Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja L-S » Su 27 Syys 2015 22:58

Mulla on vähän sama housuongelma kuin Suvilla. Haluaisin pitää muutakin kuin farkkuja, mutta kaapista ei oikein löydy mitään kivoja muita housuja, tai joitain kyllä on, mutta ne ovat jo monta vuotta vanhoja ja sikäli tyhmännäköisiä nykymuotiin verrattuna (esim. hirveän leveät lahkeet - enkä nyt mene vannomaan etteivätkö sellaiset ole jo tai kohta taas muodissa, mutta itse en vaan nyt tykkää :P). Nykyään on kyllä kai paljon sellaisia alaspäin kapenevilla lahkeilla varustettuja lyhyehköjä housuja (niitä chinoja tai mitä lienevätkään). :keijo: En ole vaan jotenkin löytänyt hyviä silloin kun olen etsinyt tai muuten oikein ymmärtänyt niitä. Mutta ymmärtääkseni juuri chinot ovat nykymuodin vaihtoehto farkuille, ne kun kuitenkin näyttävät rennoilta eivätkä jakkupuvun housuilta (joita mulla on myös kaapissa liikaa, muttei niitäkään tee mieli pitää arjessa juurikaan).

Viime talvenakin olisin kaivannut jotain talvisia kivoja ei-farkkuja, halusin ehkä jotain harmaata tai sen sellaista. En löytänyt sellaisia ja jostain käsittämättömästä syystä ostin mustat samettihousut, joissa on jotain kuvioita. Muutaman kerran pidin niitä, mutta totesin ne aika tyhmän näköisiksi. En tiedä mitä ajattelin niitäkin ostaessa. :epäilevä:

Sikäli kyllä farkuille on vaikea löytää vaihtoehtoja, että jos ostaa esimerkiksi jotkut vaaleanruskeat housut, niissä on heti ongelmana, että ne eivät sovi läheskään kaikkien muiden värien kanssa, joten yläosissa pitää aina katsoa tarkemmin mitä pukee. Farkkujen kanssahan käy melkein kaikki värit.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » Ma 28 Syys 2015 08:26

Leveämmät lahkeet ovat tulossa taas muotiin, kaupoissa näkee yhä vähempi pillejä ja enempi flareja :tilt: Mä käytän farkkuja ja hameita/mekkoja, joten pöksyongelmaan en muuten osaa ottaa kantaa :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 28 Syys 2015 13:50

Olen kyllä epämääräisesti pannut merkille, että leveämpiä lahkeita on tosiaan alkanut taas näkyä enemmän. Mutta... Itsehän olen aina ollut muodin suhteen vähän jälkijunassa, en osaa mennä ihan viimeisimmän muodin mukaan, vaan mulla kestää lähteä mukaan. :keijo: Muistan, että aikoinaan kun pillihousut tulivat muotiin, olin jonkin aikaa sitä mieltä, että en halua pillihousuja, näyttäisin niissä typerältä. Sittemmin olen kyllä ostanut niitä ja todennut niiden näyttävän ihan hyviltä. :keijo: (Tosin eivät kaikki housuni ihan pillejä ole, kapeahkoja lahkeita suosin kuitenkin.) Tällä hetkellä sitten taas tuntuu edelleen siltä, että kamalan leveät lahkeet näyttävät jotenkin vanhanaikaiselta.

Varmaan pitää taas odotella, jospa se näkökulma siitä vaihtuisi pikku hiljaa. :keijo: Näin selostettuna tää kuulostaa ehkä järjettömältä, vaikea sanoa mikä siihen vaikuttaa mikä näyttää omissa silmissä ja peilissä hyvältä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 28 Syys 2015 22:34

Mulla on parit polvihousut. :keijo:
Farkkuihin mäkin olen nyt viime vuosina jämähtänyt. Tylsää. :p
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » Ti 29 Syys 2015 22:11

Mä käytän vaan legginsejä. :keijo:
On mulla parit farkutkin, mutta ne on ahdistavat. Mieluummin laitan legginsit ja mekon. Oon aina samoissa vaatteissa.
Sammarit on ihania! Tulispa muotiin semmonen leveä vakosametti, niin ostaisin heti ainakin 5 housut ja parit takit. :virne: Semmonen kapeavakoinen sametti ei oo yhtä ihanaa. Sametti on pehmeää, lämmintä ja mukavaa.

Muistatteko, kun muodissa oli ne semmoset kankaiset micmacit? Semmosta stretchiä, josta lopuksi lähti semmosia valkosia pieniä kumilangan paloja irti, kun tarpeeksi monta kertaa oli housuja pesty. :virne: Semmosethan, tai samaa materiaalia, olis varmaan farkkujen tilalle jees.. Vähän niinku semmoset suorat housut jakun kanssa, mutta silti rennommat.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 29 Syys 2015 22:32

Mulla on kans aika paljon legginsejä mekkojen/tunikoiden kanssa. Ne ovat mukavampia kuin farkut, ja etenkin kun viime kesä oli niin viileä, niitä oli ihan mukava käyttää, kun ei halunnut jäätyä paljassäärisenä ja farkut ( :P ) oli kuitenkin vähän liian "kuumat".

Muistan hämärästi nuo micmacit, mutta en muista itse käyttäneeni niitä. Sammareita en ole oikein koskaan oppinut käyttämään. Tulee liikaa 1970-luku mieleen. :keijo:

...tosin sitten taas olen "aina" tykännyt leveälahkeisista housuista. Käytin vuosia sellaisia, kunnes huomasin ettei kukaan muu ole enää pitkään aikaan käyttänyt niitä. :keijo: L-S:n tapaan mäkin oon muodissa aina vähän jäljessä. Legginssit olivat jossain vaiheessa kamalinta ikinä, samoin capreja en olisi ikinä uskonut käyttäväni. Onhan legginssit jossain tilanteessa vähän "juntit" ja en ikinä käyttäisi niitä esim. pelkän t-paidan kanssa. :keijo:
Minulla on niin paksut jalat, että pillifarkut näyttävät päälläni hirveiltä. Kapealahkeiset housut tosin näyttävät kivalta pitkävartisten saappaiden kanssa. :P

Käytin yhteen aikaan tosi paljon hameita. Oikeastaan koko talvikin meni niissä ja olisin toivonut löytäväni itselleni paljon talvihameita. Pitäisikin opetella taas käyttämään niitä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6542
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 12 Loka 2015 13:57

Kuukautiset. :kieli: Kun käytän pillereitä, pidän kuukautiset n. kerran 8-9 viikossa. Miten sitä ehtiikin aina unohtaa, kuinka v***umaista (kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti) tämä on? (Tai siis eihän sitä täysin unohda, mutta jollain tasolla kuitenkin yllättyy.) Nytkin tekisi mieli vain itkeä työpöydän alla ei-mistään ja aamulla taas oli hirmuinen ärsytys päällä. Eilen illalla tiuskaisin täysin odottamatta Miehekkeelle. Lisänä on joku ihme suru siitä, että ei ole raskaana, vaikka e-pillerit ovat käytössä juuri siksi, että ei tulisi raskaaksi. :töktök: :keijoei: Saako vain mennä kotiin peiton alle ja herätä muutaman päivän päästä?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja damn » Ma 12 Loka 2015 18:33

marenkienkeli kirjoitti:Kuukautiset. :kieli:

:femmat: .
Mä itkin ja olin hermoheikko koko viime viikon. Yleensä ei edes ole näin paha ja itse pidän menkkani kolmen-neljän kuukauden välein, kun gynekin on käskenyt syödä pillereitä niin paljon putkeen kun pystyy. Olen noita syönyt varmaan kuusi vuotta ja sopinut aiemmin hyvin, mutta nykyään on kauheeta itkua, alakuloa, ärsytystä ja muuta, jonka oletan johtuvan pillereistä, ei niinkään menkoista. Pitää katsella tilannetta ja miettiä vaihtoehtoa, jos ei ala loppua. Nyt on taas ihan rauhallinen olo sen jälkeen kun olin viime viikolla kävelevä hermoromahdus.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 26 Loka 2015 15:08

Gynekologilla käynti oli melkoisen tuskaista, vaikka olikin mukava ja hyvä gynekologi. Hyvähän siellä on käydä, mutta silti. :kieli:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » To 05 Marras 2015 14:32

Raskaustissit :friikkipeukku:

Kävin eilen hakemassa uudet kannattimet, ja vaikkakin on Change-kokoja, niin siltikin aika käsittämätön tää mun 80J/75K :friikkipeukku: Ja en kyllä kestä jos/kun noi tosta vielä kasvaa :friikki:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 05 Marras 2015 21:36

theia kirjoitti:Raskaustissit :friikkipeukku:

Kävin eilen hakemassa uudet kannattimet, ja vaikkakin on Change-kokoja, niin siltikin aika käsittämätön tää mun 80J/75K :friikkipeukku: Ja en kyllä kestä jos/kun noi tosta vielä kasvaa :friikki:


Muistathan että synnärille suositellaan ottamaan imetysliivit mukaan ja ne saa olla mielellään koon tai kaksi isompia (puhutaan siis kuppikoosta). :keijopaijaus:

Ei mut oikeasti. :paijaus: Mulla ei kasvanu kuppikoko raskausaikoina yhtään, mutta tosiaan synnärillä pamahti aina pari kokoa lissee. Kyllä se yhtäkkinen D-kuppikin sattuu selkään, joten voin vaan kuvitella sun tuskan. :paijaus:

Ja miehet jotka kumminkin lukee tätä ketjua. Ne on vaan :tissit: .
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » Ma 09 Marras 2015 22:29

Mä ihan kauhulla odotan sitä, että jostain pitäis muka löytää jotain imetysliivejä jossain vaiheessa. Näin normaalisti on koko kuitenki 90G, niin eipä tästä enää ainakaan halvalla pääse eteenpäin... Todella rasittavaa, jos pitää jotain liivejä ostaa muutamatkin kuitenki ja yhdet "halvat" maksaa sen 50-70e, tai ainakin ne nettisivut mistä kokoja löytyi, niin hinnat alkoi tuosta...
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 14 Marras 2015 18:23

Suvion ja L-S:n housupohdintaan haluan kertoa, että mun ehdottomat lemppari ei-farkut on tämän tyyliset kangashousut, joskin khakin vihreät. Aivan ihanat, joskin selvät kesähousut, ei niillä tarkene enää mitenkään päin. Allekaan ei voi laittaa mitään, kun sitten se ohut kangas käyttäytyy tyhmästi ja tuntuu inhalta :norsu:

On mulla myös parit pellavahousut ja sammarit. Toiset, mustat sammarit on jopa hienot ja mukavat, mutta jostain syystä ne jää silti helposti kaapin pohjalle. Tosin mä nyt kuljen suurimman osan viikosta kotona joogahousuissa, joten... :p


Raskaustissit :ei: Se on kyllä asia, mitä en hirveästi raskaudesta kaipaile. Sympatiaa vaan theialle :paijaus: Imetysliivejähän ei ole varsin pakko ostaa, tavisliiveilläkin pärjää, jos sieltä saa rintavarustuksensa esille nyytin ruokailua varten. Imetysliivit vain on kätevät varsinkin julkisilla paikoilla hoopoillessa.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » Su 15 Marras 2015 13:26

Aurora B. kirjoitti: Imetysliivejähän ei ole varsin pakko ostaa, tavisliiveilläkin pärjää, jos sieltä saa rintavarustuksensa esille nyytin ruokailua varten. Imetysliivit vain on kätevät varsinkin julkisilla paikoilla hoopoillessa.


Aattelin, että kotona voi varmaan roikotella ilman liivejä suurimman osan ajasta, tai sit ihan tavisrintsikoissa pärjää, mutta just noita menoja ajattelin, että varmaan sit on kätsyä, jos olis ihan oikeet imetysliivit tavallisten sijaan.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 15 Marras 2015 21:49

skray kirjoitti:Aattelin, että kotona voi varmaan roikotella ilman liivejä suurimman osan ajasta,


Niin mäkin ajattelin, kunnes totesin ettei liivisuojat pysyny ilman liivejä paikallaan. Ja suojiahan tarvitsi jos ei halunnu liikkua julkisesti märät läiskät rinnuksilla. :keijo:
(Minähän nukuinkin sellaiset maailman löysimmät imetysliivit päällä kun öisinkin se maidontuotanto oli hurjaa. Sitä onnea kolmen vuoden jälkeen kun sai nukkua pitkästä aikaa ilman liivejä. :pahis: )

Mutta toivottavasti löydätte toimivan ratkaisun! :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 16 Marras 2015 16:32

Joo, alussa ei oikein pärjää ilman jotain roikottimia. Sitä maitoa tuntui olevan joka paikassa ja jos ei tuntiin ollut imettänyt, valuminen oli väistämätöntä. Ei ole ikävä niitä aikoja, onneksi sitä kesti vain pari, kolme kuukautta.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 17 Marras 2015 01:06

Niinkö tämmöset? :keijo:

Kuva
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 17 Marras 2015 10:03

:isosilmä:

Ei näillä kuppikoilla. :rolf:
(Miten toi kuppikoko pitäisi muuten taipua? :riips: )
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » Ti 17 Marras 2015 11:45

Ton mallinen tissiliivi taitaa olla kokoa 65A :nolo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 17 Marras 2015 12:30

Noihan on siis fäshön forwardii :gay:
Tämän teille tarjosi: Project Runway season 14.

Onhan noi nyt ihan hirveet mille kuppikoolle tahansa :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 17 Marras 2015 13:50

theia kirjoitti:Ton mallinen tissiliivi taitaa olla kokoa 65A :nolo:

Ei, kyllä taitaa olla pienemmät... 65AA tai 65AAA.

Nimim. 70A. (Joskus olin esiteini/teini, jolla oli 65AA- ja 65AAA-rintsikoita. :ahihi: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 18 Marras 2015 23:56

Mitä tehdä, kun myyntiin on tullut mekko, joka on suunnilleen täydellinen? Mulla on jo yksi tuollainen mekko eri kuosilla ja on kyllä äärimmäisen hyvä päällä ja nätti. Nyt tuli sitten sellainen kuosi myyntiin, että en meinaa pysyä housuissani. Kuitenkin tilanne on se, että ei minulla ole varsinaisesti syytä ostaa mekkoa. :sekopää: Aaaagh, mitä mä teen? En mä tarvitse juhlamekkoa. Ja hintaakin tuolla on sen verran, että ei sitä voi halvaksi sanoa. :sekopää:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 19 Marras 2015 03:14

Jos sulla on varaa siihen, osta pois. :)
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » To 19 Marras 2015 04:35

Mekkoja tarvii aina :varmatieto:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » To 19 Marras 2015 08:20

Ja mieti sitä tilannetta, kun tulee ne juhlat, joihin pitäis ostaa mekko ja sitten ei meinaa millään löytyä mitään, koska kaikki on rumia ja epäsopivia. Sitten olet onnellinen, kun sulla on mekko valmiina ja vieläpä täydellinen semmonen.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 148 vierailijaa

cron