Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 13 Elo 2016 15:38

Terveisiä Turusta! :keijo:

Aurafestit alkoi eilen ja Chekkonen oli :pusu:. Tänään sitten festaroidaan toinen päivä, en kyllä tiedä millä jaloilla. Vähän vielä eilinen painaa, herättiinkin vasta lähempänä yhtätoista. Ja tätä kirjoitan ruokapöydän ääreltä missä ollaan istuttu jo monta tuntia. :virne: Miten niin käydään hitaalla? :virne:

Ei oo kyllä vanhoja varten tämä elämä. :munmo:

Muoks; niin siis toinen osapuoli on L-S. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 13 Elo 2016 15:43

Mukavan rento lauantaipäivä kyllä, kun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin syödä karkkia ja kuunnella musiikkia. :keijo: Jospa vielä Elastista ja Nikkeä jaksaisi katsomaan tänään. :munmo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja damn » La 15 Loka 2016 08:21

Hämmentävä lauantaiaamu sillä heräsin jo ennen seitsemää virkeenä vaikka en kerennyt nukkua kuin kuusi tuntia. Mulla oli perjantai vapaapäivä, niin kai sitä on jo kerennyt levätä vaikka torstaina olin kyllä ihan poikki, koska tein maanantaista torstaihin kymmentuntisia iltavuoroja. Muutenkin olen ollut hiukan pirteämpi ja vähäunisempi viimeaikoina, uskon sen johtuvan astmalääkkeistäni, koska keuhkot toimii nyt kutakuinkin normaalisti. Kai se väsytti jos hapenottokyky on ennen ollut n. 20% huonompi mitä pitäisi?

Iso kupillinen kahvia rauhassa ja sitten aamulenkille. Päivällä käydään katsomassa yksi valokuvanäyttely ja illalla nään mun hyviä ystäviä, ollaan pitkästä aikaa koolla koko porukka niistä viidestä, joiden kanssa vietin mun nuoruuteni. 4/5 päätyi viimeisen vuoden aikana asumaan samaan kaupunkiin joten näkeminen on nyt helpompaa ja saatiin tuo yksi kauempanakin oleva paikkakunnalle käymään :hymyhali:. Oon mä vaan niin onnellinen kun mulla on noin parhaat ystävät :hymyhali: . Ajattelin leipoa omenapiirakan, mutta saa nähdä mitä siitä tulee kun sen pitää olla vegaaninen ja gluteeniton, että kaikki voi syödä sitä ja kaiken lisäksi mun uuni on erikoistunut polttamaan kaikki leivokset vaikka pidän lämpöjä normaalia alempana. Toivottavasti pohjasta ei tule kamala korppu, kun en kerennyt etukäteen testata onko se edes hyvä ohje. Viimeksi kun yritin leipoa muffinsseja kavereitten tupareihin, niin muuten oli aivan älyttömän hyviä, mutta pohjista melkein paloivat. En sitten kehdannut viedä niitä.

Tästä tulee hyvä päivä, toivottavasti muillekin :superhymy:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 15 Loka 2016 11:06

Kiva että damnilla on hyvä päivä!

Mulla on pitkästä aikaa viikonloppu, jolle ei ole mitään erikoisia menoja ja suunnitelmia. Ihan hyvä vaihteeksi. Tuntuu että on ollut kiire viime aikoina, en tiedä mihin mun aika menee, kun en nyt mielestäni mitään niin erikoista tee. No, oon kyllä töiden lisäksi nähnyt aika paljon ihmisiä jne.

Mulla oli kunnianhimoinen suunnitelma taas, että teen aamujoogaa. Onnistuin siinä eilen ja se oli hyvä, mutta tänään viivyttelin nousemisessa turhan pitkään, kun oli niin mukavaa vaan maata ja tuntea peiton paino ja lämpö iholla. :keijo: Sitten kun aloin tehdä joogaa, oli tietysti taas teknisiä ongelmia... :epäilevä: Mutta sain lopulta tehtyä.

Tänään pitäisi varmaan vähän siivotakin, ei kyllä taaskaan huvita. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 15 Loka 2016 11:38

Katon kun kissat makoilee kasassa pinkin tyynyn päällä olkkarissa. Voisin tuijotella tota kasaa tuntitolkulla päivästä toiseen. Karvahanuristit :sydän:

Sain nukuttua pitkään, vaikka näinkin unta töistä ja mun rintarankaa särki aika kovaa. Särkee edelleen. Siellä on iso jumi nikamavälissä. Sain sitä vähän helpotettua ja pienen poksahduksen kuulumaan myös venyttelyjen ja jumppaamisen jälkeen. Tai semmoisen kevyehkön jumppaamisen. Eilinen akupunktio vei niin hyvin voimia, että mihinkään isoon jumppaan ei riitä voimat. Ajattelin tehdä pientä hartiaseudun venyttelyä iltapäivällä. Rintarankajumihan vaikuttaa niin että ei voi hengittää kunnolla ja tuntuu kuin joku istuisi yläselässä, joten kaikki käsien ja pään liikuttelut on ikäviä. Se jumi on ollut koko viikon, joten ihana saada sitä nyt vähän purettua.

Muutoin en tee mitään. Lukemiseen on liian vähän valoa, mutta ajattelin katsoa leffaa ja tehdä osittaisen paluun facebookiin.
Pyykkiäkin ajattelin pyöräyttää koneellisen, koska se ei vaadi mitään erityisiä voimia.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja skray » Su 16 Loka 2016 08:50

damn kirjoitti: Viimeksi kun yritin leipoa muffinsseja kavereitten tupareihin, niin muuten oli aivan älyttömän hyviä, mutta pohjista melkein paloivat. En sitten kehdannut viedä niitä.


Kai sulla oli pellillä leivinpaperi vielä niiden muffinssivuokien alla? :tilt:
Sillä välttää pohjan palamisen, ellei sitten muuten vaan pidä niitä liian kauan uunissa. :virne:

Tänään nousin ylös kahdeksan aikaan, että saisin rauhassa fordailla, kun mieheke ja vauva nukkuu. Hyvin onnistui melkein tunnin. Mieheke nousi just ylös ja vauva nukkuu edelleen. Olin ajatellut leipoa omenapiirakkaa ja tehdä jotain hyvää ruokaa pitkän kaavan kautta. Katsotaan, mitä tulee ja saanko mitään muuta tehtyä, kuin jotain perusruokaa nopean kaavan kautta.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 05 Marras 2016 14:32

Jos tietää että perjantaina on akupunktio niin kannattaa käydä kaupassa niin että on jotain ruokaa kotona lauantaita varten :keijo:
No en tehnyt niin.
Heräsin aamulla seittemältä siihen että uni loppui. Eipä siinä mitään, ruokin kisset mitkä näytti vähän pöllämystyneiltä ja väkisin herätetyiltä. Shinya ei huutanut aamulla yhtään, vaan jouduin pakottamaan sen ylös sängystä. Heittäydyin vielä punkkaan ja katoin kännykältä leffan. Tai melkeen katoin, 20 minuttia ennen loppua rupesi väsyttämään ja päätin että aamupäikkärit! Joo!
Havahduin kun jompi kumpi kisseistä kipusi mun päälle. Ihan sama, jatkoin nukkua. Herätessä totesin että joku nukkuu pikkuisella kerällä mun päällä ja näkee unta. Se oli Myyyy :sydän: :hullu: :sydän: En halunnut liikkua, joten vaan katselin kun se kissa nukkuu. Myyyy kyllä havahtui siihen hetken päästä. Ilmeisesti siinä oli niin hyvä olla että se vaan vähän venytteli :keijo: Katoin leffan loppuun Myyyyn makoillessa päällä, hiton huonossa asennossa, mutta tyytyväisenä että se kissa on siinä.

Noustessa tajusin sen ettei ole ruokaa. Join vähän vettä ja ajattelin että istun hetken sohvalla. Katoin tunnin telkkaa, eikä mitään hajua mitä sieltä tuli :virnei:
Olen ihan seis. Ei väsytä, mutta selkä ja jalat särkee vähän. Mietin että olisin lähtenyt kauppaan, mutten mä vielä pysty. Ehkä iltapäivällä.
Tässä mä nyt sitten kökin ja mietin että voinko mä rakentaa pakkasesta itelleni jotain ruokaa minkä haluan syödä :keijoei:
Mieli tekee ihan hirveästi jugurttia! :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » La 11 Maalis 2017 10:15

Tilulilulei. Jos tännekin kirjoittelisi pitkästä aikaa. Meinasin kirjoittaa ensin krapulaketjuun, mutta en suostu myöntämään, että mulla olisi krapula. :keijo: Eilen oli parin duunikaverin läksiäiset ja oli pitkästä aikaa hauskaa olla duuniporukan kanssa bilettämässä. Toisaalta mulla oli surku siitä, että he lähtevät ja edelleen tää mun henk.koht kriisi, että miksi he saivat sen paikan ja minä en. Olisin selvinnyt niistä hommista varmaan heittämällä. Toisaalta, oon jutellut nyt parinkin kaverin kanssa siitä asiasta, ja se ei vaan ollut mun "kohtalo" saada sitä paikkaa. Ehkä jotain parempaa on tulossa, toivottavasti.

Mutta laulettiin karaokea ja nyt mun ääni on mennyt. :keijo: Ihana yskä samalla. Silti mun tekisi mieli mennä johonkin kahvilaan aamiaiselle ja yhteen tai kahteen leffaan sen jälkeen. Kaikista fiksuinta olisi kyllä vaan mennä takaisin nukkumaan vähäksi aikaa, katsoa niitä leffoja kotona ja juoda teetä. Ei muutenkaan ehkä kannattaisi häiritä muita elokuvateatterissa olijoita yskimällä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 11 Maalis 2017 17:44

Suvi kirjoitti:Toisaalta mulla oli surku siitä, että he lähtevät ja edelleen tää mun henk.koht kriisi, että miksi he saivat sen paikan ja minä en. Olisin selvinnyt niistä hommista varmaan heittämällä. Toisaalta, oon jutellut nyt parinkin kaverin kanssa siitä asiasta, ja se ei vaan ollut mun "kohtalo" saada sitä paikkaa. Ehkä jotain parempaa on tulossa, toivottavasti.


Toi on kyllä ikävä fiilis, jos joku läheltä saa paikan ja itse ei. Olen siinäkin tilanteessa välillä ollut... mutta toisaalta on mullekin sitten jotain järjestynyt, jos ei ehdottomasti parempaa, niin kuitenkin jotain ihan hyvää. Joten eespäin vaan Suvi. :sydän:

Nyt ei ole enää aamu, mutta viikonloppufiilis kuitenkin. Olen vaan luuhannut kaupungilla (piti ostaa työasioita varten kengät, löysin lopulta lisäalen lisäalesta superhalvat alun perin kalliit kengät :keijo: ), mutta nyt pitäisi kai tehdä jotain järkevää, esim. siivota vähän. :riips:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja theia » La 18 Maalis 2017 09:56

Mies oli eilen viihteellä, mutta heräsi jo tunti sitten kohtuullisen hyvissä oloissa :D Me Pötkylän kanssa herättiin puoli seitsemän. Tänään taitaa olla ohjelmassa pööpöilyä ja pitsaa, ei mitään kovin kummoista. Mä haaveilen käynnistä Prismaan, koska haluaisin nähdä mimmossia leggareita siellä on :nolo: Ja kirjan lukemisesta ja et saisin keskittyä Pötkylän synttäreiden valmisteluun... :raps:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 18 Maalis 2017 12:45

Ihana auringonpaiste ulkona. Istuin hetken lasitetulla parvekkeella juomassa kahvia ja lukemassa ilmaiseksi saamaani Kotilieden numeroa. :munmo:

Pitäisi kuitenkin tehdä hirveästi kaikkea tänään, kuten käydä kaupungilla asioilla, siivota jääkaappi, pestä pyykkiä ja jatkaa pakkaamista työreissua varten. :haukotus:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 18 Maalis 2017 15:18

Keravalla ei paista ulkona aurinko. Kibsin sisäinen aurinko on kyllä päällä :keijo:

Nukahdin eilen illalla joskus kymmenen pintaan, heräsin seittemältä, olin pari tuntia hereillä ja vedin päälle vielä aamupäikkärit. Heräsin 5 vaille 1 :friikki:
On kyllä aika levännyt olo nyt :pilvi:
Akupunktion jälkeinen pahin kipukin on helpottamassa. Yläselässä on vielä vähän jäljellä ja pitäisi venytellä sitä vähän. Mutta tätä euforiaa en antaisi pois. En ehkä jaksa mitään, koska voimia ei oo, mutta tänään ei tarttekaan. Katon leffaa ja syön jotain kivaa (mietin että tilaisko pitsaa :virne: ) ja hengaan kissejen kanssa. Shinya nukkui mun päikkäreiden ajan eka peiton alla jaloissa ja sit oli könynnyt sieltä "omalle paikalleen" :sydän:.

Aika ihana fiiwis :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 08 Huhti 2017 10:56

Jaahas se olis sit taas viikonloppu kotona matkustelun jälkeen. :haukotus: Olen vielä jetlaginen, eli olen nyt joka yö herännyt neljältä ja nukahtanut uudestaan vasta parin tunnin päästä enkä sitten meinaa päästä ylös. Lisäksi arkeen sopeutuminen on jotenkin hankalaa ja ystävääkin jäi ikävä.

Tänään ohjelmassa on Hullut päivät :friikki: ja sitten ehkä vaan sohvalla oleilua. Haluaisin myös istuttaa pääsiäisruohon, vaikka se alkaa kohta varmaan jo olla myöhäistä. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 08 Huhti 2017 11:42

Kävin kaupungilla, jossa oli niin paljon kuntavaaliehdokkaita, että oli pakko hoitaa asiat nopeasti ja paeta vaalihumua kotiin. Ääneni annoin jo ennakkoon viikolla. Olen ehtinyt vasta juoda kahvia ja siivota, pitäisi kai pestä pyykkiäkin. Viine viikkoina on ollut kiireistä, ehkä nyt voisi rauhoittua.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1035
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 08 Huhti 2017 17:05

Mä käytin aamusta tunnin joogaamiseen ja hengittelyyn. Parvekkeella tuoksui kesä ja ikkunan välissä oli kärpäsiä.
Istuin parvekkeellakin juomassa teetä kun siellä oli auringonrippeissä se 20 astetta lämmintä :pilvi:
Se teki tosi hyvää.
Muutoin järjestelin viimeisiä juttuja kotona. Kissat oli pudottaneet yhden korin lattialle kirjahyllyn päältä ja päädyin sitten vähän hääräilemään kotia. Semmoinen rento, vaikka semisti ahdistunut aamu.

Shinyahan tuli kuudelta ekan kerran kertomaan että hänellä on nälkä :keijo: Mutta sen siitä saa kun arkirytmi on se että nousen viiden ja kuuden välissä :P
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » La 22 Huhti 2017 09:00

Onnellinen ja rauhallinen viikonloppuaamu. :hymyhali:

Vauva viihtyi ekaa kertaa ikinä vähän pitemmän pätkän lattialla ihmetellen! :woohoo: Tätä lisää!
Sitten rintarepussa tanssittiin ja kuunneltiin Spotifysta lastenlauluja.

:kailotus:
"Gyal whine 'pon the spot, your pussy fat
Bumper big, breast no flat
Come climb 'pon the cock, just like that
It slide out, push it in back"

:kailotus:

Piti vähän aikaa kuunnella, että lauletaanko tossa oikeasti 'pussy fat'. Sitten rupesin kuuntelemaan tarkemmin, että melkoiset lyriikat. :eivirne: (Vybz Kartel - Wine to the top)
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 22 Huhti 2017 12:03

Shayn aamu kuulostaa mielenkiintoiselta. :keijo:

Rauhallinen viikonloppu yksin kotona tiedossa pitkästä aikaa. Se tarkoittaa tietysti sitä, että pitäisi siivota ja tehdä vähän töitä. :keijo: :läps:

No, onhan tässä nyt laiskoteltukin esimerkiksi viime viikonloppuna jolloin istuin pitkiä aikoja vain lukemassa ja muuta mukavaa. :sydän:
Paistaisipa aurinko, niin voisi istua parvekkeella juomassa kahvia, mutta aika harmaata on, ellei jopa sateista. Lauantaisin pitäisi paistaa aurinko, en mä sillä auringolla arkisin paljoa tee, kun istun isossa työhuoneessa sillä puolella, jolla ikkuna ei ole. :keijo: :norsu: No, onhan tietysti töihin käveleminenkin auringossa kivaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 06 Touko 2017 11:25

Heräsin kuudelta, koska kissa. Mietin että mikä päivä tänään on, jouduin hakemaan sitä ajatusta aika pitkäänkin. :keijo:
Pitkään vain makasin ja tuijotin vain ikkunasta ulos, silitin kissaa ja havaitsin että pää on ihan tyhjä. Keho on tyhjä, minä olen tyhjä.
Annoin vain olla.

Nyt olen jutellut järjettömän isolle mehiläiselle, joka saapui vierailulle ikkunasta. Ohjannut hänet paremmille apajille ikkunan toiselle puolelle, hengaillut kissan kanssa, todennut että parvekkeella on ihan liian kuuma, selannut netistä ei mitään järkevää tai tarpeellista (etsinyt mekkoja - ei löydy) ja tuntuu että tässä olisi aikaa mennyt kaikessa viisitoista tuntia, vähintään!

Tv:ssä ammuu tv, kun Viikin lehmät päästettiin laitumille. Siinä on jotain rauhoittavaa. Siinä lehmien hyppelyssä.

Nyt pitää vähän aikatauluttaa itseään ja pistää kelloa soimaan ettei aika vaan hujahda ohitse, kun on sovittuja juttuja.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » La 06 Touko 2017 11:50

Määkin heräsin kuudelta, koska vauva. Sitä ennen heräsin viideltä (ja puoli kahdelta ja puoli kahdeltatoista) ja kuuden jälkeen torkuin välillä vauvaa rauhoitellen puoli kahdeksaan.

Aamulla oli vielä kaunis auringonpaiste, vaikka lämmintä ulkona ei ollutkaan. Nyt on pilvistä ja tuulista. :epäilevä:
Kevät panttaa tuloaan kyllä ihan kunnolla.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 06 Touko 2017 11:53

Mä oon niin tottunut siihen, että arkisin aina herään siihen kun työkoneita alkaa huristaa talon ohi. Kun tänä aamuna sitä ei tapahtunut, nukuin 10.45 asti. Olin siinä kohti jo lopen kyllästynyt nukkumiseen ja ajattelin, olisipa kello jo edes suunnilleen 9, että olisin saanut 8 tunnin yöunet. No, kello olikin tosiaan 10.45. Ei yhtään ihme, ettei enää jaksanut nukkua. :keijoei:

Tänään on suunnitelmissa rauhallinen päivä tavaroiden järjestelyn musiikkia kuunnellen. Olisi tarkoitus saada vaatehuone sellaiseen kuntoon, että se olisi tältä erää valmis. Vaatii vielä parin laatikon läpikäymisen, sillä haluan, että mahdollisimman paljon turhaa tulee hävitettyä. Sitten vain järjestelemään laatikoita ylähyllyille ja vaatteita ym. muille hyllyille. :superhymy: (Tällä huonekorkeudella 2. ylin hyllykin on aika korkealla ja sieltä on vaikeahko ottaa vaatteita. Mulla on sellainen olo, että tänään saan suurimman osan järjestykseen. :kyllä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 06 Touko 2017 12:05

Tein itselleni viikonlopuksi pitkän bullet journal -listan, johon sisältyy muun muassa pyykinpesua, silitystä, olohuoneen lattian pesu, veroilmoitus ja Euroviisujen esikatselut illalla telkkarista. :keijo: Kutkuttavimpana asiana tosin mielen päällä onkin miettiä Euroviisuasua. Sovittelin kaapista löytyviä valkoisia vaatteita ja mietin mistä kaivaisin jotain glitteriä tai bling blingiä muuten vähän vaisuhkoon asuun. :keijo:

Listan pituus kyllä hieman uuvuttaa, saa nähdä mitä kaikkea noista saan tehtyä...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 06 Touko 2017 19:04

Jes, sain kuin sainkin komeron siivottua työkaluosiota lukuunottamatta, kun suurin osa mun työkaluista on tällä hetkellä lainassa. :virne: Pikkuisen on myös omassa huoneessa laatikostoissa järjestelmistä, mutta hyvältä näyttää. :jami: Huomiselle jätin sen typerimmän jutun eli veroilmoituksen. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 10 Syys 2017 12:01

Mä olen näköjään tämän ketjun ahkerimpia osallistujia, mutta viikonloppuisin on hyvin aikaa ilmoitusluontoisiin asioihin ja päivän suunnitteluun ja pohtimiseen rauhassa. :D Arkisin ei tarvitse erikseen miettiä sitä mitä tänään tekisi.

Luin myös mitä olen kirjoittanut muutamassa ylemmässä viestissä, usein valitan joko auringon puutetta viikonloppuna tai sitten iloitsen siitä. :keijo: Tänään näistä ensimmäistä, eli miksi pitää sunnuntaina sataa aina. :norsu: Nyt olisi 17 astetta eli vielä erinomainen parvekesää, jos ei sataisi.

Hitaasti käynnistyvä aamu tänään. Taas on lista asioista, joita pitäisi tehdä, oletusarvona ainakin neljä-viisi tuntia töitä. :haukotus: Jostain pitäisi vaan kaivaa energiaa aloittaa hommia. Olisi kiva, kun olisi takataskussa valikoima inspiroivia tapoja aloittaa aamu, ettei vaan päätyisi istumaan koneen ääressä surffaamassa netissä päämäärättömästi. Kahvit olen jo juonut ja lukenut Hesarin, mutta sekin lähinnä vain masensi, kun siellä kerrottiin masennuksesta ja hurrikaaneista.

Muutoin aion tänään tehdä herkullista kulhoruokaa sekä omenapaistosta - sehän kruunaa syksyn, joka ei muuten niin miellyttävä asia mielestäni ole. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 16 Syys 2017 11:53

Menin eilen illalla nukkumaan kohtuullisen ajoissa ja heräsin ilman kelloa, kaikessa rauhassa. Se oli aika ihanaa. Myös siinä hetkessä kun kissa saapui hyppelehtimään päälle ja elehtimään kuolevansa nälkään. Ensin ajattelin että palaan takaisin makoilemaan ruokittuani karvahanuristit, mutta jäin ylös. Kuuntelin musaa, tein mannapuuroa ja lueskelin yhtä kirjaa mikä on odottanut tuossa avaamista hetken. Aika rentoa olemista. Mietin miten elämä menee ja muutoksia semmoisia pikkuteemoja siinä pyörittelin katsellessani samalla kissojen taistelua nukkumapaikasta. Molempien pitäisi mahtua samaan paikkaan? Hönöt! :sydän:
Antti Tuisku siivitti aamun ja nyt mietin että pitäisi kiskoa jotkut kuteet niskaan ja suunnata ulos. Ajattelin että olisin ajoissa liikkeellä kun muuten se jää. Ystävilläni on pienet illanistujaiset Helsingissä ja haluan mennä tapaamaan heitä. Sitten ajoissa kotiin nukkumaan. Tiedän kuitenkin että jos en lähde ajoissa, niin en lähde ollenkaan. Pimeyden ja iltapäivän alkaessa painaa se häviää kokonaan se lähtemisen into :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 16 Syys 2017 12:08

Rauhalliset aamut ovat kyllä kivoja. Itse tuhlasin aikaani makaamalla sängyssä selailemassa jotain nettijuttuja. Sen jälkeen olen juonut aamukahvit ja yrittänyt vähän siivoilla. Imuroida vielä pitäisi ja sitten lähteä käymään kaupungilla.

Päivän ohjelmassa pitäisi olla kuitenkin myös töitä... Ihan kiinnostavia hommia, ei siinä, mutta työn määrä on ollut kyllä viime aikoina aika vakio. Viikkokin tuntui menneen hujauksessa, kun suurin osa ajasta meni joko töitä tehdessä tai niitä miettiessä. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron