Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 29 Heinä 2018 19:47

Ensi viikko vielä lomaa + 1 maanantai.

Aika rauhallinen olo siitä. Joistakin kesistä on jäänyt enemmänkin hampaankoloon/ientaskuun. Alkukesästä saatiin tehtyä asioita jopa edellä ns. normaalia aikataulua ja nyt jotenkin se työ vain alkaa sieltä. Varsinkin kun työpaikka on tuttu. :pomppu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 30 Heinä 2018 08:28

Voiko osallistua viikonloppuaamukeskusteluun, jos haluaisi että on viikonloppuaamu?

Lomat on nyt lomittu ja arkinen aherrus alkaa :epäilevä:
En vieläkään tiedä missä olen syksyllä töissä ja millaisella aikataululla :keijo:
Mun tähän astinen työyksikkö aukeaa maanantaina kesäsulusta ja siellä on ehkä joku, ehkä ei, ei kiinnosta :keijo:

Kuumuuden seurauksena olen nyt niin kipee, että kaikki liikkuminen sattuu, myös tämän kirjoittaminen.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 19 Elo 2018 13:26

Viikonloppuaamujen keskusteluohjelmaan voi osallistua aina kun on viikonloppuaamufiilis! :keijo:

Nousin sängystä vasta puoli kahdeltatoista tänään. :bubbles: Heräsin ensimmäisen kerran seitsemältä, valvoin jonkun aikaa ja päädyin lukemaan Twitteriä, jossa kommentoitiin melko paljon Turun eilistä natsikulkuetta ja sen vastamielenosoitusta. :huoh: :friikki: Nukahdin sitten uudestaan ja heräsin yhdeksältä, jolloin luin e-kirjaa jonkin aikaa. Sitten nukahdin taas. :keijo: Puoli kahdeltatoista herätessä oli olo kuin joku olisi lyönyt vasaralla päähän, vähän sellainen liikaa ja toisaalta huonosti nukkuneen olon yhdistelmä.

Tänään on perinteinen arkisunnuntai, jolloin toivon jaksavani tehdä vähän töitä, vaikka ei tunnukaan siltä, että huvittaisi. Tekisi myös mieli lenkille, mutta en tiedä onko se viisasta, kun kahden viikon takaisesta flunssasta on vieläkin yskä jäljellä.

Mitäs muiden viikonloppuun?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » La 25 Elo 2018 11:46

Kunnon yöunet. :pilvi:

Vaikka oon menkkapäissäni ja mua v*tuttaa firman yt:t (Maanantaina on tiedotustilaisuus) on kiva fiilis. Sanoin jopa kissoille kiitos, kun eivät herättäneet mua (Topi kävi tosin syömässä jossain vaiheessa mua hiuksia) :virne: Tänään illalla kahden kaverin synttärit Kaivarissa tai jossain siellä lähellä. Huomenna veljelle syömään ja illalla sitten Franz Ferdinandin keikka. :O Vaikka tiedossa on ehkä liikaa ihmisiä, mutta on kivan odottava fiilis, koska tykkään niistä ihmisisitä, joita olen näkemässä. :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 26 Elo 2018 21:58

Vietin mun synttärit Kouvolan Pridea marssien, dragia katsoen ja niin saatanasti nauraen, että meinasi oksennus tulla :sydän:
Kaveri valahti sänkyjen väliin ja naurettiin niin että multa kramppas naama. Mun sängystä putos lauta keskellä yötä, just kun kävin nukkumaan ja kaveri putosi taas siihen samaan sänkyväliin, mutta vähän nopeammalla tahdilla ja taas naurettiin. Nauroin taas varastoon niin paljon, että nyt oon ihan poikki.

Kouvola oli kyllä enemmän kuin voisi kuvitella. Oli kuulkaa esteettömämpää kuin vaikka Oulussa, tai edes Keravalla! Että sori vaan mutta esteettömyystilastoissa Sodis johtaa ja Kouvola on toisena. Muita ei vielä hirveesti ole plussan puolelle jääneinä :epäilevä:.

Pride oli pieni ja intiimi, mikä oli aika ilahduttavaa. Lisäksi vietettiin ilta House of Jaahasin tyyppien kanssa. Osa bailasi ja loput keskusteli. He lauloi mulle synttärilaulun ja naurettiin myös niin hitosti että jengi meidän ympärillä nauroi mukana. Lisäksi oli mukana vähän aktivismia, kun paikalla oli lääppijöitä ja jouduttiin puuttumaan siihen. Erästä meidän seurueesta lääpittiin ensin ja ensin lääppijä pääsi puhutteluun ja lopulta lensi pihalle. Että sorit vaan, mutta et todella koske ilman lupaa.

Sitten oli vielä tänään Tuusin 10-vuotissynttärit missä käytiin kaverin kanssa leikkimässä lapsilla, syömässä kakkua ja hengaamassa.

Ihana viikonloppu, kertakaikkiaan, mutta mä olen niin väsynyt :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja theia » La 01 Syys 2018 10:03

Nam! Herättiin tänään vasta 7.15 :sydän:
On myös pelottavaa miten 7.15 herätys on myöhään :virne:

Luulin tosin et on jo sunnuntai, joka on ihana päivä koska miehellä olis vapaa, mut onkin lauantai. positiivista toki että on vielä tämä ja huominen vapaa ennen töitä, mutta vähän pettymys kun on taas ilta kaksin lapsen kanssa.

Tänään ei oo ohjelmaa, mut lapsi jo ilmoitti että kuulemma maalataan ja leikitään. :raps:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 01 Syys 2018 13:36

Joo, 7.15 ei kuulosta minusta kovin myöhältä, vaan ihan normiarkiaamujen heräämisajalta. :keijo: Mutta kaikki riippuu tietysti näkökulmasta ja tilanteista.

Mä heräsin tänään vähän ennen yhdeksää, vaikka herätys oli asetettu vasta 9:15. :P Viikonlopulle on taas pitkä tehtävälista, josta olen hoitanut vasta pari kohtaa. Tarkoituksena oli muun muassa mennä kahvilaan lukemaan työaiheista kirjaa, mutta koska ulkona sataa koko ajan, en viitsi mennä ulos, vaan keitin kotona kahvit ja suklaavanukasta, ja luen niiden kanssa sitä kirjaa. :keijo: Vanukasta piti saada siksi, että ostin aiemmin Fanny-vanukasta purkin ja jäin siihen koukkuun, ja tänään olisin halunnut sitä lisää, mutta en viitsi kuitenkaan pelkästään sen takia lähteä kauppaan. Kaapista löytyi aineksia suklaakiisseliin, tuli ihan hyvää. :keijo:

Pitäisi myös hoitaa vähän isompia siivoushommia, kun vain jaksaisi ja viitsisi.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 15 Syys 2018 12:03

Kissa herätti mut seitsemältä antamaan ruokaa istumalla suoraan olkapään päällä ja huutamalla korvaan :keijo:
Nousin, ruokin ja kattelin muutaman tunnin ohjelmia internetsistä. Olin nukahtanut aamupäikkäreille :pilvi: Ulkona oli ihanan viileää ja peiton alla just sopivan lämmintä. Herätessä kissa oli taas päällä ja kuorsasi!
Yritin nousta ylös useaan otteeseen ja ei mitään vaikutusta. Vasta sitten kun rupesin puhumaan ja sain kaivettua käden niin että pääsin koskettamaan kissaa, se säikähti, sähähti ja suuttui :rolf:

Nyt kello on 12 ja pitäisi miettiä järkevää päivärytmiä tälle päivää :töktök: :rolf: Ehhehe!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Syys 2018 11:08

Rauhallinen aamu. Heräsin jo kolme tuntia sitten ja kuuntelin pitkästä aikaa Tarja Närhen Iskelmäradion ja siitä asti olen vain kuunnellut radiota ja juonut teetä. Kissat nukkuvat rauhallisesti vieressä ja kummatkin käyneet välillä sylissä. :sydän:

Nyt mulla on koko päivä aikaa vain itselleni, mutta ei tekisi mieli möllöttää vaan kotona. Ehkä imuroin ja mietin sitten, mitä tekisin. Yksi kirja pitäisi lukea, ennen kuin tulee taas aika palauttaa se kirjastoon. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 16 Syys 2018 12:30

Eilen oli mukava hengailupäivä pääkaupungissa. Käytiin museossa ja leffassa ja välissä istuttiin kahvilassa, kunnon kaupunkilaiselämää. :P

Mukavaa vaihtelua, kun viimeiset kaksi viikonloppua oon vaan lähinnä ollut kotona itsekseni (tosin taisin mä viime viikon lauantainakin käydä kahvilassa, kun ei ollut muutakaan tekemistä :keijo: ).

Kotona olin myöhään, joten nyt oon käynnistynyt vähän hitaasti. Pitäisi kai mennä ulos, tänään on kaikkia tapahtumiakin, joihin "pitäisi" kai mennä silloin kun jotain kerran tapahtuu. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 29 Syys 2018 16:22

Mitäs kuuluu syyskuun viimeiseen viikonloppuun?

Itse harrastan pitkästä aikaa taas kotoilua, eli siivosin hieman ja kävin sitten kaupungilla ostamassa muun muassa säilytysrasian, jonka avulla toivon pitäväni pöydän edes vähän paremmassa järjestyksessä. Siinä kaupassa oli kaikesta -20 %, joten ostin samalla myös liitutaulutarroja ja kynän, joilla voinen sitten leikkiä. :keijo: Liitutaulumerkinnät yhdistyvät ainakin sisustuslehdissä järjestelmälliseen elämään. :keijo:

Nyt ajattelin laittaa ruokaa ja tehdä ehkä Vironperän kakkua. :kuola:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 30 Syys 2018 09:52

Eilen olin hippadullakurssilla, joten aamua ei oikein edes ollut. Mitä nyt kissa herätti seitsemältä ja pää oli vielä vähän sumuinen edellispäivän migreeneistä.
Tänään kissa herätti kuudelta! En noussut, vaan jatkoin nukkumista jääräpäisenä. Sain nukkua aika rauhassa, mikä oli tosi hyvä. Nyt hörpiskelen aamumehua ja mietin joisko seuraavaksi teetä. Kattelen keskusteluohjelmaa henkimaailmasta ja tämä on just hyvä. Ei mitään liiottelua tai semmoista kiihkoiluja. Toisen keskustelijan isä on ollut parantaja ja näkijä ja tässä puhutaan asiasta hyvin lempeästi. Ei mitään jankkaamista ja riitelyä ja tieteilijäkin mukana. Ihanan lempeä lähestyminen ja toteutus.
Vierellä tietysti molemmat nukkuvat kissat :sydän:

Päivällä meinaan mennä mielenosoitukseen muunsukupuolistein oikeuksien puolesta, koska se on tärkeää.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja damn » Su 30 Syys 2018 10:19

On ollut mukava ja rentouttava viikonloppu. Perjantain olin vain kotona ja illalla oli saunavuoro. Koko viikon oli tuntunut hiukan flunssaiselta, joten sauna teki todella hyvää. Katselin loppuillan sarjoja HBO:lta ja koitin vähän siivoilla, sillä mun vanhemmat ja toinen siskoni olivat tulossa aamulla käymään.

Lauantaina heräsin aikaisin, siivosin kämpän loppuun ja join rauhassa aamukahvit. Vanhempani ja siskoni kävivät tuomassa mulle mökiltä kasviksia, keräämiäni marjoja yms. Lähdettiin käymään Kädentaitomessuilla. Mulla on ollut tässä sellainen tarkoitus, etten shoppailisi ja koitan pärjätä mahdollisimman vähällä. Nuo messut kuitenkin koituivat kohtalokseni, sillä löysin mm. aivan ihanan ja ihan liian kalliin hupparin, joka oli pakko saada. Mutta tulen todellakin pitämään tuota paljon ja usein, joten ehkä tämä minulle suotakoon ja kaikki ostamani on suomalaista designia ja Suomessa valmistettua, joten minä tuin tässä vain suomalaisia yrittäjiä... Suurin osa päivästä menikin näissä meiningeissä ja kotona kävin lopulta vain viemässä tavarat ja valmistauduin iltaa varten, kun mulla oli yhden ystävän synttärit. Olin leiponut kakun ja ostin messuilta ihan mahtavan lahjankin. Mukava ilta ystävien kanssa, itse olin vesilinjalla, mutta jaksoin olla kuitenkin vähän yli yhteen mukana menossa.

Tämä aamu on ollut ihanan kiireetön. Olen hypistellyt kaikkea ihanaa messuilta ostamaani ja odottelen iltaa. Tapasin kuukausi sitten yhden miehen, jota olen siitä asti tapaillut. Erosta eksäni kanssa on kulunut kovin vähän aikaa, mutta tämä tuntuu silti hyvältä ja oikealta. Tässä on yksi ongelma ja se onkin sitten ihan iso ongelma. Se ei asu täällä, on vain elämäntilanteensa vuoksi välillä käymässä. Kun tavattiin, nähtiin toisiamme pari viikkoa tiiviisti ja nyt on ollut välimatkan takia parin viikon tauko. Tänään se tulee taas tänne ja on taas pari viikkoa. Mutta iltaa siis odotan, että pääsee taas näkemään pitkästä aikaa. Se on aika ihana :sydän: . Loputtomiin tämä ei etäsuhteena tule toimimaan kun toinen asuu 450km päässä. Mutta aika näyttää miten tämä menee. Minä olen niin lopen kyllästynyt hetkittäin nykyiseen elämääni, että voisin jopa vakavasti harkita, että heitän elämäni täällä romukoppaan ja aloitan uuden elämän toisella puolella Suomea, jos saan siihen tarpeeksi hyvän syyn. Että tälläisissä ajatuksissa tänä viikonloppuna.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja theia » Su 30 Syys 2018 10:54

Aamut alkaneet ennen kuutta eilen ja tänään :(
Ihan vähän väsyttää, onneks eilen sain ainakin päikkärit. Eilen kävin roudaamassa Pötkylän pientä vaatetta kirpparille, ja maksoin enemmän että ne hinnoittelee vaatteet mun puolesta.

Tänään ohjelmassa ei liene kummempia, kun puoliso on krapulamörkö (tosin ei pahimmasta päästä tällä kertaa!). Varmasti pitäis yrittää siivoilla ees vähän :raps:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 06 Loka 2018 10:52

Heräsin aamulla kahdeksalta. Peiton alla oli täydellisen lämmin, ilma oli raikas ja helposti hengitettävä.
Ulkonahan oli vähän viileä, joten peiton alla hengailu oli ihanaa. Hengailtiin Myyyyn kanssa tunnin verran katsoen ohjelmaa ja rapsutellen. Myyyyn mielestä parasta oli rapsutukset ja läheisyys, enkä voi itsekään väittää sen olleen kauhean vastenmielistä.
Hengailun jälkeen juotiin kahvia ja katottiin yks sarjan jakso. Myyyy halusi jatkaa läheisyystreenejä ja oli taas tunnin sylissä.
Nyt kohta mun kummilapsi on tulossa mun luokse yöksi. Ekaa kertaa ikinä, joten siellä päässä oli vähän jännitystä ilmassa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 14 Loka 2018 14:36

Miten vietät lokakuun lämpöennätyspäivää? :keijo:

Itse vietän sitä parvekkeella lievässä kurkkukivussa miettien maailman tilaa ja ilmastonmuutosta. :( Join toki kahvit ja luin naistenlehteä, mikä kuulostaa tässä kontekstissa todellisuuspaolta, mutta toisaalta arkeakin on jatkettava, vaikka jotain tulisi tehdäkin.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 14 Loka 2018 19:39

Ei ole enää aamu, mutta heräsin aamulla yllätyksekseni vähän ennen yhtätoista. Tämä oli joskus mulle ennen ihan normaalia, mutta viime aikoina olen herännyt viikonloppuisin ennen kasia, enkä ole viitsinyt enää sen jälkeen nukahtaa. Toki olen löhöillyt ja yleensä katsonut youtubesta jotain. :P Nyt tosiaan heräsin "oudon" myöhään. (Toki siihen saattaa vaikuttaa se, että heräsin aamuyöstä 4:36, enkä nukahtanut sen jälkeen heti, kun iski pieni ahdistus.)

Mutta vetäisin aamupuurot pikaisesti naamaan, maksoin laskuja ja suuntasin leffateatteriin. (Aina yhtä hyvä idea viettää nämä kauniit päivät pimeässä leffateatterissa. :aukku: ) Leffan jälkeen yritin mennä toiseen leffaan, mutten ihan ehtinyt. Leffasta myöhästyttyäni harhailin epämääräisesti kaupungilla pelaten pokemonia. Harmittelen nyt jälkikäteen, etten ottanut kirjaa mukaan. Esimerkiksi Ruttopuistossa olisi ollut sopivan lämmin penkillä istuskeluun ja lukemiseen.

Kun tulin kotiin, kello oli ehkä vasta kuusi, mutta tuntui, että olisin ollut tosi myöhään liikkeellä, kun alkoi olla jo sen verran pimeää. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 21 Loka 2018 10:19

Heräsin luonnollisesti seitsemältä kissaan ja olen ollut hereillä siitä asti. Ei haittaa, nukuin yöni ihan hyvin, joten olen katsonut kännykällä ohjelmia. Nyt odotan että kahvi tekeytyy ja sitten ajattelin että hörpin sitä parvekkeella, kun voin. Sängyn siirrytyä sisälle, on parvekkeella hiiiiirveästi tilaa.

Ensi viikko näyttää alkuviikon osalta rauhallisemmalta ja loppuviikossa taas dragia. Perjantaille olisi ehkä hyvä löytää joku kaveri mukaan, mutta toisaalta sitten taas ei. Ehkä lähinnä siksi että kukaan ei hakkaa pyörätuolia-syystä kaveri ois kiva :keijo:.

Pitäisiköhän raahautua ulos asti tänään?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 04 Marras 2018 15:29

Tänään on mukavan aurinkoinen syyspäivä. :viileä:

Pitäisi kai mennä ulos, mutta toisaalta on pitkä tehtävälista ja lisäksi haluan käyttää aikaa laiskotteluun... ja pitäisi myös tehdä kunnon jooga, jotta saisi kroppaa vähän vähemmän jumiseen kuntoon, joten jostain kai pitää karsia. :P Töitäkin on vähän ja työmatkaan valmistautumista. Join kuitenkin kahvit parvekkeella, lasitetulla partsilla tarkeni hyvin kun sinne paistoi aurinko ja kun oli pukeutunut lämpimästi. Niinkin pienellä jutulla saa sunnuntaista täydellisen. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 10 Marras 2018 16:54

Tämä on niitä viikonloppuja taas, kun ei oikein kunnon valoisaa tulekaan. Televisio tarjoaa hiihtolajeja pohjoisesta, jossa on vielä vähemmän luonnonvaloa. Tihkua on satanut kohta viikon.

Kävin cyclingissa ja katsoin Karjala-turnauksen päiväpelin Ruotsi-Venäjä. Päiväpelikin on jännempi kuin luulisi. Aina täytyy olla edes jotenkin suuresta urheilutapahtumasta kyse, kun jääkiekko alkaa kello 1. :viileä:

Siinä piilee dekadenssin mahdollisuus. :pepsodent:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 02 Helmi 2019 14:10

Jaahas se olis sit taas lauantai! Mitä kuuluu tähän helmikuun ensimmäiseen lauantaihin? Jos haluaa jaaritella päivästään pidemminkin, tänään Suomalaisen kirjallisuuden seura kerää suomalaisten päiväkirjamerkintöjä tältä lauantailta ihan vain arjen tallentamisen merkeissä. Vähän kutkuttaisi osallistua. :D

En ole vielä saanut aikaan juuri muuta kuin aamupalan ja kauppalistan teon. Jälkimmäisessä meni aikaa, kun en taas osannut päättää mitä söisi. Pitäisi myös imuroida ja syntisesti autoilla kauppaan.

Sen jälkeen ohjelmassa on runebergintorttujen leivonta. :kuola: Kaupan tortut ovat usein pahoja, mutta itsetehdyt hyviä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » Su 03 Helmi 2019 12:01

Lomalla. Sunnuntaiaamuna piti natsina pakottaa perhe ulkoilemaan. Mies olisi vain halunnut katsoa paskoja telkkariohjelmia ja nukkua, kuten aina lomalla maksetussa mökissä. Hukattiin mies matkalla leikkipuistoon ja lopulta ulkoilureissun jälkeen vitutti vielä enemmän kuin ennen sitä. Parikymmentä astetta pakkasta vielä niin ulkoilu on helvetin kivaa.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 03 Helmi 2019 14:03

Ehkä se telkkarin katsominen lämpimässä olisi ollut parempi vaihtoehto ;)
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 30 Kesä 2019 11:27

Jaahas, melko vähän on ollut viestejä fordella viime viikkoina. Jokos tämä on edesmennyt? :(

Mutta jos olette vielä kuulolla, mitä kuuluu sunnuntaihinne?

Radiosta tulee juuri Ella Fitzgeradin Summertime. :sydän: Tänäänkin on onneksi lämpimähkö päivä. Mietin menisikö käymään Keskiaikaisilla markkinoilla. Kuljin tosin niiden läpi jo perjantaina ja samanlaistahan siellä on kuin joka vuosi. :keijo: Toisaalta voisi istua parvekkeella lukemassa, tai mennä johonkin muualle kävelylle. Mitään kovin tahdikasta lenkkeilyä ei tosin sovi harrastaa, flunssa vaivaa yhä, tai oikeammin flunssanjälkeinen yskä, joka minulla kestää aina luvattoman kauan.

Vielä viikko töitä ja sitten loma. Pitäisi sitäkin suunnitella ja keksiä jotain muutakin tekemistä kuin pakolliset synttärit ja sukulaisvierailut. Mikähän olisi hyvä ei-suurkaupunkikohde kotimaassa, jonne mennä vaikka yöksi tai pariksi?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 30 Kesä 2019 22:03

L-S kirjoitti:
Vielä viikko töitä ja sitten loma. Pitäisi sitäkin suunnitella ja keksiä jotain muutakin tekemistä kuin pakolliset synttärit ja sukulaisvierailut. Mikähän olisi hyvä ei-suurkaupunkikohde kotimaassa, jonne mennä vaikka yöksi tai pariksi?


Vantaa :keijo:
Mutta entäs Porvoo? Pieni kaupunki, kesällä saavutettavissa ja keskustan alue on pieni.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron