Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » La 22 Huhti 2017 09:40

theia kirjoitti:Menkat alkoivat :pillitys:

Ehkä käännän tämän surun ja mietin ilolla sitä vuotta ja yhdeksää kuukautta kun niitä ei ollut :virne:

:paijaus:

Vuosi on kyllä hyvä saavutus, kun toisille alkaa imetyksestä huolimatta aikaisemmin. :peukku:
On kyllä ollut mahtavaa aikaa, kun ei ole kuukautisia. Jossain peloteltiin, että sitten kun ne alkavat taas, voivat tulla normaalia runsaampina. Niin kuin se normaali ei ois ihan tarpeeksi runsasta. :epäilevä: Toivottavasti ei vielä tämän vuoden puolella tarvi huolehtia siitä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Emilia » La 22 Huhti 2017 14:06

Mulla ainakin olleet paljon niukemmat kuin ennen. Mut varmasti aika yksilöllistä, joten ei kannata muiden peloitteluja kuunnella. Sen näkee sit, miten omalla kohdalla käy. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » Su 23 Huhti 2017 09:42

Toivoa siis on! :D Mulla meni e-pillereiden lopettamisen jälkeen aikoinaan kuukautiset järjettömän rasittaviksi. Toivottavasti raskaus ois semmonen hormonipiikki kans, että kuukautiset muuttuisivat vähän normaalimmiksi.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » Su 30 Huhti 2017 05:29

Mä myös olin Lumenen Blueberry wild curlin ystävä, mutta mielestäni sitä ei oo saanu kaupoista enää pariin vuoteen? Tai ainakaan mä en oo löytäny... Vai olikohan se vaan se vesiliukoinen, mitä ei oo saanu... Joka tapauksessa ostin pitkän harkinnan jälkeen tilalle Lumenen Cloudberry ripsarin, joka on kultainen putkilo. Wild curlissa oli täydellinen harjakin, siksi sen alunperin ostin ja muutenkin tykästyin sittemmin.


Munkin menkat on lyhentyneet ja paljon niukemmat nyt kuin ennen raskautta. Mielestäni ennen raskautta silloin kun vielä söin pillereitä, oli runsaammat menkat kuin nyt. Nyt syön taas pillereitäkin, joten periaatteessa sama tilanne kuin aiemmin, mutta välissä on ollut raskaus. Ihana muutos kyllä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 30 Huhti 2017 13:01

Voihan ostamattomuuden vaikeus. Tämä playsuit-haalari olisi pienessä alennuksessa, jonka jälkeen se ei kylläkään olisi kovinkaan edullinen. Lisäksi playsuitit ovat mahdottoman epäkäytännöllisiä. Mut kun mä haluun tuon. Niin mun näköinen vaate. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 01 Kesä 2017 21:44

Usein puhutaan siitä, että rintaliiviostoksille kannattaisi mennä alan erikoisliikkeeseen. Tänään eksyin sellaiseen. Valikoima oli liian pitsinen ja topattu. No, yhdet topatut rintsikat testasin. Toppaamattomista perusrintsikoista ei ollut mun kokoa. Ekat liivit olivat niin tiukat, että niitä kiinni yrittäessäni onnistuin saamaan aikaan hetkellisen vatsalihaskrampin. :täh: Myyjä sai ne kiinni, mutta haki suuremman koon, joka sekin oli liian tiukka mun mielestä. Kuulemma kuuluu olla, että tukevat kunnolla. (Mutta kun en koe kaipaavani "kunnon tukea".) Siis oikeasti. Noin tiukka? :hämillään: Lähdin tyhjin käsin. En halua mitään tissilisää, vaikka rintani pienet ovatkin. :nirppa:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » La 03 Kesä 2017 09:11

Suurin osa naisista vissiin käyttää liian suuren ympäryskoon liivejä. Ne on vähän niin kuin farkut, että tuntuvat alussa kireiltä, mutta hieman venähtävät päällä. Jos pärjää löysemmillä, niin hyvä. Eihän ne kireät kivoja ole. :tilt: Mulla tuppaa nousemaan selästä, jos ei ole tarpeeksi kireät. 20 vuoden liivielämän aikana ei ole vielä niin hyviä liivejä löytynyt, ettei selästä nousisi tai olalta tippuisi.

Muakin ärsyttää, kun ei pienemmissä koo'oissa löydy toppaamattomia liivejä. Varsinkin, kun pienen koon paidat on usein suunniteltu pienirintaisille, joten toppausten kanssa ei paidat istu. Nyt hinkit on G-kuppiset, joten toppaamattomia liivejä ainakin löytyy. :pepsodent: Kunnes sitten imetys loppuu ja on jotkut B-kupin patalaput...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 05 Kesä 2017 10:21

Kyllähän niiden alkuun kuuluu kireiltä tuntua, mutta jos ne on niin kireät ettei henki kulje, niin on se silloin liian kireä.
Kuppikokokin muuten vaikuttaa tohon nousemiseen ja olkainten putoiluun. Mulla kun on pientä skolioosia niin liivimyyjä ohjeisti että kuppien pitää olla just eikä melkeen jolloin se ei nouse, eikä olkaimet putoile. Toki tästä on yli 4 vuotta kohta.

Ite oon niin taipunut näihin "urheilu"liiveihin, kun en mä saa liivejä aina omin voimin kiinni. Alistunut kohtalooni tavallaan.
Ois kiva jos ois sellaisia liivejä missä ois enemmän tukea kuin litistävyyttä ja ne sais vielä omin voimin päällekin. Nykyisinhän noi mun rintaliivit myös sattuu mun päällä :jaaha: En kestä yhtään sitä että rintaliivit painaa selästä tai kyljestä. Lisäksi eripairtissiys ärsyttää normiliiveissä, kun toisessa on vissiin isompi kuppi tällä hetkellä :virne: Että semmoset :tissit: -päivitys tässä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 05 Kesä 2017 11:06

Joo, toki niiden kuuluu jonkin verran kireiltä tuntua, mutta ei mun mitkään rintsikat oo ikinä olleet ihan noin kireitä kuin suositellut liivit (vaikka eivät nuokaan niin kireät olleet, että henki ei olisi kulkenut). Toisaalta, kun ei kivoja, toppaamattomia liivejäkään ollut niin, pitäkööt tunkkinsa.

Mäkin olen liiviostoksilla metsästänyt myös urheiluliivejä mukavuuden takia.

Se on kyllä älyttömän ikävän tuntuista, jos liivit sattuvat. :paijaus:

Melkein kaikilla naisillahan on eriparitissit. Ja jostain syystä se suurempi tissi on yleensä oikeanpuoleinen. :raps:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja damn » Ti 06 Kesä 2017 20:25

Minä järkytyin jossain urheiluliikkeessä kun katselin urheilurintaliivejä ja niitä oli myynnissä vain kokoluokiutuksilla S-XL(tai mihin ne koot jatkuukaan). Miten kukaan voi ostaa tukevia liivejä, jos noissa ei ole tarkemmat koot kuppikoon mukaan? Jos minä olen suht hoikka/normaali, rintaliivin ympärys on mulla 70 ja kuppikoko G. Ostanko mä sitten S-kokoa vai jotain L-kokoa tuolla mitoituksella? Voin jo sovittamatta sanoa että ei varmasti tue rintojen alta jos ostan kokoa L ja S ei mahdu päälle, enkä pystyisi ikinä juoksemaan huonosti tukevien liivien kanssa. Muutenkin monissa urheiluliikkeissä koko valikoima on aivan surkea. Niille, jotka tukea tarvitsisivat eniten, ei ole kokoja. :viha:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » Su 11 Kesä 2017 07:36

^ Joo, ei paljo näillä kuppiko'oilla kannata ostaa S-L-mitoituksella olevia. Mää hommasin imetysajalle Shock Absorberin liivit Zalandolta (kympin halvemmat siellä kuin kaupassa yleensä). Niissä on oikeat kuppikoot ja tukea sen verran, että pystyy oikeasti liikkumaan. Niitä kyllä löytyy monista liikkeistäkin, mutta kokovalikoima voi olla ehkä kapeampi kuin netissä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja skray » Ke 23 Elo 2017 13:09

Mulla on rintsikkaongelmia taas ja aina. Tässä mammalomaillessa/hoitovapaalla ei ole tullut liikuttua juurikaan, mutta suklaata ja muita herkkuja on syöty senkin edestä. Liikuntani on koostunut lähinnä siitä, että otan karkit kaapista ja mätän niitä suuhuni. Mun kropassa ilmeisesti kilot menee tisseihin ja reisiin. Viime vuonna löysät kesähousut oli nyt reisien kohdalta niin kireät, ettei niitä ole voinut käyttää tänä kesänä ollenkaan. Kaikki omistamani rinstikat ovat vähän pieniä, kun tissit pursuaa yli äyräiden. Tilasin netistä muutama viikko sitten kolmet eri rintsikat ja mitkään ei olleet hyvät. Ellokselta tilasin, koska siellä hinta/laatu yleensä kohtaa ja koot riittävät edes joskus. Nyt alkaa Elloksenkin kokotaulukot jäämään liian pieniksi, kun suurimmat rintsikat on kuppikokoa G tai H. Yhdet tilasin, joissa kuppikoko oli i, mutta ne oli malliltaan niin hirveät, että hyh. Miksi tehdään rintsikoita, joissa kuppi saa rinnat näyttämään tötteröiltä? Inhoan sellaisia! Saumattomat kupit tai kokonaan kaarituettomat liivit on kai sitten tästälähtien ainoat, mitä voi ostaa, jos sellaisia edes mistään löytyy... Urheilurintsikoista tykkään, mutta niissäkin kokoluokat ovat usein liian pieniä. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ma 04 Syys 2017 12:20

Siis minähän en käytä rintsikoita enää ollenkaan. :nirppa: Ne puristaa ja tuntuu inhottavilta, enkä tarvitse koska ei tuota rintamusta kauheesti olekaan. Jos jotakuta häiritsee mun nännit, niin se on hänen ongelma. :kieli:
Eowyn
 
Viestit: 149
Liittynyt: Ti 22 Heinä 2008 12:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja damn » Ti 12 Syys 2017 21:24

Ajattelin olla tyttömäisempi mihin olen tottunut ja menen tällä viikolla ottamaan ripsien kestotaivutuksen(siihen kuuluu myös värjäys). Tekoripset yms eivät ikinä ole olleet minun juttu, ei tulisi mieleenkään ottaa. Mutta päätin nyt kokeilla tätä, kun kaveri aloitti tekemään niitä ja tekee nyt hyvällä alennuksella. Omat ripseni ovat pitkät, mutta vaaleat ja piikkisuorat. Joudun joka aamu taivuttelemaan ripsiä ja laittamaan ripsiväriä, etten näyttäisi ihan älyttömän väsyneeltä ja ankealta. Arvostan luonnollista ulkonäköä, mutta en voi sietää miten valjulta näytän. Kerran en voinut meikata viikkoon ja minun luultiin olevan sairas kun näytin niin väsyneeltä. Ja en siis meikkaa paljon, korostan vain hillitysti hyviä piirteitä. Toivon siis tämän kestotaivutuksen olevan minulle sopiva juttu, vaikka eipä tuohon meikkaamiseen mene viittä minuuttia pidempään aamuisin ja menee samalla rutiinilla kuin muutkin aamutoimet. Sitten kun jaksaisi parin-kolmen kuukauden välein käydä ottamassa sitä uudestaan... Meinaa aina jäädä kaikki tuommoiset tekemättä, esimerkiksi kampaajalle menoa suunnittelen aina kuukausikaupalla.

Josta tulikin mieleen, että pitäsi käydä kampaajalla. Pitkä tukka on alkanut näyttää kovin pahalta, koska viimeiset viisi vuotta olen pitänyt tukkaa töiden takia paljon kiinni. Ja kun siihen on tottunut, niin pidän sitä paljon kotonakin kiinni. Hiukset oli niin hyvässä kunnossa kun annoin niiden olla aina auki. Ja aina kun käyn kampaaajalla, niin ne leikkaa tosi varovasti. Jos käsken leikata ainakin 10cm, niin hiuksista on lähtenyt ehkä pari senttiä, vaikka sanon aina, että mieluummin liikaa kuin liian vähän. Tässä on pituutta ihan liikaa! Nyt voisi leikkuuttaa vaikka 15cm pois.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 04 Joulu 2017 16:34

Ihanat kuukautisten hormonaaliset vaikutukset mielialaan. Tällä kertaa on näköjään itkukuukautiset. Nälkä itkettää, söpöt kuvat netissä itkettävät, ihanat ihmiset itkettävät, ikävät ihmiset itkettävät. Periaatteessa kaikki, mikä saa jonkin (pienenkin) tunteen aikaan, itkettää. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja damn » La 27 Tammi 2018 12:57

Ajattelin lopettaa e-pillerit, sillä olen tullut siihen lopputulokseen, että hormonaalinen ehkäisy ei sovi minulle. Tai lopetinkin, mutta tästä on nyt vasta pari päivää, joten vaikutuksia ei tietenkään vielä näy. En ole koskaan ollut varmasti mikään aurinkoisin ja helpoin ihminen, mutta uskaltaisin väittää, että viime vuosina olen tullut paljon ärtyisämmäksi, haluttomaksi ja alakuloiseksi. Toki elämä on potkinut päähän tässä välillä aika paljonkin, ei se ihme jos kaikki tapahtumat ovat jonkinlaisen jäljen jättäneet, mutta silti rohkenen väittää, etten ole ihan sellainen kuin oikeasti olisin ilman noita myrkkyjä. Pelottaa ihan hemmetisti jättää ne pois ehkäisyn kannalta, mutta nämä kaikki sivuvaikutukset alkavat olla liikaa sekä minulle, että avopuoliskolle.

Olen lukenut kauhulla kaikkia sivuvaikutuksia mitä pillereiden lopettaminen voi aiheuttaa; kuinka puolet hiuksista lähtee, iskee akne, tulee kauhea turvotus ja mielialat heittelee jonkin aikaa nykyistäkin enemmän. Katsotaan nyt sitten mielenkiiinnolla millainen ihmisraunio minusta kuoriutuu. Ällöttää myös ajatus siitä, että menkat tulee kerran kuussa, olen tottunut siihen, että ne on kolmen kuukauden välein. Mutta ehkä se on sen arvoista, jos alan taas tuntea muitakin asioita kuin ahdistus, masennus ja ärtyneisyys. Monesti tuntuu, että olen jotenkin rikkinäinen ja tunnekylmä ihminen ja maailma on harmaa. Mulla on kuitenkin elämässä kaikki perusasiat hyvin, joten ei minulla pitäisi aina olla näin ärtyisä fiilis :( .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 29 Tammi 2018 16:18

Varmasti hyvä päätös! Tsemppiä hormonimyrskyyn, jos sellainen iskee. :hymyhali: Kannattaa antaa kropalle hyvin aikaa käynnistellä omaa hormonitoimintaa. Jopa puoli vuotta voi mennä, että keho toipuu vuosien pillerien syönnistä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja damn » Ke 07 Helmi 2018 20:49

Emilia kirjoitti:Varmasti hyvä päätös! Tsemppiä hormonimyrskyyn, jos sellainen iskee. :hymyhali: Kannattaa antaa kropalle hyvin aikaa käynnistellä omaa hormonitoimintaa. Jopa puoli vuotta voi mennä, että keho toipuu vuosien pillerien syönnistä.


Kiitos, toivottavasti säästyn pahimmilta hormonimyrskyiltä. Alku on ainakin ollut ihan ok, ei ole tullut mitään. Paitsi, että olen kuulemma paljon hymyileväisempi ja nauravaisempi ollut joka päivä. Onko sillä mitään tekemistä lopettamisen kanssa, se jääköön nähtäväksi :) .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Shay » Su 11 Helmi 2018 12:43

Musta tuntuu, että vasta raskaus nollasi mulla e-pillerien sekoittaman hormonitasapainon. :friikki: Hormonaalisen ehkäisyn lopetin kuitenkin... ööö... 2012.
Taisin kokeilla ehkäisyrengasta kerran sen jälkeen, mutta ei se ollut hyvä. Mutta hormonaalisen ehkäisy on kuitenkin saatanasta enkä suosittele kenellekään.
Aina on parempi olla ilman niitä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 12 Helmi 2018 12:41

Mulla taas on ollut pelkästään positiivisia kokemuksia hormonaalisesta ehkäisystä. Kerralla osui arpa mulle toimivaan pilleriin.

Ennen pillereiden aloittamista kuukautiseni olivat hyvin epäsäännölliset. Kierto oli tyyliin 20-50 päivää. Nyt saa päättää itse, koska kuukautiset pitää (kierto suunnitelmallisesti 8-9 viikkoa), jolloin niihin henkinen valmistautuminen on paljon helpompaa. Lisäksi hormonaalinen ehkäisy on merkittävästi vähentänyt vuotomääriä ja kivutkin ovat paaaljon vähäisemmät. Ei ole myöskään vaikuttanut mielialaan. Edes pitkän parisuhteen päätyttyä en tosissani harkinnut pillereiden lopettamista, koska mulle ne ovat olleet pikemminkin taivaan lahja kuin saatanasta. :pilvi:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 07 Huhti 2018 19:19

Kesä lähestyy ja pitkästä aikaa moneen, moneen vuoteen varasin itselleni kynsiajan, eli hankin kesäkynnet. :tyttö: :täpinä:
Turhamaisesti kynsiaika on vieläpä juuri ennen kuukauden päästä häämöttävää lomareissua. :gay:

Pienet ilot, mutta koska omat kynnet on ohuet ja liuskoittuu todella helposti, menen taas siitä mistä aita on matalin.

:pilvi:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 25 Touko 2018 11:08

Olisiko jollain vinkata, mistä löytäisi kivoja hellehattuja, joita voisi käyttää ihan kaupungillakin? Mä tykkään hatuista, mutta jotenkin en osaa käyttää luontevasti niitä. :keijo: Lisäksi mulla on hieman ikäriisiä, ja tunnen itseni monissa asioissa ihan tantaksi, niin en haluaisi ihan mitään tätihattuakaan ostaa.

Toinen vaihtoehto olisi joku huivi. Käyttääkö kukaan enää bandanaa? :keijo: Onko sen päähänlaittamiseksi jotain muuta vaihtoehtoa kuin ns. "karjakkomalli". Ehkä jonkinlaiseksi pannaksi?

Lisäksi näin duunikaverilla ihan täydelliset kesähousut: löysät, mutta ne istuivat kuitenkin hyvin. Helteellä ne olivat myös sen näköiset että ovat suojaavat, mutta kuitenkin ovat viileät. Ehkä itse ottaisin niistä vielä sellaisen version, jossa olisi vyötärökuminauha. Sellaiset kun löytäisi jostain, olisi ihan parasta!
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 25 Touko 2018 14:51

Mun kämppis löysi kivan hellehatun vissiin Prisma/Cittari-osastolta Jumbosta.
Bandanoita näkee kyllä, mutta käsittääkseni sen taittelu riippuu myös paljon siitä minkä mallinen pää sulla on? Jos on niinku mulla, että takaraivo on suora lätyskä, ei siellä niskan alla pysy mikään. Siksi en käytä pipoja :keijo:

Kesävaatetus vähän ahdistaa mua. Haluaisin kivoja mekkoja, mutten tunnu löytävän niitä mistään. Lisäksi on fiilis ettei mikään vaate näytä kivalta mun päällä, vaikka se nyt vain on omasta päästä kiinni välittääkö siitä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » Pe 25 Touko 2018 17:57

Joo Prismassa oli kivoja lierihattuja. Mulla on itsellä lippis ja lierihattu hellehattuina. Sen lisäks mulla on sellainen "pyykkimuija"huivi (solmuhuivi), tilattu Facebookin kautta ompelijalta :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja lumikukka » La 26 Touko 2018 10:40

Mä ostin pari vuotta sitten lierihatun henkkamaukalta. Siellä on ainakin aiempina kesinä ollut aika hyvä valikoima kesähattuja. Mun hellehattuni on paperiolkea, eli sopivan vanhanaikainen. :keijo:

(Tätiys on muuten ihan jees. Löytää kivempia ja mukavampia vaatteitakin, kun suunnistaa teinivaatekauppojen sijaan tätiystävällisempiin paikkoihin :gay: )
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron