Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 09 Loka 2021 10:40

Jäänyt kirjaamatta moni lauantai, mutta nyt olen yleensä herännyt seitsemän maissa ja käynyt aamiaiselle. Vain elämää sopii lauantaiaamuun ihan hyvin, tänäänkin katsoin.

Kuntosalilla en vieläkään käy, koska ollaan leviämisvaiheessa.

Pyykki pyörii ja kouluaikataulun lounaskin jo syöty.

Illalla taas pizzaa ja melko keskinkertaista dekkaria.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 09 Loka 2021 13:07

Mä olen tänään tehnyt sämpylöitä ja lähinnä oleillut. Lenkille tekisi mieli, mutta sää on kehno. Kai pitäisi katsella vähäsen töitä sitten, jos ei muuta.

Tänään on kuulemma PIzzaa ja olutta -teemapäivä. Harmi, että mulla ei ole ruokana pizzaa, olutta ehkä löytyy mutta saa nähdä tekeekö sitä lopulta illalla edes mieli.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 22 Tammi 2022 12:27

Jaahas! Mitä kuuluu fordelaisten viikonloppuun? Joko kaikki ovat kadonneet lopullisesti?

Itse ajattelin tänään tehdä kakkua ja vähän töitä. Kaupassa pitäisi käydä ja sitä ennen raivata auto lumen alta. :P

Alkuvuosi on ollut kiireistä töissä, mutta ehkä kohta helpottaa kun saan muutaman homman alta pois.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 22 Tammi 2022 14:40

Kakku on aina jees.

Itse tein eilen juustokakun, joka sai inspiraation jouluna syödystä kakusta. Jaan lopputuloksen maisteluiden jälkeen. Tuli kokeiltua paria uutta juttua juustokakkuun liittyen. Jännittää tuliko siitä sittenkin liian makeaa tai jos maut ei sovi yhtään keskenään.
Suunnitelmissa tälle päivälle vierailla kakkuni kanssa theian luona :keijo:

Kun on vaan hengaillut nää ekat viikot täysin neljän seinän sisällä kaipaan pientä maisemanvaihdosta. Turkuun jos lähtisi, saisi sillä reissulla tatuoinnin, jos oikein hyvä tuuri kävisi :keijo:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 22 Tammi 2022 16:18

Uuden kokeileminen leivonnassa on aina kivaa! :kuola:

Maisemanvaihdos olisi kieltämättä kiva välillä, on taas tullut oltua kotona aika paljon. Sentään vaihteluna olen saanut välillä käydä toimistolla.

Tervetuloa myös mun luo, jos tuut Turkuun. :keijo: Tatuointia en lupaa tehdä, mutta kahvit voin keittää. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 27 Maalis 2022 13:05

Jaahas, se olis sitten kellot kesäajassa. Mulla on vielä osa kelloista siirtämättä, ja muuten forden kellokin pitäisi muistaa siirtää!
Myös sisäinen kello on vielä talviajassa, koska olen vielä ihan aamufiiliksissä, vaikka kello on nyt 13.

(Siltikään en kannata kellojen siirtämisestä luopumista, koska pysyvä talviaika tietäisi hirveästi pimeitä iltoja esim. alkusyksylle. Niitä on nytkin jo ihan riittävästi.)

No mutta. Tänään pitäisi ehkä mennä lenkille. On aurinkoista ja melkein tekisi mieli mennä autolla johonkin, mutta liekö se synti näillä bensan hinnoilla ja ilmastonmuutosaikoina? Ehkä menen vain lähiympäristöön. Ehkä pakko tehdä vähän töitä tänään, mutta ei kovin montaa tuntia.

Mitenkäs muilla sujuvat viikonloppuaamut tai -illat tai kesäajat?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Edellinen

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 135 vierailijaa

cron