Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » To 31 Joulu 2015 00:07

marenkienkeli kirjoitti:
Olen ylpeä itsestäni. Naaman puhdistus on ollut aina mun inhokkipuuhaa, joka aina vaan jää. Nykyään puhdistan naamani hiusten pesun yhteydessä joka kerta, joten suunnilleen joka toinen päivä tulee naama puhdistettua. Riittänee ihan hyvin, kun en meikkiäkään juuri koskaan käytä. Hyvä minä! :peukku:


:femmat: Naaman puhdistus on todella ärsyttävää, kun vettä roiskuu joka paikkaan. Vaatteet ja lattia aina märät. Näin ollen ratkaisin inhokkipuuhan samoin kuin sinä, eli pesen naamani puhdistusaineella aina suihkussa käydessä. Tämän lisäksi käytän kasvovettä niinä päivinä, kun en käy suihkussa. Olen kasvoveden suurkuluttaja ja käytän sitä yleensä sekä aamulla että illalla. Ostin juuri uuden Nivean Micellar Waterin, joka mainoksen mukaan puhdistaa myös meikin. Telkkarimainoksen tulkittuani puhdistaa myös ripsarin, mutta sitä epäilen hieman, tekeekö se sen kunnolla. En ole vielä päässyt testaamaan ja ostin juuri uuden vedenkestävän ripsarin. En ole vielä jaksanyt selvittää netistäkään, että luvataanko vedenkestävän meikin puhdistusta... Mutta noin niin kuin muuten suosittelen kasvovettä niille suihkuttomille päiville sen helppouden ja roiskumattomuuden vuoksi. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 31 Joulu 2015 00:20

Kasvovettä en ole koskaan oppinut käyttämään. Kyllä mulla sellainen joskus oli, mutta en mä sitä jaksanut käyttää. :keijoei: Menee samaan kategoriaan naaman pesun kanssa, mutta sitä ei voi peseytyessä tehdä. Voisin ehkä yrittää uusintakierrosta kasvoveden kanssa. :kyllä: Tosin ensin sellainen pitäisi ostaa. Mulla on kuiva/sekaiho. Suosituksia?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 31 Joulu 2015 00:32

Mulla on itseasiassa ollut tuo Skrayn mainitsema Nivean Micellar Water käytössä tämän syksyn ja se muuten oikeasti toimii! :o: Mulla myöskin on kuiva/sekaiho ja se juuri tälle iholle tarkoitettu versio ei kuivata ihoa lainkaan, poistaa kaiken lian ja rasvan, ja jättää kasvoille vallan miellyttävän tunteen! Enpä olisi uskonut Niveasta josta mulla on lähinnä huonoja kokemuksia. :D
Tosin olen kyllä putsannut aina ensin (vedenkestävän) ripsarin ensin pois silmämeikin poistoaineella, mutta jahka silmämeikki on pois (ja itsehän tämän lisäksi hinkkaan naaman aina kasvojen pesuun tarkoitetulla aineella, tällä hetkellä kokeilussa Lumenen herkälle iholle tarkoitettu aine joka on kyllä huono), tuo micellar water on viimeistellyt hela hoidon ja naama on meikeistä vapaa.
Mutta myös meikittöminä päivinä micellar water on ollut pelastus. :peukku:

Lisäksi käytän kerran-kaksi viikossa Dermalogican kuorintajauhetta ikään kuin viimeistelläkseni naaman viikottaisen puhdistuksen. Olen laiskana käyttänyt sitä sauna-kertojen yhteydessä. Jotenkin en normi-naamapesujen yhteydessä jaksa alkaa hinkkaamaan monta minuuttia pelkkä kuorinta mielessä. :keijoei:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja L-S » To 31 Joulu 2015 01:19

Mä olen tykännyt Lumenen kasvovedestä. En muista tarkempaa nimeä, mutta se puteli on oranssi. :keijo: Tykkään myöskin käyttää kasvovettä ainakin aamuisin ja usein iltaisinkin. Aamulla se poistaa naamasta sellaisen ärsyttävän nihkeyden, joka monesti on, vaikka iho ei varsinaisesti ole erityisen rasvainen.

Muuten olen kyllä puhdistuksessa sen verran laiska, että en meikkejäkään jaksa aina hinkata erilaisilla aineilla pois, vaan menen yleensä ensin suihkuun ja suurin osa lähtee siinä, sitten viimeistelen tarvittaessa silmämeikinpoistoaineella ja ehkä puhdistusmaidolla ja kasvovedellä, jos on oikein vahvat meikit. Joinain päivinä tuntuu riittävän pelkkä se kasvovesi onneksi.

Olen valitettavasti myöskin niitä, joilla on liikaa puteleita kylppärissä. Monet aineet on sellaisia, että niitä tarvitsee harvoin (esimerkiksi hiuksiin en arkipäivässä laita erityisiä mömmöjä yleensä, mutta heti jos jotain kampausta yrittää, pitäisihän niitä olla), mutta täyttävät kaappia silti. Joitain epäonnistuneita ostoksia pitäisi kai heittää poiskin, jos joskus jaksaisi, niin loput mahtuisivat paremmin...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » Pe 01 Tammi 2016 22:05

Mulla taas ei oikeastaan ole mitään muuta kuin hyviä kokemuksia Nivean kaikista ihonhoitotuotteista ja kosteusvoiteista. Hintalaatu kohdillaan mielestäni. Mulla on aiemmin ollut käytössä Nivean kasvovesi vaaleanpunaisessa pullossa. En muista tarkemmin mikä se on, mutta kuivalle iholle tarkoitettu ja todella hyvä tuote mielestäni, ei varmasti kuivata ennestään kuivaa naamaa. Ja nyt tosiaan toi Micellar Water ekaa kertaa käytössä ja toimii hyvin.

Mulla on aika herkkä ja varsinkin talvella kuiva iho ja Lumenen tuotteet ei oikein oo soveltuneet mulle. Niissä on joku aines, joka kuivattaa mun ihoa entisestään ja alkaa kiristää. Nyt pystyn sentään käyttämään meikkivoiteena Lumenen CC:tä, mutta muuten en edelleenkään Lumenen voiteita tai puhdistusaineita osta. Nyt tosin kun aloin asiaa ajatella, niin onhan mulla meikinpoistoaineena Lumenea, mutta se on niin rasvaista, että tulee aina huuhdeltua naama vedellä + putsattua vielä kasvovedellä jos käytän sitä meikinpoistoainetta, joten se ei jää iholle... Ja taas kerran, nyt mulla on toi Micellar Water, niin en oo sitä meikinpoistoainettakaan käyttänyt pitkään aikaan. :virne:

--------------
Mulla on päänahkaongelma. :huoh:
Pesen hiukseni jollain kaupan shampoolla ja hoitoaineella, vaihtelen merkkien ja laatujen välillä. Suosin melko paljon hajusteettomia tuotteita tai sellasia, joissa väitetään putelien mukaan olevan vähemmän myrkkyjä kuin muissa. Kun kuivaan hiukseni pesun jälkeen föönillä, niin päänahka hilseilee. Ongelma katoaa seuraavaan päivään mennessä, eikä hilseilyä ole sitten enää havaittavissa. Luulen, että mulla on kuiva päänahka/hiuspohja, mutta en oikein tiedä mitä tekisin. Onko jollain ideoita? Jotain helppoa?
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Emilia » La 02 Tammi 2016 01:45

Mä oon käyttänyt Acon geeliä kuivalle hiuspohjalle. Pesun jälkeen sitä päänahkaan, niin ei hilseile. Tuo ei jätä tukkaa myöskään rasvaiseksi. Saa apteekista ja hinta vähän kympin päälle.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 02 Tammi 2016 14:24

skray kirjoitti:Mulla on päänahkaongelma. :huoh:
Pesen hiukseni jollain kaupan shampoolla ja hoitoaineella, vaihtelen merkkien ja laatujen välillä. Suosin melko paljon hajusteettomia tuotteita tai sellasia, joissa väitetään putelien mukaan olevan vähemmän myrkkyjä kuin muissa. Kun kuivaan hiukseni pesun jälkeen föönillä, niin päänahka hilseilee. Ongelma katoaa seuraavaan päivään mennessä, eikä hilseilyä ole sitten enää havaittavissa. Luulen, että mulla on kuiva päänahka/hiuspohja, mutta en oikein tiedä mitä tekisin. Onko jollain ideoita? Jotain helppoa?

Mulla oli pitkään sama ongelma. Tai ainakin samantapainen. Hilseilyä on jonkin verran edelleen. Ei jatkuvasti ja päänahka enää harvoin kutisee. (Kutinaa on lähinnä silloin, kun iho muutenkin oireilee esimerkiksi nopeasti viilenneen ilman takia.) Mulla asiaan auttoi Body shopin öljypohjainen, silikoniton, parabeeniton, hajusteeton, väriaineeton Rainforest-shampoo. Hoitoainetta laitan vain latvoihin silloin tällöin, joten hoitoaineen kanssa en ole ollut niin tarkkana. Hintaa tuolla on muistaakseni n. 13 € /250 ml. On riittoisaa, sillä tuota ei tarvitse laittaa niin paljon kuin tavallista shampoota. Kun pesen lyhyitä hiuksiani, riittoisuus on reilun vuoden. :O: Olen käyttänyt tuota nyt suunnilleen 2,5 vuotta. :superhymy: Noita on muuten pikkupulloinakin, jos haluat kokeilla. Hinta lienee suunnilleen 6 € /100ml
Kuva
Mietin myös, että lämpö saattaa ärsyttää päänahkaa ja lisätä hilseilyä. Föönin lämmön pienentäminen?

Tuo Emilian mainitsema Acon tuotekin kuulostaa hyvältä. Laitetaan korvan taa (kuvainnollisesti :tilt: ), jos vaikka joskus tulee tarvetta.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » La 02 Tammi 2016 23:03

Föönissäni ei ole säätöä kuumuuden säätämiseksi. Vaihtoehdot ovat vain kuuma ja kylmä. Lisäksi hiukseni ovat niin paksut, että kuivaamiseen menee muutenkin n. 20-30 min sillä kuumalla, jos kuivaan hiukseni pian pesun jälkeen ja haluan hiuksista oikeasti kuivat alta, päältä ja juurista asti kunnolla. Jos kelpaa semmoinen semikuiva, niin sitten se 20 min rittää varmasti. Jos voin (yleensä ajoitankin onneksi hiustenpesun niin että voin), niin odotan vähintään tunnin suihkun jälkeen, että hukset ehtivät vähän kuivua itsestään ennen kuin alan föönata. Tällöin kunnolla kuivaaminen kestää 10-20 min, riippuen siitä haluanko hiuksista oikeasti kuivat vai riittääkö sellainen semikuiva. Pitkät ja todella paksut hiukset. :huoh:

Marengin mainitsema shampoo voisi olla kokeilemisen arvoinen. Käynpä katselemassa seuraavan kerran, kun menen kaupungille. :raps:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 05 Tammi 2016 18:36

Ostin tänään talvikengät.
Sain jouluna lahjakortin kenkäkauppaan ja alkuun epäilin että mitähän kenkiä siellä on, kun ei se ollut mikään suuremman ketjun liike.
Lähinnä että onko siellä jotain pilipalikenkiä, vai ihan kunnollisia kenkiä. Toki myös se että onko siellä jotkut kovat hinnat mietitytti.

Löysin sitten Sorelin Tivolit alehyllystä. Koko on mun normikokoa isompi, mutta en vaan kestä että kengät puristaa. Toiset kengät oli normikokoa, 38, mutta siinä puutui varvas ja jalkapöytä ja sen reuna painoi jalkapöytää :keijo: En mä voi ostaa kenkiä mitä puristaa.
Kokeilin uggejakin. Ne ei mahtuneet jalkaan :keijo:

Sorelit on ainakin nyt ensikokemuksen mukaan hyvät jalassa. Mulla on talvikengälle haaste siinä, että mun pitää pystyä kävelemään niillä niin että pysyn liukkaalla pystyssä. Pohjan pitää olla kovahko ja sinne pitää mahtua villasukka. Tiedän että mulla on kovat vaateet, mutta paskoilla kengillä en pääse sitäkään vähää mitä muutoin. Kesällä voi pitää helpommin lähes mitä vaan kenkiä. Kenkiin pitää talvella mahtua villasukat tai kahdet jne.

Vähän jouduin maksamaan lahjakortin päälle, mutta aika edullisesti ne alennushinnan kanssa lähti.

Josko nyt ei menis pohja halki kuten edellisistä :keijo:
(Edelliset kengät oli hommattu eräälle reissulle kolme vuotta sitten Pyhälle :vihellys: ja pohja oli halki kai jo viime talvena :keijoei: )

(edit. muistin kengän nimen väärin :keijo: )
Viimeksi muokannut Kibaya päivämäärä Ti 05 Tammi 2016 20:43, muokattu yhteensä 1 kerran
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 05 Tammi 2016 20:30

Aika huonot talvikengät sitten, jos 3 vuodessa meni pohja halki. :ei: Mulla on ollut nykyiset talvikengät käytössä vakkarikenkinä 3 vuotta (josta vuoden kaiken sään kenkinä ja sen jälkeen loskakelin kenkinä) ja sitä ennen ehkä 5 vuotta pakkaskelin kenkinä. :keijo: Villapohjalliset vaan pohjalle niin hyvin pelittää. :kyllä: Eiköhän noilla ole vielä muutama vuosi käyttöaikaa jäljellä, jos ei vetoketju mene ja senkin voi korjauttaa. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 05 Tammi 2016 20:51

Joo, mun mielestä kanssa kolmen vuoden käyttöikä kengillä on huono.

Mun pitäis yhdistä kengistä kysyä voisko liimata pohjallisen kiinni takas. Se on kyllä aika hiton hyvin irti se kengän pohjallinen kaikesta. Eihän ne toki ole kalliit kengät olleet, mutta ne on tosi kivat kengät. En tiedä voiko tommosia "halpismaihareita" korjata mitenkään.

Mä mietin myös että noihin saa Soreleihin sisälle pohjalliset ja siten se vähän poistaa sitä että ne on oikeesti mulle isot :keijo:
Kävellessä se isous tuntuu vähän, mutta samalla se on huojentavaa ettei se kenkä purista yhtään. Mun turpoilevien jalkojen kanssa se on oikeesti tosi iso juttu että kengät mahtuu myös turvonneiden nilkkojen päälle. Kesällä sitä ongelmaa ei ole, kun ei lenkkarit peitä nilkkoja, mutta nyt talvella on eri juttu.

Toki kokeilin semmoisia semi-lenkkarityyppisiä kenkiä ja totesin että ne on liian heppoiset talvikeleille. Niissä ois ollut nilkat vapaina.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » Pe 08 Tammi 2016 13:11

Mitä mä keksin tälle iholle näillä pakkasilla :huoh: Toi kylmä kuiva ilma kuivattaa ihonkin ihan koppuraksi silmänräpäyksessä, oon yrittänyt juoda ihan hirveesti vettä, rasvailen jatkuvasti (kevyemmillä ja rasvaisimmilla rasvoilla), vedän lisäksi omega3-nappuloita josko se rasvaisi sisältä päin.. Ja iho vaan hilseilee ja lohkeilee ja naama irtoaa :huoh:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 09 Tammi 2016 03:09

Muutto lämpimämpään maahan auttaa yhdessä yössä :P
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » La 09 Tammi 2016 10:52

En minä tahdo muuttaa pois :sori: pakkaset olis muuten jees :sori:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Tammi 2016 13:12

:paijaus: Theia, sulla näyttää olevan jo melkein kaikki keinot käytössä. Olisiko sun mahdollista saada lähetettä UV-hoitoon? Tai saisitko lääkäriltä reseptin parempiin (lääkkeellisiin) voiteisiin?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » La 09 Tammi 2016 14:06

Valohoitojakso loppui just (heti kun kylmät alkoivat :virne: ) ja onhan mulla kortisonivoidetta (takrolimuusia ei saa käyttää raskauden aikana) :sori: Ei auta kuin vaan nostaa "lääkitystä" - enempi vettä ja rasvaa ja tuplaan omegatkin kai. :huoh:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 11 Tammi 2016 13:34

Onko teillä himassa ilmankostutinta? Mulla on talvisin kuiva iho, mutta ny on ekaa talvea kostutin ja iho on kuin kesällä. :o:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Helmi 2016 11:38

Ilmankostutin vois kyllä olla ihan hyvä muutenkin hankkia :raps: Täytyy laittaa "sitten joskus" -listalle, nyt on sen verran paljon muutakin hankittavaa :P

--

Pöksyt meni *taas* rikki. Ne hankaantuu reisistä aina puhki... Kökköön aikaan vaan, piti lähteä uusia pöksyjä metsästämään - löysin äitiysfarkut alesta, 10 €! Ainut huono puoli on, että noi on polvesta revityt, mutta totesin että kestänen tän nolouden (helmikuussa revityillä farkuilla :jaaha: revityt farkut ylipäätään :jaaha: ) koska muuten mukavampia housuja tuskin löytäisin halvemmalla, ja käyttöikäkin kun on vaan sen pari kuukautta...
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 08 Helmi 2016 12:46

Mulla meni farkut polvesta rikki ja lähdin etsimään uusia. Hetki meni ennen kuin silmät bongasivat muutakin kuin rikkirevittyjä! Mietin hetken, tarviiko mun edes ostaa uusia jos oon jo muodin huipulla noiden kuluneiden kanssa. :pepsodent:

Pms:t on raskauden jälkeen muuttuneet tosi pahoiksi. Ihan k otsassajo viikon ennen menkkoja. :norsu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 09 Helmi 2016 14:49

theia kirjoitti:.... ja käyttöikäkin kun on vaan sen pari kuukautta...


Hyvällä tuurilla pari kuukautta, mutta eihän se maha heti palaudu ja ne mammahousut voi tuntua mukavimmalta vaihtoehdolta vielä parinkin kuukauden päästä synnytyksestä. :keijo: :spoileri:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » Ti 09 Helmi 2016 15:47

Himassa saa sit olla lökärit jalassa ja farkkuja ei juurikaan tarvii! :keijo: Nää pöksyt on kyllä vaan tähän isoimpaan vaiheeseen, meinaa putoo päältä jo nytkin (otin sitten vähän liian ison koon :P, just hyllyltä oli naftit mutta perinteisesti käytössä väljistyy. tosin ei aletuotteissa valinnanvaraakaan ollut :gay: ).
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja damn » Ma 22 Helmi 2016 17:28

Voi hyvää päivää... Ajattelin mennä rintaliiviostoksille ja onkin tässä tuntunut, että edellisten koko ei ehkä ole ihan paras. En tiennyt pitäskö itkeä, kun myyjän avustuksella valkattiin mulle liivikoko 65H. Myyjäkin oli vähän vaikeana Sokoksella, että aika harvinainen koko ja sovitin kaikki sen kokoiset, osa oli ihan järkyttävän mallisia, joita ei voinut edes harkita. Eikä puhettakaan että voisin valita kivan näköiset tai tietyn väriset. Esimerkiksi mustia ei ollut yksiäkään. Ostin sitten parit liivit, joka ei ole yhtään mun tyyliset ja värikään ei niin paljon napannut(toisissa on jumalauta jotain perhosia???), mutta toisaalta ei ne mun paitojen alta näy ja ne oli tosi hyvät päällä. Pitää kunnon liivikauppaan mennä lähiaikoina katsomaan jos sieltä saisi edes mustat omassa koossa.

Olen nyt hyvin järkyttynyt :kauhistunut: . Olen täällä usein kiroillut, että paitojen ostaminen on minulle vaikeaa, kun ei oikein meinaa istua ja kavennankin nykyään lähes kaikki ostamani paidat, että istuisivat edes vähän paremmin. Miksi ei voi olla sopusuhtainen kroppa? :raivo:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 29 Huhti 2016 11:34

Tänään on kyllä rankkaa töissä hormonitoiminta saa aikaan sen, että jatkuvasti itkettää. Eikä muuta syytä ole kuin hormonit. :pillitys:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Syys 2016 14:10

Piti ruveta päivittämään tissiliiviosastoa ja löysin itseni Changen verkkokaupasta. Koko-oppaan mukaan olen nyt 65G. :friikkipeukku:
Olen kyllä vähän ärtynyt siihen, että 70-kokoiset jäävät äkkiä käytössä löysäksi ja aina pitää laittaa kireimpään hakaseen, mutta että G?!
Alunperin käytin joskus kokoa 75B, nykyään on ollut 70C ja nyt ajattelin paisuneeni 70D:ksi, mutta muutkin koko-oppaat ehdottelevat jo E-kuppia.
Noh, tilasin halvalla yhdet 70D:t ja yhdet 65F:t. Saa nähdä miten kumpikaan istuu...

Ehkä jatkossa yritän löytää 65-kokoiset liivit kuitenkin. Toistaiseksi olen löytänyt hyvän kodin stay up -liiveistä, joissa on tukeva kolmen hakasen kiinnitys.

Tilasin verkkokaupasta itselleni myös uudet tennarit pari päivää sitten. Ei enää tule ikinä saatua lähdettyä kaupungille ostoksille, joten ajattelin totuttautua ajatukseen verkkokaupoissa shoppailusta. Kaupassa tuntuu vaan, että niin monet hyvältä näyttävät vaatteet näyttävät ja tuntuvat mun päällä huonolta (rintaliivit erityisesti!). Onhan verkkokaupoissa kuitenkin palautusoikeus, joten voi kai sitä ottaa riskin ja kokeilla. Jos joku edes sopisi päällekin...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » La 03 Syys 2016 07:34

Mä harrastan nykyään oikeastaan eniten verkkokauppaostoksia. :keijo:
Olen myös ottanut tavaksi tilata useamman samaa vaatetta, eri koossa/väreissä, jos on joku vaate, jonka ehdottomasti haluaisin, mutta hankala tietää mikä loppujen lopuksi on sopiva koko. Housut on usein tällaisia, mistä on todella vaikea hahmottaa oikeaa kokoa etukäteen. Sitten on ne vaatteet, joista jo paremmin pystyy arvioimaan oikean koon, niin tilaan vain yhden ja palautan/vaihdan, jos ei sovi. Tunikat/trikoomekot yms on melko helppoja. :tilt: Verkkokaupasta tilaaminen on niin helppoa, kun ei tarvi lähteä hikoilemaan mihinkään kauppaan ja tuskastelemaan, kun oikeita kokoja ei löydy ja on kuuma ja jonoa sovituskopillekin vielä.

Miten musta tuntuu, että täällä fordella on kauheesti meitä isotissisiä. :virne: Kauheet rintsikkaongelmat kaikilla. :virne:
Munkin pitäisi tilata uusia rintsikoita taas, kun vanhat alkaa olla kulahtaneita. En tajua, miksi en viimeksi tilannut useampia samanlaisia, kun löytyi edullisesti netistä hyvät rintsikat ja mietin, että voisi tilata useammat. Miksi en tehnyt niin, miksi? :läps:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron