Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 06 Joulu 2015 15:59

Mäkin voisin olla lähdössä. :hullu: Meillä tosin on työpaikan pikkujoulut perjantaina, joten ihan aamuvarhaisella en olisi valmis lähtemään. :virne: Jos sieltä vaikka löytyisi jotain kivoja syötäviä lahjoja, olisin tyytyväinen.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 07 Joulu 2015 10:49

Joo! :D Mukaan vaan! :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 13 Joulu 2015 04:59

No niin, kerrankin olen ajoissa postaamassa viikonloppuaamuketjuun. Höh, johan tuli taas mursuiltua vaikka kotiin pääsi jopa kohtuu ajoissa. :P

Tuli huomattua että ei se P-juna vaan kulje enää sitä vanhaa tuttua, selkärankaan iskostunutta reittiä, vaikka kuinka uskoisi ja toivoisi. :virnu:
Pikkujouluilla jo tsekkasin etukäteen reittiopasta ja totesin että 01:44:n paikallisjuna sopii hyvin. Käppään päärautatieasemalle ja hyppään ilmeisesti vain lähtöaikaa tuijottaen raiteelta 9 (jonka jo yksistään olisi pitänyt pistää hälytyskelloja päälle) lähtevään P-junaan. No, juna lähtee, pysähtyy Pasilassa ja jatkaa matkaansa. Huomaan että perhana, tämän seuraava pysäkki onkin Ilmala! Ei kun ulos junasta siellä ja setvimään että missäs hitossa sitä nyt taas ollaankaan ja miten sieltä pääsee pois. Onneksi sentään sattui Ilmala olemaan niin lähellä Pasilaa että kävely takaisin ja seuraavan, oikeaan suuntaan pisararataa kulkevan junan odottelu ei myöhästyttänyt kotiinpääsy kuin puolella tunnilla. Voisi kyllä mennä jo vähitellen nukkumaankin tästä.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja theia » Su 13 Joulu 2015 12:46

Emeritus, onko sun muistissa P-juna, joka on jäänyt pois käytöstä v. 2004? Ja olisihan sillä P-junalla päässyt kohteeseen, tosin "pienen" kehän kautta ;)
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 13 Joulu 2015 17:57

Pakko viilata pilkkua ja korjata, että kyseessä on kehärata. Pisararataa ei ole vielä rakennettu. :ärsyttäväviilaajakeijo:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 13 Joulu 2015 18:39

theia kirjoitti:Emeritus, onko sun muistissa P-juna, joka on jäänyt pois käytöstä v. 2004? Ja olisihan sillä P-junalla päässyt kohteeseen, tosin "pienen" kehän kautta ;)

Juurikin se. Joo, kyllähän se nykyinenkin P-juna pienen mutkan kautta perille menee, mutta kuinkahan kauan olisi saanut istua siinä? Ja tyypillisellä meikäläisen säkällä olisi kuitenkin junaan tehnyt täsmäiskun yöoperaatioihin erikoistunut tarkastajaryhmä ja antanut mätkyt matkustamisesta seutualueella sisäisen liikenteen kausipiletillä... :virnu:

Emilia kirjoitti:Pakko viilata pilkkua ja korjata, että kyseessä on kehärata. Pisararataa ei ole vielä rakennettu. :ärsyttäväviilaajakeijo:

Jep, se. Mitäniitänytonkaan. Varmaan niistä VR:n sydämenmuotoista rataa hapattaneista mainoksista on iskostunut päähän se pisararata-termi kehäradan yhteyteen. :P
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 19 Joulu 2015 12:12

Kissa yritti herättää 7.30. En suostunut, vaan käänsin kylkeä ja näin kivaa unta :hullu:
Nousin yhdeksän jälkeen ja nyt olen hengaillut sohvalla auringon paistaessa suoraan silmään. Mikäs tässä. Aurinko :sydän:
Aurinko on todella alhaalla ja fiilistelen sitä että ensi viikolla taittuu pimeys ja matkataan kohti valoa ja kesää :hullu:
Kissat makoilee vieressä ja tunnin päästä tulee Tuusi kylään.

Ei huono lauantaiaamu.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 23 Tammi 2016 15:09

Shinya tuli tökkimään mua hereille aamulla ennen yhdeksää. Vähän niinkö että kiitti.
Nousin ylös ja hengailin vaan aamun. Ihanan rentoa.
Nyt pitäis vähän pistää pyykkejä kasaan ja siistiä paikkoja. Suvio on tulossa kylään ja oishan se kiva ettei tää ihan näin sekamelska ois.
Yskä vähän vielä häiritsee, muttei pahasti. Aivastelu on jännää, mutta onneksi vähäistä :keijo:

Kissat vetää sikeitä, juoksentelivat äsken kiusaamisrallia ja nyt on väsymys iskenyt päälle :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja skray » Su 24 Tammi 2016 11:25

Tänään on otettu rennosti.
Herättiin n. 8 aikaan, mikä on ihan jees, kun huomenna pitää kuitenkin herätä taas aiemmin töihin. Lakanat oon saanut vaihdettua ja kahvit juotua, mikä on ihan hyvä näin reilun parin tunnin saldoksi. :keijo:
Ehdotin kaverille kirpparia, mutta vastausta ei vielä ole kuulunut. Tekisi myös mieli leipoa jotain, mutta saas nähdä jaksaako. Korvapuustit vois olla aika jees, jos vaan löytyy kaikki ainekset.. tai siis jos löytyy myös kardemummaa. Muut kai mulla jo onkin valmiina.

Muutoin vois ottaa aika rennosti, joten rentoa sunnuntaita kaikille!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 24 Tammi 2016 14:09

Hyvää sunnuntaita myös sinne!

Viime yönä tuli nukuttua pitkät unet. Yhdestä klo 12 asti. :O:

Nyt odottelen teen hautumista ja syön sitten aamupalan. Kaupassa pitäisi käydä, joten mietin, pitäisikö Runebergin torttujen ainekset ostaa samalla. :raps: Ainakin tarkoituksena on tänään leipoa mallassämpylöitä. Laitoin eilen illalla kaljamaltaat likoamaan. :superhymy: (Siihen vielä siirappia ja rusinoita kaveriksi ja jauhoiksi ohraa, ruista ja täysjyvävehnää niin... :pilvi: ) Lisäksi ohjelmassa on vähän kotitöitä sekä apurahahakemukseen ja artikkeliin liittyviä juttuja.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 13 Helmi 2016 14:21

Eihän nyt enää aamu ole, mutta viikonloppuaamufiilis on kuitenkin, kun ulkona on kerrankin aurinkoista ja sain vähän siivottua ja ostin aiemmin tulppaaneja, joista tulee mulle kevätviikonloppufiilis. Rikoin tosin siivotessa yhden lasin myös. :(

Tänään pitäisi tehdä vähän töitä ja tekisi myös mieli leipoa jotain ja käydä lenkillä ja tehdä joogaa. Onpas taas suuret suunnitelmat, saa nähdä mitä näistä saan toteutettua... :jaaha:

Hyvää viikonloppua!
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3971
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » Su 14 Helmi 2016 09:48

Täällä on pitkästä aikaa puolestaan talviviikonloppufiilis. :virne: Eilen tuli talven komein lumisade. Oikein isoja hiutaleita leijaili tiheänä verhona peittämään viikkoja kestäneen loskapaskan.
Tuli tehtyä lumiukkokin toissailtana, kun lumi oli vielä märkää. Innostuin vain mentyäni ulos käväisemään. Yritin tehdä lumikuningatarta, mutta siitä tulikin elefanttimiehen tynkäkätinen sisko... Kai sitä lapsena oli enemmän aikaa ja taitoa muotoilla lumiukoista suunnitellunlaisia.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja skray » Su 21 Helmi 2016 11:06

Hyvää huomenta forde!

Tänä aamuna herätessä ja ylös noustessa mieheke luetteli mitä kaikkea aikoo tehdä tänään, sis. lumityöt, remppa/rakennus, autotallihommat ja saunan lämmitys.
Mun lista: Nousta ylös sängystä. :keijo:

Myöhemmin keksin, että voin tehdä pizzaa, mutta siinäkään ei vielä ole mitään verrattuna miehekkeen työntäyteiseen päivään.
Tuli vähän semmonen laiskapaskafiilis. :virne:

Ehkä tää tästä vielä keksii jotain tekemistä.. vois vaikka käydä kävelyllä, jos oikein innostun.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 05 Maalis 2016 13:03

Hyvää lauantaita!

Onpas yllättävän positiivinen fiilis tänään. Oon jo päässyt käymään Citymarketissa ostamassa painavia ruokia ja uuden joogamaton (mulla oli aiemmin vaan joku ihan liian lyhyt jumppamaton pätkä, joka ei ole edes joogaan tarkoitettu). Joogamatto oli vielä superhalpa ja se on nättikin. :superhymy:

Tänään pitäisi tehdä kyllä jonkun verran "töitä", koska eilen pidin vapaapäivän kulttuuririennoissa, mutta ei sekään oikeastaan haittaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3971
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 05 Maalis 2016 13:49

Hupsahdin eilen vähän valvomisen puolella ja menin nukkumaan vasta joskus 23 aikaan. :keijo:
Syytän irssiä :keijo:

Aamulla heräsin viiden aikaan ja olin ihan varma että en oo vaan herännyt kelloon ja pitää lhteä töihin :epäilevä: Hyi mikä olo se on. Johtunee osittain työhenkilöihin näkemiini uniin. Onneksi sain unta uudestaan. Sain nukkua kahdeksaan ja sitten meni hermot kisseen :keijo: :virne:
Nousin ylös.
Nyt oon pessyt pyykkiä ja tehnyt käsitöitä. Virkkuri viuhuu.
Pitäis tehdä jotain ruokaa mutten keksi mitään :keijo:

Onhan tänään lauantai?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja skray » Pe 11 Maalis 2016 10:49

Hyvää perjantaihuomenta! :superhymy:
Mun viikonloppu alkoi jo eilen. Lähden tänään kavereiden kanssa risteilylle, niin piti ottaa töistä vapaata.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » La 26 Maalis 2016 12:22

Tiedättekö sen tunteen kun herää ihan liian aikaisin. Menin joskus yhden jälkeen nukkumaan (luin ihan vaan kirjaa siihen asti) ja heräsin joskus ennen kahdeksaa. Olin ihan pirteä ja luin taas pari tuntia kirjaa ja sen jälkeen mun aivoihin iski hitaus. Ihan järkyttävää. Ihan kuin olisi krapula. :friikki: (Onneksi se paha olo puuttuu.) Yritin päivittää puhelimen sovellusta useita kertoja siinä onnistumatta. Kun itse käy hitaalla, en kyllä yhtään kestä että esim. teknologia toimii yhtä hitaasti. :friikkipeukku: :keijoei:
Katsoin tässä välissä myös eilisen Elastisen ja nyt sen jälkeen vaan mietin, että pitäisikö tässä välissä nukkua jotkut päikkärit vai mitäköhän sitä oikein tekisi. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 26 Maalis 2016 20:02

Joo, tiedetään!
Viiden tunnin unilla heräsin aamulla siihen että lapsi tekee jotain kummallista ja hoitokoiro häärää sen kanssa. SIt kävin vessassa, katoin kun se kouluttamaton hoitokoiro paskoo lattialle ja yritän estää ettei se lapsi mene siihen tuotokseen. Oli kyllä ihan vähän semmoinen fiilis että pää leviää.
Koko aamupäivä meni aika kiukkuisesti ja yritin vain olla ärsyyntymättä enempää. Päivällä sain purettua ison osan sitä turhautumista ja väsyä johonkin tosi urpoon tablettipeliin :keijoei: Hakkasin sitä tablettia minkä ehdin noin puolen tunnin ajan ja se riitti :keijo:

Mutta se olo mikä oli kun oli nukkunut liian vähän. Ihan jäätävän kamala. Mulla ainakin se krapula-fiiliksen pahin juttu on nimenomaan se paha olo. Paha olo ja päänsärky tulee tosi helposti siitä että nukkuu huonosti. Mähän nyt voin muutoinkin pahoin aamuisin, varsinkin arkiaamuisin, niin liian vähillä unilla se vielä korostuu. Puhaltelin aika tavalla silloin aamulla. Puhumattakaan siitä että on kipeä. Lihakset särkee ihan saateristi edelleen siitä että on nukkunut kaksi yötä tosi huonosti.
Onneksi tänään pääsee omaan sänkyynsä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » La 26 Maalis 2016 21:47

Mää en osaa lauantaisin nukkua kuutta pitempään... :epäilevä: Kun joka aamu tulee herättyä kuudelta töihin. Sunnuntaisin jaksan nukkua jopa seittemään. :keijo: On kyllä kumma, kun viikolla väsyttää ihan sikana, mutta viikonloppuna ei aamuisin osaa nukkua.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Emilia » La 26 Maalis 2016 22:37

Mulla toi hitaus iskee aina muuman tunnin heräämisen jälkeen. Se on aivan järkyttävää, kun ei jaksaisi mitään mutta pakko sinnitellä. Meillä herätys on viimeiset 3-4 kuukautta ollut siinä viiden ja kuuden välillä. :pepsodent: Harvassa on ne illat, kun ehtii sänkyyn ennen yhtätoista. Mulla on siis krooninen väsymysdarrapaleluolo. :bubbles: Odotan tilanteen helpottavan kellojen siirron myötä, mutta jos näin ei käy, saatan pistää rakkauspakkauksen asiakaspalautuksena Kätilöopistolle.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja skray » Ma 28 Maalis 2016 12:50

Kun arkena herää töihin joka aamu kuudelta, niin sittenhän nukkuminen seitsemään on selkeästi "pitkään". Kahdeksaan jos koisaa, niin jo on nukuttu! :keijo:
Joskus oon lauantaiaamuna yhdeksään mennessä jo siivonnut koko kämpän ja lähden kauppaan, koko päivä on eletty jo klo 12. Sit voi miettiä, että mitä sitten tekis.. jos vaikka päikkärit ottais. Tänään on melkein semmonen fiilis, että olisin jo tähän mennessä elänyt koko päivän, kun heräsin seiskan aikaan heittämään kissan pihalle ja tajusin pistää pyykkikoneen (joka oli jo valmiiksi ladattu täyteen) käyntiin ja menin takasi nukkumaan. Eka kone oli siis pestynä jo, kun nousin ennen ysiä. Nyt pyörii jo sit kolmas koneellinen pyykkiä ja kello on vasta yksi pian. Ruokakin on valmiina, ei kun syömään. Sitten onkin koko päivän pakolliset työt tehty, mitäs sitten keksis?

Kyllä nää vapaapäivät vaan on kivoja, kun niitä on useampi peräkkäin. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja damn » La 02 Huhti 2016 09:45

Onpas mukava lauantaiaamu. Yksi parhaista ystävistäni palasi yli puolen vuoden reppureissuiltaan takaisin Suomeen vähän aikaa sitten ja on nyt kyläilemässä luonani. Ja mitä luultavimmin punkkailee täällä ennenkuin saa oman kämpän. Ikävä ollut tuota ihmistä, vaikka puoli vuotta meni kyllä nopeasti.

Aloitin aamulla lenkillä ja sitten nautittiin rauhassa aamupalaa. Kohta olisi tarkoitus lähteä kaupungille. Tänään on luvassa kahdet synttärit, yhden yksivuotiaan ja toisen yli kolmekymppisen. Pitää käydä lahjat ostamassa ja sitten lähteä juhlimaan.

Hyvä fiilis pitkästä aikaa, yllättävän ehjä ja tyyni vaikka viimeset pari viikkoa ovat olleet melkoista tunteiden myllerrystä.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 02 Huhti 2016 12:56

Oho! Nythän on jo päivä!
Heräsin ihan ajoissa, etin leffan, katoin sen ja nythän on jo lounaksen aika :keijo:
Ehkä tässä ehtii vielä tehdä jotain tänään jos nyt aloittaa :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 03 Heinä 2016 11:47

Ei minullakaan kyllä ole kaikki nallekarkit pussissa:

Yritin "keittää" ja hauduttaa mustaa teetä teepannussa. Vähän ajan päästä huomasin, että olin kaatanut vedenkeittimestä kylmää vettä teepannuun ja painanut tyhjän vedenkeittimen päälle. Morrrjens! :friikkipeukku: :keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 13 Elo 2016 14:05

Nukuin pitkään. Ihanaa :pilvi: Shinyan kanssa köllilöllittiin vielä aamulla kahdestaan (no se kerjäs ruokaa) sängyssä ja vaan oltiin. Sekin oli aika ihanaa. Semmoinen hyvin rento aamu, vaikka mun lihaksia eilisestä jumppaamisesta vähän kolottaakin.
Katoin aamusta heti urheilua ( :keijotäpinä: ). Avasin olkkarin oven, istuin viltin alla kissa sylissä. Oikeen kunnon crazy catlady.
Sain kyllä asioita samalla aikaiseksikin. Pesin koneellisen pyykkiä ja vein roskat. Halusin mennä katsomaan meidän roskiksen uutta ovea, että onko siinä lukko. Ei vielä, mutta ehkä tulossa.
Lisäksi olen tsätännyt fasepookissa useiden ihmisten kanssa ja nauranut jo tälle päivälle ihan huolella. Nauraminen piristää!

Nyt ajattelin katsoa yhden elokuvan loppuun kissejen kanssa, kun molemmat on tässä kyljessä kiinni. Jokseenkin söpöä että meillä on tämmöinen ihana kasa, kun eihän nuo kaksi niin hirveästi yhteiskasaile :hullu:

Toivottavasti kaikilla on kiva päivä, syksyisestä säätilasta huolimatta.

:hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron