävään.
Sen jälkeen oli aika äkkiä hereillä. :keijo:

Nyt on edelleen fiilis että on aamupäivä, mutta kellohan on puol neljä! Wooot! :keijo:
Sen siitä saa kun kattoo leffaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 03 Maalis 2018 16:57

Onpas Kibsin talossa ollut vaiherikas päivä. :keijo:

Mulla oli siivouspäivä. Ainakin neljä tuntia meni kun siivosin jääkaapin (ja heitin pois kaikkia puoliksi käytettyjä säilykelasipurkkeja... ei pitäisi ikinä ostaa mitään tuollaisessa purkissa, koska osaa jää kuitenkin käyttämättä, ja niitä on turkasen ärsyttävä lajitella ja kierrättää, kun pitää tyhjentää ne ankeat säilykkeet sieltä :P), pyyhin pölyjä ja muita likoja pöydiltä ja hyllyiltä, vein vähän mattoja ulos ja pyyhin lattiat. Tulipahan tehtyä jonkinasteinen kevätsiivous. Tuli taas se perinteinen, että on ollut aurinkoista, ja kaikki pölyt näkyvät selvemmin. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 17 Maalis 2018 17:21

Hei taas täältä viikonloppuiltapäivien keskusteluohjelmasta!

Tänään on ollut kaunis aurinkoinen päivä. Kävin kahvilassa tekemässä töitä, kun pakko oli tehdä ja jotain inspiraatiota tarvittiin. Keskittyminen onnistui siellä paremmin kuin aikoihin, toki hommakin oli eri kuin mitä viikolla tein. Nyt en tiedä mitä teen loppupäivän.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 17 Maalis 2018 17:47

Huomenta!

Mä olen viettänyt tän päivän elokuvan, hengailun ja kissein kanssa. :pilvi:
Tilasin pitsaakin. Eilen ahdistuin itsestäni tosi paljon, sen siitä saa kun käy sovittamassa vaatteita. :epäilevä: Oon tänään yrittänyt miettiä vaihtoehtoja ja asioita elämässä, mutten tietenkään vielä päätynyt mihinkään toimenpiteisiin :keijo:

Samalla oon syöttänyt kissaa, kun kävi ilmi että kämppis heittelee sen ruokia pois jos ne näyttää vanhoilta. Ruuat oli tuntia aiemmin laitettu tarjolle. :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 18 Maalis 2018 13:15

Voi luoja, mua väsyttää jostain syystä tosi paljon. Eilen kun ei ollut mitään pakollista tekemistä, loin sitä itselleni käymällä kahvila-aamiaisella Tin Tin Tangossa (kello oli siinä vaiheessa vähän ennen yhtä ja siellä oli ihan liikaa porukkaa :epäilevä: ). Olisin halunnut lukea Hesarin siellä rauhassa, mutta en pystynyt keskittymään, vaan lähdin ex tempore -meiningillä leffaan. Sielläkin meinasi muut ihmiset hermostuttaa, mutta onneksi leffa oli hyvä. :sydän:

Aamu oli venähtänyt niin pitkäksi sen takia, koska kuuntelin äänikirjaa ja kissojen hurinaa siten, että Topi oli hurisemassa mun pään alla ja Sipi toisella puolella päätä. He tulivat itse siihen noin. :sydän:

Nyt mua ärsyttää tiskaamattomat tiskit, imuroimattomat pölyt ja kissankarvat joka paikassa, mutta en silti meinaa saada mitään aikaiseksi. Sain eilen sentään pestyä koneellisen pyykkiä, mutta sitäkin lykkäsin vaikka kuinka kauan. Ei pitäisi antaa näiden kertyä, sillä on ihan hirveää päättää mistä aloittaisi. :friikki: Ei se toki vaadi kuin muutaman viikonlopun, että on suurimman osan päivistä jossain muualla, koska arkena työpäivän jälkeen en jaksa mitään. :friikki:

Tässähän olisi hetki aikaa ennen kuin lähden äidille kylään, mutta tuskin saan mitään aikaiseksi, mutta ainahan sitä voi yrittää.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 18 Maalis 2018 13:20

Joo, pari viikonloppua kun menee muissa menoissa, niin äkkiä on epäsiistiä. :epäilevä:

Mä onneksi tein isomman siivouksen pari viikkoa sitten, niin nyt riitti imurointi ja pölyjen pyyhintä, mutta kyllä silti ärsyttää, miten paljon pölyä kertyy nopeasti. Imuroin viime viikonloppunakin ja torstaina tein pikaimuroinnin, ja silti vaan näytti sotkuiselta. No, imuroin sit äsken taas. Huomaa kyllä, että on enemmän valoa ulkona, jos olisi vielä pimeä talvi niin olisin varmaan suosiolla jättänyt imuroimatta. :P

Seuraavaksi ajattelin tehdä muffinsseja, joihin saan käytettyä viime viikonlopulta jääneet suklaat, ja sit pitää tehdä toi yksi työhomma loppuun. Mutta miksikäs en tekisi sitä kahvin ja muffinssien kanssa. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 25 Maalis 2018 13:43

Jaahas se olis sit kesäaika! Muistin kesäaikaan siirtymisen vielä eilen päivällä, mutta illan ja yön aikana olin unohtanut sen, ja sitten ihmettelin kun kelloradion pärähtäessä soimaan siellä olikin jo Pekka Laine, eikä se sunnuntaiaamun iskelmäohjelma. :P Tuli myös nukuttua ja loikoiltua sängyssä melko myöhään.

En kyllä kannata kesäajasta luopumista, vaikka europarlamentaarikot sitä ajavatkin. Sehän tarkoittaisi vain, että kesäillat pimenisivät. En minä sitä valoa aamuissa tarvitse. Kyllä tähänkin asti, siis nyt maaliskuussa, on ollut aamuisin ihan riittävän valoisaa, kun ei kuitenkaan herää kukonlaulun aikaan.

Nyt pitäisi keksiä mitä loppupäivän tekisi. Joku siivousprojekti olisi varmaan fiksua, mutta...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 25 Maalis 2018 18:35

Mä olin unohtanut koko kesäajan, kun kaikki kelloni siirtyvät siihen automaattisesti. Ihmettelin kyllä, miten kello oli niin paljon herätessäni. Olen pitänyt tämän viikonlopun vapaata koulutuksesta ja vähän outoa sekin, kun ei ole vähään aikaan ollut koko viikonloppua kotona.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 25 Maalis 2018 22:51

Mä kyllä kannatan kesäajasta luopumista. Mä onnistun muutenkin jo tunnin aikaerosta saamaan jetlagin aikaiseksi, joten sellainen mulle aina kellojen siirrosta tulee. Nyt tosin jostain syystä aloin jo luonnostaan olemaan perjantaina ja lauantaina normaalia aiemmin väsynyt, joten saattaa olla, että ekaa kertaa elämässäni saatan selvitä tästä kesäaikaan siirtymisestä ilman ongelmia. :P
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 08 Huhti 2018 12:58

Miten tämä viikonloppu on näin pitkä?
Eilinen aamupäivä meni pitkälti ihmettelyssä, päivällä pelattiin Pokemonia ja sitten tuntui että aika jämähti.
Tänään ollaan hörpitty kahvia, katottu vähän drag racea ja tuijotettu seinää. Vetelää menoa, eikä oikein kinostelis tehdä edes mitään. Tiedän, että tekemällä jotain aktivoituisi ja se olisi ihan hyvä asia. Olen luvannut mennä käymään yhden kaverin luona hänen syntymäpäiväkahveillaan, mutten saa aikaiseksi edes laittaa vaatteita päälle :sekopää:
:epäilevä:

Huoah! Ärsyttävää!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 08 Huhti 2018 13:42

Mä tulin Itikseen/Eastoniin pakoon kotona olevaa kaaosta. :keijo:

Eilenkin olin puolipakosta liikkeellä, niin nyt tuntuu vähän hölmöltä, että miksi tänään poistuin kotoa, kun olisin voinut saada vaikka mitä siellä aikaiseksi. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 02 Kesä 2018 10:58

Jaahas se olis sit taas viikonloppuaamujen keskusteluohjelman aika!
Kaada itsellesi kuppi kahvia ja kerro meille mikä fiilis viikonloppuna. :keijo: Joutuiko sinulle jo armas aika tai juhlistatko muiden joutumista armaaseen aikaan?

Mulla ei ole oikein mitään ohjelmaa viikonlopuksi tiedossa. Yritän pyrkiä siihen, että en tekisi töitä, mutta saa nähdä teenkö kuitenkin huomenna. :keijo: Tänään pitäisi tehdä perussiivousta ja käydä kaupungilla ostamassa jotain synttärilahjoja ja muuta sälää. Ehkä voisi lenkkeillä, tehdä runsaasti joogaa ja oleilla vaan. Olisi kiva keksiä jotain spesiaalia kuitenkin, ettei olisi ihan tylsää. :P

Toisin kuin monilla, mulla ei ole tietoakaan mistään kevätjuhlista tai ylioppilasjuhlista tänään. Ei ole ketään tuttua siinä iässä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 07 Heinä 2018 11:42

Hyvää heinäkuista viikonloppuaamua!

Mulla alkoi loma, ehkä. Saa nähdä päädynkö kuitenkin tekemään jotain töitä, jos esim. kollega jatkaa yhteisprojektia ja kaipaa siihen jotain. Myöskin sellainen perussyyllisyys, että olenko edes ansainnut lomaa ja tehnyt sitä ennen riittävästi. Vaikka toisaalta on jo pari viikkoa ollut olo, että olen jo ihan finaalissa, kun edellisellä viikolla petti kroppa ja selkään sattui koko ajan (ja kivut johtuvat siis tietenkin liiasta istumisesta), ja sitten kun sain sen jumppaliikkeillä vähän parempaan kuntoon, alkoivat pettää aivot. :keijo:

Muutenkin vähän rankka viikko. Nyt en tiedä mitä tekisi. Ajattelin, että jos muutaman päivän hengaisi kotona ja siivoilisi ja muuta, ja sitten voisi lähteä kesäreissuille sukulaisiin ja niin edelleen.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 08 Heinä 2018 11:39

Eilen oli häät :keijo:
Nyt on väsymystä.
Olin kotona ihan hyvään aikaan puolenyön pinnassa ja sain nukuttua kunnolla, joten mitään rapujalkaa ei ole näkyvissä.
Sovittiin avustajan kanssa että mennään tänään uimaan :keijo:
Tulispa se jo!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 29 Heinä 2018 12:43

Hyvää sunnuntai-iltapäivää täältä 29-asteisesta viikonloppuaamujen keskusteluohjelman studiosta!

Miten viikonloppusi on sujunut? Loppuiko loma vai alkaako se vasta, vai oletko sen keskellä, autuaan tietämättömänä viikonpäivistä? :keijo:

Mulla on vielä lomaa, mutta muistan viikonpäivät. Lisäksi tein loppuviikosta ja jopa eilen päivällä vähän töitä, mikä aiheutti ärsytystä. Mutta myöhemmin eilen oli kummilapsen synttärit ja sen jälkeen kävin kaverin ja tämän siskon kanssa leffassa ja terassilla. Elokuvissa oli ihana ilmastointi, ensimmäisen kerran moneen päivään kroppa viileni vähän. :P Myös terassilla tuuli kivasti ja mojiton yrtit olivat lentää karkuun. Muutamia pisaroita satoikin.

Menin nukkumaan joskus kolmen aikaan ja sitten heräsin kuudelta siihen että ukkonen jyrähti ihan päällä. :keijo: Salama tuli vasta myöhemmin, mutta se jyrähdys kuului tosi voimakkaasti. :riips:

Nyt on ilmassa lievää krapulaa, mutta oli pakko imuroida ja pitäisi vielä silittää vaatteita. Molemmat ovat tosi hyviä aktiviteetteja silloin, kun on muutenkin liian kuuma. :keijoei:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron