Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja theia » La 26 Huhti 2008 13:23

Ollaanpa sitä nyt NIIN fiksuna ja originellinä...

Mutta, mites teidän lauantaiaamuun?

Täällä paistaa arska ihanasti, join kaakaota mukillisen ja nyt surffailen vaan uudessa foorumissa (:sydän:).. ja yritän kerätä energiaa siivoamiseen.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja viima » La 26 Huhti 2008 13:28

Olen joskus ilmaissutkin tyytymättömyyteni tukan liialliseen mittaani. No, nyt otin sakset käteen ja naksaisin pari kolmasosaa pois.

Ja voin kertoo, ettei tullut tällä kertaa kovin hyvää jälkeä. :keijo:

Jospa tästä kohtapuoleen laittaisi pipon päähänsä ja lähtisi etsimään avointa parturisliikettä, jossa voisivat tehdä hieman korjauksia.

Muuten lauantai menee taas Norpan maailman parissa, miellyttävästi. :tilt:

Ja käyn mainostamassa tätä palstaa vielä Jaikussa ohjelinkin kohdalla, tämä on kuitenkin keskusteluun paremmin sopiva systeemi.
viima
 
Viestit: 88
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:04

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » La 26 Huhti 2008 13:35

viima kirjoitti:Olen joskus ilmaissutkin tyytymättömyyteni tukan liialliseen mittaani. No, nyt otin sakset käteen ja naksaisin pari kolmasosaa pois.

Ja voin kertoo, ettei tullut tällä kertaa kovin hyvää jälkeä. :keijo:

Oman tukan leikkuu on aina hyvä idea... Kuva

Mua väsyttää, mutta se johtunee siitä, etten ole kerenny vielä syyä.
Siivosin ja hommailin pihalla ja pitäsi vielä siivoilla lisää. Blaah...
Jos uskaltaisi jo uskoa, ettei takatalvea tule ennää ja vaihtais kesäkumit
alle. Kuva Ei näyttäny syrjäteilläkään ennää olevan lunta...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja viima » La 26 Huhti 2008 13:41

Shay kirjoitti:
viima kirjoitti:Olen joskus ilmaissutkin tyytymättömyyteni tukan liialliseen mittaani. No, nyt otin sakset käteen ja naksaisin pari kolmasosaa pois.

Ja voin kertoo, ettei tullut tällä kertaa kovin hyvää jälkeä. :keijo:

Oman tukan leikkuu on aina hyvä idea... Kuva


Mä olen kuutisen vuotta onnistunut leikkaamaan tukkani itse ja ollut yleensä ihan tyytyväinen. Mutta nyt en ollut vuoteen lyhentänyt, ja se oli jo niin pitkä, että aloitin homman naksuttelemalla kerralla aika ison osan pois, missä tulikin tehtyä sitten se strateginen virhe. Kuva

Vaikka oikeastaan kun vähän nyt tarkemmin katsoin, niin ehkä tästä selviää itsekin pienellä tasoittelemisella. :raps:

Muoks.
viima
 
Viestit: 88
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:04

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja ceuro » La 26 Huhti 2008 13:49

Aamua vaan!
Aurinkoista ja lämmintä on. Tai parvekkeella ainakin jo liiankin kuumaa. Mitenkähän siellä taas kesällä sitten pysyy kukat elossakaan, kun on vielä kuumempaa...
Kevyt siivoilu on suoritettu ja koneelliset pyykkiä ja tiskiä pyöritetty. Kaupassa pitäis varmaan käydä ja jotain kaffeleipää leipoa. Mahdollisesti Rullan legendaarisia suklaamuffinsseja. 8-)

Hiusasiaa ei oo.
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
Avatar
ceuro
 
Viestit: 83
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:22

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Justus » La 26 Huhti 2008 13:55

Lauantai ilman mitään velvollisuuksia on kyllä ihmiselon mukavinpia asioita.
Käväsin kaupungilla kattelemassa ittelleni kesätakkia, mut ei osunut silmään
miellyttävää ja kukkarolle sopivaa mallia.
Tukka-asiasta sen verran, että mulla vissiin joutui tonne takatukkaan moottoriöljyä, kun ryömin auton alla eilen.
Onneks pääsee tänään saunaan. :)
There is no thanks like no thanks!
Avatar
Justus
 
Viestit: 10
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:03
Paikkakunta: Maggies farm

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Saku » La 26 Huhti 2008 19:25

Hyvää lauantai-iltapäivää vaan kaikille.

Mullakin oli tukka-asiaa, mutta höpisin sen jo tuonne ilmarin puolelle. Nyt voin vain tiivistetysti todeta, että pitkästä aikaa näytän suhteellisen siistiltä. Jukolan Jussi on poissa harteilta ja voin taas olla oma itseni. Toisaalta, välinpitämättömyys hiusten suhteen taitaa olla sitä oikeaa ominta minua.

Täytyy tunnustaa, että olen hieman innoissani tästä foorumista. Täällä tuntee olonsa kuin wanhalla (siis ennen edellistä uudistusta) foorumilla ikään. Ja se on hyvä asia! :)
Luukut auki, täältä tulee hauki!
Avatar
Saku
 
Viestit: 59
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:50

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja ceuro » Su 27 Huhti 2008 10:32

Huomenta taas!
Tää taitaa innostua foorumoinnista uudelleen, kun on tämmöinen uusi ja pikkuinen, mutta kuitenkin vanha tuttu leikkikenttä. :)
Illalla oli taviksen kaverin synttäripileet, mutta olin kuskina, eikä onneksi jatkettu baariin. Ei mennyt siis myöhään ja olo on pirteä. Tänään ohjelmassa forde-foorumin lisäksi nuotiomakkaraa ja luontopolkua.
Hyvä viikonloppu. :pomppuhymy:
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
Avatar
ceuro
 
Viestit: 83
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:22

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Su 27 Huhti 2008 10:49

Sunnuntaihuomenet :D

Tyhmä viikonloppu. Stage-stressi aiheutti massiivisen flunssan. Tai ehkä väärä pukeutuminen pyöräillessä :p Mutta olisin varmasti jo parantunut, jos Stage olisi ollut edes siedettävä. Niin kerta.

Miksi pitää aina sairastaa viikonloppuisin? Olisin niin mielelläni ollut pari päivää poissa töistä...
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja pampula » Su 27 Huhti 2008 10:49

Hoimenta.

Jaahas jaahas. Mistähän sitä aloittaisi päivän puuhat?

Halusin yllättää rouvan ja pistää ranttaliksi täällä sillä aikaa, kun se on poissa, mutta reisille näyttää menevän :|. Tai no - jos ehdin yhteen mennessä siivota alakerran ja etenkin keittiön, tyhjentää roskikset, pestä sata koneellista pyykkiä, vaihtaa lakanat ja leikata pensasaidan, niin sitten :)
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 27 Huhti 2008 11:07

Morning.
Laahustin keittiöön puolinukuksissa (enkä aikonut vielä herätä kunnolla) napsauttamaan uunin päälle, että päivällä saatais paistia. Uuni päästi kuolon äänen. :shock: *IIIIIIIIIIIIP* Ja se sanoi sen 2 (kaksi) kertaa. Heräsin. Uunin ei kuulu sanoa yhtään mitään. Eikä varsinkaan silloin kun en ole vielä täysin järjissäni ja nukun. Nyt se on ollut täysin hiljaa ja lämmittänyt itseään kiltisti. Se varmasti valmistelee räjähtämistä.

Kissat ovat fiksuja kun osaavat yöllä hommata itselleen ruokaa. Ruokakuppien vieressä oli hiirenraato. Omatoimista.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 27 Huhti 2008 11:33

Kuolon ääni. :virne:

Heräsin tänään huomattavasti parempivointisena kuin eilen. Olen tullut jossain vaiheessa taas kipeäksi.
Eilen oli muuten vaan ihan järjettömän huono olo. Alkoholilla saattoi olla vaikutusta asiaan, vaikka en
edellisenä iltana ollut juonut paljon mitään.

Kotonani on taas vaihteeksi aika järkyttävän näköistä. Vappua varten olisi viimeistään siivottava.
Ei tässä kai muuta. Ulkona näyttää taas keväältä. Uskaltaisikohan sinne mennä? :raps:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja ceuro » Su 27 Huhti 2008 11:47

Paranemisia Aukulle ja Suville!
Itelläkin on flunssan jälkitautina yskä, joka ei meinaa parantua millään. Useampi viikko on tullut jo röhittyä keuhkoja pihalle. Köh.

Sain askarreltua avan. Dory, koska Hupun ja Vanin mukaan joskus olen muistuttanut tuota lyhytmuistista piirroshahmoa.
Mistä lienevät semmoisen mielikuvan saaneet... :D
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
Avatar
ceuro
 
Viestit: 83
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:22

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 27 Huhti 2008 11:51

Eipä ole kovin reipas sunnuntaiaamu tämä nyt. :|
Vähän on krapula ja kaikki tuntuu menevän aika tehokkaasti pieleen. Piti lähteä poiskin, mutta jouduin jäämään tekemään töitä.
Eikä edes huvita tehdä, sen sijaan näköjään uusi foorumi yliaktivoi kirjoittamaan. Jospa tämä tästä tasaantuisi. Yritän miettiä miksi en yhtä hyvin voisi tällaisia ilmoitteluja käydä huutamassa tyhjään, mutta kyllä siinä joku ero on.

Toivottavasti muiden sunnuntai on reippaampi. :)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Huhti 2008 12:09

Sunnuntai alkaa hitaasti :|

Tiskasin ja laittelin eväitä huomiseksi. Puuro pysyy toivottavasti kattilassa
tällä kertaa. :roll: Yritän sitä tällä hetkellä keittää... Eilen sain renkaat vaihettua,
vaikka ne pitänee vaihtaa kohta uusiin... Kuva Ja minähän oon ajanu niin kiltisti. Kuva

Tänään pitäis varmaan kahtella opinnäytetyötäki vähän. Ei jaksais kiinnostaa... Kuva
Ei kai korkeastikoulutetun työ ole nii paljo hienompaa... eihän?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kolo » Su 27 Huhti 2008 12:30

Työhän on hienoa vaan sillon kun siitä tykkää. Ei sillä oo väliä onko se toimistossa istumista vai paskan lapioimista. Se siinä tosin on, että harvempi tykkää paskan lapioimisesta :D

Pitäs tässä ite lähteä kohta pomon raksalle vähän hommiin. Kävin eilen vilkasemassa mitä siellä tapahtuu ja jouduin heti töihin. Lupailin sit myös tänään vähän autella. Sillä kun on sokkelista vaan noin puolet muurattu ja vissiin ens viikolla pitäs olla valmis. Talopaketti on jo pihassa :D
Kolo
 

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Maija » Su 27 Huhti 2008 13:08

Sovitaan, että edelleen on aamu. :)

Taivas on täällä Suomen sikaisimmassa kunnassa aika harmaa, mutta se ei mielialaa laske. Tänään olisi tarkoitus tehdä hieman pihatöitä sekä pari kouluhommaa. Yrityskurssin vuosikertomustakin täytyisi hioa.

Olen rakastunut Ylpön & Ihmisten Kleopatraan. Ihanaa fiilistelymussiikkia.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 27 Huhti 2008 18:09

ceuro kirjoitti:Sain askarreltua avan. Dory, koska Hupun ja Vanin mukaan joskus olen muistuttanut tuota lyhytmuistista piirroshahmoa.
Mistä lienevät semmoisen mielikuvan saaneet... :D

Nyt ei ainakaan ole enää viikonloppuaamu, mutta enpäs muistanutkaan tuota! Mahtavaa! Siitä on jo niin kauan. Kuva
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » La 03 Touko 2008 10:27

Huomenta! :D

Mitäs tänä aamuna kuuluu?

Itse olen uskaltautumassa pienen tauon jälkeen jumppaan. Kuuntelen Kaija Koota. :ahihi:
Nyt kun jumitan tässä koneella, myöhästyn varmaankin (taas).

Illemmalla olisi tarkoitus mennä leffaan. Ajattelin myös jossain vaiheessa päivää mennä shoppailemaan.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja shaana » La 03 Touko 2008 10:42

Huomenta ihanaiset.
Meillä on täällä alppitaloissa vähän kireät tunnelmat, tai ainakin minun hermoni olivat eilen jo pikkuhiuppasen pingottuneet näiden aikuisten känniääliöiden kanssa.. Ja nyt, kun lähtivät johonkin tästä kämpiltä, vissiin kelkkailemaan, niin on aivan ihana hiljaisuus. Kahvikupponen ja läppäri ison ruokapöydän ääressä, ikkunasta sälekaihtimien välistä paistelee kirkas aurinko ja taustalla näkyy eturinne jossa jo jotain liikettä näyttää tapahtuvan. Ihanaa.
Tämän päivän ohjelmasta en tiedä vielä mitään, mäkeen ei jaksaisi kun eilen oli jo aivan tuskaista, koivet tuntuvat pettävän alta - toisaalta sää on niin kaunis että pitäisi kyllä mennä mäkeen, vaikka sitten istumaan johonkin terassille :D
Naama on muuten saanut kivasti väriä tuolla tunturissa.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 03 Touko 2008 11:23

Haukottelen täällä koneen ääressä. Sen siitä saa, kun innostuu kirjoittelemaan ilmariin illalla, kun pitäisi jo olla nukkumassa. Vappu sekoitti muutenkin unirytmin täysin. Ylösnouseminen kesti tänään vaikka kuinka kauan.

Tähän päivään kuuluu opiskelua. Vaikea vaan saada itseään motivoitua, kun vapun aikana sopivasti kaikki opiskeluun liittyvät rutiinit katosivat.

Kurkkukipu ja nuha vaivaavat, mutta muuten olo on ihan mukava.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Rulla » La 03 Touko 2008 12:13

Laskettakoon tämä nyt sitten vielä aamuksi.. Käsittämättömän tehokas päivän alku;
höpöteltiin Kermutsan kanssakin jo pitkät pätkät, olen sulattanut jääkaapin ikiroudasta,
tiskannut vappupiknikin tiskit ja vähän oikonut kämppääkin. Nyt tekisi mieli ottaa ja
lukea loppupäivä hyviä hömppäkirjoja. Paitsi että kotinörtti vaatii tekemään kanssaan
jotain. :epäilevä: Vähän kuin omistaisi koiran, koko ajan kerjätään huomiota. Auttaiskohan
siihenkin hilleripallo, niinkuin vähä-älyisiin lemmikeihin? :virne:
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Maija » La 03 Touko 2008 13:00

Nyt on vielä aamu. :kyl:

Ihana ilma! Hörppäsin aamukahvit tuossa ulkoilmassa kuunnellen samalla lintujen lauleskelua. Joskus kyllä pidän siitä, että asun maaseudulla, vaikkakin tosin taajamassa. Silti luonnon läheisyys tuntuu täällä ihan eri tavalla kuin kaupungissa. Olo on kuin pikkulapsella. :pomppuhymy:

Tänään sain ajatuksen, että lähtisin Harjavallassa käymään tutulla luontopolulla ja keräilisin hieman valkovuokkoja. Mukaani sain houkuteltua äiskän, siskon sekä siskon poikakaverin. Lähtö luonnonhelmaan kohta siis edessä. :)

Jos myös jäätelötötterökauden avaisi... :P
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja elegia » La 03 Touko 2008 13:07

No aamuhan tämä on vielä! Eikös! :P
No oikeasti olen kyllä ollut hereillä jo jonkin aikaa. Aamuaurinko herätti varhain ja kuumakin oli. Pelasin sitten hetken miehen pelikoneella Tingleä.
Kuva
Jonka jälkeen valmistin pellillisen uunivoikkosia ja nyt olen tässä.

Väsyttää aivan hullusti. Olin eilen katsomassa Swallow the Sunin keikkaa, jonka jälkeen kävimme vielä tovereiden kanssa yksillä baarissa. Ja heittämässä hot dogin sinapit rinnuksille. :mrgreen:
Oikein mukava ilta, mutta vaati veronsa. Lähinnä siis infernaalisen väsymyksen muodossa.

Tänään olisi tarkoitus yrittää tahkota tenttikirjoja. Saas nähdä miten käy, kun olen tähänkin asti saanut välteltyä niitä aika tehokkaasti. Voisi myös tehdä jotain herkkuruokaa.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » La 03 Touko 2008 13:43

Aamu parhaimmillaan! :D

Herättyäni mukavien 10 tunnin unien jäläkeen haahuilin hetken sisällä.
Kävin sitten ulkoiluttamassa valkoisia reisiäni uusissa bikinihousuissa,
vaikka ei ulukona ny ihan nii hirviän lämmin loppujen lopuksi ollukkaan...

Sisällä ei kyllä vihtis tehä mittään...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Seuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron