Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 16 Syys 2016 11:02

Mun tissiliivit ei oo vieläkään tulleet! :raivo:

Pistin viestiä Changelle, että missä vitussa mun liivit ja seurantatiedot, kun en päässyt niihin käsiksi, kun tilasin kirjautumatta ja sitten kirjauduin, mutta eihän se ennen kirjautumista tehty tilaus kuitenkaan näkyny mulle. Noh, se perseen paketti oli just tullu paikkakunnalle ja siinä oli menny kaks viikkoa! Tilasin päivää ennen noita liivejä kengät Adidakselta ja ne tuli kolmessa arkipäivässä Saksasta eikä tarvinnu maksaa postimaksuja! Liiveistä maksoin 10 euroa (!!!) postimaksuja ja ne tulee kahdessa viikossa Ruotsista! Parempi ois tänään tulla postista lappu tai tuoda liivit mun laatikkoon tai menen ja puren jotakuta nilkkaan!!! :raivo: :pitsläp: :kiroilu:

Kävin kampaajalla tänään... Sitte piti tulla kotia ja laittaa hiukset! :raivo:
Oon käyny samalla kampaajalla varmaan kakskymmentä vuotta ja se sälytti mut jollekin tytölle, joka tekee siellä töitä kans. Mun kampaaja on hirveä hölöttäjä, jolla on aina ideoita, mitä mun hiuksille pitäis tehdä ja keksii aina vähän jotain uutta. Tyttö ei uskaltanu leikata hiuksista kuin vähän latvoista, vaikka rohkaisin häntä leikkaamaan vähän lisääkin. Hän kysyy multa, kuinka paljon hiuksia pitää kerrostaa. Vitustako minä tiedän, kun en ole kampaaja! En ole koskaan hiuksia kerrostanut! Sitten se vähän hiustenkuivaajan kanssa ilman muotovaahtoa kääntää mun latvoja, jotka halusin lyhyemmäksi, etteivät ne kääntyisi ulospäin, mutta kääntyväthän ne edelleen, kun se ei uskaltanut leikata niistä tarpeeksi. Mietin sitä varovaista napsimista ja hissuttelua kattoessani, että kai saan jonkun opiskelijahinnan, kun tuo on joku aloittelija. Mutta EI. Maksoi saman verran kuin oman kampaajan käsittely, vaikka tyttö ei käytä mitään aineita eikä laita hiuksia mitenkään eikä uskaltanut edes leikata! :kiroilu: Viimeinen kerta, kun annan jonkun muun leikata... Pitää vaatia omaa kampaajaa ensi kerralla. :viha:


Joo, ei mulla muuta tällä kertaa. :pönde:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Emilia » La 17 Syys 2016 14:41

Kampaajapettymykset on pahoja. Ehkä siinä on yksi syy, miksen koskaan käy kampaajalla. Tarvetta kyllä olisi mut saa nuo latvat itsekin tasoitettua ( tai äiti leikkaa).
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 17 Syys 2016 15:18

Riippuu aina siitä, mitä haluaa, mikä sopii kellekin. Mulla on yleensä hyvin vahva näkemys siitä, mitä hiustenleikkuulta haluan. Siksi kampaamokoulussa on kiva käydä. Opiskelijat eivät sooloile, voi sanoa vaikka kolmesti, että leikkaa lisää ja lopulta saa just sitä, mitä haluaa. Ainoa vaikeus on ajanvaraus. Siksi viimeistä käynnistä onkin vuosi. Toki itse leikkaan koneella hiuksiani, jos siltä tuntuu, mutta kerrostukset ovat jees kampaamokoulukäynneissä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 18 Syys 2016 00:05

Laitoin tänään Tyypän synttäreitä varten piilarit ja silmiin meikkiä.
Kerrankin on semmoinen olo että on ihan tyytyväinen ulkonäköönsä :keijo:
Pitäisi ehkä taas opetella ja totutella siihen miltä näyttää ilman silmälaseja.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » Ma 26 Syys 2016 08:23

Olin lauantaina kirppisretkellä kaverin kanssa ilman miehiä ja lapsia. Oli ihanaa, kun sai/viitsi laittautua vähän. Laitoin hiukset ja meikkasin ja kaikkea. Täällä kotona ollessa ei tule mitään itselle tehtyä ja alkoi taas tuntua ihan normaalilta, kun viitsi vähän meikata ja kaivaa kaapista muutakin vaatetta, kuin iänikuiset kotiverkkarit vol. 5. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 06 Loka 2016 20:07

Näin kaupungilla yhtä kaveria ja kierreltiin foorumissa olevissa rytkypuljuissa.
Ymmärrän että siellä on ne pikkujouluvaatteet myynnissä, mutta muutoin oli todella paljon sitä "wtf is this" -vaatetta. Ihme kauhtanoita ja värivalintoja ja niitä ysärilorttopaitoja ja bodeja. Olin ihan kauhuissani ja tuli semmoinen olo että Prismaan kannattaa suunnata vaateostoksille.
Löysin yhden paidan alehyllystä kolmella eurolla ja siitä saa hyvä yöpaidan :keijo:
Ja sitten!
Ihan huvikseni kierrettiin miesten puolelle, koska siellä oli enemmän tilaa ja haluttiin käydä analysoimassa miesten pukuja.
Siellä miesten alepuolella oli semmoinen neulehuppari parempilaatuisena ja paksumpana mitä naistenpuolella oli semmonen ihmeellinen puoliläpinäkyvä huitula. As in mätsäävät hupparit, mutta miehen vaate oli selkeästi kestävämpi ja laadukkaampi JA halvempi :epäilevä:
Ostin sen! Saatana! Sen lisäksi koko vaate on esim. pidempi ja koin että se naisten ihmeellinen rimpulamalli olisi tuottanut vaan pettymyksen ja pahan mielen, kun nyt mulla on kiva syyshuppari tuulisille keleille. Ei palele selkä, muttei se silti ole liian telttakaan.
Yritin meinaan siellä naisten puolella huppareiden keskellä löytää semmoisen missä olisi vähän pidempi selkä, vaikkei mulla selkää olekaan, mutta semmoinen mikä tulee kunnolla vyötäröstäkin yli.
Muutenkin huomasin siellä miestenosastolla että sieltä puuttui se huitulaosasto kokonaan. Miksi naistenosastolla on vaatteet semmoisia ihme lipareita? Ryhdittömiä kankaita ja semmoisia kangasvalintoja että kuka haluaa pukeutua siihen mikä tuntuu pahalta?

Vaatebisnes :epäilevä: :ei:
Tarttisin housut, mutten halua raahautua yhteenkään rytkypuljuun niin kauan kuin ne on täynnä niitä telttakaapuja, lortto- ja ysärivaatteita tai kamaluuksia.
Pitäis ehkä sittenkin käydä sielä Prismassa :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 07 Loka 2016 22:00

Kibaya kirjoitti:Siellä miesten alepuolella oli semmoinen neulehuppari parempilaatuisena ja paksumpana mitä naistenpuolella oli semmonen ihmeellinen puoliläpinäkyvä huitula. As in mätsäävät hupparit, mutta miehen vaate oli selkeästi kestävämpi ja laadukkaampi JA halvempi :epäilevä:


Pakko heti kysyä että mikä pulju? Koska tarvitsisin itsellenikin tuollaisen kunnollisen. Ja koska olen muutenkin ottanut miehen vaatekaapista käyttämättömäksi jääneet paidat omaan käyttööni, tuo menisi varmasti myöskin. :P

Pitäisikin käydä taas tsekkailemassa miesten osasto tosta lähihenkkamaukasta. :raps:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 08 Loka 2016 19:04

En oo Kibs, mutta koska oon hyvien puolella, tulitte mieleen Varustelekan 2.-laadun merinovillahuppareista. Ei tää nyt mikään neule ole, mutta varmasti paljon parempi kuin monen paikan ykköslaatu. ;)

Ja Kibsillekin suosittelen Lekaa, jos reisitaskuhousut tai farkut käy. Mä oon edelleen rakastunut Hamekansan farkkuihin. Joita muuten saa nykyään myös mustana. Kokojakin on aika laajalla skaalalla.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 08 Loka 2016 19:59

Mä haluaisin ostaa Lekasta, mutta mun on pakko sanoa että noi hinnat menee tosi isosti mun kipukynnyksen yli. Enkä pääse lekalle paikanpäälle ja housuja en voi ostaa ilman että kokeilen :sori:
Mutta jos talous antaa myöden, niin lekaa voi suositella. Ei vaan näin köyhänä. Ei noilla hinnoilla.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 08 Loka 2016 21:03

:halitus: Joo, se raha-asia siinä toki on. Ehkä joku päivä. Mietin kyllä, että niin voi olla liian kalliita, mutta päätin silti laittaa tänne linkkiä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Loka 2016 14:54

Ja ainakin voi keskittyä haaveilemaan siitä että tulee se päivä kun toi ei tunnu kalliilta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » To 13 Loka 2016 13:14

Mä haaveilen Fjällräven-takista. Oon haaveillut jo kohta 10 vuotta. Mutta mulla ei koskaan ole varaa ostaa sellaista. Tai jos joku kerta tulee enemmän rahaa, esim. veronpalautukset, niin tärkeämpiäkin rahareikiä on, kuin joku takki. :huoh:
Ootan sitä päivää, kun mulla oikeesti on varaa mennä ostamaan sellainen.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 15 Marras 2016 17:32

Jotenkin mulla on sen verran seesteinen olo itseni kanssa, että katselen kuukautisminäni kamppailua melkein ulkopuolisen silmin. Sattuu, itkettää ja tuntuu toivottomalta, mutta silti on sellainen lämmin ja hyvä perusolotila taustalla. Jännä. :raps:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 15 Marras 2016 22:10

marenkienkeli kirjoitti:Jotenkin mulla on sen verran seesteinen olo itseni kanssa, että katselen kuukautisminäni kamppailua melkein ulkopuolisen silmin.

:epäilevä: Ja nyt on sitten kriisi päällä. Mun lempimaapähkinävoilevitettä ei ollut kaupassa!!1!1!!! :pillitys: Onko kellään mitään hyvää ideaa rasvaisesta herkusta, joka tyydyttäisi menkkakipuisen ihmisen rasvahimon? Mä hajooooon.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ke 16 Marras 2016 00:30

Mmm... rasvaiset herkut mainittu :keijo:

Vohveleita, kermavaahtoa ja Nutellaa?
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 16 Marras 2016 01:22

Aranwe kirjoitti:Mmm... rasvaiset herkut mainittu :keijo:

Vohveleita, kermavaahtoa ja Nutellaa?

Ei oikein käy tähän aikaan yöstä, kun ei oo kuin vohveliainekset saatavilla. Lisäksi kaipaan vaihtoehtoa sille, että söisi maapähkinävoita suoraan purkista. Eli ei vohveleissa oikein rasvaisuus riitä. :pillitys:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 16 Tammi 2017 19:17

Olisin voinut itkeä onnesta, kun tajusin, että kävin aamulla kaupassa ja sitä kautta repussa oli sesaminsiemenpatukka ja ichoc-nougatia. :hullu: :pillitys: :sydän: :kuukautiset: Kerrankin varauduin ennakkoon. :helpotus: Ei tarvinnut alkaa itkemään elämän surkeutta.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » Ma 16 Tammi 2017 19:22

Oon suhteellisen tyytyväinen et mun menkat ei oo vieläkään alkaneet :keijo: 18 kk ilman menkkoja! :superhymy: ja luomusti vielä :virne: ei oo ikävä ei.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Helmi 2017 19:30

Mulla on finni poskessa :keijo:
Ei oo _ikinä_ aikasemmin ollut. Vähän outoa ja tyhmää, mutta silti oon sen kanssa näin: :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 09 Maalis 2017 17:38

:pillitys: Mun menkkaeväät (nougat-levy) loppui. Miten mä nyt kestän vielä pari tuntia töissä? Kotona onneksi odottaa irtokarkkeja, mutta ei se nyt auta. :pillitys:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 09 Huhti 2017 18:16

Lumene on lopettanu mun lempiripsarin valmistuksen, Blueberry wild curlin. Se taivuttaa just hyvin mun ripset eikä varise. Ja nyt sitä ei saa enää mistään. :itku:
Olen saanu BetteBoxin kautta muutaman uuden ripsarin mutta ei ne ole yhtä hyviä. Ei edes se Lumenen uusin vastaava.

Mitä mä nyt teen? :huoh:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 11 Huhti 2017 22:45

Pakko kertoa että sain vielä yhden putelin lemppariripsaria Lumenen omasta varastosta. :keijotäpinä:

Ny pärjään sen puoli vuotta kunnes olen taas saman ongelman edessä. :P :keijoei:

Mutta silti. Lumenen aspa. :sydän:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja damn » Su 16 Huhti 2017 20:49

Wildchild kirjoitti:Lumene on lopettanu mun lempiripsarin valmistuksen, Blueberry wild curlin. Se taivuttaa just hyvin mun ripset eikä varise. Ja nyt sitä ei saa enää mistään. :itku:
Olen saanu BetteBoxin kautta muutaman uuden ripsarin mutta ei ne ole yhtä hyviä. Ei edes se Lumenen uusin vastaava.

Mitä mä nyt teen? :huoh:


EII!!! Se oli minunkin lempiripsari, just mietin että ensi viikolla pitäsi käydä ostamassa. Mitä mä nyt teen? :viha: . Käytän siis päivittäin ripsiväriä, koska olen olen tosi vaalea ja mun pitkät ripset ei näy mihinkään ilman ripsaria ja näytän meikittömänä todella väsyneeltä ja valjulta. Olen aika nirso ripsareiden suhteen, koska ensisijainen vaatimus on vedenkestävyys ja tuntuu, että hyviä vedenkestäviä ripsareita ei juurikaan valmisteta. Tai sitten ne on niin tuhottaman kalliita, että minä en raaski ostaa. :viha:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » Ke 19 Huhti 2017 15:53

Menkat alkoivat :pillitys:

Ehkä käännän tämän surun ja mietin ilolla sitä vuotta ja yhdeksää kuukautta kun niitä ei ollut :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 19 Huhti 2017 18:34

Theia. :paijaus:

Mä odotan kauhulla seuraavia kuukautisia. Nyt taitaa olla alkamassa eroprosessin suruvaihe ja kuukautisten aikana pienikin suru muuttuu monin verroin suuremmaksi. :huoh: Ei tuu olemaan kivaa. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron