Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja kmaria » To 22 Huhti 2021 09:51

Onnittelut asunnosta, marenki! :D
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 25 Huhti 2021 10:52

Hienoa asuntotoimintaa, marenki! :D

--

Tänään sunnuntaina olisi tarkoitus tehdä jonkin verran töitä. Eilinen meni tekemättä töitä, paitsi kotitöitä.

Luultavasti katson SM-liigan pudotuspelin TPS-Pelicans iltapäivän ratoksi.

Nyt kun olemme osittain jo lähiopetuksessa, etäopetus maistuu varsin puiselta. Vaikka koronarajoitukset osittain purkautuvatkin, niin tuntuu, että tilanne kuitenkin aaltoilee, joten ei kannata liikaa riehaantua. Kuntosalin osalta odottelen, jos päästäisiin kiihtymisvaiheeseen takaisin, niin josko sitten katsoisi sitä asiaa.

Olemme löytäneet AVAlta ruotsalaisdekkarit. Lisäksi tajusin, että Telian tilauksessa mulla näkyisi myös HBO Nordicin kautta sarja "In Treatment", josta aikoinaan kovasti tykkäsin. :) Jos vain olisi sitä kuuluisaa aikaa...
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 30 Huhti 2021 19:15

Kiitos onnitteluista! :hymyhali:

Tänään oli kauppatilaisuus. Näin korona-aikaan se tuntui jotenkin kovin epäviralliselta, kun ketään ei kätelty ja koska myyjä myi itse asuntoa, ei ollut välittäjääkään paikalla. Ja myyjä oli kovin rento tyyppi. Sitten vaan allekirjoiteltiin muutamia papereita ja aina välillä odoteltiin kopioiden ottamista jne. :virne:

Lainasumma on taas niin iso, että ei sitä oikein käsitä. Vähän kuin siinä meemissä, jossa koira istuu palavassa kodissaan. "This is fine." :keijopeukku:

2 kk muuttoon. :o: Jännää. Kesälomakin ehtii olla (suurelta osin) tässä välissä. :o: Miten kesäkin on jo kohta? :o:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 02 Touko 2021 09:21

Tänään täytyy käydä kaupassa, olisi hyvä edistää töitä jonkin verran. Mieluiten sen verran vain, että tuntuu vielä mukavalta.

Vappu oli ja meni, ei aiheuttanut suuria toimenpiteitä.

Tänään jännitystä ainakin jääkiekkokaukalossa ja autourheilussa. Pieniä panoksia vedonlyöntiin ja osittain kahden tapahtuman ristiinvilkuilua.

Välillä korona-ankeus tuntuu, kun ei oikein voi asettaa mitään odotuksia ja suunnitelmia tulevaan. Iso osa hauskasta on mahdotonta, mutta iso osa paskasta on edelleen jäljellä. :keijoei:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 08 Touko 2021 10:13

Tänään yritän aamupäivän aikana "vapauttaa" itseni työstä tekemällä niitä tiettyyn välitavoitteeseen. Täytyy punnita, koska asia painaa niin paljon, että on parempi tehdä työt ja keksiä sitten jotain muuta. Ollaan kuitenkin jo melko lähellä kyseistä välitavoitetta.

Myöhemmin varmaan jonkinlainen osallistuminen taloyhtiön talkoisiin. Voi olla, että selviän kahvinkeitolla, mutta katsotaan nyt. Oikeat työt tarjoaa näppärästi myös moraalista nakkisuojaa. :P

Tällä viikolla brittidekkari vaihtuu, mutta pakastepizza luultavasti säilyy. Tänään luultavimmin Pepsi Maxin kera. Sain Vina Maipo -punaviinin riittämään kolmeen pizzalauantaihin. Ja sitä oli siis pullo, ei tonkka. :virne:

Jääkiekko ja formulakin pitäisi tunkaista johonkin väliin. Ja tarkistaa veroilmoitus, vaikka olen aika varma, etten mitään muutosehdotuksia lähetä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 08 Touko 2021 18:09

Toivottavasti Pascalin töistä vapautuminen onnistui!

Mulla oli taas kiireviikko, mutta nyt ei onneksi ole niin kiire, etteikö tänään ehtisi pitää kokonaista vapaapäivää. Viikolla riitti kaikenlaista zoomailua ja teamsailua ja niihin valmistautumista, ja yllämainitun veroilmoituksenkin jouduin palauttamaan jo alkuviikosta. Olisipa joskus vuosi, jolloin ei tarvitsisi tehdä mitään muutoksia! :P

Tänään olen käynyt parissa kaupassa. Ostin parvekekukkia ja heräteostoksena uuden joogatiilen, koska mulla on yksi joogatiili pysyvästi jalkatukena kirjoituspöydän alla. Kesäkukkien valikoima ei ollut vielä kummoinen, mutta nyt on pelargonioita, ja sisälle ostin ruukkuruusun, joita oli nyt runsaasti myynnissä äitejä varten. Lisäksi ostin ruokaa ja harhailin remontoitavana olevan kaupan hyllyjen välissä taas turhan kauan. Sitten leivoin vielä pikaisen kääretortun, jota söin äsken kahvin kanssa. Vielä pitäisi istuttaa parvekekukat, jonka jälkeen voisi tehdä vaikka jotain ei-mitään.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja kmaria » Su 09 Touko 2021 12:22

Mun oli tarkoitus tehdä eilen ahkerasti avoimen yliopiston kurssien tehtäviä, mutta sen sijaan katsoin paljon televisiota. Tunnin sentään jaksoin opiskeluakin. Tänään innostuin siivoamaan eteisen kaappia ennen kuin olin syönyt edes aamiaista. Miksi pitää säilyttää useita paria kenkiä, joita ei ole käyttänyt moneen vuoteen, en ymmärrä. (Olen siis itse syyllinen.) Nyt istuuduin toiveikkaana tietokoneen ääreen ja koitan saada kirjoitusmoodia päälle ennen kuin lähdetään äitiä onnittelemaan. :)
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 09 Touko 2021 13:37

kmaria kirjoitti:Miksi pitää säilyttää useita paria kenkiä, joita ei ole käyttänyt moneen vuoteen, en ymmärrä. (Olen siis itse syyllinen.)

Mulla ainakin syy tähän on se, että omaan jalkaani hyvin istuvia kenkiä on aika vaikea löytää...ja olen nirso. (Toki en myöskään jaksa yleensä vaivautua vaateostoksille...) Esim. kävelykenkien elinikä on yleensä pari vuotta. Eli parempi alkaa etsimään kävelykenkiä käytännössä heti, kun on uudet ottanut käyttöön. :keijo: Tähän mennessä on toiminut. Juhlakenkien kanssa on vähän eri, mutta toisaalta pitäähän sitä olla muita varalla, kun joskus vielä nuo maailman parhaat juhlakengät ovat käyttökelvottomat. Olisin ostanut useammat, mutta tuttuun tapaan ostin viimeisen parin. Alennusmyynneistä nimittäin löydän yleensä helpoiten kenkiä. Silloin on jäljellä keskimääräiselle suomalaiselle sopimattomia kenkiä paljon, joten voin omaan kapeaan jalkaani istuvat kengät löytää pienimmällä vaivalla. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja kmaria » Ma 10 Touko 2021 18:00

marenkienkeli kirjoitti:Mulla ainakin syy tähän on se, että omaan jalkaani hyvin istuvia kenkiä on aika vaikea löytää...ja olen nirso.


Tämä kuulostaa erittäin hyvältä syyltä! Mulla kyse on yleensä siitä, että säilytän kenkiä (ja vaatteita...) siltä varalta, että joskus tulisi käyttöä. Vaikka pitäisi vain todeta, että tämä kenkä ei vaan ole kovin hyvä mun jalkaan, joten tuskin tulen sitä käyttämään ensi vuonnakaan. :keijo:
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 15 Touko 2021 10:21

Viime lauantai oli oikein tehokas ja pääsin tavoitteeseen.

Toki se vähän tyhjäsi henkistä pajatsoa, joten tällä viikolla oppilastöiden lukeminen on tuntunut tahmealta. Jotain tänäänkin pitäisi saada tehtyä.

Jääkiekkoa tulisi enemmän kuin ehtii katsoa.

Illaksi täytyy hommata jotakin pizzaa. Brittidekkari oli viime viikolla vähän kuivahko ja tuntuu, että samat asetelmat kiertävät niin tosipohjaisissa kuin fiktiivisemmissäkin sarjoissa yhdestä toiseen. Ruotsalaisista on Rebecka Martinsson ollut ihan kohtalaisen kiinnostava.

Kolme viikkoa kesälomaan, mikä kuulostaa vähältä ja tuntuu paljolta. Lukuvuoden loppu on aina hankala, kun kaikki olisivat jo valmiit lopettamaan, mutta jatkaa täytyy. Varsinkin ysien tilanne on jonkinlainen selviämistaisto.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 16 Touko 2021 16:42

Hidasta viikonloppua.

Eilen alkoi tuntua siltä, että pakko siivota, ja päätinkin aloittaa 30 päivän poistohaasteen.
Olen tehnyt sen aiemminkin jokunen vuosi sitten, kuulin siitä kvatilta. Ensin poistetaan 30 tavaraa, sitten 29, jne. kunnes päästään yhteen. Alkuperäinen idea oli ehkä toisin päin, mutta parempi aloittaa isommista määristä, kun alussa on vielä intoa. Siivosin eilen joitain paperikasoja, ja olin vähän suurpiirteinen laskuissa, en nyt laskenut jokaista paperia erikseen, mutta ainakin sen 30 sain kasaan. Eilen ostin myös Lidlistä edullisen paperisilppurin (11.99 € :o: ), jolla oli mukava silputa papereita. :keijo: Papereiden lisäksi heitin pois mm. ruman koristetaulun, jossa oli joku tekokukka-asetelma ja inspiroiva lausahdus. :keijo: Mistä lie tuollainenkin peräisin.

Tänään siivosin elektroniikkaromuja ja sain jopa saman tien vietyä kierrätykseen jonkun vanhan modeemin ja nappikuulokkeita. Sen jälkeen kävin lenkillä vaihteeksi vähän eri maisemissa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 22 Touko 2021 17:43

Tämä aamu alkoi puoli kahdeksan maissa heräämisellä. Aamiaisen jälkeen pelailuja ja sitten lähdin toimittamaan asioita S-Pankkiin. Katsoin lätkää, jossa Ruotsi hävisi yllättäen Tanskalle :o:

Sitten paperitöitä edunvalvojan ominaisuudessa. Paljon tein, en tiedä, mikä niille kelpaa.

Nyt sitten on ollut formulaa ja lisää lätkää.

Jossakin vaiheessa pitäisi poiketa kaupassa ostamassa muun muassa lauantain valmispizzat. :virnu: Tänään huipentuu eräs tosipohjainen dekkari.

Euroviisuja en varmasti jaksa katsoa loppuun asti, mutta varmaan jonkin matkaa kuitenkin. Enimmillään varmaan esitysten loppuun. Kreikka ja Ukraina suosikit.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 30 Touko 2021 17:35

Tänä sunnuntaina aamu alkoi ilman isompaa suunnitelmaa. Töitä on viikko, mikä on aika paljon ja monenlaista muistettavaa on. Ei nyt kuitenkaan erityistä paineen tuntua.

Ja tässähän tämä on mennyt pelaillessa, lukiessa ja TV:tä katsoessa. Kaupassa kävin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 06 Kesä 2021 06:53

Loma saavutettu! Heräsin sunnuntaihin tuntia aiemmin kuin arkiaamuun. Aivan ylikierroksilla kaikesta, kuten yleensä.

Mitähän sitten? :raps:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 12 Kesä 2021 13:28

Jaahans. Viikko oli kiireinen, kävin lähitöissä (kaukana) ja se teki viikosta hetkisen ja ajeluntäyteisen. Eilen sain koronarokotteen vihdoin ja viimein. Ei tullut kuin vähän käsi kipeäksi ja eilen väsytti kovasti ja pää tuntui oudolta, mutta vaikea tietää johtuiko se rokotteesta vai helteestä (ja siitä että kerrostalossa on helteellä tuskaisen kuuma). Tänään onneksi sataa, viilenee edes vähän. Odottelen edelleen 5G-yhteyden toimimista. :keijo:

Äsken leivoin raparperipiirakkaa matkan varrelta saamistani raparpereista. Uskalsin jopa kutsua pari ihmistä sitä syömään.

Töitäkin pitäisi vielä tässä viikonloppuna tehdä...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 12 Kesä 2021 13:39

Kotiviikonloppu :hymyhali:

Kotiuduin toissapäivänä pohjoisesta jossa olin mm. mummini hautajaisissa. Reissustaki tuli lopulta tuplasti raskaampi kun muutama päivä ennen hautajaisia myös mummin veli menehtyi. :(

Nyt sitten tämä viikonloppu meneekin ihan täysin lepäillessä. Ensi viikolla pitäisi taas suunnata kohti pohjoista mummin veljen hautajaisiin. Tai sitten ei. En oikeasti tiedä jaksanko lähteä kun mieli ei pysy mumminkaan jäljiltä vielä kasassa. Onneksi on nykyaika ja mummin hautajaisten tavoin nämäkin hautajaiset striimataan netin kautta, joten hautajaisiin voi kyllä osallistua sitäkin kautta.
Noh, pitää katsoa voimavaroja myöhemmin uudestaan.

Nyt aion vaan pestä pyykkiä ja woltata ruokaa. :pilvi:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 12 Kesä 2021 14:18

Otan osaa, Wildis :(

--

Ensimmäinen lomalauantai. Tosin tuntuu, että erilaista juoksevaa tai muuten hoidettavaa asiaa on riittänyt vähän joka päivälle näinkin eikä mitään jyrkkää rajaa ole saavuttanut, että nyt vain loma ja nautinto. Enemmänkin tämä on yhä asteittaista laskeutumista.

Tänään laitettiin lakanapyykki pyörimään heti kun oltiin herätty, joten sen sain kuivumaan jo ennen puoltapäivää. Aamiaisen jälkeen katsoin eilisiltaisen myöhäisottelun Turkki-Italia ja nyt olen pienet päikkäritkin ehtinyt ottaa.

Illalla joutuu varmaan katsomaan kahta telkkaria ristiin, kun tulee brittidekkari (pizzat ovat jo pakasteessa) ja Huuhkajien avaus limittäin ja lomittain. Jokaiselle jotakin.

Ollaan katseltu DVD:ltä klassisen ajan jaksoja sarjasta Midsomerin murhat. Niiltä ajoilta, kun sarja on minulle esitelty.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 19 Kesä 2021 17:58

Loma-ajan toinen lauantai sisälsi ns. normaalin lauantain rutiinin: ylös 8.30, aamiaista ja aamutoimia, vähän pelailua ja Elixiaan, jos BodyJam -tanssitunti. Kiva oli sinne palata! :virne:

Uskaltauduin nyt, kun ollaan vain kiihtymisvaiheessa.

Illalla brittidekkaria (ja ehkä jalkapalloa) ja jääkaappipizzaa. :)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 03 Heinä 2021 19:06

Jaahas, oliskohan se sit lomalle lompsis? Tein tänään vielä pari pientä työjuttua. Viikko on mennyt muutenkin vähän puoliteholla. Eilenkin kulutin aikaa kampaajalla ja yhden asian ihmettelyyn ja päätöksentekoon.

Jotenkin hirveän vaikea silti päästää irti töistä tänä vuonna, kun tuntuu että tekemistä olisi, sellaista mitä ei sitten taas loman jälkeen ehdikään, kun pitää alkaa jo uusiin tehtäviin, sellaisiin joissa on tiukemmat aikataulut kuin noissa. Mutta ei kai sille mitään voi, pakko joskus pitää lomaakin.

Tänään olen lisäksi imuroinut ja pyyhkinyt lattiat ainakin osittain. Muistelin pyyhkineeni makuuhuoneen lattian jo toukokuussa, ei sitä nyt tartte. :keijo: Kohta voisi ottaa lomaoluen.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 04 Heinä 2021 12:01

Tänään virtuaalisesti messua sunnuntain kunniaksi. Juhannuspäivänähän oltiin jopa kirkossa! :o:

Nyt edessä eilinen jalkapallo-ottelu tallenteelta ja myöhemmin formuloita.

Tämä hellejakso on ehkä edellistä hieman kuivempi, kun ei ole ihan niin toivottoman tuntuinen. Voi olla myös asteen pari "viileämpää". :hiki: Mutta en edelleenkään ole yhtään helleihminen.

Jokakesäiseen tapaan on menossa Larssonin dekkarisarjasta yksi osa, tänä vuonna ensimmäinen. Välillä luen myös Lagercrantzin kirjoittamia jatko-osia, mutta eivät ne kyllä oikein millään osa-alueella pärjää alkuperäisille.

Babylon 5 -sarja kokonaisboksin sain tällä viikolla haltuuni ja sitä on yksi levy kolmestakymmenestä katsottu. Laadukas on vieläkin :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 10 Heinä 2021 15:08

Jossakin vaiheessa piti käännellä vuodevaatteita, kun olivat melkein niin märkiä, kuin jos olisi vahinko käynyt...

--

Aamupalan jälkeen katselin sekalaisia TV-ohjelmia "pois" boksilta. Sitten luin parvekkeella, kun sinne ei paistanut ja nyt kun paistaa, niin siirryn kohta makkariin lukemaan.

--

Illalla pakastepizzaa ja taas uusi brittidekkari, joka ennakkotietojen mukaan polkaisee aika tutusta asetelmasta. Sivuraiteelle ajautunut poliisi alkaa todistaa itseään jonkin uuden jutun kautta arvokkaaksi. Sillan neloskauttakin katsomme taas, vaikkei se ollut viimeksi(kään) kovin hyvä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 07 Elo 2021 12:52

Tänään loman ja henkisen kesän vika lauantai. Yritämme jo lähes normaalia aamuherätystä, joten kello soi 7.30.

Aamiaisen jälkeen katsoin parin tunnin keskittyneen pätkän yleisurheilua.

Koulun alku ei sinänsä tunnu pahalta, muuten kuin tämän korona-twistin takia. Voi tulla muitakin jännityksen kohteita toki.

--

Eiköhän jääkaappipizzaa ja brittidekkaria tänäkin iltana ole luvassa. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 07 Elo 2021 18:47

Juuh, loma on täällä ollut ohi jo viikon. Loma oli melko rentouttava, oli päiviä jolloin en tehnyt oikein mitään, ja toisaalta pystyin rajoitusten puitteissa käymäänkin esim. useissa museoissa.

Työviikko sujui hitaasti, kaikki muut ovat lomalla joten en päässyt tekemään vielä kaikkea mitä olisi pitänyt, kun tarvitsen siihen tietoja muilta...

Myös lauantai on ollut hidas. Olen imuroinut ja siivonnut vaatekaapista pois muutamia vaatteita mitä voisi myydä jossain avaimet käteen -nettikirppiksellä (jossa ei tarvitse itse tehdä mitään, koska jaksaminen ei riitä kirppispöydän pystyttämiseen ja vielä vähemmän FB-kirppiksen av-yv-säätöön). Lisäksi leivoin mokkapaloja. Ulkona sataa, joten tästä tuli tällainen kotipäivä. Vaikea uskoa että kello tulee vasta iltaseitsemän, kun tuntuu että päivä olisi kestänyt jo iäisyyden. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 14 Elo 2021 10:45

Nyt on taas selvä ero, että on lauantai. :D Viikossa oli paljon hyvää eikä työn suhteen mitään isoa kovin isoa hankaluutta. Muuta hoidettavaa on hetkittäin ollut enemmän kuin tarpeeksi. Yhtenä päivänä jäi jopa käymättä Hero Warsissa :kauhistunut:

Nyt olen kuunnellut musiikkia ja pelaillut aamun ratoksi. Tänään ehkä kauppa sellaisilla aivoilla, joilla voi ajatella. Eilen löi töiden jälkeen jo aika tyhjää.

Ja toki tänään illalla brittidekkaria, jossa "Vävypoika" on nyt modernin autistinen supersalapoliisi ja rikokset ratkeavat. Saattaa tulla osittain jääkaappi- ja osin pakastepizzaa - ei voi vielä tietää.

Ehkä vielä Tokion olympialaisia kiireettömään katseluun, jos sopiva hetki tulee.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja L-S » La 28 Elo 2021 12:12

Tervetuloa viikonloppuun jälleen!

Luvattiin, että olisi lämpimämpi viikonloppu mutta enpä tiedä. Harmaata on edelleen. Koko elokuu on mennyt märässä ja harmaassa. Olisin mieluusti nähnyt vähän parempaa säätä elokuussa, tätä harmautta saa kyllä sitten katsella koko loppuvuoden ja pitkälti seuraavaa kunnes tulee ehkä taas kesä.

Ohjelmassa on perinteinen kaupassa käynti ja lisäksi pitäisi siivota tai oikeammin poistaa vähän jotain vanhoja papereita tai muuta sellaista. Tavaran määrä tässä kämpässä masentaa. Myös aiemmassa viestissä mainitsemani vaatteet ovat vielä toimittamatta nettikirppikselle, mutta jos sen saisi nyt hoidettua...

Työviikko oli melko palaverin- ja sähköpostintäyteinen. Ensi viikolla alkavat tositoimet näissä hommissa.

Tekisi myös mieli hankkia lisää viherkasveja ja leipoa Vironperän kakkua.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 104 vierailijaa