Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 27 Touko 2018 11:46

On se tätiys muuten ihan jees, mutta mua ahdistaa, sillä yleensä tätivaatteet on sellaisia huonosti istuvia telttoja tai ne ovat muuten vaan tylsän värisiä. Jos haluaa esim. ihan perus t-paidan tai villatakin, tätikaupat on siihen just hyviä. (Juuri mietin, että ostaisin Lidlistä pellavahousut... :gay: )

Kiva tietää, että Prismasta/Cittarista saa, tai on ainakin joskus saanut kivoja kesähattuja. Mä jotenkin aina onnistun päätymään Prismaan silloin kun siellä ei ole enää mitään kivoja vaatteita. :virne: (Paitsi ostin keväämmäällä Kaaren Prismasta strech-farkut... :gay: ) Mä mietin vaan noita bandanoita sen takia, että mulla on vielä jossain nurkissa sellaisia ysärillä hankittuja bandanoita ja nehän olisi kiva ottaa hyötykäyttöön.

Sen lisäksi, että mulla on vähän ikäriisiä on mulla läskikriisi. Ahdistaa kun mun vanhemmat kivat vaatteet ei istu enää. Sitten kaverin polttareissa on mustavalkoteema. Ei valkoinen vaan sovi mulle. :epäilevä: Mitäköhän mustavalkoista voisi pitää keskellä kesää? :riips: Ja sitten on myöhemmin häät. Oon käyttänyt nyt vuodesta 2010 kaikissa häissä mulle tehtyä kaasonmekkoa. Onko jotenkin junttia pitää sitä vielä näissä häissä? (Olettaen että se mahtuu mulle vielä :epäilevä: ) Mutta niinhän se on, että se on omasta päästä kiinni, miten vaatteet kantaa, mutta silti olisi kiva että vaatteet istuisi, ja että niitä istuvia vaatteita löytäisi vieläpä edullisesti.

Eilen oli kiva katsella ihmisten pukeutumista. Jollain oli niin ihania mekkoja, että ihan kateeksi kävi. Mä etsin edelleen sitä täydellistä kesämekkoa. Joskus vaan ottaa päähän, kun olen ehkä maailman huonoin shoppailija, tai mulla on liian korkeat kriteerit kun en halua ihan mitä tahansa rättiä päälleni laittaa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 27 Touko 2018 13:44

Mun mielestä edullisuudessa ja istuvuudessa on ristiriita. Mua ahdistaa vaateshoppailussa eniten kulutusvaikutukset. Missä vaate on tehty, mistä se on tehty ja mitä se maksaa. Haluaisin suosia ekologisuutta ja kestävää kehitystä, mutta sen hintataso on mun mun budjetin ulkopuolella. Kirppareilta löydän tosi vähän omiin kokoihin sopivia vaatteita.
Prisman ja Cittarinkin vaatteiden eettisyys usein epäilyttää, koska kuluttajalle halpa vaate on tekijöille vielä halvempi. Jos jotkut legginsit maksavat 5 euroa, niin mitä niistä jää ompelijalle käteen? Lisäksi tietyt maat jää mulla ostamatta ihan suoriltaan. Joskus tapahtuu lapsuksia ja joskus on lähes olemattomat vaihtoehdot, mutta mm. H&M:n vaatteita olen ostanut elämäni aikana vissiin max. 10 kertaa? Ilmeisesti se pulju on tehnyt viherpesua ja tuonut avoimuutta eettisiin kysymyksiin, mutten silti pääse yli omien mielikuvien. Eikä se ole ainoa yritys rytkypuolella, jonka eettisyys ei ole parhaasta päästä.

Nasitenlehtijutuissahan on aina tasaisin väliäajoin siitä, että mitä yli 30-vuotias tarvitsee vaatekaappiinsa ja siellä on lueteltuina kauluspaidat ja kunnon alusvaatteet ja sitten on lisäksi maininta jostain laadukkaasta pikkumustasta tai juhlavaatteista. Mä en kaipaa itelleni mitään merkkivaatteita, mutta tietynlainen laadukkuus viehättäisi. Se vain on sen oman budjetin tolla puolen.

Ehkä ne aikoinaan vaatteensa stockalta ostaneet täti- ja setäihmiset oli "oikeassa".
Mutten mä silti maksa useita kymppejä t-paidasta. :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja damn » Su 10 Kesä 2018 00:14

damn kirjoitti:Olen lukenut kauhulla kaikkia sivuvaikutuksia mitä pillereiden lopettaminen voi aiheuttaa; kuinka puolet hiuksista lähtee, iskee akne, tulee kauhea turvotus ja mielialat heittelee jonkin aikaa nykyistäkin enemmän. Katsotaan nyt sitten mielenkiiinnolla millainen ihmisraunio minusta kuoriutuu


Hei jee, sain kaikki yllämainitsemani sivuoireet! Olen nykyään turvonnut, finninen hermoraunio, jolta on lähtenyt puolet tukasta. Hiustenlähtöön on vaikuttanut lisäksi mahdollisesti kaksi murtuneeseen käteen tehtyä leikkausta, elimistö voi mennä shokkiin leikkausten jälkeen ja oireilla hiustenlähdöllä. On niin kurja ja ruma olo, että tekisi mieli lukkiutua vain kotiin kunnes tämä menee ohi. Oletan ja toivon tämän menevän ohi!!! :D
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 11 Kesä 2018 21:07

:keijopeukku: :keijopeukku: :keijopeukku:
Kyllä se siitä vielä ehkä joskus tasoittuu!
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 13 Heinä 2018 14:03

Laskeskelin tuossa eilen, että mulla oli ekat kuukautiset 17 vuotta sitten. Tuosta ajasta 8 vuotta käytin siteitä ja nyt on ollut kuukautissuojana kuukuppi jo 9 vuotta. :tipahdus: :sydän: :löööv:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 13 Heinä 2018 19:49

Mua vähän harmittaa etten voi käyttää kuukuppia, ei vain ole mahdollista. Kuullut sen verran positiivisia kokemuksia että kiinnostaisi kyllä. :D
Sen sijaan olen enemmän ja enemmän miettinyt josko pitäisi miettiä jotain muuta sen sijaan niin ettei menkkoja enää olisikaan. :raps: Lääkäri tätä mulle jo kerran ehdottikin sillä kärsin pahoista menkkakivuista ja elämä on silkkaa helvettiä sen pari päivää. Noh, katotaan katotaan. :raps:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 13 Heinä 2018 22:21

Mulle kuukuppi on ollut kipujen suhteen tosi iso apu. Tuntuu ettei krampit ole ihan niin pahoja pahimmillaankin mitä ilman. Kipulääkkeiden käyttö on vähän jopa vähentynyt. Mulle kupin käyttö on vähentänyt myös sitä miten paljon kuukautiset ällöttää. Aiemmin ällötti aika paljon, mutta nyt se on vaan neutraali asia. Toki ensimmäisiin öihin pitäisi keksiä joku kikkavitonen, koska kupin tyhjennysaika menee pahasti yli :vihellys:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Heinä 2018 10:26

Lushin Refresher! :tipahdus:
Aluksi epäilin mikä tutiseva hytkelö mun purkissani on ja miten sitä pitää käsitellä, mutta nyt olen ihan :löööv: siihen!
Refresher on suihkujelly, jota suositellaan säilytettäväksi jääkaapissa. Se on erittäin sitruksinen :sydän: ja kylmä jelly tuskaisella iholla todella tuntuu ihanalta.
Sen jälkeinen kylmä vesi vielä tehosti tuntemusta.

Jelly tuntuu olevan myös todella riittoisa, vaikkei toki niin riittoisa mitä joku palasaippua olisi.

Harmi ettei sitä vissiin saa suomalaisesta Lushista yksittäin, vaan joidenkin pakettien mukana :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 11 Joulu 2018 13:33

:pillitys: :gaah: :kiro:

En muista koska viimeksi olisi ollut näin kamalat kuukautiset. Siitä saattaa olla useampi vuosi. Hirveät kivut (jo 4 tunnin kuluttua lääkkeiden otosta on sellainen olo, että olisi pakko saada lisää lääkettä), jatkuva toivottomuuden tunne ja itkuisuus, kuvottava olo sekä hirveä turvotus. :pillitys: Olin jo eilisen töistä poissa, joten tänään olisi pakko saada hommat etenemään hyvin. :huoh: :pillitys:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 22 Tammi 2019 17:45

Mä en kestä, mä en kestä, mä en kestä. :sekopää: :sekopää: :sekopää:

Katsokaa sitä: maailmankaikkeuden hienoin Muumi-vaate!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:

Mä en usko, että mulla on mistään vaatteesta ollut tällaista oloa sitten 4-vuotiaana saadun prinsessa mekon. Se on niin ihana!!!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 28 Tammi 2019 16:36

marenkienkeli kirjoitti:Mä en kestä, mä en kestä, mä en kestä. :sekopää: :sekopää: :sekopää:

Katsokaa sitä: maailmankaikkeuden hienoin Muumi-vaate!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:

Mä en usko, että mulla on mistään vaatteesta ollut tällaista oloa sitten 4-vuotiaana saadun prinsessa mekon. Se on niin ihana!!!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:



Mulle tosta kankaasta tulee ihan liikaa mieleen duunit. Noi samat kuviot on siellä seinillä ja mihinkään ei pääse ilman että törmää muumeihin :epäilevä:
Tykkään väreistä kyllä, koska galaxit on rakkautta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 28 Tammi 2019 16:41

Kibaya kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Mä en kestä, mä en kestä, mä en kestä. :sekopää: :sekopää: :sekopää:

Katsokaa sitä: maailmankaikkeuden hienoin Muumi-vaate!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:

Mä en usko, että mulla on mistään vaatteesta ollut tällaista oloa sitten 4-vuotiaana saadun prinsessa mekon. Se on niin ihana!!!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:



Mulle tosta kankaasta tulee ihan liikaa mieleen duunit. Noi samat kuviot on siellä seinillä ja mihinkään ei pääse ilman että törmää muumeihin :epäilevä:
Tykkään väreistä kyllä, koska galaxit on rakkautta.

:paijaus: Täytynee välttää ton käyttämistä sun nähden. :tilt: :halitus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 28 Tammi 2019 17:02

marenkienkeli kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Mä en kestä, mä en kestä, mä en kestä. :sekopää: :sekopää: :sekopää:

Katsokaa sitä: maailmankaikkeuden hienoin Muumi-vaate!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:

Mä en usko, että mulla on mistään vaatteesta ollut tällaista oloa sitten 4-vuotiaana saadun prinsessa mekon. Se on niin ihana!!!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:



Mulle tosta kankaasta tulee ihan liikaa mieleen duunit. Noi samat kuviot on siellä seinillä ja mihinkään ei pääse ilman että törmää muumeihin :epäilevä:
Tykkään väreistä kyllä, koska galaxit on rakkautta.

:paijaus: Täytynee välttää ton käyttämistä sun nähden. :tilt: :halitus:


Ei oo pakko :halitus:
Joten jos haluat pukeutua siihen, niin tee se riemulla joka sulle siitä tulee :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 28 Tammi 2019 21:27

Kibaya kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Mä en kestä, mä en kestä, mä en kestä. :sekopää: :sekopää: :sekopää:

Katsokaa sitä: maailmankaikkeuden hienoin Muumi-vaate!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:

Mä en usko, että mulla on mistään vaatteesta ollut tällaista oloa sitten 4-vuotiaana saadun prinsessa mekon. Se on niin ihana!!!!!!! :sydän: :sekopää: :sydän:



Mulle tosta kankaasta tulee ihan liikaa mieleen duunit. Noi samat kuviot on siellä seinillä ja mihinkään ei pääse ilman että törmää muumeihin :epäilevä:
Tykkään väreistä kyllä, koska galaxit on rakkautta.

:paijaus: Täytynee välttää ton käyttämistä sun nähden. :tilt: :halitus:


Ei oo pakko :halitus:
Joten jos haluat pukeutua siihen, niin tee se riemulla joka sulle siitä tulee :hymyhali:

:hymyhali: Joo, en ajatellutkaan, että on pakko, mutta en silti halua olla sulle kävelevä työpaikkamainos. :halitus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 03 Touko 2019 21:13

Tuli irrotettua tamponi, jonka naru oli hukassa, käsillä, joilla oli hetkeä aikaisemmin käsitelty chiliä. Kihelmöi kivasti. :eijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Elo 2019 18:10

Mielenkiintoista miettiä, että olen aloittanut kuukupin käyttämisen reilu 10 vuotta sitten. Ja ehkäisypillereitäkin on tullut syötyä n. 10 vuotta. :tilt: Minulla on ollut elämästäni pidemmän ajan kuukautiset ehkäisypillereillä ja kuukupilla kuin ilman niitä. :o: :sydän:

Molemmat ovat olleet hyvin miellyttäviä lisiä elämääni. Pillereistä ei ole minulle tullut haittavaikutuksia ja olen ollut äärimmäisen kiitollinen, siitä, että voin niiden avulla päättää itse, koska kuukautiseni tulevat. Niin no, se sivuvaikutus on ollut, että kuukautiskivut vähenivät huomattavasti pillereiden aloittamisen jälkeen. :pilvi: Ennen niitä kivut olivat välillä infernaaliset ja ei käynyt pienessä mielessäkään olla syömättä isolla annoksella ibuprofeenia ja parasetamolia. Pillereiden aloittamisen jälkeen olen jopa välillä ollut kuukautisia syömättä kipulääkkeitä. :peukut: Lisäksi kivut ovat iän karttuessa vähentyneet ja vuotomäärä pienentynyt. Yleensä syön pillereitä n. 5-8 viikkoa putkeen ja sitten pidän taukoviikon. Lääkärin ohjeen mukaista toimintaa. Niin kauan, kun noita pillereitä syö 3-9 viikkoa putkeen, kaikki on ok. Itse en yli 8 viikkoon pysty, kun alkaa tulla tiputteluvuotoa.

Kuukuppi on ehkä ollut jopa suurempi siunaus, jos se on mahdollista. Viimeisen 10 vuoden aikana olen käyttänyt muutaman siteen. Ja nekin vain siksi, että olen halunnut reissuun lähtiessä pestä ja keittää kuukuppini ja jättää sen kotiin. Kerran myös unohdin, että kuukautiseni ovat alkamassa ja piti paniikkiostoksilla käydä ja käyttää sitten pari sidettä ennen kuin menin kotiin ja pääsin takaisin kuukupin käytön pariin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » La 05 Loka 2019 12:35

Instassa oli jollain juttua kestokuukautissuojista ja kuukupeista niin muistin, että omistan kaksikin kuukuppia. On nimittäin ruvennut tympäisemään
tuo muoviroskan määrä. (Pitää avata sitä enemmän jonnekin toiseen ketjuun.) Kaivoin kupit kaapista, vaikka muistelin, että kupin käyttö oli melko hankalaa.
Mutta tämähän on niiiiin helppoa ja mukavaa eikä tarvitse heitellä roskiin turhaan tavaraa koko ajan. Ehkä synnytys on muuttanut paikkoja
vähän helpommin käsiteltäviksi, kun kupin laitto ja poisto tuntui heti todella helpolta. Ajattelin tilata kestosuojia kuukupin kaveriksi ja ensi kuussa,
jos on taas vaihteeksi monsuunivuotoa, ostaa isomman koon kupinkin arsenaaliin. Se vain pelottaa, että monsuunivuodon aikana kuppi pettää
ja koko täysi kuppi hulahtaa yhtäkkiä tyhjäksi housuihin. En tiedä, onko mahdollista, mutta pieni kauhukuva liikkuu mielessä pahimman päivän
aikaan varmasti. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 06 Loka 2019 16:27

Shay kirjoitti:Se vain pelottaa, että monsuunivuodon aikana kuppi pettää
ja koko täysi kuppi hulahtaa yhtäkkiä tyhjäksi housuihin. En tiedä, onko mahdollista, mutta pieni kauhukuva liikkuu mielessä pahimman päivän
aikaan varmasti. :virne:

Ei ole mahdollista. Ei se kuppi tule sieltä ulos/käänny ympäri, joten ei se voi kokonaan tyhjentyä. Sieltä voi mahdollisesti vuotaa ohi tavaraa sitten, kun verta alkaa olla koko kuppi täynnä, mutta ei silloinkaan itse kupin sisältö ulos tule. :) Kiva kuulla, että kuukupin käyttö tuntuu nyt helpolta! :superhymy:

Toki mulla on nyt vähäisempää vuoto, mutta kyllä mulla silloin, kun vuoto oli vielä runsasta, ohivuotoa joskus tapahtui muutaman ekan käyttövuoden aikana. Muistaakseni pari kertaa sen takia, että olin laittanut kupin huonosti paikoilleen ja vain kerran kunnolla siksi, että kuppi oli täynnä. Ja silloinkin tuho taisi olla huomattavasti vähäisempää ja paaaljon harvinaisempaa kuin aiemmin siteitä käyttäessä. :tilt: :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » Su 06 Loka 2019 16:52

Lueskelin tuossa, että luneten kakkoskoko on vielä hieman jämäkämpää silikonia kuin ykköskoko niin tuo hulahtamis-
tilanne olisi sillä vielä mahdottomampaa. Ei se auta kuin kokeilla! Onhan nuo kuukautiset pahimmillaan jatkuvaa
läpivuodon pelkoa muutenkin...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 07 Loka 2019 14:05

Mulla kupin ylivuototilanteita tapahtuu, mutta sitä ei mitenkään voi verrata siihen sotkuun mitä ennen kuppia tapahtui. Mulla tulee ylivuotoja tilanteissa missä esim. asento vaihtuu. Se on sinänsä jännää, koska kuppi on mulla just oikean kokoinen, mutta välillä alkupäivinä kun nousee seisomaan se saattaa olla ylivuotamassa jos ei heti pääse vessaan. Ekoina päivinä tyhjennysväli on myös tiuhempaa ja sen tunnistamiseen mulla ei ole mitään keinoja. Ennemmin että tyhjentää varmuuden vuoksi kuin odottaa että tulee outoja tuntemuksia.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 20 Marras 2020 10:09

Kuukautiset yli 2 kk putkeen.
En suosittele.
Hirveetä.

Eka lääkäri kun sanoi "kun oot jo ton ikänen". Yleensä noita saa muistuttaa siitä syntymävuodesta ja joojotella kun ei näytä ikäiseltään.
Nyt ei tarvinnu :virne:
Kysyin että joko saan ruveta vaihdevuosikalenteria hankkimaan, mutta ilmeisesti en.

Josko nyt noi lääkkeet tehois sitten heti, eikä niin että tarttee ruveta miettimään muita vaihtoehtoja. Migreeni ja historiassa oleva veritulppa rajaa niitä vaihtoehtoja aika huolella.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Edellinen

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron